Львів
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Львів
Портал "Щоденний Львів" від 11.01.2004
http://daily.lviv.ua/index.php?040111
Метро ще спить на «магнітній подушці»
Підземний трамвай, споруджувати який пробували у Львові наприкінці 80-х, наробив стільки лиха (через відкачування ґрунтових вод потріскали будівлі тощо), що надовго відбив у нас навіть думку про метро. І лише останнім часом знову почали повертатися до такої заманливої ідеї. Зокрема, цей сучасний вид транспорту передбачає для Львова концепція розвитку міста до 2030 року та новий його генеральний план.
Полегшена «підземка» - менша вібрація
Утім ідею про «підземку» пробували «озвучувати» і в середині 90-х років минулого століття. Тоді в державі розроблено програму розвитку українського метробудування (яка через брак фінансів так і зосталася на папері). Вона передбачала спорудження «підземки» і в місті Лева. Однак, мовить керівник архітектурно-планувальної майстерні №2 інституту «Містопроект» Віталій Дубина, недолік цього проекту полягав у тому, що акцент робили на побудові у Львові так званого класичного метро. Тим часом, переконані нинішні спеціалісти, воно для Львова недоцільне. Княжому граду потрібне особливе метро.
За рекомендацією фахівців Київського НДІ «Діпроміст», котрий є найавторитетнішою в Україні установою у галузі метробудування, оптимальним для нашого міста є варіант так званої легкої підземки. Найкращим був би метрополітен системи «Радан», який успішно функціонує не лише у Західній Європі, а й у Японії, де щільність міст та густота населення дещо схожі на львівські. І хоча ця «підземка» менш потужна за кількістю перевезень, аніж радянські аналоги (лише 20 тис. осіб за годину), та її цілком вистачило б для галицької столиці. Бо навіть із туристами, на приплив яких очікують із часом, кількість людей тут ще не скоро досягне мільйонного рубежу.
Переваг, завдяки яким спиняються саме на цьому метро, є кілька. Насамперед воно в 1,5 раза дешевше від класичного. Видатки зменшуються уже тому, що вужчі тунелі (чотири метри, тоді як у тій же київській «підземці» - усі п’ять). Інший виграш - вужча колія, яка значно маневровіша і здатна витримати більші нахили тощо.
Черговий важливий фактор - вібрація. Що не кажіть, та класичне метро таки відчутно стрясає глибини. І це видно навіть неозброєним оком. Наприклад, біля тієї ж київської станції «Майдан Незалежності», де «підземка» близько підходить до поверхні, аж тріскають споруди. І якщо, не дай Боже, таке було б неподалік наших пам’яток архітектури, то наслідки виявилися б непоправними.
Тим часом, мовить Віталій Дубина, від легкого європейського метро відчутно менша шкода. Воно працює на змінному струмі, який створює своєрідний ефект відштовхування (т.з. магнітна подушка). Такі машини дають значно м’якшу вібрацію. Не дозволяє розвинути велике коливання і порівняна легкість цих поїздів. Згідно із прогнозами, їх розробкою займеться конструкторське бюро імені Антонова. Саме те, у якому народжуються літаки. Отож, створені в цій установі наземні машини також успадкують деякі риси лайнерів (зокрема - легкість). Принаймні в їх виробництві планують використати чимало тих матеріалів, які застосовують у літакобудуванні.
Поїзди з’єднають околиці Львова
Сьогодні ще непросто окреслити точні контури майбутнього львівського метрополітену. Із найбільшою певністю можна сказати хіба те, що воно не проходитиме попід історичним центром міста. І річ не лише у ймовірній руйнації будівель. Старий Львів настільки компактний, що «підземка» - не для нього. За бажання ці вулички навіть можна сходити пішки.
Метрополітен, мовить пан Дубина, насамперед важливий для нових мікрорайонів. Спеціалісти зійшлися на думці, що для Львова потрібні три гілки метро (т.з. програма максимум). Перша з них повинна б з’єднати найвіддаленіші закутки міста - Сихів та Рясне. Отож, із нашого 200-тисячного південного району маршрут цей проляже вулицею Стуса, підступить до центру (неподалік будинку облдержадміністрації), потім вулицею Варшавською потягнеться до Рясного. Інша лінія мала б «стартувати» у районі вулиці Наукової - Південного ринку, пройти неподалік залізничного вокзалу, далі помчати на Замарстинівську та вулицю Хмельницького. Станції тут плануються приблизно на перетині вулиць Городоцької та Шевченка, Замарстинівської і Гайдамацької, у районі автостанції №2 та ін.
Дещо схожим чином у перспективі мали б з’єднати й Левандівку з верхньою частиною вулиці Личаківської та Глинянським трактом (підземні електрички пройдуть неподалік вокзалу, попри центр тощо). Усі ці три гілки утворили б своєрідний трикутник, у центрі якого було б старе місто. А в точках перетину тих магістралей (а це район головного залізничного вокзалу, Стрийський ринок та вулиця Гайдамацька) мали б постати станції пересадки з однієї лінії на іншу.
Естакади туристові не друзі
Цей сучасний вид транспорту зазвичай ховають у тунелі. Однак, певна річ, як і в інших містах, наше метро мало б мати не лише глибинні складові. У нових мікрорайонах поїзди вириватимуться із підземелля. Скажімо, у тому ж Сихові основну частину шляху електрички мають проходити поверхнею. І лише ближче до центральної частини міста, де щільність забудови суттєво зростає, доведеться їм «запорпуватися» углиб.
Зрештою, лінії метрополітену можуть бути навіть надземними. Відповідно до місцевості, таке будівельне вирішення найкраще підійшло б для історичної частини Львова, котра є значно нижче од ряду своїх околиць. Проте фахівці таку ідею навіть не розглядають. Адже всі ті довжелезні мостища страшенно дисгармоніювали б на фоні старовинних споруд. І це особливо слід враховувати тим, хто не полишає надії бачити наше місто туристичним центром.
Та усе ж, коли реально розпочнеться у Львові будівництво комунікацій для цього виду транспорту? На жаль, нескоро. Потрібні величезні кошти, які вишукати місту не під силу. Тому, без сумніву, аж ніяк не обійтися без грошей із державного бюджету. Доведеться залучати й інвесторів тощо.
Наразі ж справа спинилася на резервуванні площ для ймовірних ліній метро та місця під парк електропоїздів. За нинішніх статків приступити до втілення цього задуму зможуть не раніш як через 20 літ. Зрештою, навіть від часу спуску під землю гірників для пробивання тунелю і до дня здачі об’єкта в експлуатацію промине не один рік. Можна впевнено сказати, що львівським метрополітеном повноцінно скористаються хіба наші онуки. А нам і надалі трястися старезними трамваями.
--------------------------------------------------------------------------------
газета ”Молода галичина”
http://daily.lviv.ua/index.php?040111
Метро ще спить на «магнітній подушці»
Підземний трамвай, споруджувати який пробували у Львові наприкінці 80-х, наробив стільки лиха (через відкачування ґрунтових вод потріскали будівлі тощо), що надовго відбив у нас навіть думку про метро. І лише останнім часом знову почали повертатися до такої заманливої ідеї. Зокрема, цей сучасний вид транспорту передбачає для Львова концепція розвитку міста до 2030 року та новий його генеральний план.
Полегшена «підземка» - менша вібрація
Утім ідею про «підземку» пробували «озвучувати» і в середині 90-х років минулого століття. Тоді в державі розроблено програму розвитку українського метробудування (яка через брак фінансів так і зосталася на папері). Вона передбачала спорудження «підземки» і в місті Лева. Однак, мовить керівник архітектурно-планувальної майстерні №2 інституту «Містопроект» Віталій Дубина, недолік цього проекту полягав у тому, що акцент робили на побудові у Львові так званого класичного метро. Тим часом, переконані нинішні спеціалісти, воно для Львова недоцільне. Княжому граду потрібне особливе метро.
За рекомендацією фахівців Київського НДІ «Діпроміст», котрий є найавторитетнішою в Україні установою у галузі метробудування, оптимальним для нашого міста є варіант так званої легкої підземки. Найкращим був би метрополітен системи «Радан», який успішно функціонує не лише у Західній Європі, а й у Японії, де щільність міст та густота населення дещо схожі на львівські. І хоча ця «підземка» менш потужна за кількістю перевезень, аніж радянські аналоги (лише 20 тис. осіб за годину), та її цілком вистачило б для галицької столиці. Бо навіть із туристами, на приплив яких очікують із часом, кількість людей тут ще не скоро досягне мільйонного рубежу.
Переваг, завдяки яким спиняються саме на цьому метро, є кілька. Насамперед воно в 1,5 раза дешевше від класичного. Видатки зменшуються уже тому, що вужчі тунелі (чотири метри, тоді як у тій же київській «підземці» - усі п’ять). Інший виграш - вужча колія, яка значно маневровіша і здатна витримати більші нахили тощо.
Черговий важливий фактор - вібрація. Що не кажіть, та класичне метро таки відчутно стрясає глибини. І це видно навіть неозброєним оком. Наприклад, біля тієї ж київської станції «Майдан Незалежності», де «підземка» близько підходить до поверхні, аж тріскають споруди. І якщо, не дай Боже, таке було б неподалік наших пам’яток архітектури, то наслідки виявилися б непоправними.
Тим часом, мовить Віталій Дубина, від легкого європейського метро відчутно менша шкода. Воно працює на змінному струмі, який створює своєрідний ефект відштовхування (т.з. магнітна подушка). Такі машини дають значно м’якшу вібрацію. Не дозволяє розвинути велике коливання і порівняна легкість цих поїздів. Згідно із прогнозами, їх розробкою займеться конструкторське бюро імені Антонова. Саме те, у якому народжуються літаки. Отож, створені в цій установі наземні машини також успадкують деякі риси лайнерів (зокрема - легкість). Принаймні в їх виробництві планують використати чимало тих матеріалів, які застосовують у літакобудуванні.
Поїзди з’єднають околиці Львова
Сьогодні ще непросто окреслити точні контури майбутнього львівського метрополітену. Із найбільшою певністю можна сказати хіба те, що воно не проходитиме попід історичним центром міста. І річ не лише у ймовірній руйнації будівель. Старий Львів настільки компактний, що «підземка» - не для нього. За бажання ці вулички навіть можна сходити пішки.
Метрополітен, мовить пан Дубина, насамперед важливий для нових мікрорайонів. Спеціалісти зійшлися на думці, що для Львова потрібні три гілки метро (т.з. програма максимум). Перша з них повинна б з’єднати найвіддаленіші закутки міста - Сихів та Рясне. Отож, із нашого 200-тисячного південного району маршрут цей проляже вулицею Стуса, підступить до центру (неподалік будинку облдержадміністрації), потім вулицею Варшавською потягнеться до Рясного. Інша лінія мала б «стартувати» у районі вулиці Наукової - Південного ринку, пройти неподалік залізничного вокзалу, далі помчати на Замарстинівську та вулицю Хмельницького. Станції тут плануються приблизно на перетині вулиць Городоцької та Шевченка, Замарстинівської і Гайдамацької, у районі автостанції №2 та ін.
Дещо схожим чином у перспективі мали б з’єднати й Левандівку з верхньою частиною вулиці Личаківської та Глинянським трактом (підземні електрички пройдуть неподалік вокзалу, попри центр тощо). Усі ці три гілки утворили б своєрідний трикутник, у центрі якого було б старе місто. А в точках перетину тих магістралей (а це район головного залізничного вокзалу, Стрийський ринок та вулиця Гайдамацька) мали б постати станції пересадки з однієї лінії на іншу.
Естакади туристові не друзі
Цей сучасний вид транспорту зазвичай ховають у тунелі. Однак, певна річ, як і в інших містах, наше метро мало б мати не лише глибинні складові. У нових мікрорайонах поїзди вириватимуться із підземелля. Скажімо, у тому ж Сихові основну частину шляху електрички мають проходити поверхнею. І лише ближче до центральної частини міста, де щільність забудови суттєво зростає, доведеться їм «запорпуватися» углиб.
Зрештою, лінії метрополітену можуть бути навіть надземними. Відповідно до місцевості, таке будівельне вирішення найкраще підійшло б для історичної частини Львова, котра є значно нижче од ряду своїх околиць. Проте фахівці таку ідею навіть не розглядають. Адже всі ті довжелезні мостища страшенно дисгармоніювали б на фоні старовинних споруд. І це особливо слід враховувати тим, хто не полишає надії бачити наше місто туристичним центром.
Та усе ж, коли реально розпочнеться у Львові будівництво комунікацій для цього виду транспорту? На жаль, нескоро. Потрібні величезні кошти, які вишукати місту не під силу. Тому, без сумніву, аж ніяк не обійтися без грошей із державного бюджету. Доведеться залучати й інвесторів тощо.
Наразі ж справа спинилася на резервуванні площ для ймовірних ліній метро та місця під парк електропоїздів. За нинішніх статків приступити до втілення цього задуму зможуть не раніш як через 20 літ. Зрештою, навіть від часу спуску під землю гірників для пробивання тунелю і до дня здачі об’єкта в експлуатацію промине не один рік. Можна впевнено сказати, що львівським метрополітеном повноцінно скористаються хіба наші онуки. А нам і надалі трястися старезними трамваями.
--------------------------------------------------------------------------------
газета ”Молода галичина”
- sashman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 7031
- Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
- Откуда: оттуда.
- Контактная информация:
У журналистов явно нелады с физикой
Ну да, спутали ЛМ (причем тут переменный ток?) и "подушку", совсем несвязаные виды... ИМХО в обмотках магнитов "подушки" как раз течет постоянный ток. Легкий вагон _будет_ больше "колебатся" на рельсах, именно потому, что он легче. Другое дело, его колебания будут иметь меньшую энергию.журналист писал(а):від легкого європейського метро відчутно менша шкода. Воно працює на змінному струмі, який створює своєрідний ефект відштовхування (т.з. магнітна подушка). Такі машини дають значно м’якшу вібрацію. Не дозволяє розвинути велике коливання і порівняна легкість цих поїздів.
Океания всегда воевала с Ост-Азией
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3304
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Бред. даже лень перечислять все ляпы-уяпы.Я эту статью встречал в одном из российских(не уверен) форумов, где нас бодро назвали страной дураков. Неправы они конечно.
Зато какой слог. Мвах!
Короче говоря не доросли львовяне не то, что до Европы, а даже до "растрескавщегося" Киева.
Какой пассаж. Кроме выпирающего незнания предмета, малёхо попахивает сами знаете чем --- мол чего это нам там коммунисты парили, вот Европа это да.Черговий важливий фактор - вібрація. Що не кажіть, та класичне метро таки відчутно стрясає глибини. І це видно навіть неозброєним оком. Наприклад, біля тієї ж київської станції «Майдан Незалежності», де «підземка» близько підходить до поверхні, аж тріскають споруди. І якщо, не дай Боже, таке було б неподалік наших пам’яток архітектури, то наслідки виявилися б непоправними.
Тим часом, мовить Віталій Дубина, від легкого європейського метро відчутно менша шкода. Воно працює на змінному струмі, який створює своєрідний ефект відштовхування (т.з. магнітна подушка). Такі машини дають значно м’якшу вібрацію. Не дозволяє розвинути велике коливання і порівняна легкість цих поїздів.
Зато какой слог. Мвах!
Короче говоря не доросли львовяне не то, что до Европы, а даже до "растрескавщегося" Киева.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3304
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Насчет сложной геологической ситуации согласен - но кому счас легко. По поводу журналюг... Ну неужели тяжело сесть со спецом на два часа, что бы тот четко все изложил, а журик написал. Потом плод работы проверяется одним(достоверная инфа) и вторым(связное изложение).
А то сам в ФАКТАМ прочитал про одноСТворчатую Бориспольскую, так чуть со стула не упал.
А то сам в ФАКТАМ прочитал про одноСТворчатую Бориспольскую, так чуть со стула не упал.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Э-э-э, слуши, а жюналиский гордост знаишь, да-а-а. Это же позор, что би кто-то рассказивал как писат нада.Коржик писал(а):Насчет сложной геологической ситуации согласен - но кому счас легко. По поводу журналюг... Ну неужели тяжело сесть со спецом на два часа, что бы тот четко все изложил, а журик написал. Потом плод работы проверяется одним(достоверная инфа) и вторым(связное изложение).
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12519
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Прочитал пару раз статью...
"Підземний трамвай" вместо метро
"парк електропоїздів" вместо депо
Да просто статья была адаптирована для тех, кто метро не отличит от бистро
Вот только зачем? Не думаю, что во Львове есть такие, кто не знает этих слов. А "Воно працює на змінному струмі" - так как же подаётся ток на подстанции? Не DC же. Все упрощено.
Строго говоря, и форум этот на "змінному струмі", который преобразовывается в биты. Но кому нужна такая адаптация?
"Підземний трамвай" вместо метро
"парк електропоїздів" вместо депо
Да просто статья была адаптирована для тех, кто метро не отличит от бистро
Вот только зачем? Не думаю, что во Львове есть такие, кто не знает этих слов. А "Воно працює на змінному струмі" - так как же подаётся ток на подстанции? Не DC же. Все упрощено.
Строго говоря, и форум этот на "змінному струмі", который преобразовывается в биты. Но кому нужна такая адаптация?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
23.06.2005 | 11:31
Во Львове может появиться метро
Работники управления архитектуры и градостроения Львовского городского совета провели перепись пассажиров в маршрутках для изучения пассажиропотоков.
«Сейчас информацию из более чем 14 тысяч анкет обрабатывают специалисты Киевского института «Діпромісто», - сообщил главный инженер управления архитектуры и градостроения Львовского горсовета Олег Гримак, передает «Обком».
По словам Гримака, все результаты анкет будет прорабатывать компьютерная программа. На основе выводов составят карту пассажиропотоков города, по которой будут определять нужное количество транспорта на том или другом маршруте для нужного количества перевозок. «А следовательно, уже по этим данным можно будет говорить о целесообразности или нецелесообразности внедорожного транспорта во Львове. В том числе и метро», - сказал Олег Гримак.
Далее специалисты управления архитектуры и градостроения разработают транспортные схемы, маршруты и схемы построения необходимых дорог. «Все работы планируем завершить в 2006 году», - пообещал Олег Гримак.
http://cupol.brama.com
Во Львове может появиться метро
Работники управления архитектуры и градостроения Львовского городского совета провели перепись пассажиров в маршрутках для изучения пассажиропотоков.
«Сейчас информацию из более чем 14 тысяч анкет обрабатывают специалисты Киевского института «Діпромісто», - сообщил главный инженер управления архитектуры и градостроения Львовского горсовета Олег Гримак, передает «Обком».
По словам Гримака, все результаты анкет будет прорабатывать компьютерная программа. На основе выводов составят карту пассажиропотоков города, по которой будут определять нужное количество транспорта на том или другом маршруте для нужного количества перевозок. «А следовательно, уже по этим данным можно будет говорить о целесообразности или нецелесообразности внедорожного транспорта во Львове. В том числе и метро», - сказал Олег Гримак.
Далее специалисты управления архитектуры и градостроения разработают транспортные схемы, маршруты и схемы построения необходимых дорог. «Все работы планируем завершить в 2006 году», - пообещал Олег Гримак.
http://cupol.brama.com
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
У Львова сейчас увы есть таже проблема что у Киева - мер строитель, отсюда вытекает очень много других проблем.
И проекты строительсва метро или отсройки Львовского верхнего замка.
И проекты строительсва метро или отсройки Львовского верхнего замка.
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Во Львове будет «легкое» метро
27.03.2007 18:13
Сегодня депутат Львовского городского совета, экс-руководитель отдела генплана управления архитектуры Львова Роман Андрусишин сообщил, что во Львове планируют построить метрополитен, но не обычный, а «легкий».
Строительство такого легкого метрополитена предусматривает концепция развития города. «Концепция развития предусматривает не подземное метро, а легкий метрополитен. Это новая разработка КБ Антонова – метрополитен на магнитной подушке. Он имеет не те параметры, которые имеют метро и подземный трамвай», – сказал господин Андрусишин. По его словам, такой метрополитен может проходить под землей на глубине 50-70 м. По его мнению, этот вид подземного транспорта больше всего приспособлен для Львова. Депутат подчеркнул, что маршрут будущего легкого метрополитена необходимо проложить так, чтобы он проходил по исторической территории Львова и при этом «связывал» большие спальные районы.
http://eizvestia.com/news/11/0/7001/
27.03.2007 18:13
Сегодня депутат Львовского городского совета, экс-руководитель отдела генплана управления архитектуры Львова Роман Андрусишин сообщил, что во Львове планируют построить метрополитен, но не обычный, а «легкий».
Строительство такого легкого метрополитена предусматривает концепция развития города. «Концепция развития предусматривает не подземное метро, а легкий метрополитен. Это новая разработка КБ Антонова – метрополитен на магнитной подушке. Он имеет не те параметры, которые имеют метро и подземный трамвай», – сказал господин Андрусишин. По его словам, такой метрополитен может проходить под землей на глубине 50-70 м. По его мнению, этот вид подземного транспорта больше всего приспособлен для Львова. Депутат подчеркнул, что маршрут будущего легкого метрополитена необходимо проложить так, чтобы он проходил по исторической территории Львова и при этом «связывал» большие спальные районы.
http://eizvestia.com/news/11/0/7001/
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3304
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Это продолжение статьи в корневом посте через два года. Как тогда чушь пороли, так и сейчас продолжают.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ