Новости транспорта

Городской наземный транспорт

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
Vibro
Машинист
Машинист
Сообщения: 406
Зарегистрирован: 29 июл 2008, 16:29
Откуда: Київ
Контактная информация:

Сообщение Vibro »

dimentiy писал(а):
По-перше, робится для зручності КПТ, а не пасажирів…
Знаешь, если бы мне было неудобно, я бы что-то говорил ещё... А так, ну мне нафиг не хочется таскать с собой пачку талонов и мешочек жетонов. А надо. Мне - удобнее, когда оно на карточке у меня.
Купив 10 талонів, 4 віддав дружині, 2 тещі, 4 собі залишив… Або прозаїчніше — я разом з дружиною їду Тр1 до Лепсе, далі в різні боки Тр14\15. Мені зручно буде з карткою? Купити 3???
PS Треба платити не за вхід, а за проїзд, як у всьому світі!!!
А что, собственно предлагается?
«Товарищ не понимает?» Тоді докладно. За проїзд, це на Борщагівці заплатити і їхати до Контрактової з цим квитком з безліччю пересадок і висадок одну (наприклад) годину. Платити за поїздку, а не за вхід в салон.
Без турнікета система — мертвонароджена!!!
При наличии контроля - нет.
В такому разі контролювати треба не пасажирів, а валідатор. В Москві, доречі, продають на вході в салон не квиток (папірець), а картку (одноразову), відчуйте різницю.

PS Це як в метро — залишити 1 робочий турнікет, в який також ідуть пільговики, в вагоні відкривати лише перші двері, і в салоні пустити контролерів перевіряти валідатором хто з чим заходив… :evil:

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12638
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

1. Якшо у кондукторів та контролерів будуть нормальні валідатори (не просто зелений/червоний світлодіод) з історією 10 останніх дій з карткою, то чому б не дозволити оплачувати однією карткою хоч 10 пасажирів? Звісно, картка має бути не місячним проїзним, а оплачувати кожного пасажира окремо.

2. Якщо платити почасово, а не за вхід до салону, тоді не розраховуйте, що це буде дешевше. Адже витрати "Київпастрансу" від цього не зменшаться, їх десь треба компенсувати. Звісно, якщо за годину людина робить 10 пересадок, почасова оплата їй може бути несуттєво вигідна. Але в середньому по лікарні витрати на проїзд не зменшаться з вищенаведеної причини.

3. Зважте картку та чек. І, відповідно, вартість паперу. Дрібниця, але нащо платити більше за 20-хвилинний вояж, після якого ані картка, ані чек не знадобляться?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Анатолий писал(а):
Klovsky писал(а):К концу недели нас ждет транспортная революция. Вместо талончиков будут чипы и чеки.

Алексей Росовецкий, «Сегодня», 20-09-2010, 07:30

ЧЕКИ. «Карточки вводятся на всех трамвайных маршрутах 25 сентября. Это точно такая же контактная карточка, которая сейчас используется в метро, только вместо магнитной ленты :oops: — электронный чип.».

А житель Воскресенки Анатолий Александрович считает, что к 25 сентября 2010 года если и оборудуют трамваи чудо-юдо супер-пупер агрегатами, то это будут единицы из всего ПС...



Житель Воскресенки Анатолий Александрович такой проницательный :wink:
[hr]
У жовтні в столичних трамваях введуть безконтактну систему оплати проїзду


[ Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади | 21-09-2010 16:39 ]
Надалі планується ввести багаторазовий проїзний квиток на всі види громадського транспорту з можливістю поповнення у вигляді безконтактної електронної картки з чіпом


За інформацією комунального підприємства «Київпастранс», у жовтні поточного року в київських трамваях будуть введені в дію нові проїзні квитки у вигляді безконтактних електронних карток. Такі нововведення пов’язані з запуском першої черги лінії швидкісного трамваю від вул. Старовокзальної до Великої Кільцевої дороги, на станціях якої будуть встановлені турнікети для зчитування модернізованих проїзних квитків. Вартість нових проїзних не зміниться, запевняють у КП «Київпастранс». Документом для разового проїзду буде абонементний талон, який необхідно буде закомпостувати на електронному компостері, встановленому на турнікеті.

Перевірка легітимності проїзних квитків з використанням безконтактної картки буде здійснюватися ревізорами-контролерами громадського транспорту за допомогою електронних терміналів.

Прохід пільговиків на станції лінії швидкісного трамваю буде здійснюватися за такою ж системою, яка діє в метрополітені.

«З метою підняття рівня прибутків підприємства, у ІV кварталі поточного року «Київпастранс» планує запустити пілотний проект з впровадження електронних касових апаратів для друку разових проїзних квитків. Ці заходи здійснюватимуться в рамках впровадження Автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів у наземному пасажирському транспорті. Пілотний проект буде проводитись на базі одного із транспортних підприємств і охопить групу маршрутів громадського транспорту», – повідомив заступник генерального директора КП «Київпастранс» Сергій Литвинов.

Він додав, що у січні 2011 року весь персонал, який займається збором оплати за проїзд, буде забезпечений касовими апаратами для друку разових квитків. Як наслідок, з часом будуть ліквідовані абонементні квитки.

Крім того, протягом поточного року рухомий склад буде обладнаний приладами зчитування інформації з безконтактних електронних карток з можливістю установки турнікетів на окремих дверях.

«Схема буде проста. Пасажир купує безконтактну електронну картку. У наземному транспорті біля кожних дверей будуть встановлені термінали для зчитування інформації з безконтактних карток. При вході до вагону трамваю, пасажир повинен піднести безконтактну електронну картку до терміналу. Поїздка буде зчитана. За цим стежитимуть ревізори-контролери з аналогічним терміналом, який дозволить визначити, чи сплатив пасажир карткою свій проїзд», – пояснив Сергій Литвинов.

Він зазначив, що надалі планується ввести багаторазовий проїзний квиток на всі види громадського транспорту з можливістю поповнення у вигляді безконтактної електронної картки з чіпом. Їх можна буде поповнювати в спеціальних терміналах, які будуть встановлені по всьому Києву.
Изображение Изображение
PS: Вчера вечером в новостях на CITI г-н Литвинов пророчил, что эти карточки-проездные запустят в продажу со второй половины месяца, как обычно, за полцены :roll:
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12638
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

На фото - проездной на месяц. Его в сентябре только для статистики надо будет подносить к терминалу (если найдём таковой), если поездки всё равно неограниченные по количеству?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Сие пока науке неведомо :roll:
:rtfm: :censored:

akr
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 78
Зарегистрирован: 31 мар 2010, 21:08
Откуда: Київ

Сообщение akr »

Klovsky писал(а):На фото - проездной на месяц. Его в сентябре только для статистики надо будет подносить к терминалу (если найдём таковой), если поездки всё равно неограниченные по количеству?
А в терминале встроенные часы-календарь или выставляются вручную? Если карточка запрограммирована на октябрь, какой смысл ее в сентябре подносить?

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12638
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

1. Неизвестно, но ясно, что изменить время и дату простым смертным сложно. Либо входить через сервисное меню нажатием сложной комбинации кнопок и, может, с паролем, либо дата-кабелем подключаться - как обычно в подобных системах.
Первое удобнее для быстрой настройки времени, а второе безопаснее для защиты от всяких cool hackers (т.к. в первом случае явно комбинация и пароль будет одними на весь Киев, поэтому неэффективна чуть менее, чем полностью).

Если интерфейс позволяет - можно включить синхронизацию времени от GPS-модуля (но в трамваях-троллейбусах его нет?).

2. Ошибся, виноват. Везде про введение с сентября системы говорили, я мельком на карточку глянул, увидел 09 месяц, теперь 10 вижу.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5355
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

1. В троллейбусах должен быть, а в трамваях - вроде бы в ДШ для скоростного ставили...
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Прошла зима, настало лето,
И я от радости кричу:
Спасибо партии за это,
И лично — Леониду Ильичу!


Трудовий колектив КП «Киїпастранс» подякував Олександру Попову за ліквідацію боргу із заробітної плати

http://www.kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=222543

Станом на 1 жовтня 2010 року на комунальних підприємствах Києва ліквідовано борги із виплати заробітної плати


Трудовий колектив комунального підприємства «Київпастранс» подякував першому заступнику голови КМДА Олександру Попову за сприяння у погашені боргів із заробітної плати.

«Протягом всього 2009 року та у першому півріччі 2010 року у трудовому колективі КП «Київпастранс» складалась в край складна ситуація з термінами виплати заробітної плати. Після допомоги, яку надала Київська міська адміністрація в липні-серпні поточного року, що дозволило скоротити строк заборгованості з виплати заробітної плати з двох і більше місяців до одного, у працівників підприємства з’явилася надія», – про це йдеться у листі першому заступнику голови КМДА від представників профспілкових організацій КП «Київпастранс».

Працівники комунального підприємства подякували Олександру Попову за те, що протягом вересня вдалося вирішити найболючіше питання – питання виплати заробітної плати працівникам підприємства у терміни, передбачені як законодавством, так і колективним договором.

«У колективі КП «Київпастранс» з’явилась надія, що внесок у перевезення мешканців та гостей столиці міським громадським транспортом, як однієї з найбільш значимих соціальних послуг, отримав відповідну оцінку керівництвом міста. Ми розуміємо, що кошти, які виділені для нашого підприємства, було знайти не просто і, в свою чергу, будемо прагнути зробити усе можливе для підвищення рівня транспортного обслуговування, як складової комфорту проживання у місті Києві. Сподіваємось, що подальша підтримка Київської міської державної адміністрації дасть можливість підняти частково втрачений престиж професії робітника громадського транспорту», – зауважили у своєму звернені транспортники.

Нагадаємо, що станом на 1 жовтня 2010 року на комунальних підприємствах Києва ліквідовано борги із виплати заробітної плати.
:rtfm: :censored:

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10999
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

класно управлять рабами - не заплатил - работают, заплатил - точно так же работают, но еще и благодарят. При этом ни один из них не пошел в суд, не накатал в прокуратуру (статейка в УК по зарплате имеется) и т.д. надія у них, понимаешь, з’явилася.

противно.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7719
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Сообщение Анатолий »

Немного не так.
Не заплатил - так "рабы" сами находят способ как денег в карман положить...

Аватара пользователя
FerrariF1racing
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4157
Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская

Сообщение FerrariF1racing »

В Крыму появяться электроавтобусы

В Крыму помимо современных троллейбусов могут появиться и электроавтобусы. Говорят, что они составят серьезную конкуренцию маршрутным такси.

По словам главы крымского правительства Василия Джарты уже поступило предложение от чешского предприятия о разработке для Крыма электроавтобусов - экологически чистого вида транспорта.

- Я сказал, что если они будут качественные и доступная цена, то мы готовы этот проект также рассматривать. Потому что та экологическая ситуация, которая находится в городах Крыма, недопустима, – сказал премьер, пишет КИА.

[hr]

Зачем этот электроавтобус, если есть троллейбус? Заново изобретаем велосипед?
Я, конечно, понимаю, что не везде можно пустить троллейбусы, но...
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ

Аватара пользователя
Shak
Машинист
Машинист
Сообщения: 413
Зарегистрирован: 13 июн 2007, 13:22
Откуда: Київ

Сообщение Shak »

http://korrespondent.net/kyiv/1131749-v ... -brovarami

Власти обещают проложить троллейбусную линию между Киевом и Броварами

Глава Киевской ОГА Анатолий Присяжнюк обещает в следующем году начать подготовку технической документации, необходимой для строительства троллейбусной линии Бровары - Киев.

Об этом он заявил после открытия центральной районной поликлиники в Броварах.

"Мне премьер-министр дал задание - подготовить техническое обоснование этого проекта, и в 2011 году будут изысканы средства, чтобы построить троллейбусную линию, чтобы жителям Броваров было удобно добираться в Киев", - сказал Присяжнюк.

Как известно, большинство жителей Броваров, работающих в Киеве, добираются на работу с помощью маршрутных такси. В Броварах проживают около 95 тысяч человек.

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Власти обещают проложить троллейбусную линию между Киевом и Броварами

Дык снова выборы на носу...
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12638
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Какой смысл постройки троллейбусной линии на автостраде? Это ж не парковая улочка, где важен свежий воздух, а если ещё и уклон, то можно сделать рекуперацию (при соответствующем оборудовании подстанции).
Но на почти прямой, как стрела, и почти плоской дороге...
Или народ думает, что там тоже 1,5 грн. проезд будет стоить?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Ответить