Автобусы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Автобусы
У Києві реанімували єдиний ходовий ЛіАЗ-677М (відео)
https://www.autocentre.ua/ua/kommerches ... 21317.html
Юрий Гоголев
12 ЛИС 2022, 18:00
Цей свіжопофарбований, біло-червоний ЛіАЗ-677М на сьогоднішній день є єдиним ходовим автобусом даної моделі у Києві. Машину відновили хлопці з Old Car Service і тепер вона прикрашатиме Технічний музей “Колеса історії”. Зазначимо, що серійне виробництво ЛіАЗ-677М розпочалося на Лікінському автобусному заводі рівно 40 років тому.
Цей екземпдяр, 1989 року випуску, був придбаний для реставрації ще сім років тому. До цього машина вірою та правдою працювала у місті Рівному, а потім три роки служила сараєм в одному місцевому АТП. Двигун з неї було знято, а ось рідна гідромаєханічна коробка передач залишилася.
ЛіАЗ-677М на маршруті №375 “Макарів – Київ”, 2007 рік. Фото автора
Відновлення автобуса вимагало чимало сил. В якості донорів довелося залучити ще три таких 677-х у різних містах – Запоріжжі, Олександрії, на Київщині. Зрештою машину поставили на хід. А цього літа настала черга зайнятися зовнішнім виглядом. Спочатку в планах було лише фарбування проржавілого даху – найслабшого місця. Однак справа, як то кажуть, пішла. У результаті до металу обдерли весь кузов, зачистили, прошпакелевали, де треба підварити. Встановили рідні свіжі бампера, зроблені, до речі, з алюмінію, радіаторну решітку, двірники, світловідбивачі, плафони над дверима та ін.
У планах на наступний рік – зайнятися салоном. Тут потрібно поміняти оббивку стелі (нову вже придбано), перетягнути сидіння та пофарбувати їх каркаси, застилити підлогу новим лінолеумом. В ідеалі потрібно замінити і вже старі віконні ущільнювачі, щоправда, дістати нові на ЛіАЗ-677М сьогодні непросто. Тому рестравратори з Old Car Service будуть вдячні за будь-яку допомогу у придбанні різноманітних запчастин для свого улюбленця.
https://www.youtube.com/watch?v=Xd2aLt6p3IE
https://www.autocentre.ua/ua/kommerches ... 21317.html
Юрий Гоголев
12 ЛИС 2022, 18:00
Цей свіжопофарбований, біло-червоний ЛіАЗ-677М на сьогоднішній день є єдиним ходовим автобусом даної моделі у Києві. Машину відновили хлопці з Old Car Service і тепер вона прикрашатиме Технічний музей “Колеса історії”. Зазначимо, що серійне виробництво ЛіАЗ-677М розпочалося на Лікінському автобусному заводі рівно 40 років тому.
Цей екземпдяр, 1989 року випуску, був придбаний для реставрації ще сім років тому. До цього машина вірою та правдою працювала у місті Рівному, а потім три роки служила сараєм в одному місцевому АТП. Двигун з неї було знято, а ось рідна гідромаєханічна коробка передач залишилася.
ЛіАЗ-677М на маршруті №375 “Макарів – Київ”, 2007 рік. Фото автора
Відновлення автобуса вимагало чимало сил. В якості донорів довелося залучити ще три таких 677-х у різних містах – Запоріжжі, Олександрії, на Київщині. Зрештою машину поставили на хід. А цього літа настала черга зайнятися зовнішнім виглядом. Спочатку в планах було лише фарбування проржавілого даху – найслабшого місця. Однак справа, як то кажуть, пішла. У результаті до металу обдерли весь кузов, зачистили, прошпакелевали, де треба підварити. Встановили рідні свіжі бампера, зроблені, до речі, з алюмінію, радіаторну решітку, двірники, світловідбивачі, плафони над дверима та ін.
У планах на наступний рік – зайнятися салоном. Тут потрібно поміняти оббивку стелі (нову вже придбано), перетягнути сидіння та пофарбувати їх каркаси, застилити підлогу новим лінолеумом. В ідеалі потрібно замінити і вже старі віконні ущільнювачі, щоправда, дістати нові на ЛіАЗ-677М сьогодні непросто. Тому рестравратори з Old Car Service будуть вдячні за будь-яку допомогу у придбанні різноманітних запчастин для свого улюбленця.
https://www.youtube.com/watch?v=Xd2aLt6p3IE
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Автобусы
«Київпастранс» виведе на маршрути двоповерхові автобуси
https://www.autocentre.ua/ua/news/kievp ... 32317.html
06 ЛЮТ 2023, 10:00
Коли це станеться — поки не відомо
Наприкінці 2022 року берлінське комунальне транспортне підприємство BVG (Berliner Verkehrsbetriebe) подарувало Києву чотири двоповерхові автобуси MAN Lion’s City DD. Перш ніж потрапити до України, ці автобуси 12 років експлуатувалися в Німеччині. Але перед відправкою пройшли плановий ремонт та обслуговування. Автобуси розраховані на 128 пасажирів та оснащені 10,5-літровими турбованими дизельними двигунами стандарту Євро-4.
Як розповіли у «Київпастрансі», наразі фахівці компанії вивчають столичну транспортну мережу, щоб визначити маршрути, які найбільше підходять для таких автобусів. При цьому враховується низка факторів. Зокрема, здатність двоповерхових автобусів долати транспортні розв’язки та проїжджати під мостами. Планується, що вони курсуватимуть магістральними маршрутами із мінімальною кількістю зупинок. Це дозволить зробити поїздки комфортнішими для пасажирів, без зайвих підйомів та спусків із другого поверху.
Але перевозити киян та гостей столиці «Мани» розпочнуть лише після проходження всіх процедур реєстрації та сертифікації. Також на них мають встановити обладнання для функціонування електронного квитка, GPS-трекери та системи аудіовізуального оповіщення.
Терміни завершення всіх підготовчих робіт та появи автобусів на київських вулицях невідомі. Зі слів представників «Київпастрансу», компанія робить все можливе, щоб це сталося якнайшвидше.
https://www.autocentre.ua/ua/news/kievp ... 32317.html
06 ЛЮТ 2023, 10:00
Коли це станеться — поки не відомо
Наприкінці 2022 року берлінське комунальне транспортне підприємство BVG (Berliner Verkehrsbetriebe) подарувало Києву чотири двоповерхові автобуси MAN Lion’s City DD. Перш ніж потрапити до України, ці автобуси 12 років експлуатувалися в Німеччині. Але перед відправкою пройшли плановий ремонт та обслуговування. Автобуси розраховані на 128 пасажирів та оснащені 10,5-літровими турбованими дизельними двигунами стандарту Євро-4.
Як розповіли у «Київпастрансі», наразі фахівці компанії вивчають столичну транспортну мережу, щоб визначити маршрути, які найбільше підходять для таких автобусів. При цьому враховується низка факторів. Зокрема, здатність двоповерхових автобусів долати транспортні розв’язки та проїжджати під мостами. Планується, що вони курсуватимуть магістральними маршрутами із мінімальною кількістю зупинок. Це дозволить зробити поїздки комфортнішими для пасажирів, без зайвих підйомів та спусків із другого поверху.
Але перевозити киян та гостей столиці «Мани» розпочнуть лише після проходження всіх процедур реєстрації та сертифікації. Також на них мають встановити обладнання для функціонування електронного квитка, GPS-трекери та системи аудіовізуального оповіщення.
Терміни завершення всіх підготовчих робіт та появи автобусів на київських вулицях невідомі. Зі слів представників «Київпастрансу», компанія робить все можливе, щоб це сталося якнайшвидше.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3304
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Автобусы
Первый же вопрос, который возник.euhome писал(а): ↑06 фев 2023, 11:51«Київпастранс» виведе на маршрути двоповерхові автобуси
Але перевозити киян та гостей столиці «Мани» розпочнуть лише після проходження всіх процедур реєстрації та сертифікації. Також на них мають встановити обладнання для функціонування електронного квитка, GPS-трекери та системи аудіовізуального оповіщення.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3304
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Автобусы
Помню, как в начале нулёвых закупили в Швеции б/у Вольво и Скании и успешно их ушатали.
Этот город уже ничто не испортит.
Очень сильно удивился, когда узнал, сколько МАЗовских и ЛАЗовских троллейбусов списали.
В Ровно буквально пару лет назад Шкоды 9тр в резервные перевели.
Единственный город, где все полученные Школы тр14 на ходу до сих пор. А первые пятнадцать получили в 1989м. Единственные новые. Остальные 34 добирали б/ушными.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3304
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Автобусы
Да, в Ровно долго держались как развозки завода Азот.euhome писал(а): ↑13 ноя 2022, 15:33У Києві реанімували єдиний ходовий ЛіАЗ-677М (відео)
Цей свіжопофарбований, біло-червоний ЛіАЗ-677М на сьогоднішній день є єдиним ходовим автобусом даної моделі у Києві. Машину відновили хлопці з Old Car Service і тепер вона прикрашатиме Технічний музей “Колеса історії”. Зазначимо, що серійне виробництво ЛіАЗ-677М розпочалося на Лікінському автобусному заводі рівно 40 років тому.
Цей екземпдяр, 1989 року випуску, був придбаний для реставрації ще сім років тому. До цього машина вірою та правдою працювала у місті Рівному, а потім три роки служила сараєм в одному місцевому АТП. Двигун з неї було знято, а ось рідна гідромаєханічна коробка передач залишилася.
Несколько штук долго стояло не на ходу в районе улицы Князя Острожского.
Где-то читал, что после развала ЛАЗа всех более-менее толковых конструкторов утащили в Ликино-Дулёво.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Автобусы
Так и стоят. Там отговорки за отговорками, то высота не позволяет, то только на туристические маршруты годятся, в общем, никуда они уже не поедут.euhome писал(а): ↑06 фев 2023, 11:51«Київпастранс» виведе на маршрути двоповерхові автобуси
https://www.autocentre.ua/ua/news/kievp ... 32317.html
06 ЛЮТ 2023, 10:00
Коли це станеться — поки не відомо
Терміни завершення всіх підготовчих робіт та появи автобусів на київських вулицях невідомі. Зі слів представників «Київпастрансу», компанія робить все можливе, щоб це сталося якнайшвидше.
Re: Автобусы
Еще могут быть проблемы с запчастями, специалистами для обслуживания, непонятно, зачем их вообще брали. Абы було?mann писал(а): ↑24 сен 2023, 12:08Так и стоят. Там отговорки за отговорками, то высота не позволяет, то только на туристические маршруты годятся, в общем, никуда они уже не поедут.euhome писал(а): ↑06 фев 2023, 11:51«Київпастранс» виведе на маршрути двоповерхові автобуси
https://www.autocentre.ua/ua/news/kievp ... 32317.html
06 ЛЮТ 2023, 10:00
Коли це станеться — поки не відомо
Терміни завершення всіх підготовчих робіт та появи автобусів на київських вулицях невідомі. Зі слів представників «Київпастрансу», компанія робить все можливе, щоб це сталося якнайшвидше.
Сто грамм - не "стоп-кран"!
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3304
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Автобусы
Семь бед - один ответ.
Могли бы и пустить на износ. Или перепродать частникам.Коржик писал(а): ↑20 фев 2023, 00:03Помню, как в начале нулёвых закупили в Швеции б/у Вольво и Скании и успешно их ушатали.
Этот город уже ничто не испортит.
Очень сильно удивился, когда узнал, сколько МАЗовских и ЛАЗовских троллейбусов списали.
В Ровно буквально пару лет назад Шкоды 9тр в резервные перевели.
Единственный город, где все полученные Школы тр14 на ходу до сих пор. А первые пятнадцать получили в 1989м. Единственные новые. Остальные 34 добирали б/ушными.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9554
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Автобусы
Із 20 січня автобусний маршрут № 111 продовжать до Дарницької площі
Із суботи, 20 січня, з метою вивчення пасажиропотоку автобусний маршрут № 111 продовжать до Дарницької площі. Про це повідомляє Департамент транспортної інфраструктури КМДА.
Так, шлях слідування автобусів № 111 продовжать від станції метро «Лівобережна» до Дарницької площі через вулицю Євгена Сверстюка та проспект Соборності.
Нагадаємо, що з 1 грудня 2023 року через Подільсько-Воскресенський міст розпочав роботу новий тимчасовий автобусний маршрут № 111 за напрямком «Станція метро «Площа Українських Героїв» – станція метро «Лівобережна».
https://kyivcity.gov.ua/news/iz_20_sich ... NAyk9M2D8c
Із суботи, 20 січня, з метою вивчення пасажиропотоку автобусний маршрут № 111 продовжать до Дарницької площі. Про це повідомляє Департамент транспортної інфраструктури КМДА.
Так, шлях слідування автобусів № 111 продовжать від станції метро «Лівобережна» до Дарницької площі через вулицю Євгена Сверстюка та проспект Соборності.
Нагадаємо, що з 1 грудня 2023 року через Подільсько-Воскресенський міст розпочав роботу новий тимчасовий автобусний маршрут № 111 за напрямком «Станція метро «Площа Українських Героїв» – станція метро «Лівобережна».
https://kyivcity.gov.ua/news/iz_20_sich ... NAyk9M2D8c
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Автобусы
Вже не перший раз в статистиці і на eway бачу автобус з бортовим номером 11117, але жодного разу не бачив, що взагалі це за автобус. Сайти з базами даних теж не знають про нього. Хтось взагалі його бачив?
Re: Автобусы
Можна "спіймати" на маршруті і виявити реальний ТЗ, який користується цим номером.
Re: Автобусы
на номер не особо похоже (как в табличке) - цифр больше. может его по какой-то причине "зашифровали" (перерегистрация со сменой номера, например), а потом просто не изменили в eway? Или просто полученный в качестве помощи выпустили на линию, и его нужно было как-то обозначить до получения номеров.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12552
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Автобусы
Вчора їхав автобусом 2М.
Водій з Либідської площі рушив під міст шляхопроводу, розкрутився на розв'язці й опинився на бульварі Міхновського в сторону Печерського мосту.
Я вже було подумав про черговий провал метро на аварійному перегоні та перекриття наземного руху, аж раптом автобус зупинився та водій винувато визирнув з кабіни до салону. Каже, перший день на маршруті, заблукав, а куди далі їхати?))) Пасажири були так здивовані цим курйозом, що не дорікали водію та лише посміхалися.
Довелося водію одного пасажира запросити в кабіну як штурмана; ми далі аж через Курганівську, Бастіонну, Печерський міст розвернулися та назад по Міхновського їхали. До "Васильківської" доїхали за 20 хвилин.
Водій з Либідської площі рушив під міст шляхопроводу, розкрутився на розв'язці й опинився на бульварі Міхновського в сторону Печерського мосту.
Я вже було подумав про черговий провал метро на аварійному перегоні та перекриття наземного руху, аж раптом автобус зупинився та водій винувато визирнув з кабіни до салону. Каже, перший день на маршруті, заблукав, а куди далі їхати?))) Пасажири були так здивовані цим курйозом, що не дорікали водію та лише посміхалися.
Довелося водію одного пасажира запросити в кабіну як штурмана; ми далі аж через Курганівську, Бастіонну, Печерський міст розвернулися та назад по Міхновського їхали. До "Васильківської" доїхали за 20 хвилин.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Автобусы
первый день на маршруте, второй день в киеве...... раньше такое только в такси встречалось. Так что метро на очереди.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 9554
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Автобусы
В тунелях метро машиніст теж не туди можна повернути ?
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...