Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Здесь могла быть моя подпись...
Немного официоза для делового начала темы.
Продовження КЧЛ на південь
Завданням спорудження дільниці Куренівсько-Червоноармійської лінії від ст. "Либідська" до ст. "Виставковий центр" є покращення транспортного обслуговування мешканців та працівників установ і промислових підприємств Голосіївського району. Територія Голосіївського району складає близько 15 тис.га, населення – 180 тис.чол., житловий фонд – понад 3,6 млн.кв.м., кількість робочих місць – 70 тисяч.
Вздовж Голосіївського проспекту розташована переважно житлова забудова. Висотна споруда національної бібліотеки ім. Вернадського, комплекс збудованих торговельних закладів, Центральний автовокзал, ряд промислових підприємств, Деміївський ринок. Вздовж вул. Васильківської на перетині з Голосіївським проспектом розташований готель „Мир”, лікувальні заклади, ДП „Національний центр ім.. Довженка”, житлова забудова, парк культури і відпочинку ім. Рильського. В районі ст. „Виставковий центр” розташовані корпуси Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченка, медичні заклади, Національний комплекс „Експоцентр України”, готель „Голосіївський”, кінцеві зупинки багатьох автобусних маршрутів. Адреса, район розташування Голосіївський район м. Києва Розпорядчий документ щодо необхідності будівництва Розпорядження КМДА від 01.02.02. №153. Постанова Кабміну від 07.03.06 № 257. Розпорядження від 02.09.04 р. № 1628. Рішення Київміськради від 31.01.08 р. №71/4543. Розпорядчий документ щодо відведення земельної ділянки Рішення Київради від 27.01.05 р. № 96/2672. Розпорядчий документ щодо затвердження проектно – кошторисної документації Розпорядження КМДА від 21.03. 07 № 301. Дозвіл на виконання будівельних робіт, наданий ДАБК Від 15.08.07 р. № 2671 – Гл/Ш. Продовження від 19.05.08 р. № 0344 - Гл/Ш. Техніко – економічні показники по проекту Потужність:
Будівельна довжина I черги ― 4,08 км з трьома станціями
Будівельна довжина II черги ― 0,76 км.
Експлуатаційна довжина ― 4,99 км.
Кошторисна вартість у цінах 2006 р. – 2 087 896,911 тис.грн., в тому числі:
I черги – 1 658 895,7 тис.грн.,
II черги – 429 001,2 тис.грн.
Кількість робочих місць на дільниці I черги – 292 одиниці, II черги – 120 одиниць.
Стан робіт Спорудження тунелів здійснюється механізованими комплексами WIRTH в збірній залізобетонній оправі.
Ризики Критично посилиться проблема транспортного обслуговування мешканців Голосіївського району м. Києва, особливо житлового масиву Теремки
http://www.metro.kiev.ua/?q=node/342
Продовження КЧЛ на південь
Завданням спорудження дільниці Куренівсько-Червоноармійської лінії від ст. "Либідська" до ст. "Виставковий центр" є покращення транспортного обслуговування мешканців та працівників установ і промислових підприємств Голосіївського району. Територія Голосіївського району складає близько 15 тис.га, населення – 180 тис.чол., житловий фонд – понад 3,6 млн.кв.м., кількість робочих місць – 70 тисяч.
Вздовж Голосіївського проспекту розташована переважно житлова забудова. Висотна споруда національної бібліотеки ім. Вернадського, комплекс збудованих торговельних закладів, Центральний автовокзал, ряд промислових підприємств, Деміївський ринок. Вздовж вул. Васильківської на перетині з Голосіївським проспектом розташований готель „Мир”, лікувальні заклади, ДП „Національний центр ім.. Довженка”, житлова забудова, парк культури і відпочинку ім. Рильського. В районі ст. „Виставковий центр” розташовані корпуси Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченка, медичні заклади, Національний комплекс „Експоцентр України”, готель „Голосіївський”, кінцеві зупинки багатьох автобусних маршрутів. Адреса, район розташування Голосіївський район м. Києва Розпорядчий документ щодо необхідності будівництва Розпорядження КМДА від 01.02.02. №153. Постанова Кабміну від 07.03.06 № 257. Розпорядження від 02.09.04 р. № 1628. Рішення Київміськради від 31.01.08 р. №71/4543. Розпорядчий документ щодо відведення земельної ділянки Рішення Київради від 27.01.05 р. № 96/2672. Розпорядчий документ щодо затвердження проектно – кошторисної документації Розпорядження КМДА від 21.03. 07 № 301. Дозвіл на виконання будівельних робіт, наданий ДАБК Від 15.08.07 р. № 2671 – Гл/Ш. Продовження від 19.05.08 р. № 0344 - Гл/Ш. Техніко – економічні показники по проекту Потужність:
Будівельна довжина I черги ― 4,08 км з трьома станціями
Будівельна довжина II черги ― 0,76 км.
Експлуатаційна довжина ― 4,99 км.
Кошторисна вартість у цінах 2006 р. – 2 087 896,911 тис.грн., в тому числі:
I черги – 1 658 895,7 тис.грн.,
II черги – 429 001,2 тис.грн.
Кількість робочих місць на дільниці I черги – 292 одиниці, II черги – 120 одиниць.
Стан робіт Спорудження тунелів здійснюється механізованими комплексами WIRTH в збірній залізобетонній оправі.
Ризики Критично посилиться проблема транспортного обслуговування мешканців Голосіївського району м. Києва, особливо житлового масиву Теремки
http://www.metro.kiev.ua/?q=node/342
Все, что ни делается то к лучшему
Все, что к лучшему то не делается
Все, что к лучшему то не делается
Все-таки остается открытым вопрос - какие щиты будут монтировать в монтажке на Ломоносова. На сколько я понимаю, один нормальный щит в сторону Выставки (по-видимому Виктория?), а другой, ручной, в сторону Амурской?
Пора бы уже и про третью очередь что-то написатьБудівельна довжина II черги ― 0,76 км.
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3221
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Объясните, пожалуйста, смысл станции Ипподром.
Будет ли у автостанции Южная своя внятная пересадка на метро?
Будет ли у автостанции Южная своя внятная пересадка на метро?
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Смысл очень простой, эта станция для меня. Я на нее буду ходить пешком (со вторых теремков 5 - 10 минут)Коржик писал(а):Объясните, пожалуйста, смысл станции Ипподром.
Это что-то вам видимо не повезло. Туда поезд едет минут 6, назад меньше. Кстати интересный факт - на днях от Васильковской до Майдана доехал за 10 минут. Видимо в ту сторону быстрее?Yaroslav писал(а):чому метро після либідської їде так повільно ?
Yaroslav писал(а):чому метро після либідської їде так повільно ?
Думаю,це залежить від машиніста:складна геометрія,мало часу на обкатку,як сказано раніше,деякі маші вийшли на маршрут не обкатавши участок жодного разу,от деякі і притираються.Sasha_OKM писал(а):Вроде быстро едет.
Бачили очі,що будували-катайтесь,хоч повилазьте.