Аэропорты/самолёты
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
Re: Аэропорты/самолёты
Дешевих авіаквитків більше не буде: глава Ryanair зробив невтішний прогноз
О'Лірі пояснив, що в найближчі рік-два відпочиваючі не побачать тарифи нижче 9,99 фунтів стерлінгів через високі ціни на нафту.
Генеральний директор ірландського лоукостера Ryanair Майкл О'Лірі анонсував зростання цін на авіаквитки компанії вже в 2023 році.
О'Лірі пояснив, що в найближчі рік-два відпочиваючі не побачать тарифи нижче 9,99 фунтів стерлінгів через високі ціни на нафту, пише The Sun.
"Цього року ми побачимо високе однозначне зростання цін другий рік поспіль, чого не було дуже давно", – заявив глава Ryanair.
Видання зазначає, що ціни на весняні рейси Ryanair на даний момент починаються з 29,99 фунтів стерлінгів (близько 35 євро), тоді як раніше квитки на аналогічні напрямки можна було купити за ціною до 10 фунтів (близько 12 євро).
При цьому очікується, що протягом наступних трьох років середня вартість квитків на рейси Ryanair зросте з 40 євро (35,20 фунтів стерлінгів) до 50 євро (44,00 фунтів стерлінгів).
Проте, незважаючи на зростання цін, О'Лірі вважає, що в цілому існує "високий попит" на польоти.
Варто відзначити, що глава Ryanair і раніше попереджав про майбутнє зростання цін на авіаквитки, оскільки, на його думку, вони стали "занадто дешевими".
"Кожен раз, коли я лечу в аеропорт Станстед (Лондон – ред.), я знаходжу абсурдним, що поїздка на поїзді в центр Лондона дорожча, ніж квиток на літак", – нарікав він роком раніше.
https://www.unian.ua/tourism/news/u-rya ... C4yOS4wLjA.
О'Лірі пояснив, що в найближчі рік-два відпочиваючі не побачать тарифи нижче 9,99 фунтів стерлінгів через високі ціни на нафту.
Генеральний директор ірландського лоукостера Ryanair Майкл О'Лірі анонсував зростання цін на авіаквитки компанії вже в 2023 році.
О'Лірі пояснив, що в найближчі рік-два відпочиваючі не побачать тарифи нижче 9,99 фунтів стерлінгів через високі ціни на нафту, пише The Sun.
"Цього року ми побачимо високе однозначне зростання цін другий рік поспіль, чого не було дуже давно", – заявив глава Ryanair.
Видання зазначає, що ціни на весняні рейси Ryanair на даний момент починаються з 29,99 фунтів стерлінгів (близько 35 євро), тоді як раніше квитки на аналогічні напрямки можна було купити за ціною до 10 фунтів (близько 12 євро).
При цьому очікується, що протягом наступних трьох років середня вартість квитків на рейси Ryanair зросте з 40 євро (35,20 фунтів стерлінгів) до 50 євро (44,00 фунтів стерлінгів).
Проте, незважаючи на зростання цін, О'Лірі вважає, що в цілому існує "високий попит" на польоти.
Варто відзначити, що глава Ryanair і раніше попереджав про майбутнє зростання цін на авіаквитки, оскільки, на його думку, вони стали "занадто дешевими".
"Кожен раз, коли я лечу в аеропорт Станстед (Лондон – ред.), я знаходжу абсурдним, що поїздка на поїзді в центр Лондона дорожча, ніж квиток на літак", – нарікав він роком раніше.
https://www.unian.ua/tourism/news/u-rya ... C4yOS4wLjA.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Аэропорты/самолёты
Пішла епоха: останній Boeing 747 передали замовнику — за 50+ років було виготовлено 1574 авіалайнерів
https://itc.ua/ua/novini/pishla-epoha-o ... alajneriv/
02.02.2023 в 17:29
Вадим Карпусь
Компанія Boeing зняла з виробництва культову модель широкофюзеляжного авіалайнера Boeing 747 та передала в руки замовника останній випущений екземпляр.
Процес передачі проходив на очах багатьох запрошених людей, включаючи постачальників, клієнтів, знаменитостей, а також нинішніх та колишніх співробітників. У тому числі були присутні початкові працівники, відомі як «Суперссімейка», які побудували перший 747. Церемонія з передачі останнього випущеного Boeing 747 замовнику – авіакомпанії Atlas Air Worldwide – проходила на заводі компанії в Еверетті.
Ця подія знаменує закінчення виробництва літака, що випускався протягом понад 50 років. Перший Boeing 747 був зібраний у 1968 році, перший політ відбувся у 1969 році, а комерційна експлуатація розпочалася у 1970 році. Boeing 747 став першим у світі далекомагістральним двопалубним широкофюзеляжним пасажирським літаком. Цей літак дозволив приблизно вдвічі збільшити кількість пасажирів, що перевозяться за один рейс, тим самим знизивши вартість окремого квитка.
На момент свого створення Boeing 747 був найбільшим, найважчим та найбільш містким пасажирським авіалайнером, зберігаючи цей статус протягом 36 років. За час свого існування літак зазнав ряду модернізацій і випускався в різних версіях. На піку своєї популярності 1990 року Boeing поставила 70 одиниць цієї моделі за один рік.
Але з часом Boeing 747 все ж таки застарів. Зрештою він став поступатися деяким новішим літакам, особливо двомоторним моделям Boeing, які можуть літати тими самими маршрутами, але ефективніше використовувати паливо. Ще у 2020 році Boeing оголосила, що збирається вивести модель з експлуатації через кілька років після того, як буде виконано останнє замовлення на неї.
2022 року компанія поставила всього п’ять літаків Boeing 747, а за весь час було зібрано 1574 одиниці цієї моделі. Після припинення виробництва Boeing 747 лінію зупинено, працівників заводу переведено на інші програми або звільнено за власним бажанням.
https://itc.ua/ua/novini/pishla-epoha-o ... alajneriv/
02.02.2023 в 17:29
Вадим Карпусь
Компанія Boeing зняла з виробництва культову модель широкофюзеляжного авіалайнера Boeing 747 та передала в руки замовника останній випущений екземпляр.
Процес передачі проходив на очах багатьох запрошених людей, включаючи постачальників, клієнтів, знаменитостей, а також нинішніх та колишніх співробітників. У тому числі були присутні початкові працівники, відомі як «Суперссімейка», які побудували перший 747. Церемонія з передачі останнього випущеного Boeing 747 замовнику – авіакомпанії Atlas Air Worldwide – проходила на заводі компанії в Еверетті.
Ця подія знаменує закінчення виробництва літака, що випускався протягом понад 50 років. Перший Boeing 747 був зібраний у 1968 році, перший політ відбувся у 1969 році, а комерційна експлуатація розпочалася у 1970 році. Boeing 747 став першим у світі далекомагістральним двопалубним широкофюзеляжним пасажирським літаком. Цей літак дозволив приблизно вдвічі збільшити кількість пасажирів, що перевозяться за один рейс, тим самим знизивши вартість окремого квитка.
На момент свого створення Boeing 747 був найбільшим, найважчим та найбільш містким пасажирським авіалайнером, зберігаючи цей статус протягом 36 років. За час свого існування літак зазнав ряду модернізацій і випускався в різних версіях. На піку своєї популярності 1990 року Boeing поставила 70 одиниць цієї моделі за один рік.
Але з часом Boeing 747 все ж таки застарів. Зрештою він став поступатися деяким новішим літакам, особливо двомоторним моделям Boeing, які можуть літати тими самими маршрутами, але ефективніше використовувати паливо. Ще у 2020 році Boeing оголосила, що збирається вивести модель з експлуатації через кілька років після того, як буде виконано останнє замовлення на неї.
2022 року компанія поставила всього п’ять літаків Boeing 747, а за весь час було зібрано 1574 одиниці цієї моделі. Після припинення виробництва Boeing 747 лінію зупинено, працівників заводу переведено на інші програми або звільнено за власним бажанням.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Аэропорты/самолёты
«Коломойський більше не паразитуватиме на аеропорті Дніпра»: Філатов розповів про важливе рішення суду
https://dniprorada.gov.ua/uk/articles/i ... ennya-sudu
07.02.2023
Як відомо, ще у вересні минулого року Дніпровський окружний адміністративний суд скасував компанії олігарха Ігоря Коломойського право експлуатації Дніпропетровського аеропорту. Позивачем тоді виступила міськрада Дніпра, а третьою особою стало Національне антикорупційне бюро України. Нині ж, після розгляду апеляції, рішення набуло законної сили.
«Після всіх судових суперечок, «хвороб» самих суддів, численних переносів засідань та інших дивних див ми виграли цю справу. Зараз можу сподіватися, що Коломойський більше не паразитуватиме на аеропорті Міста», — написав мер Дніпра Борис Філатов, зауваживши, що хоча попереду ще касаційний суд, він переконаний – летовище вже вирвано з рук олігарха.
Міський голова додав, що після Української Перемоги та відбудови летовища воно нарешті зможе працювати з лоукостами, а вартість перельотів перестане завищуватися штучно.
Філатов також подякував НАБУ та Державіаслужбі за принципову позицію у вирішенні цього питання.
Водночас адвокатка Олена Доненко, яка працювала над справою, повідомила, що процес тривав 2 роки. Майже півтора з них знадобилося на судовий розгляд.
https://dniprorada.gov.ua/uk/articles/i ... ennya-sudu
07.02.2023
Як відомо, ще у вересні минулого року Дніпровський окружний адміністративний суд скасував компанії олігарха Ігоря Коломойського право експлуатації Дніпропетровського аеропорту. Позивачем тоді виступила міськрада Дніпра, а третьою особою стало Національне антикорупційне бюро України. Нині ж, після розгляду апеляції, рішення набуло законної сили.
«Після всіх судових суперечок, «хвороб» самих суддів, численних переносів засідань та інших дивних див ми виграли цю справу. Зараз можу сподіватися, що Коломойський більше не паразитуватиме на аеропорті Міста», — написав мер Дніпра Борис Філатов, зауваживши, що хоча попереду ще касаційний суд, він переконаний – летовище вже вирвано з рук олігарха.
Міський голова додав, що після Української Перемоги та відбудови летовища воно нарешті зможе працювати з лоукостами, а вартість перельотів перестане завищуватися штучно.
Філатов також подякував НАБУ та Державіаслужбі за принципову позицію у вирішенні цього питання.
Водночас адвокатка Олена Доненко, яка працювала над справою, повідомила, що процес тривав 2 роки. Майже півтора з них знадобилося на судовий розгляд.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2934
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re:
В Ульяновске.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2934
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Аэропорты/самолёты
Однозначно.
Более того, все "водители" были лётчиками.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Аэропорты/самолёты
Перон аеропорту ім. Сікорського
Фото Сергій Дейнеко
Фото Сергій Дейнеко
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Аэропорты/самолёты
простите, но как же он служил в очистке где же залитые ГСМ площади? 

Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Аэропорты/самолёты
По легенде ВПП поливали, а не перрон. А может дождиком смыло
Сто грамм - не "стоп-кран"!
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9219
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Аэропорты/самолёты
Легенда легендой, но о Борисполе такое заявлял Резников лично. Не найду сам, но на YouTube можно откопать.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2934
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Аэропорты/самолёты
По-моему, авиационное топливо достаточно токсичное, чтобы не лить его где попало.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Аэропорты/самолёты
Это вообще технически реально? Не из ведра поливать, а например, из заправщика?
Сто грамм - не "стоп-кран"!
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2934
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Аэропорты/самолёты
Дурне діло не хитре.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9219
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Аэропорты/самолёты
Думаю, если и лили, то масло. Топливо не особо толково. Течет и испаряется.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция