Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
У зв’язку з ремонтом тунелю станцій метро на ділянці "Деміївська" — "Теремки" та зі збільшенням навантаження на наземний громадський транспорт, тимчасово змінисться організація дорожнього руху на Либідській площі міста Києва.
Рух розворотними кільцями на площі Либідській буде дозволено лише транспортним засобам, які здійснюють перевезення пасажирів за встановленими маршрутами.
Для всіх інших транспортних засобів розворот організовано за маршрутом: вулиця Велика Васильківська — вулиця Ковпака — вулиця Антоновича.
Для здійснення контролю та регулювання дорожнього руху на кінцевих зупинках громадського транспорту будуть залучені додаткові екіпажі патрульної поліції.
Надалі будуть встановлені дорожні знаки, які дозволятимуть рух розворотними кільцями лише для громадського транспорту.
Для зручності пасажирів додатково пропонується облаштувати зупинка громадського транспорту по вулиці Антоновича, 176 (поряд з ТРЦ "Ocean Plaza").
Рух розворотними кільцями на площі Либідській буде дозволено лише транспортним засобам, які здійснюють перевезення пасажирів за встановленими маршрутами.
Для всіх інших транспортних засобів розворот організовано за маршрутом: вулиця Велика Васильківська — вулиця Ковпака — вулиця Антоновича.
Для здійснення контролю та регулювання дорожнього руху на кінцевих зупинках громадського транспорту будуть залучені додаткові екіпажі патрульної поліції.
Надалі будуть встановлені дорожні знаки, які дозволятимуть рух розворотними кільцями лише для громадського транспорту.
Для зручності пасажирів додатково пропонується облаштувати зупинка громадського транспорту по вулиці Антоновича, 176 (поряд з ТРЦ "Ocean Plaza").
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3226
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
К вышесказанному остаётся только добавить, что не обязательно все маршруты гнать от Теремков.
Не всем туда надо.
Можно и до Васильковской и Голосевской что-то огранизовать от Лыбедской/Дружбы народов.
Не всем надо до Теремков, а качество обслуживания повысится.
Можно организовать экспрессы. Хотя бы один. Лыбедская - Теремки. Весь южный пригород на небо бы сел.
В общем вариантов море.
А ещё можно две петли организовать по квадрату через Дворец Украина - Печерскую - Дружбу народов - Лыбедскую.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
-
- Путеец
- Сообщения: 143
- Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
- Контактная информация:
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3226
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Это не экспресс, а суррогат метро.ivanmelwise писал(а): ↑13 дек 2023, 15:14Автобус 2М. Экспресс. Останавливается только возле станций метро.
Я же чётко во избежание неверных толкований написал: экспресс Лыбедская - Теремки.
Его целевой аудитории и Теремки-то как таковые не нужны.
А для пассажиров 2М снижение населённости ПС.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
когла-то был автобус-экспресс 80)))) проезд - два талончика!!
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Переплачувати не доведеться – Київрада завтра невідкладно розгляне проєкт рішення (https://www.kmr.gov.ua/uk/content/proek ... IjhGPFVvl8), яким пропонується вирішити проблему переплат пасажирами через використання метро по синій гілці з пересадками через аварію на Либідській-Деміївській
До прикладу, зараз жителю Теремків доводиться платити двічі - за автобус М2 до Либідської, а потім й за метро, щоб доїхати, умовно, на Майдан Незалежності. Тобто витрата 16 грн замість 8.
З організацією довізного автобусного маршруту Деміївська-Либідська ці витрати могли вирости вже до 24 грн.
Відповідно, рішенням КМР пропонується всім користувачам транспортної картки (в т.ч. віртуальної) автоматично повертати назад 2-гу та 3-тю поїздку, якщо вони будуть провалідовані в метро та тимчасових автобусних маршрутах.
Це означає, що у власників транспортної картки списуватиметься лише 1 поїздка і вони не будуть переплачувати за проїзд з пересадками, що стало вимушеною потребою через аварію на ділянці Либідська-Деміївська.
У разі оплати банківською карткою, пейпасом чи QR компенсація зайвих поїздок не передбачена.
P.S. Вище наведено чудовий приклад вибіркового підходу, адже під час повітряної тривоги, або поломки автобуса чи блокування тролейбусного маршруту, повернення поїздки на картку не передбачене.
* джерело - Пасажири Києва
До прикладу, зараз жителю Теремків доводиться платити двічі - за автобус М2 до Либідської, а потім й за метро, щоб доїхати, умовно, на Майдан Незалежності. Тобто витрата 16 грн замість 8.
З організацією довізного автобусного маршруту Деміївська-Либідська ці витрати могли вирости вже до 24 грн.
Відповідно, рішенням КМР пропонується всім користувачам транспортної картки (в т.ч. віртуальної) автоматично повертати назад 2-гу та 3-тю поїздку, якщо вони будуть провалідовані в метро та тимчасових автобусних маршрутах.
Це означає, що у власників транспортної картки списуватиметься лише 1 поїздка і вони не будуть переплачувати за проїзд з пересадками, що стало вимушеною потребою через аварію на ділянці Либідська-Деміївська.
У разі оплати банківською карткою, пейпасом чи QR компенсація зайвих поїздок не передбачена.
P.S. Вище наведено чудовий приклад вибіркового підходу, адже під час повітряної тривоги, або поломки автобуса чи блокування тролейбусного маршруту, повернення поїздки на картку не передбачене.
* джерело - Пасажири Києва
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
а зачем до большевика? на дорогожачах выйти не могли, что ли?
сарказм и йумор))))
сарказм и йумор))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3226
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
На Петровке.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3226
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Бывает.
Я к тому, что при такой конфигурации существенно снижена возможность организации движения в единой системе.
Если бы залило второй путь, то поезд с Героев Днепра уходил бы в тупик и давал бы некоторое время челноку побыть на первом, чего всё равно было бы недостаточно при таком пассажиропотоке.
А так челнок выезжает в лоб поезду с Героев Днепра. Всё. Тю-тю. Поэтому я с самого начала писал про две изолированных системы.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9330
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Ну, тут есть и другой плюс. Теоретически, часть поездов с Героев Днепра могут уходить на челночное движение с Лыбедской с пассажирами, возвращаться и по съезду шуровать дальше на Героев Днепра. А первый путь может работать изолированно от Демеевской до Теремков.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3226
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Очень здравый и элегантный вариант.
Единственное объяснение, почему его не реализовывают, это боязнь скопления пассажиров на Лыбедской.
Ведь из сорока пар в пик на юг уйдут максимум три.
И если падение парности до 37 пар/час основная часть линии переживёт, то на Лыбедской пассажиры натурально будут на пути падать. Там же ещё триллиард народу с наземного транспорта плюс центральный зал относительно короткий.
Единственное объяснение, почему его не реализовывают, это боязнь скопления пассажиров на Лыбедской.
Ведь из сорока пар в пик на юг уйдут максимум три.
И если падение парности до 37 пар/час основная часть линии переживёт, то на Лыбедской пассажиры натурально будут на пути падать. Там же ещё триллиард народу с наземного транспорта плюс центральный зал относительно короткий.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9330
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Да, согласен, что невелика вероятность того, что пассажиры станут ждать именно тот поезд на станциях по линии. С улицы Лыбедская не сгенерирует толпу.
С другой стороны, посмотрим. Может, попробуют и такой вариант.
С другой стороны, посмотрим. Может, попробуют и такой вариант.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция