Хехе. С учётом того, что там находится головная станция телевиденья, антенный пост спутникового ТВ, одна из ПГС интернета и заведено OVER_900 волокон оптики, здание в собственности а юристы зубастые, оччччень маловероятно.Анатолий писал(а):уберут <...> штаб-квартиру Воли-кабель (надеюсь)
Метро на Троещину (часть 1)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- sashman
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 7031
- Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
- Откуда: оттуда.
- Контактная информация:
Океания всегда воевала с Ост-Азией
А там есть встречная полоса????Dream_On писал(а):почему бы на самом мосте не сделать отбойник от выезда на встречную полосу?
Вы как проснулись, эстакада односторонняя.
Да и по поводу разворота под эстакадой если ехать в сторону Почтовой от элеватора - нет его и не будет.
Последний раз редактировалось Helgi 11 окт 2010, 14:51, всего редактировалось 1 раз.
Мне самому б там разворот пригодился, да не будет его уже вроде все закончили, да и места для него маловато под эстакадой.sav писал(а):Злой ты, а так хотелось разворот или поворот.Helgi писал(а): Да и по поводу разворота под эстакадой если ехать в сторону Почтовой от элеватора - нет его и не будет.
развернуться по правилам там можно только на верхнем перекрестке. причем еще приходится клаксоном напоминать поворачивающим с владимирского спуска направо на стрелку о том, что они при этом маневре должны пропускать всех и вся, т.к. они об этом забывают.Yaroslav писал(а):він трішки далі - інтегрований з поштовою площею )sav писал(а):Helgi писал: Да и по поводу разворота под эстакадой если ехать в сторону Почтовой от элеватора - нет его и не будет.
Злой ты, а так хотелось разворот или поворот.
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...
У вихідні вантажівки випробовували нову естакаду Гаванського моста
http://kievpress.net/articles/474/1871/
Автомобільний з’їзд на Гаванському мості успішно протестували шістьма вантажівками, доверху наповненими камінням, відтак – довгоочікувану естакаду здадуть у назначений термін, 28 жовтня. За планами, ця естакада має значно розвантажити вулиці Набережно-Крещатицьку і Набережно-Лугову від заторів і поліпшити екологічну ситуацію в прилеглих житлових кварталах. Більше того, експлуатація об'єкту забезпечить можливість відкриття повноцінного двостороннього руху Набережно-Рибальською дорогою і мостом через Гавань, що значно скоротить маршрут і поліпшить транспортне сполучення житлових масивів Оболонь, Вигурівщина та Троєщина із центром міста.
Колона величезних машин „Київавтодору” - по 31-33 тонни кожна – минулими вихідними випробовувала Гаванську естакаду на міцність. МАЗи розганялися і гальмували на з’їзді, а в цей час співробітники Державного дорожнього НДІ із спецапаратурою заміряли показники: наскільки деформується естакада. А вона – найтонша з тих, що будувалися в Україні, всього 1,1 метра завтовшки. Прямо під мостом випробувачі розгорнули мобільний комп'ютерний центр, який мав фіксувати: на скільки, як і де прогинається міст, і чи утворюються в ньому мікротріщини під тиском вантажів. Коли на мості стояли дві вантажівки загальною масою близько 65 тонн, комп’ютер показав, що естакада прогнулася лише на 2,5 мм. За нормами, це – хороший показник, адже максимально з’їзд може прогнутися більше ніж на 0,5 метра.
- Ми цілий тиждень розставляли на естакаді спеціальні датчики, зараз їх тут більше сотні, - пояснює Андрій Фаль, замдиректора з наукової роботі Дорожнього науково-дослідного інституту. - Сьогодні ми встановили лише реєструвальні блоки, які не ставили завчасно, тому що їх не можна залишати на ніч (можуть поцупити!). Також додатково використовуємо ще близько 30 механічних пристроїв. В Україні ми вперше застосовуємо суто науковий підхід до випробувань моста.
Саме випробування відбувалось злагоджено - співробітники інституту рацією передавали команду водіям вантажівок: „Поїхали!”. І як тільки МАЗи заїжджали на естакаду, на моніторі реєстрації сигналів крива починала „стрибати” вгору за шкалою. В такий спосіб науковці перевіряли, яке навантаження може витримати конструкція, та складали характеристики на мікро- і макрорівні, щоб побачити, які саме процеси відбуваються.
- Цей метод називається „Акустичний міст”, розроблено його п'ять років тому. Він дозволяє встановити мікродефект і визначити, розвивається він при навантаженні чи ні. Попередні дані свідчать, що жодних відхилень немає. А для того, щоб отримати остаточні результати, треба ще тиждень аналізувати дані, - каже Андрій Фаль.
Нагадаємо, що відкрити естакаду, так само, як і рух з Оболоні на Поділ Гаванським мостом, обіцяють до 28 жовтня. Автомобілісти розраховують, що ця розв'язка значно розвантажить вулиці Набережно-Хрещатицьку і Набережно-Лугову.
- Пропускна спроможність естакади - 60 тисяч автомобілів на день, - повідомив Георгій Глінський, директор „Київавтодору”. - Тішить і той факт, що гарантія на естакаду – 100 років.
До слова, як повідомив нам головний інженер ПАТ „Містобуд” Михайло Мартинюк, будівельні роботи на мості майже закінчено.
- Залишилися лише деякі загороджувальні споруди, фарбування, тобто надання естетичного вигляду Гаванському мосту, - сказав він.
http://kievpress.net/articles/474/1871/
Автомобільний з’їзд на Гаванському мості успішно протестували шістьма вантажівками, доверху наповненими камінням, відтак – довгоочікувану естакаду здадуть у назначений термін, 28 жовтня. За планами, ця естакада має значно розвантажити вулиці Набережно-Крещатицьку і Набережно-Лугову від заторів і поліпшити екологічну ситуацію в прилеглих житлових кварталах. Більше того, експлуатація об'єкту забезпечить можливість відкриття повноцінного двостороннього руху Набережно-Рибальською дорогою і мостом через Гавань, що значно скоротить маршрут і поліпшить транспортне сполучення житлових масивів Оболонь, Вигурівщина та Троєщина із центром міста.
Колона величезних машин „Київавтодору” - по 31-33 тонни кожна – минулими вихідними випробовувала Гаванську естакаду на міцність. МАЗи розганялися і гальмували на з’їзді, а в цей час співробітники Державного дорожнього НДІ із спецапаратурою заміряли показники: наскільки деформується естакада. А вона – найтонша з тих, що будувалися в Україні, всього 1,1 метра завтовшки. Прямо під мостом випробувачі розгорнули мобільний комп'ютерний центр, який мав фіксувати: на скільки, як і де прогинається міст, і чи утворюються в ньому мікротріщини під тиском вантажів. Коли на мості стояли дві вантажівки загальною масою близько 65 тонн, комп’ютер показав, що естакада прогнулася лише на 2,5 мм. За нормами, це – хороший показник, адже максимально з’їзд може прогнутися більше ніж на 0,5 метра.
- Ми цілий тиждень розставляли на естакаді спеціальні датчики, зараз їх тут більше сотні, - пояснює Андрій Фаль, замдиректора з наукової роботі Дорожнього науково-дослідного інституту. - Сьогодні ми встановили лише реєструвальні блоки, які не ставили завчасно, тому що їх не можна залишати на ніч (можуть поцупити!). Також додатково використовуємо ще близько 30 механічних пристроїв. В Україні ми вперше застосовуємо суто науковий підхід до випробувань моста.
Саме випробування відбувалось злагоджено - співробітники інституту рацією передавали команду водіям вантажівок: „Поїхали!”. І як тільки МАЗи заїжджали на естакаду, на моніторі реєстрації сигналів крива починала „стрибати” вгору за шкалою. В такий спосіб науковці перевіряли, яке навантаження може витримати конструкція, та складали характеристики на мікро- і макрорівні, щоб побачити, які саме процеси відбуваються.
- Цей метод називається „Акустичний міст”, розроблено його п'ять років тому. Він дозволяє встановити мікродефект і визначити, розвивається він при навантаженні чи ні. Попередні дані свідчать, що жодних відхилень немає. А для того, щоб отримати остаточні результати, треба ще тиждень аналізувати дані, - каже Андрій Фаль.
Нагадаємо, що відкрити естакаду, так само, як і рух з Оболоні на Поділ Гаванським мостом, обіцяють до 28 жовтня. Автомобілісти розраховують, що ця розв'язка значно розвантажить вулиці Набережно-Хрещатицьку і Набережно-Лугову.
- Пропускна спроможність естакади - 60 тисяч автомобілів на день, - повідомив Георгій Глінський, директор „Київавтодору”. - Тішить і той факт, що гарантія на естакаду – 100 років.
До слова, як повідомив нам головний інженер ПАТ „Містобуд” Михайло Мартинюк, будівельні роботи на мості майже закінчено.
- Залишилися лише деякі загороджувальні споруди, фарбування, тобто надання естетичного вигляду Гаванському мосту, - сказав він.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9716
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Да и к тому же все эти открытия под высокое начальство подстраиваются...
Кстати, старые сроки — это никак не 28.10, а 6.11
Кстати, старые сроки — это никак не 28.10, а 6.11
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
6.11 - это предпоследние. А до этого были и 28.10 и 14.10 и еще куча всяких. В том числе - май 2009dimentiy писал(а):Да и к тому же все эти открытия под высокое начальство подстраиваются...
Кстати, старые сроки — это никак не 28.10, а 6.11
с такой позиции - 2012-ый год тоже "после 20.10.10"AMY писал(а):incognito писал(а):Опять новые (старые) сроки? Последние же вроде были "после 20-го".DimmYD писал(а):обіцяють до 28 жовтня.
После 20/10 и До 28/10 — противоречий не вижу
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...




