Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Будівництво метро може призвести до загибелі київських дельфінів
20 грудня 2011 о 12:55
http://ridna.ua/p/budivnytstvo-metro-mo ... -delfiniv/
donbass.ua
Екологи б’ють на сполох: біля столичного дельфінарію «Немо» ведеться будівництво Куренівсько-Червоноармійської гілки метрополітену, що може стати причиною загибелі дельфінів.
При прокладанні метро між станціями «ВДНГ» та «Іподром»буде застосовуватися потужна важка техніка, рівень шуму та вібрацій якої значно перевищуватиме допустимий для надчуттєвих органів слуху дельфінів.
Згідно з європейськими правилами утримання дельфінів в неволі, рівень повітряного шуму в місцях утримання тварин не повинен перевищувати 60 Дб у діапазоні частот 0-60 кГц, а рівень шуму у воді —
80 дб у діапазоні 2-8 кГц.
А ось в Києві біля вищезгаданого дельфінарію цей показник при будівництві метро перевищить допустимий рівень вдвічі.
Шумове забруднення приводить до контузії і навіть смерті китоподібних. Саме цей фактор вважається причиною масових викидів морських ссавців під час військових навчань у всьому світі.
Підготувала Майя Заховайко, «Рідна країна»
20 грудня 2011 о 12:55
http://ridna.ua/p/budivnytstvo-metro-mo ... -delfiniv/
donbass.ua
Екологи б’ють на сполох: біля столичного дельфінарію «Немо» ведеться будівництво Куренівсько-Червоноармійської гілки метрополітену, що може стати причиною загибелі дельфінів.
При прокладанні метро між станціями «ВДНГ» та «Іподром»буде застосовуватися потужна важка техніка, рівень шуму та вібрацій якої значно перевищуватиме допустимий для надчуттєвих органів слуху дельфінів.
Згідно з європейськими правилами утримання дельфінів в неволі, рівень повітряного шуму в місцях утримання тварин не повинен перевищувати 60 Дб у діапазоні частот 0-60 кГц, а рівень шуму у воді —
80 дб у діапазоні 2-8 кГц.
А ось в Києві біля вищезгаданого дельфінарію цей показник при будівництві метро перевищить допустимий рівень вдвічі.
Шумове забруднення приводить до контузії і навіть смерті китоподібних. Саме цей фактор вважається причиною масових викидів морських ссавців під час військових навчань у всьому світі.
Підготувала Майя Заховайко, «Рідна країна»
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3582
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Мдя.
Сейчас начнется. 


Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Inquisitor
- Машинист
- Сообщения: 471
- Зарегистрирован: 21 мар 2011, 15:13
- Контактная информация:
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Ну не совсем там и палатка стоит, но "всех документов у них - одна бумажка" (с) помнится. Это называется дай палец пососать - по локоть откусят. А экологам нужно думать про эксплуатацию животных, а не спасение коммерческого предприятия.
С человечеством все в порядке. Просто 99% людей скучные идиоты
/Славой Жижек/
/Славой Жижек/
Видно Майе Заховайко предпочтительнее ехать мимо дельфинария в забитом общественном транспорте рассуждая в давке о комфорте дельфинов.
А если по делу, то ежели на законных основаниях по трассе строительства метро находиться дельфинарий "Немо", то город обязан выделить средства на переезд дельфинария в другое место, а ежели нет законных оснований, то в дискомфорте дельфинов виноват сам владелец дельфинария. И с коммерческой точки зрения, не думаю что владелец дельфинария против строительства метро, т.к. удобный подьезд к его строению - это кол-во посетителей, которое после пуска метро увеличтся в разы ровно как и прибыль. Опять таки повторюсь комфорт дельфинов на совести владельца!
А если по делу, то ежели на законных основаниях по трассе строительства метро находиться дельфинарий "Немо", то город обязан выделить средства на переезд дельфинария в другое место, а ежели нет законных оснований, то в дискомфорте дельфинов виноват сам владелец дельфинария. И с коммерческой точки зрения, не думаю что владелец дельфинария против строительства метро, т.к. удобный подьезд к его строению - это кол-во посетителей, которое после пуска метро увеличтся в разы ровно как и прибыль. Опять таки повторюсь комфорт дельфинов на совести владельца!