Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- __SIRIUS__
- Путеец
- Сообщения: 160
- Зарегистрирован: 31 янв 2009, 17:06
- Откуда: Позняки
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Плани Київського метрополітену на 2010 рік.
Основними складовими успішного розвитку нашого підприємства є виконання Комплексної інвестиційної програми техніко-економічного розвитку КП «Київський метрополітен» на 2010 рік та Програми соціально-економічного розвитку м. Києва.
Комплексна інвестиційна програма техніко-економічного розвитку КП «Київський метрополітен» на 2010 рік передбачає: гідну підготовку підприємства до відзначення 50-річчя з дня пуску першої дільниці метрополітену; підвищення рівня безпеки перевезень і культури обслуговування пасажирів, експлуатаційної надійності основних засобів і систем метрополітену, пожежної і техногенної безпеки, санітарного стану, ефективності управління і організації перевізного процесу; створення сприятливих умов життєдіяльності й вільного доступу в метрополітен осіб з обмеженими можливостями тощо.
Інвестиційною програмою оновлення і поліпшення основних засобів метрополітену передбачено виконати 101 першочергову роботу на загальну суму 31 045,69 тис. грн. Серед них 33 проектні та проектно-дослідницькі роботи на загальну суму 2 841,22 тис. грн., а також 68 робіт з впровадження нової техніки, передових технологій, механізації та автоматизації виробничих і технологічних процесів на загальну суму 28 204,47 тис. грн. Зокрема, це:
впровадження 29440 комплектів сучасного рейкового скріплення німецької фірми «ФОССЛОХ» (витрати - 1000 тис. грн.) - економічний ефект на 1 км – 45 тис. грн., на запланованих 4 км, відповідно, 180 тис. грн.;
впровадження сучасних енергозберігаючих технологій і устаткування, всього 16 робіт, сумарні витрати – 8 389,2 тис. грн..; економічний ефект від реалізації - 5 300 тис. грн., в т.ч., на зниження споживання:
електроенергії – 8 робіт, витрати – 2260,3 тис. грн..; економічний ефект від реалізації 340 тис. грн.
теплової енергії – 6 робіт, витрати – 4460,9 тис. грн..; економічний ефект від реалізації 4200 тис. грн.
природного газу – 2 роботи, витрати – 1668,0 тис. грн..; економічний ефект від реалізації 760 тис. грн.
Із 33-х проектних робіт 22 (145 окремих проектів) на суму 1 134,5 млн. грн. будуть виконані силами ПКТБ метрополітену.
Очікуваний економічний ефект від реалізації запланованих першочергових заходів цього підрозділу складає близько 10 300,0 тис. грн.
Крім цього, оновлення і поліпшення основних засобів метрополітену (науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи) заплановано виконання 4-х першочергових робіт на загальну суму 1 590,0 тис. грн. Основні з них направлені на дослідження несучої здатності конструкцій рам кузовів вагонів метрополітену серії 81-717, 81-714 і рам візків вагонів, які вичерпали встановлений ресурс експлуатації і перевищили його, з метою продовження терміну їх експлуатації на 10-15 років. У цілому в зазначеному підрозділі на 2010 рік заплановано виконати 5 робіт на загальну суму 1 743,0 тис. грн.
Інвестиційна програма технічного розвитку і переоснащення основних засобів метрополітену. Джерелами фінансування передбачених у цьому напрямі робіт є ресурси державного і міського бюджетів метрополітену, кредити, лізинг та інші. На 2010 рік заплановано виконати 33 першочергові роботи на загальну суму 542 804,11 тис. грн.. (кошти державного бюджету — 9 583,2 тис. грн., кошти міського бюджету - 203 625,53 тис. грн. (у т.ч. 15 215,2 тис. грн. - борг за виконані в минулі роки роботи), кошти метрополітену - 22 790,78 тис. грн., кредити, лізинг та інші джерела - 306 804,6 тис. грн.).
Серед першочергових робіт слід відзначити придбання 105 вагонів метрополітену, в т.ч. 100 вагонів на умовах фінансового лізингу і 5 вагонів за кредитною угодою ЄБРР, на загальну суму 256 951,13 тис. грн., заміну 5 ескалаторів на сучасні на станціях «Політехнічний інститут» та «Берестейська» на загальну суму 57 100,0 тис.
грн., а також впровадження автоматизованої системи проходу пасажирів на суму 13 766,6 тис. грн. Окрім цього, заплановано:
впровадження системи відеоспостереження і центру відеомоніторингу на суму 27 550,0 тис. грн. (кошти міського бюджету – 5 550,0 тис. грн. (в т.ч. 3 128,9 тис. грн. - борг за виконані в 2009 році роботи), кредити, лізинг і інше – 22 000,0 тис. грн.);
створення сучасного єдиного диспетчерського центру метрополітену на суму 36 100,0 тис. грн. (кошти міського бюджету – 5 600,0 тис. грн., кредити, лізинг і інше – 30 500,0 тис. грн.);
модернізація колієвимірювальної станції (кошти метрополітену – 8 500,0 тис. грн.);
заміна рам візків вагонів - 102 шт. на загальну суму 15 300,0 тис. грн. (кошти міського бюджету – 10 800,0 тис. грн. (72 шт.), кошти метрополітену – 4 500,0 тис. грн. (30 шт);
придбання 6 одиниць спеціальної техніки (снігоочисної машини, ВПРС, мотовоза, дефектоскопних візків і 2 платформ УП-4 для дрезин і мотовозів) на загальну суму 29 079,7 тис. грн. (кошти міського бюджету – 8 079,7 тис. грн. (в т.ч. 89,0 тис. грн. - борг за роботи, виконані в минулі роки), кредити, лізинг і інше – 20 200,0 тис. грн.).
Основними складовими успішного розвитку нашого підприємства є виконання Комплексної інвестиційної програми техніко-економічного розвитку КП «Київський метрополітен» на 2010 рік та Програми соціально-економічного розвитку м. Києва.
Комплексна інвестиційна програма техніко-економічного розвитку КП «Київський метрополітен» на 2010 рік передбачає: гідну підготовку підприємства до відзначення 50-річчя з дня пуску першої дільниці метрополітену; підвищення рівня безпеки перевезень і культури обслуговування пасажирів, експлуатаційної надійності основних засобів і систем метрополітену, пожежної і техногенної безпеки, санітарного стану, ефективності управління і організації перевізного процесу; створення сприятливих умов життєдіяльності й вільного доступу в метрополітен осіб з обмеженими можливостями тощо.
Інвестиційною програмою оновлення і поліпшення основних засобів метрополітену передбачено виконати 101 першочергову роботу на загальну суму 31 045,69 тис. грн. Серед них 33 проектні та проектно-дослідницькі роботи на загальну суму 2 841,22 тис. грн., а також 68 робіт з впровадження нової техніки, передових технологій, механізації та автоматизації виробничих і технологічних процесів на загальну суму 28 204,47 тис. грн. Зокрема, це:
впровадження 29440 комплектів сучасного рейкового скріплення німецької фірми «ФОССЛОХ» (витрати - 1000 тис. грн.) - економічний ефект на 1 км – 45 тис. грн., на запланованих 4 км, відповідно, 180 тис. грн.;
впровадження сучасних енергозберігаючих технологій і устаткування, всього 16 робіт, сумарні витрати – 8 389,2 тис. грн..; економічний ефект від реалізації - 5 300 тис. грн., в т.ч., на зниження споживання:
електроенергії – 8 робіт, витрати – 2260,3 тис. грн..; економічний ефект від реалізації 340 тис. грн.
теплової енергії – 6 робіт, витрати – 4460,9 тис. грн..; економічний ефект від реалізації 4200 тис. грн.
природного газу – 2 роботи, витрати – 1668,0 тис. грн..; економічний ефект від реалізації 760 тис. грн.
Із 33-х проектних робіт 22 (145 окремих проектів) на суму 1 134,5 млн. грн. будуть виконані силами ПКТБ метрополітену.
Очікуваний економічний ефект від реалізації запланованих першочергових заходів цього підрозділу складає близько 10 300,0 тис. грн.
Крім цього, оновлення і поліпшення основних засобів метрополітену (науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи) заплановано виконання 4-х першочергових робіт на загальну суму 1 590,0 тис. грн. Основні з них направлені на дослідження несучої здатності конструкцій рам кузовів вагонів метрополітену серії 81-717, 81-714 і рам візків вагонів, які вичерпали встановлений ресурс експлуатації і перевищили його, з метою продовження терміну їх експлуатації на 10-15 років. У цілому в зазначеному підрозділі на 2010 рік заплановано виконати 5 робіт на загальну суму 1 743,0 тис. грн.
Інвестиційна програма технічного розвитку і переоснащення основних засобів метрополітену. Джерелами фінансування передбачених у цьому напрямі робіт є ресурси державного і міського бюджетів метрополітену, кредити, лізинг та інші. На 2010 рік заплановано виконати 33 першочергові роботи на загальну суму 542 804,11 тис. грн.. (кошти державного бюджету — 9 583,2 тис. грн., кошти міського бюджету - 203 625,53 тис. грн. (у т.ч. 15 215,2 тис. грн. - борг за виконані в минулі роки роботи), кошти метрополітену - 22 790,78 тис. грн., кредити, лізинг та інші джерела - 306 804,6 тис. грн.).
Серед першочергових робіт слід відзначити придбання 105 вагонів метрополітену, в т.ч. 100 вагонів на умовах фінансового лізингу і 5 вагонів за кредитною угодою ЄБРР, на загальну суму 256 951,13 тис. грн., заміну 5 ескалаторів на сучасні на станціях «Політехнічний інститут» та «Берестейська» на загальну суму 57 100,0 тис.
грн., а також впровадження автоматизованої системи проходу пасажирів на суму 13 766,6 тис. грн. Окрім цього, заплановано:
впровадження системи відеоспостереження і центру відеомоніторингу на суму 27 550,0 тис. грн. (кошти міського бюджету – 5 550,0 тис. грн. (в т.ч. 3 128,9 тис. грн. - борг за виконані в 2009 році роботи), кредити, лізинг і інше – 22 000,0 тис. грн.);
створення сучасного єдиного диспетчерського центру метрополітену на суму 36 100,0 тис. грн. (кошти міського бюджету – 5 600,0 тис. грн., кредити, лізинг і інше – 30 500,0 тис. грн.);
модернізація колієвимірювальної станції (кошти метрополітену – 8 500,0 тис. грн.);
заміна рам візків вагонів - 102 шт. на загальну суму 15 300,0 тис. грн. (кошти міського бюджету – 10 800,0 тис. грн. (72 шт.), кошти метрополітену – 4 500,0 тис. грн. (30 шт);
придбання 6 одиниць спеціальної техніки (снігоочисної машини, ВПРС, мотовоза, дефектоскопних візків і 2 платформ УП-4 для дрезин і мотовозів) на загальну суму 29 079,7 тис. грн. (кошти міського бюджету – 8 079,7 тис. грн. (в т.ч. 89,0 тис. грн. - борг за роботи, виконані в минулі роки), кредити, лізинг і інше – 20 200,0 тис. грн.).
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ
Японські фахівці мають намір взяти участь у модернізації рухомого складу Київського метрополітену
Чт, 14/10/2010 - 16:15
14 жовтня 2010 року, у рамках візиту робочої групи Японії у складі представників компаній Toshiba, Tokyu Car Corporation, ITOCHU Corporation, відбулися технічні переговори щодо модернізації рухомого складу Київського метрополітену.
Від Київського метрополітену у переговорах взяли участь в.о. начальника В.І. Федоренко, головний інженер В.І. Зель, начальник служби рухомого складу В.А. Атлас та головний інженер цієї служби Г.С. Михальченко.
Слід відзначити, що українські та японські фахівці зустрічаються не вперше, тому обидві сторони підійшли до цих переговорів з практичними напрацюваннями та пропозиціями. Робочі групі Японії заздалегідь були надані всі необхідні матеріали стосовно рухомого складу, розрахунки, креслення. До того ж, ще до офіційних вирішальних переговорів японським колегам була надана можливість ознайомитися з Вагоноремонтним заводом метрополітену, електродепо, а також була організована поїздка на Крюковський вагонобудівний завод – вітчизняний виробник вагонів метрополітену.
Коментуючи поїздку групи на ці об’єкти, глава конструкторського департаменту компанії Tokyu Car Corporation, однієї з п’яти найбільших японських виробників рухомого складу, пан Нісігакі відмітив, що Вагоноремонтний завод та електродепо мають хорошу виробничу базу. «Всі вагони знаходяться в належному стані, видно, що за ними добре доглядають, їх можна модернізувати і вони витримають цю модернізацію. На основі побаченого та проаналізованого, ми підготували план модернізації рухомого складу Київського метрополітену, в якому окремо розписані всі системи, що на нашу думку підлягають модернізації» - сказав Нісігакі.
У розгляді цього плану прийняли активну участь фахівці обох сторін. Кожний пункт було детально обговорено. Сторони домовились продовжити переговори рівно за місяць. За цей час японські фахівці вивчать отримані у Київському метрополітені дані, на основі яких підготують і представлять на розгляд свої розрахунки – і конструкторського, і економічного характеру.
http://www.metro.kiev.ua/?q=node/1556
Чт, 14/10/2010 - 16:15
14 жовтня 2010 року, у рамках візиту робочої групи Японії у складі представників компаній Toshiba, Tokyu Car Corporation, ITOCHU Corporation, відбулися технічні переговори щодо модернізації рухомого складу Київського метрополітену.
Від Київського метрополітену у переговорах взяли участь в.о. начальника В.І. Федоренко, головний інженер В.І. Зель, начальник служби рухомого складу В.А. Атлас та головний інженер цієї служби Г.С. Михальченко.
Слід відзначити, що українські та японські фахівці зустрічаються не вперше, тому обидві сторони підійшли до цих переговорів з практичними напрацюваннями та пропозиціями. Робочі групі Японії заздалегідь були надані всі необхідні матеріали стосовно рухомого складу, розрахунки, креслення. До того ж, ще до офіційних вирішальних переговорів японським колегам була надана можливість ознайомитися з Вагоноремонтним заводом метрополітену, електродепо, а також була організована поїздка на Крюковський вагонобудівний завод – вітчизняний виробник вагонів метрополітену.
Коментуючи поїздку групи на ці об’єкти, глава конструкторського департаменту компанії Tokyu Car Corporation, однієї з п’яти найбільших японських виробників рухомого складу, пан Нісігакі відмітив, що Вагоноремонтний завод та електродепо мають хорошу виробничу базу. «Всі вагони знаходяться в належному стані, видно, що за ними добре доглядають, їх можна модернізувати і вони витримають цю модернізацію. На основі побаченого та проаналізованого, ми підготували план модернізації рухомого складу Київського метрополітену, в якому окремо розписані всі системи, що на нашу думку підлягають модернізації» - сказав Нісігакі.
У розгляді цього плану прийняли активну участь фахівці обох сторін. Кожний пункт було детально обговорено. Сторони домовились продовжити переговори рівно за місяць. За цей час японські фахівці вивчать отримані у Київському метрополітені дані, на основі яких підготують і представлять на розгляд свої розрахунки – і конструкторського, і економічного характеру.
http://www.metro.kiev.ua/?q=node/1556
Пипец. Хана подвижному составу.Ворчун писал(а):Японські фахівці мають намір взяти участь у модернізації рухомого складу Київського метрополітену
Чт, 14/10/2010 - 16:15
14 жовтня 2010 року, у рамках візиту робочої групи Японії у складі представників компаній Toshiba, Tokyu Car Corporation, ITOCHU Corporation, відбулися технічні переговори щодо модернізації рухомого складу Київського метрополітену.
У японцев везде натыканы микропроцессоры, где надо и не надо. В частотном преобразователе на каждый двигатель свой микропроцессор. На каждый датчик закрытия дверей микропроцессор. На управление стеклоочистителем микропроцессор. Везде, короче. И все части этой трахомудии имеет свойство периодически зависать. И поскольку избежать этого невозможно в принципе, то принимается как данность. Ну типа, зависло пару раз за месяц - ничего страшного, в пределах нормы...
Нынешние электромеханические схемы управления покажутся образцом безглючности.
Объяснять оппонентам свою точку зрения надо спокойно и методично, вводя поправки на направление ветра, износ ствола и температуру снаряда.
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04