Скоростное движение
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Швидкість залізничного монстра сягає 200 кілометрів на годину.Santehnik писал(а):Угу... Вон Крюковца мурыжат и так и сяк, и то и сё.
В інтернеті з'явилося відео з успішного випробування новітнього міжрегіонального двосистемного електропотяга, розробленого і зібраного в Кременчуці. Експлуатаційна швидкість залізничного монстра складає 200 кілометрів на годину. За прогнозами "Укрзалізниці", поїзди даної моделі зв'яжуть Київ з Сімферополем у 2014 році. Нагадаємо, прем'єр-міністр Микола Азаров заявив, що Україна більше не купуватиме корейські потяги Hyundai, а зверне увагу на потяги вітчизняного виробництва. "Крюківський вагонобудівний завод створив поїзд не кращий і не гірший за Hyundai", - зазначив прем'єр.
Більше читайте тут: http://tsn.ua/ukrayina/shvidkisniy-poty ... annya.html
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9683
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
..., що на ділянці використовується постійний струм 3 кВ.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9683
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Укрзалізниця: Укрзалізниця планує до 20 вересня завершити всі роботи з модернізації напрямку Київ–Дніпропетровськ
Згідно з планами Укрзалізниці всі роботи з модернізації напрямку Київ-Дніпропетровськ мають завершитися 20 вересня. Таким чином, цілком імовірно, що вже в жовтні зі столиці в обласний центр і назад пасажирів повезуть Hyundai, а не «Столичні експреси». За інформацією фахівців Головного управління перевезень Укрзалізниці, наразі розробляється графік руху «Українських експресів». Вони долатимуть маршрут Київ-Дніпропетровськ швидше, ніж «Столичні експреси», які перебувають в дорозі 6:02 хв. хоча б вже тому, що є двосистемними. Отже, на станції П'ятихатки-Стикова не буде потреби міняти локомотив, тож зупинка для перемикання двигунів з постійного струму на змінний та навпаки займе не більше 5 хвилин замість нинішніх 20 хвилин.
Наразі визначено обсяги робіт з модернізації залізничної інфраструктури та ступеню готовності лінійних підрозділів Південно-Західної, Одеської та Придніпровської залізниць для організації руху пасажирських поїздів категорії Інтерсіті+. Зокрема, начальникам названих вище залізниць і керівникам головних управлінь - колійного господарства, електрифікації, автоматики, телемеханіки і зв'язку Укрзалізниці доручено вжити заходів для виконання наміченого комплексу робіт. Найбільша їх частина припала на долю Придніпровської магістралі. На перегонах і станціях ділянки П'ятихатки-Стикова-Дніпропетровськ необхідно усунути ненормативні перепади контактної підвіски, замінити 25 км контактного проводу, 30 секційних ізоляторів, встановити додаткову півсотню опор контактної мережі, виконати різні види ремонту колії. [Судя по всему, поедут таки через Пятихатки]
При цьому особлива увага приділяється проблемі забезпечення максимального рівня безпеки руху. Для цього, наприклад, намічено виконати роботи, що гарантують нормативну видимість швидкісних поїздів, замінити на сучасні шлагбауми дев'яти залізничних переїздів, обладнати, де це необхідно, платформи і станції гучномовним зв'язком, що попереджає пасажирів про наближення швидкісного експресу.
Згідно з планами Укрзалізниці всі роботи з модернізації напрямку Київ-Дніпропетровськ мають завершитися 20 вересня. Таким чином, цілком імовірно, що вже в жовтні зі столиці в обласний центр і назад пасажирів повезуть Hyundai, а не «Столичні експреси». За інформацією фахівців Головного управління перевезень Укрзалізниці, наразі розробляється графік руху «Українських експресів». Вони долатимуть маршрут Київ-Дніпропетровськ швидше, ніж «Столичні експреси», які перебувають в дорозі 6:02 хв. хоча б вже тому, що є двосистемними. Отже, на станції П'ятихатки-Стикова не буде потреби міняти локомотив, тож зупинка для перемикання двигунів з постійного струму на змінний та навпаки займе не більше 5 хвилин замість нинішніх 20 хвилин.
Наразі визначено обсяги робіт з модернізації залізничної інфраструктури та ступеню готовності лінійних підрозділів Південно-Західної, Одеської та Придніпровської залізниць для організації руху пасажирських поїздів категорії Інтерсіті+. Зокрема, начальникам названих вище залізниць і керівникам головних управлінь - колійного господарства, електрифікації, автоматики, телемеханіки і зв'язку Укрзалізниці доручено вжити заходів для виконання наміченого комплексу робіт. Найбільша їх частина припала на долю Придніпровської магістралі. На перегонах і станціях ділянки П'ятихатки-Стикова-Дніпропетровськ необхідно усунути ненормативні перепади контактної підвіски, замінити 25 км контактного проводу, 30 секційних ізоляторів, встановити додаткову півсотню опор контактної мережі, виконати різні види ремонту колії. [Судя по всему, поедут таки через Пятихатки]
При цьому особлива увага приділяється проблемі забезпечення максимального рівня безпеки руху. Для цього, наприклад, намічено виконати роботи, що гарантують нормативну видимість швидкісних поїздів, замінити на сучасні шлагбауми дев'яти залізничних переїздів, обладнати, де це необхідно, платформи і станції гучномовним зв'язком, що попереджає пасажирів про наближення швидкісного експресу.
Какие - думки?! На главных путях э/ф постоянным током используется два провода!mindok писал(а):Що прикольно, у Франції гілки де TGV їдуть ~180+ км/год контактна мережа має два робочих дроти. Із відео про крюка теж добре видно, що на тестовій ділянці КМ має два робочі дроти, що якби навіває на певні думки..
А для скоростей более 160 нужно использовать компенсаторную к/с, а у нас кругом полукомпенсаторная!
- sashman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 7031
- Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
- Откуда: оттуда.
- Контактная информация:
http://www.bestreferat.ru/referat-194370.html
http://rzd.wmsite.ru/stati/elektrosnabz ... a-podveska
Или в картинках:

vs

НТ - несущий трос, КП - контактный провод.
http://rzd.wmsite.ru/stati/elektrosnabz ... a-podveska
Или в картинках:

vs

НТ - несущий трос, КП - контактный провод.
Океания всегда воевала с Ост-Азией