Кривой Рог
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3221
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Наконец появилось 12 фоток (спасибо, Sinoptik'у)в категории Альбом\Все вместе\Кривой рог...Альбом\Все вместе\Днепропетровск.
Фотки Кривого Рога делались по принципу:"Чего нет у Швандля". Ну а в Днепре фотить на станциях низзя.
Фотки Кривого Рога делались по принципу:"Чего нет у Швандля". Ну а в Днепре фотить на станциях низзя.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3221
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Obolon писал(а):Круто, даже интервальные часы есть.
Ну, теперь все участники форума запомнят, что в Кривом Роге метро, что бы Ребе не напоминал.
Узнаю - расскажу.Obolon писал(а):Интересно трам АЛС-АРС оборудован?
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Уже Serguei Trouchelle (stro@railways.dp.ua) сфотографировал и выложил в сетиКоржик писал(а):Ну а в Днепре фотить на станциях низзя.
http://www.railfaneurope.net/pix/ua/metro/pix.html
В проекте 1994 года, управление движением на линии скоростного трамвая г. Кривого Рога, заложены устройства метрополитеновской автоблокировки, АРС, диспетчерская централизация и тд и тп.Obolon писал(а):Круто, даже интервальные часы есть. Интересно трам АЛС-АРС оборудован?
По моим данным, удовлетворились автоблокировкой, ни АРС ни ДЦ не монтировалось.
Проектные названия станций скоростного трамвая г. Кривого Рога
"Кольцевая";
"Пр.Металлургов";
"Дом Советов";
"Дзержинская";
"Площадь Артема";
"Октябрьская";
"Площадь Труда";
"Промузел";
"Камвольная";
"Электрозаводская";
"Садовая";
"Станция техобслуживания (СТО)";
Швидкісний трамвайШвидкісний трамвай
Важлива роль у забезпечені перевезення пасажирів покладена на комунальне підприємство "Швидкісний трамвай". На сьогодні це 18 км колії , із яких 6,9 км у тунелях, 11 зручних станцій. На двох маршрутах щоденно працюють 18 составів із 40 вагонів. За 2003 рік швидкісним трамваєм перевезено 40,7 млн. пасажирів, з яких 12,5 млн. пільгових категорій.
На протязі року відділ транспорту і зв'язку проводив обстеження завантаженості маршрутів електротранспорту та надавав пропозиції щодо вдосконалення перевезень.
Щомісячно підприємства електротранспорту вивчають пасажиропотоки на міських тролейбусних та трамвайних маршрутах, що дає можливість при обмеженій кількості рухомого складу забезпечити перевезення на найбільш напружених напрямках і в пікові години та підрахувати кількість перевезених пасажирів пільгової категорії для прийняття місцевого бюджету на 2004 рік.
Міський електротранспорт є найбільш доступним для соціально незахищених верств населення, в тому числі пільгових категорій пасажирів, кількість яких складає 2третину від загальної чисельності мешканців міста, до того ж, проїзний тариф на сьогодні є найнижчим в Україні.
Міська рада щорічно додатково до державної субвенції виділяє кошти з міського бюджету на покриття збитків перевізників від перевезення пільгових категорій пасажирів.
Це дозволяє підтримувати у працездатному стані існуючий рухомий склад, а також розгалужені господарства електротранспорту. Так протягом 2003 року з міського бюджету на фінансову підтримку підприємств електротранспорту було виділено 16 767,7 тис. грн., у т.ч.: фінансова допомога КТТП "Криворіжелектротранс" - 7 687,0 тис. грн., КП "Швидкісний трамвай" - 4 654,4 тис. грн.
Выдержка из http://www.kryvyirih.dp.ua/ukrain/main/ ... por.htm#ШТ
Важлива роль у забезпечені перевезення пасажирів покладена на комунальне підприємство "Швидкісний трамвай". На сьогодні це 18 км колії , із яких 6,9 км у ту-нелях, 11 зручних станцій. На двох маршрутах щоденно працюють 17 составів із 36 вагонів. За 2004 рік швидкісним трамваєм перевезено 39,7 (на 1 млн меньше 2003 года) млн. пасажирів, з яких 27,6 (в два раза больше!) млн. пільгових категорій.
Підприємством у минулому році проведена експериментальна реновація трьох вагонів із застосуванням енергозберігаючого обладнання на загальну суму біля 2,6 млн. грн.
На протязі року відділ транспорту і зв'язку проводив обстеження завантаженості маршрутів електротранспорту та надавав пропозиції щодо вдосконалення перевезень
Щоквартально (а раніше щомісяця)підприємства електротранспорту вивчають пасажиропотоки на міських тролейбусних та трамвайних маршрутах, що дає можливість при обмеженій кількості рухомого складу забезпечити перевезення на найбільш напружених напрямках і в пікові години та підрахувати кількість перевезених пасажирів пільгової категорії для прийняття місцевого бюджету.
Міський електротранспорт є найбільш доступним для соціально незахищених верств населення, в тому числі пільгових категорій пасажирів, кількість яких складає третину від загальної чисельності мешканців міста, до того ж, проїзний тариф на сьогодні є найнижчим в Україні.
Міська рада щорічно додатково до державної субвенції виділяє кошти з місько-го бюджету на фінансову підтримку підприємств електротранспорту.
Це дозволяє підтримувати у працездатному стані існуючий рухомий склад, а також розгалужені господарства електротранспорту. Так, протягом 2004 року з міського бюджету на фінансову підтримку підприємств електротранспорту було виділено 15,2 млн. грн., у т.ч.: фінансова допомога КТТП "Криворіжелектротранс" - 10,2 млн. грн., КП "Швидкісний трамвай" - 5, 0 млн. грн. (збільшення)
http://www.kryvyirih.dp.ua/ukrain/main/ ... por.htm#ШТ
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3221
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Кто-то (Юрий???) спрашивал про буковки "М" в Кривом Роге.
Висят родимые. 17.09.05 точно висели.
Висят родимые. 17.09.05 точно висели.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3221
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Эгеж...Юрій писал(а):Надеюсь, что их и не снимут! А только прибавлятся будут
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ