Городские электрички
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3521
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Может есть смысл разделить тему на две части: Организация ГЭ и собственно ГЭ.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Shon
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 23
- Зарегистрирован: 27 авг 2009, 09:55
- Откуда: Оболонь =)
- Контактная информация:
В 8:15 ехал на ГЭ с Петровки до Сырца. Электропоезд (ЭР9М-529 в родной, а не дурацкой "под Евро", свеженькой окраске) приехал забитым, как метро в час пик. Но на Петровке большая часть вышла и далее вагоны поехали заполненными на 70-80% сидячих мест. В общем быстро, удобно, комфортно, но посмотрим что будет дальше.
Вчера же попал на самый первый пассажирский рейс - в 16:31 с Сырца. Впечатления те же - до Вышгородской за 1,5 мин. - это не полчаса в забитой маршрутке с пересадкой. Убило только закрытие прохода к ул. Вышгородской, ведь большинству нужно именно туда...
Вчера же попал на самый первый пассажирский рейс - в 16:31 с Сырца. Впечатления те же - до Вышгородской за 1,5 мин. - это не полчаса в забитой маршрутке с пересадкой. Убило только закрытие прохода к ул. Вышгородской, ведь большинству нужно именно туда...
Жизнь - метро: темная дорога со своим началом и концом; иногда попадаются светлые станции, а по рельсам всегда ездит поезд, который мешает тебе идти вперед...
- sashman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 7031
- Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
- Откуда: оттуда.
- Контактная информация:
За бонус спасибо - переработал его в чуть более печатно-карманный вид.mindok писал(а): Бонус:
http://www.picatom.com/20/Image%203-5.html
http://www.picatom.com/20/Image%204-4.html
Задержка на оборот vs две бригады?mindok писал(а): Що цікаво - на Дарниці у всіх електричок є затримка між прибуттям/відправленням, від 5 до 10 хвилин, за виключенням напрямку Дарниця-Вокзал зранку, тут чомусь затримки немає ні на хвилину
Последний раз редактировалось sashman 29 мар 2012, 14:52, всего редактировалось 1 раз.
Океания всегда воевала с Ост-Азией
Мій фотозвіт
І так, о 18.10 був на Північній платформі. Вхід лише зі сторони переходу до трамвая, під МЕ виділена лише частина платформи, далі, туди де зупиняються звичайні електрички не пускають - стоїть блок-пост

Схема

О 18.18, точно за розкладом приїхала електричка, свіжовідремонтована ЕР-ка

Салон (і кондуктор)

На Київ-Московському зупинились (очевидно технічна зупинка), машиніст за звичкою оголосив станцію, але дверей не відрив. Через обидві горловини станції К-М їхали з численними відхиленнями по стрілочному переводу. На Лівий Берег приїхали з плюсом у 2 хв., аналогічно на Дарницю.
На Дарницю прибули на 1 платформу.

До майбутніх тупикових платформ МЕ веде вузька доріжка

Тут в майбутньому буде кінцева зупинка МЕ

Приємний сюрприз, від цих платформ запланований прямий вихід на вул. Ілліча який йтиме сюди. Через вулицю в цьому місці є пішохідний перехід

Окрім того мені здалося що буде ще один вихід який вестиме сюди. Принаймні доріжку вздовж колій в ту сторону роблять

Турнікети МЕ на 1-й платформі Дарниці знаходяться прямо за будівлею приміського вокзалу

Пасажири вивчають розклад

Окрім того повісили розклад руху НГТ який проходить повз вокзал

Прокомпастований квиток МЕ

Дякую за увагу, вибачайте за якість фото, були сутінки, фотографував на Auto, а часу возитись з налаштуваннями не було.
І так, о 18.10 був на Північній платформі. Вхід лише зі сторони переходу до трамвая, під МЕ виділена лише частина платформи, далі, туди де зупиняються звичайні електрички не пускають - стоїть блок-пост


Схема

О 18.18, точно за розкладом приїхала електричка, свіжовідремонтована ЕР-ка


Салон (і кондуктор)


На Київ-Московському зупинились (очевидно технічна зупинка), машиніст за звичкою оголосив станцію, але дверей не відрив. Через обидві горловини станції К-М їхали з численними відхиленнями по стрілочному переводу. На Лівий Берег приїхали з плюсом у 2 хв., аналогічно на Дарницю.
На Дарницю прибули на 1 платформу.

До майбутніх тупикових платформ МЕ веде вузька доріжка

Тут в майбутньому буде кінцева зупинка МЕ



Приємний сюрприз, від цих платформ запланований прямий вихід на вул. Ілліча який йтиме сюди. Через вулицю в цьому місці є пішохідний перехід


Окрім того мені здалося що буде ще один вихід який вестиме сюди. Принаймні доріжку вздовж колій в ту сторону роблять

Турнікети МЕ на 1-й платформі Дарниці знаходяться прямо за будівлею приміського вокзалу

Пасажири вивчають розклад

Окрім того повісили розклад руху НГТ який проходить повз вокзал

Прокомпастований квиток МЕ

Дякую за увагу, вибачайте за якість фото, були сутінки, фотографував на Auto, а часу возитись з налаштуваннями не було.
- Demianenko
- Машинист
- Сообщения: 414
- Зарегистрирован: 29 авг 2011, 09:54
- Откуда: Киев стольный град