У мене питання тільки по "Немишлянській". Вангую, що назву автор взяв з назви адміністративнойго району міста. Бо історичний район Немишля географічно розташований за 2-3 кілометри.
Харьков
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Харьков
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Харьков
Зато у него есть фломастеры.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Харьков
У харківському метро через постійні ракетні обстріли почала протікати стеля
У Харкові через постійні ракетні обстріли почала протікати стеля на станції метро «Спортивна».
Як передає Рубрика, про це у Фейсбуці повідомив Харківський метрополітен.
«Через постійні ракетні обстріли Харкова у місті відбуваються зсуви ґрунту, а у зв'язку з тим, що у безпосередній близькості до станції метро «Спортивна» були неодноразові чисельні ракетні влучання, відбулося незначне протікання зі стелі станції», – йдеться у повідомленні.
Минулого тижня співробітники метрополітену розпочали роботи з усунення протікання. Ці роботи потребують багато часу, виконувати їх можливо виключно вночі, коли не відбувається перевезення пасажирів.
У метрополітені додали, що протікання не несе загрози підтоплення станції та безпеці перевезень пасажирів.
https://rubryka.com/2024/02/13/u-harkiv ... ty-stelya/
У Харкові через постійні ракетні обстріли почала протікати стеля на станції метро «Спортивна».
Як передає Рубрика, про це у Фейсбуці повідомив Харківський метрополітен.
«Через постійні ракетні обстріли Харкова у місті відбуваються зсуви ґрунту, а у зв'язку з тим, що у безпосередній близькості до станції метро «Спортивна» були неодноразові чисельні ракетні влучання, відбулося незначне протікання зі стелі станції», – йдеться у повідомленні.
Минулого тижня співробітники метрополітену розпочали роботи з усунення протікання. Ці роботи потребують багато часу, виконувати їх можливо виключно вночі, коли не відбувається перевезення пасажирів.
У метрополітені додали, що протікання не несе загрози підтоплення станції та безпеці перевезень пасажирів.
https://rubryka.com/2024/02/13/u-harkiv ... ty-stelya/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Харьков
ЄБРР оголосив тендер на придбання для харківського метрополітена 17 п'ятивагонних потягів з наскрізним проходом між вагонами.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Харьков
а давайте мы вам отдадим польские вагоны, а себе заберем ваши? )))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Харьков
Ваши это какие?
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Харьков
о которых выше - "придбання для харківського метрополітена 17 п'ятивагонних потягів з наскрізним проходом між вагонами."
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3203
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Харьков
А я подумал, стоит вопрос о выборе для Киева между Еж3, 81-718/9 или тамошним крюковским асинхронником.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Харьков
Ну да, Дешку разбомбили, а больше там щелкать нечего))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
-
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 55
- Зарегистрирован: 24 мар 2021, 20:44
- Откуда: Харків
Re: Харьков
У нас на перегоне между Майданом Конституции и Проспектом Гагарина постоянно несёт канализацией
Re: Харьков
а что там есть, кроме реки сверху? это не там утопили щит, когда коллектор под метро копали?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Харьков
У харківському метро з'явилася перша жінка-машиніст (відео)
https://www.sq.com.ua/ukr/novini/19.03. ... nist-video
19.03.2024, 13:12
У харківському метро з'явилася перша жінка-машиніст. Як повідомляє Press Club Kharkiv, Анастасія Мазуркова працює на Салтівській лінії. Керувати електропоїздом було її мрією: дівчина з дитинства цікавилася залізницею.
Анастасія закінчила ХПІ, працювала в метро оператором поста централізації на одній зі станцій, потім стала курсантом технічної школи метро. Навчання тривало півроку, потім - іспити. Люди, які успішно склали іспити, проходять обкатку - практикуються керувати електропоїздом - і знову складають іспити.
Зараз Анастасія керує поїздом із наставниками. Попереду ще один іспит, після якого вона отримає право керувати електропоїздами з пасажирами самостійно.
Технічна школа метрополітену проводить набір на навчання за професією "машиніст електропоїзда". Курси тривають 6 місяців. Навчання платне. При успішному закінченні курсу в компанії гарантують працевлаштування.
Автор: Андрiй Кравченко
https://www.sq.com.ua/ukr/novini/19.03. ... nist-video
19.03.2024, 13:12
У харківському метро з'явилася перша жінка-машиніст. Як повідомляє Press Club Kharkiv, Анастасія Мазуркова працює на Салтівській лінії. Керувати електропоїздом було її мрією: дівчина з дитинства цікавилася залізницею.
Анастасія закінчила ХПІ, працювала в метро оператором поста централізації на одній зі станцій, потім стала курсантом технічної школи метро. Навчання тривало півроку, потім - іспити. Люди, які успішно склали іспити, проходять обкатку - практикуються керувати електропоїздом - і знову складають іспити.
Зараз Анастасія керує поїздом із наставниками. Попереду ще один іспит, після якого вона отримає право керувати електропоїздами з пасажирами самостійно.
Технічна школа метрополітену проводить набір на навчання за професією "машиніст електропоїзда". Курси тривають 6 місяців. Навчання платне. При успішному закінченні курсу в компанії гарантують працевлаштування.
Автор: Андрiй Кравченко
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Харьков
Balbek Bureau завершило виготовлення нових літер для станції метро “Київська” у Харкові
https://bzh.life/ua/gorod/1710864019-di ... eramichni/
Про це повідомив засновник архітектурного бюро Слава Балбек.
За його словами, літери виготовляли протягом 9 місяців.
“Відновили літери та закрили неслабий збір для моїх друзяк з 92-ї ОМБр, адже кожна з 64-х літер має свого донора та індивідуальний номер”, – коментує Слава Балбек.
Про процес виготовлення літер він обіцяє розповісти згодом.
Як відомо, восени 2023 року демонтували оригінальний напис на станції “Київська”. Метрополітен обґрунтував цей крок вимогами законодавства, оскільки “Київська” належала до двох останніх станцій в Україні, де назва на стіні платформи була представлена російською мовою.
Замість рельєфних керамічних літер встановили плоскі пластикові. Це рішення викликало хвилю обурення серед жителів Харкова в соціальних мережах, після чого метрополітен опублікував розʼяснення, що це тимчасове рішення.
https://bzh.life/ua/gorod/1710864019-di ... eramichni/
Про це повідомив засновник архітектурного бюро Слава Балбек.
За його словами, літери виготовляли протягом 9 місяців.
“Відновили літери та закрили неслабий збір для моїх друзяк з 92-ї ОМБр, адже кожна з 64-х літер має свого донора та індивідуальний номер”, – коментує Слава Балбек.
Про процес виготовлення літер він обіцяє розповісти згодом.
Як відомо, восени 2023 року демонтували оригінальний напис на станції “Київська”. Метрополітен обґрунтував цей крок вимогами законодавства, оскільки “Київська” належала до двох останніх станцій в Україні, де назва на стіні платформи була представлена російською мовою.
Замість рельєфних керамічних літер встановили плоскі пластикові. Це рішення викликало хвилю обурення серед жителів Харкова в соціальних мережах, після чого метрополітен опублікував розʼяснення, що це тимчасове рішення.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Харьков
Носятся с этими буквами, что в Харькове, что в Киеве. Прямо мегасобытие.
Сто грамм - не "стоп-кран"!