
Реконструкция Шулявского путепровода
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Шулявський шляхопровід реконструюють
[ Віталій Курінний | “Хрещатик” 8/02/2012 ]
[ Віталій Курінний | “Хрещатик” 8/02/2012 ]
Після оновлення його пропускна спроможність зросте до 9 тисяч авто на годину
Шулявський шляхопровід побудували в 60-х роках минулого століття. У 1984 році відбулася перша реконструкція дорожньо-транспортного об’єкта, пропускна спроможність якого вже тоді була недостатньою. Наразі розв’язка перезавантажена автівками. Чергова реконструкція коштуватиме понад 150 млн грн. До того ж 200-250 млн грн місту потрібно буде компенсувати заводу “Більшовик” за знесення цеху № 5, який не вписується в нову схему руху машин.
Зношеності Шулявському шляхопроводу додали сильні пожежі упродовж останніх кількох років. “Здебільшого палало на ринку вживаних речей, який чомусь облаштувався під естакадою, хоча це заборонено робити, — розповів “Хрещатику” директор Інституту “Київдормістпроект” ВАТ “Київпроект” Володимир Воробйов. — Через це несуча спроможність прольотних конструкцій була практично повністю вичерпана”. Він додав, що одразу ж було здійснено першочергові заходи. Зокрема під основу шляхопроводу встановили підпори. Тоді ж оголосили тендер на проектування реконструкції транспортної розв’язки.
“Київпроект” виграв конкурс і запропонував наступну схему: розширити шляхопровід ще на дві смуги за рахунок знесення ливарного цеху заводу “Більшовик”, організувати лівоповоротний з’їзд з вулиці Довженка на просп. Перемоги, поліпшити геометрію правоповоротного з’їзду з просп. Перемоги на вул. Гетьмана, бо на сьогодні цей з’їзд здійснюється кількома правоповоротними рухами, проходить під розв’язкою і вздовж цеху № 5.
Володимир Воробйов пояснив, що цех № 5 заводу “Більшовик” — це ливарне виробництво, якого по екологічним нормам у місті бути не може. “Тому з фондом Держмайна столична держадміністрація домовилася, що цей цех буде знесено. А завод отримає компенсацію, — зазначив пан Воробйов. — До того ж, торік почалася руйнуватися покрівля цеху, і будівля вважається аварійною. Тому її потрібно зносити, бо, певно, ремонту вона вже не підлягає. Температурні режими в цеху ніколи не дотримувалися, особливо останні 20 років. І чим раніше ми позбудемося цього небезпечного для киян об’єкту, тим краще буде для міста, зокрема для руху авто в цьому місці”.
Директор Інституту “Київдормістпроект” повідомив, що вартість реконструкції Шулявської транспортної розв’язки у цінах 2007 року становить 150 мільйонів гривень, і ще 200-250 млн грн потрібно для компенсації заводу “Більшовик”. Тобто знесення цеху обійдеться дорожче, ніж будівництво сучасної розв’язки.
“На сьогодні реконструкції розв’язки в програмі соціально-економічного розвитку міста Києва на 2012 рік немає, хоча це об’єкт першочергового значення, — зазначає Володимир Воробйов. — Тому вважаю, що після проведення в столиці фінальної частини Євро-2012 було б доцільно розпочати реконструкцію. Стадію проекту наразі практично завершено. Щоправда, потрібно закінчити геодезичну зйомку, перенести її на Генплан. І можна буде затвердити об’єкт вже до початку Євро-2012”.
Після реконструкції шляхопроводу у 80-роках його пропускну спроможність було доведено до 7,5 тисяч авто на годину. Наразі планують збільшити її до 9 тисяч авто на годину. “Наступні реконструкції по збільшенню пропускної спроможності, мабуть, вже будуть недоцільні, — переконаний пан Воробйов. — Потрібно шукати нові шляхи відводу транспорту. Тому що мала Кільцева дорога, в яку входить розв’язка, вже сьогодні перезавантажена”. За його словами, в Генплані розвитку міста Києва пропонується кілька варіантів вирішення проблеми відводу транспорту. Зокрема завершення будівництва правобережної кільцевої дороги Києва з переходом на Лівий берег. Це дозволить перекинути транзитний транспорт із району Шулявського шляхопроводу.
Як розповів “Хрещатику” представник замовника реконструкції розв’язки — заступник директора Дирекції будівництва дорожньо-транспортних споруд Києва Микола Васильцов, Шулявський шляхопровід досить складний дорожній об’єкт. “Реконструкція триватиме без зупинки в цьому місці транспортних потоків, — пояснив він. — Можливо, доведеться тимчасово відкрити односторонній рух в один бік, потім в інший, як це було на мосту Патона. Основні ж роботи триватимуть в нічний час”
Шулявський шляхопровід побудували в 60-х роках минулого століття. У 1984 році відбулася перша реконструкція дорожньо-транспортного об’єкта, пропускна спроможність якого вже тоді була недостатньою. Наразі розв’язка перезавантажена автівками. Чергова реконструкція коштуватиме понад 150 млн грн. До того ж 200-250 млн грн місту потрібно буде компенсувати заводу “Більшовик” за знесення цеху № 5, який не вписується в нову схему руху машин.
Зношеності Шулявському шляхопроводу додали сильні пожежі упродовж останніх кількох років. “Здебільшого палало на ринку вживаних речей, який чомусь облаштувався під естакадою, хоча це заборонено робити, — розповів “Хрещатику” директор Інституту “Київдормістпроект” ВАТ “Київпроект” Володимир Воробйов. — Через це несуча спроможність прольотних конструкцій була практично повністю вичерпана”. Він додав, що одразу ж було здійснено першочергові заходи. Зокрема під основу шляхопроводу встановили підпори. Тоді ж оголосили тендер на проектування реконструкції транспортної розв’язки.
“Київпроект” виграв конкурс і запропонував наступну схему: розширити шляхопровід ще на дві смуги за рахунок знесення ливарного цеху заводу “Більшовик”, організувати лівоповоротний з’їзд з вулиці Довженка на просп. Перемоги, поліпшити геометрію правоповоротного з’їзду з просп. Перемоги на вул. Гетьмана, бо на сьогодні цей з’їзд здійснюється кількома правоповоротними рухами, проходить під розв’язкою і вздовж цеху № 5.
Володимир Воробйов пояснив, що цех № 5 заводу “Більшовик” — це ливарне виробництво, якого по екологічним нормам у місті бути не може. “Тому з фондом Держмайна столична держадміністрація домовилася, що цей цех буде знесено. А завод отримає компенсацію, — зазначив пан Воробйов. — До того ж, торік почалася руйнуватися покрівля цеху, і будівля вважається аварійною. Тому її потрібно зносити, бо, певно, ремонту вона вже не підлягає. Температурні режими в цеху ніколи не дотримувалися, особливо останні 20 років. І чим раніше ми позбудемося цього небезпечного для киян об’єкту, тим краще буде для міста, зокрема для руху авто в цьому місці”.
Директор Інституту “Київдормістпроект” повідомив, що вартість реконструкції Шулявської транспортної розв’язки у цінах 2007 року становить 150 мільйонів гривень, і ще 200-250 млн грн потрібно для компенсації заводу “Більшовик”. Тобто знесення цеху обійдеться дорожче, ніж будівництво сучасної розв’язки.
“На сьогодні реконструкції розв’язки в програмі соціально-економічного розвитку міста Києва на 2012 рік немає, хоча це об’єкт першочергового значення, — зазначає Володимир Воробйов. — Тому вважаю, що після проведення в столиці фінальної частини Євро-2012 було б доцільно розпочати реконструкцію. Стадію проекту наразі практично завершено. Щоправда, потрібно закінчити геодезичну зйомку, перенести її на Генплан. І можна буде затвердити об’єкт вже до початку Євро-2012”.
Після реконструкції шляхопроводу у 80-роках його пропускну спроможність було доведено до 7,5 тисяч авто на годину. Наразі планують збільшити її до 9 тисяч авто на годину. “Наступні реконструкції по збільшенню пропускної спроможності, мабуть, вже будуть недоцільні, — переконаний пан Воробйов. — Потрібно шукати нові шляхи відводу транспорту. Тому що мала Кільцева дорога, в яку входить розв’язка, вже сьогодні перезавантажена”. За його словами, в Генплані розвитку міста Києва пропонується кілька варіантів вирішення проблеми відводу транспорту. Зокрема завершення будівництва правобережної кільцевої дороги Києва з переходом на Лівий берег. Це дозволить перекинути транзитний транспорт із району Шулявського шляхопроводу.
Як розповів “Хрещатику” представник замовника реконструкції розв’язки — заступник директора Дирекції будівництва дорожньо-транспортних споруд Києва Микола Васильцов, Шулявський шляхопровід досить складний дорожній об’єкт. “Реконструкція триватиме без зупинки в цьому місці транспортних потоків, — пояснив він. — Можливо, доведеться тимчасово відкрити односторонній рух в один бік, потім в інший, як це було на мосту Патона. Основні ж роботи триватимуть в нічний час”


А вот собственно и причина выбора именно этого варианта - возможность распилить 250 млн.AMY писал(а): До того ж 200-250 млн грн місту потрібно буде компенсувати заводу “Більшовик” за знесення цеху № 5, який не вписується в нову схему руху машин.
Развязка Петрука не предусматривает сноса цеха, и в этом ее главный "недостаток".
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...
на "клевере" любое ДТП приводит к полному коллапсу как минимум половины всей развязки, а не к затруднению одного левого поворота...KuzyaCat писал(а):На развязке Петрука достаточно одного небольшого дтп на кольце, чтобы весь средний уровень встал.
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...