Скоростное движение

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9683
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

На Дарнице депо, могут быстро выдать резерв.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Антон777
Машинист
Машинист
Сообщения: 490
Зарегистрирован: 03 июн 2006, 13:48
Откуда: город-герой Киев, УКРАИНА

Сообщение Антон777 »

угу. Если он там есть;)
Жизнь не так проста как ты думаешь.
Она проще...

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12638
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Никто и не говорил, что резервом будет обязательно Хюндай.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Santehnik
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3013
Зарегистрирован: 29 янв 2007, 16:49
Откуда: Киев

Сообщение Santehnik »

А других составов в Дарнице нету.
Кроме грузовых:)

Аватара пользователя
Сухов
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1155
Зарегистрирован: 26 мар 2009, 00:38
Откуда: Стольный град Киев
Контактная информация:

Сообщение Сухов »

Таки да, я не написал. Там на соседней колеи уже стоял второй, по видимому, выдали резерв.
Пока я жив - я в пути.
Пока я в пути - я жив.

Аватара пользователя
Arhim
Путеец
Путеец
Сообщения: 116
Зарегистрирован: 21 янв 2012, 19:55

Сообщение Arhim »

Santehnik писал(а):Угу... Вон Крюковца мурыжат и так и сяк, и то и сё.
Швидкість залізничного монстра сягає 200 кілометрів на годину.

В інтернеті з'явилося відео з успішного випробування новітнього міжрегіонального двосистемного електропотяга, розробленого і зібраного в Кременчуці. Експлуатаційна швидкість залізничного монстра складає 200 кілометрів на годину. За прогнозами "Укрзалізниці", поїзди даної моделі зв'яжуть Київ з Сімферополем у 2014 році. Нагадаємо, прем'єр-міністр Микола Азаров заявив, що Україна більше не купуватиме корейські потяги Hyundai, а зверне увагу на потяги вітчизняного виробництва. "Крюківський вагонобудівний завод створив поїзд не кращий і не гірший за Hyundai", - зазначив прем'єр.
Більше читайте тут: http://tsn.ua/ukrayina/shvidkisniy-poty ... annya.html

Аватара пользователя
mindok
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 718
Зарегистрирован: 13 дек 2008, 20:05
Откуда: 5 хвилин від ТЧ-1

Сообщение mindok »

Що прикольно, у Франції гілки де TGV їдуть ~180+ км/год контактна мережа має два робочих дроти. Із відео про крюка теж добре видно, що на тестовій ділянці КМ має два робочі дроти, що якби навіває на певні думки..

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9683
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

..., що на ділянці використовується постійний струм 3 кВ.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9683
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Укрзалізниця: Укрзалізниця планує до 20 вересня завершити всі роботи з модернізації напрямку Київ–Дніпропетровськ

Згідно з планами Укрзалізниці всі роботи з модернізації напрямку Київ-Дніпропетровськ мають завершитися 20 вересня. Таким чином, цілком імовірно, що вже в жовтні зі столиці в обласний центр і назад пасажирів повезуть Hyundai, а не «Столичні експреси». За інформацією фахівців Головного управління перевезень Укрзалізниці, наразі розробляється графік руху «Українських експресів». Вони долатимуть маршрут Київ-Дніпропетровськ швидше, ніж «Столичні експреси», які перебувають в дорозі 6:02 хв. хоча б вже тому, що є двосистемними. Отже, на станції П'ятихатки-Стикова не буде потреби міняти локомотив, тож зупинка для перемикання двигунів з постійного струму на змінний та навпаки займе не більше 5 хвилин замість нинішніх 20 хвилин.

Наразі визначено обсяги робіт з модернізації залізничної інфраструктури та ступеню готовності лінійних підрозділів Південно-Західної, Одеської та Придніпровської залізниць для організації руху пасажирських поїздів категорії Інтерсіті+. Зокрема, начальникам названих вище залізниць і керівникам головних управлінь - колійного господарства, електрифікації, автоматики, телемеханіки і зв'язку Укрзалізниці доручено вжити заходів для виконання наміченого комплексу робіт. Найбільша їх частина припала на долю Придніпровської магістралі. На перегонах і станціях ділянки П'ятихатки-Стикова-Дніпропетровськ необхідно усунути ненормативні перепади контактної підвіски, замінити 25 км контактного проводу, 30 секційних ізоляторів, встановити додаткову півсотню опор контактної мережі, виконати різні види ремонту колії. [Судя по всему, поедут таки через Пятихатки]

При цьому особлива увага приділяється проблемі забезпечення максимального рівня безпеки руху. Для цього, наприклад, намічено виконати роботи, що гарантують нормативну видимість швидкісних поїздів, замінити на сучасні шлагбауми дев'яти залізничних переїздів, обладнати, де це необхідно, платформи і станції гучномовним зв'язком, що попереджає пасажирів про наближення швидкісного експресу.

const
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 728
Зарегистрирован: 13 ноя 2008, 13:52
Откуда: iev

Сообщение const »

Интересно, насколько цена изменится.

Аватара пользователя
Jyraff
Машинист
Машинист
Сообщения: 503
Зарегистрирован: 16 окт 2009, 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv

Сообщение Jyraff »

dimentiy писал(а):[Судя по всему, поедут таки через Пятихатки]
Логіка таки перемогла. Робити крюк в 150 км через Полтаву, Лозову і отримати ще 20 хвилин додатково в дорозі (згідно служебки УЗ) тільки щоб на табло іноді з'являвся напис "160км/год" - повна дурня.

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

Да и стоимость через Полтаву дороже, нежели через Пятихатки, т.к. бОльшие затраты.
Люблю пневматику!

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2370
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Сообщение Юрик »

mindok писал(а):Що прикольно, у Франції гілки де TGV їдуть ~180+ км/год контактна мережа має два робочих дроти. Із відео про крюка теж добре видно, що на тестовій ділянці КМ має два робочі дроти, що якби навіває на певні думки..
Какие - думки?! На главных путях э/ф постоянным током используется два провода!
А для скоростей более 160 нужно использовать компенсаторную к/с, а у нас кругом полукомпенсаторная!

Аватара пользователя
mindok
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 718
Зарегистрирован: 13 дек 2008, 20:05
Откуда: 5 хвилин від ТЧ-1

Сообщение mindok »

А можна на прикладах (десь почитати) про те що це за типи КМ (компенсовані, напівкомпенсовані)? В гуглі шукав, там щось є але в словах..

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

http://www.bestreferat.ru/referat-194370.html
http://rzd.wmsite.ru/stati/elektrosnabz ... a-podveska

Или в картинках:
Изображение
vs
Изображение

НТ - несущий трос, КП - контактный провод.
Океания всегда воевала с Ост-Азией

Ответить