
----------------------------
http://www.trk-kiev.kiev.ua/modules.php ... ews_id=588
Третього січня працювали у звичному для себе режимі мостобудівці.
На новорічно-різдвяні канікули пішли не всі: третього січня працювали у звичному для себе режимі мостобудівці. Перша січнева трудова вахта приступила до роботи на Трухановому острові. 60 монтажників, зварювальників, бетонувальників та інших фахівців готували до монтажу балок метро та автопроїздів. Мостобудівці розпочали роботи у Новому році на підготовлених ще у 2004-му майданчиках: металоконструкції завезли на Труханів острів у грудні. Бетон же на об’єкт постачає нині власний бетонний завод “Мостозагону №2”. Свою першу продукцію він видав 3 грудня. Окрім того, на Десенці (погода дозволяє працювати і на воді) побільшало конструкцій. На лівий берег Дніпра впевнено наступають мостобудівці. Вахта вже з першого дня роботи прагне увійти у виробничий графік 2005-го. А зробити нинішнього року на Трухановому острові лише спеціалістам другого мостозагону треба чимало.
Відрізок Подільсько-Воскресенського мосту є одним із найвідповідальніших об’єктів нинішнього року. Міська влада не лише фінансує його справно, а й заохочує морально: наша телекомпанія регулярно розповідає про хід робіт на острові. Багатьох із робітників, виконробів, майстрів ми знаємо в обличчя. Відповідно зустрічають усмішками мостобудівці і журналістів та операторів. Юрій Шупік , виконроб мостозагону №2 сказва, що кожен наш приїзд на будову є своєрідним стимулом продуктивної роботи колективу будівельників. Столиця, мовляв, переживає за об’єкт – тому і довіру виправдовують.