Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9674
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Когда я выходил со стадиона, метро таки было закрыто, но не постоянно, а рядом из сотрудников милиции. Думаю, впускали порциями.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9674
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Ну сливать фотки можно и вечность.
У меня друг стюартом работает, думаю, что он точно попал бы в метро без проблем.

– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Около 21:35 или чуть позже минут на 10-15 закрывали выход/вход с "Олимпийской" и выход с "Палаца спорта", ввиду переполнения Троицкой площади (по официальной версии).
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Про ремонт ескалаторів у Київському метрополітені
4 вересня 2012 року розпочнеться поточний ремонт ескалатора № 1 станції "Лук’янівська" Сирецько-Печерської лінії. Ремонт триватиме до 17 вересня п.р.
4 вересня 2012 року розпочнеться поточний ремонт ескалатора № 3 станції "Палац спорту"- І Сирецько-Печерської лінії. Ремонт триватиме до 6 вересня п.р.
5 вересня 2012 року розпочнеться капітальний ремонт ескалатора № 3 верхнього нахилу станції "Дорогожичі" Сирецько-Печерської лінії. Ремонт триватиме до 3 жовтня п.р.
Источник : http://www.metro.kiev.ua/node/3088
4 вересня 2012 року розпочнеться поточний ремонт ескалатора № 1 станції "Лук’янівська" Сирецько-Печерської лінії. Ремонт триватиме до 17 вересня п.р.
4 вересня 2012 року розпочнеться поточний ремонт ескалатора № 3 станції "Палац спорту"- І Сирецько-Печерської лінії. Ремонт триватиме до 6 вересня п.р.
5 вересня 2012 року розпочнеться капітальний ремонт ескалатора № 3 верхнього нахилу станції "Дорогожичі" Сирецько-Печерської лінії. Ремонт триватиме до 3 жовтня п.р.
Источник : http://www.metro.kiev.ua/node/3088
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9674
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
А где у нас "Палац спорту" - II?"Палац спорту"- І
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Тогда на "Лукьяновской" - глубина под 200 метровDimon писал(а):Ну там поточний ремонт на Дворце Спорта, а на Дорогожичах капітальний. Между прочим, первый, с момента ввода станции в эксплуатацию...

*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
У київському метрополітені відбулась зустріч керівників служб метрополітенів Міжнародної асоціації «Метро»
5-6 вересня у КП «Київський метрополітен» відбулася конференція керівників служб сигналізації та зв’язку метрополітенів Міжнародної асоціації «Метро».
Усього до асоціації входять 16 метрополітенів країн СНД, на конференцію до Києва прибули представники 11 з них – фахівці метрополітенів України, Грузії, Білорусі, Казахстану та Росії.
Члени Міжнародної асоціації «Метро» відвідали станції столичної підземки та електродепо, ознайомились із діючими системами сигналізації, а також методами управління ними.
У комунальному підприємстві «Київський метрополітен» повідомляють, що колеги відзначили високий рівень кваліфікації фахівців столичного метро, стабільність та надійність об’єктів київської підземки.
А столичному метро є чим пишатися. Нарівні з технікою радянського зразка з 2004 року київський метрополітен почав запроваджувати новітні системи сигналізації та зв’язку. Нині вони діють на 7 станціях підземки та в електродепо «Харківське». Окрім того, мікропроцесорні технології закладаються в основу станцій метро, що наразі будуються.
«Наша мета – поступовий перехід від релейних систем до мікропроцесорної техніки. Це генеральний напрямок роботи. Але залишається тягар техніки минулого століття. Її теж необхідно обслуговувати та підтримувати у нормальному робочому стані. Як це робити – ось головна тема нашої конференції», – зазначив начальник служби сигналізації КП «Київський метрополітен» Микола Григоренко.
На дводенному симпозіумі спеціалісти обмінялися досвідом управління і обслуговування систем сигналізації та зв’язку у своїх містах, шукали спільні шляхи вирішення поточних завдань та напрацьовували плани щодо впровадження новітніх технологій.
http://kievcity.gov.ua/novyny/1159/
5-6 вересня у КП «Київський метрополітен» відбулася конференція керівників служб сигналізації та зв’язку метрополітенів Міжнародної асоціації «Метро».
Усього до асоціації входять 16 метрополітенів країн СНД, на конференцію до Києва прибули представники 11 з них – фахівці метрополітенів України, Грузії, Білорусі, Казахстану та Росії.
Члени Міжнародної асоціації «Метро» відвідали станції столичної підземки та електродепо, ознайомились із діючими системами сигналізації, а також методами управління ними.
У комунальному підприємстві «Київський метрополітен» повідомляють, що колеги відзначили високий рівень кваліфікації фахівців столичного метро, стабільність та надійність об’єктів київської підземки.
А столичному метро є чим пишатися. Нарівні з технікою радянського зразка з 2004 року київський метрополітен почав запроваджувати новітні системи сигналізації та зв’язку. Нині вони діють на 7 станціях підземки та в електродепо «Харківське». Окрім того, мікропроцесорні технології закладаються в основу станцій метро, що наразі будуються.
«Наша мета – поступовий перехід від релейних систем до мікропроцесорної техніки. Це генеральний напрямок роботи. Але залишається тягар техніки минулого століття. Її теж необхідно обслуговувати та підтримувати у нормальному робочому стані. Як це робити – ось головна тема нашої конференції», – зазначив начальник служби сигналізації КП «Київський метрополітен» Микола Григоренко.
На дводенному симпозіумі спеціалісти обмінялися досвідом управління і обслуговування систем сигналізації та зв’язку у своїх містах, шукали спільні шляхи вирішення поточних завдань та напрацьовували плани щодо впровадження новітніх технологій.
http://kievcity.gov.ua/novyny/1159/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Пасажири застосовують ручку «Стоп» на ескалаторах Київського метрополітену не за призначенням.
Щомісяця у Київському метрополітені має місце значна кількість зупинок ескалаторів пасажирами із застосуванням ручки «Стоп» без нагальної потреби. В окремих випадках це призвело до падіння, інколи з травмуванням людей, пошкодження обладнання метрополітену, а також негативно позначилося на культурі обслуговування пасажирів в цілому.
«Як показує досвід, ручку «Стоп» без необхідності застосовують переважно студенти та учні шкіл. Найчастіше це трапляється на станціях «Політехнічний інститут», «Університет», «Виставковий центр», «Шулявська», «Арсенальна», «Майдан Незалежності», «Печерська» та «Золоті ворота», тобто поблизу навчальних закладів. Молодь порушує правила користування метрополітеном заради забави, не замислюючись над імовірними наслідками, а вони бувають і досить серйозними», - зазначає начальник структурного підрозділу «Служба руху» КП «Київський метрополітен» Сергій ТКАЧУК.
Щодня метрополітен перевозить в тому числі людей з обмеженими фізичними можливостями, людей літнього віку та дітей. Самочинна зупинка ескалатора пасажиром небезпечна насамперед для цих категорій громадян, оскільки може призвести до втрати ними рівноваги, падіння та травмування.
Екстрене застосування ручки «Стоп» допускається лише у разі необхідності попередження нещасних випадків. Тому КП «Київський метрополітен» звертається до пасажирів із проханням не користуватися ручкою «Стоп» без нагальної потреби. Це дозволить уникнути непередбачуваних і прикрих наслідків.
Дотримуйтесь культури поведінки й правил користування метрополітеном, а також поважайте оточуючих, які разом з вами користуються ескалаторами метрополітену.
http://www.metro.kiev.ua/node/3092
Щомісяця у Київському метрополітені має місце значна кількість зупинок ескалаторів пасажирами із застосуванням ручки «Стоп» без нагальної потреби. В окремих випадках це призвело до падіння, інколи з травмуванням людей, пошкодження обладнання метрополітену, а також негативно позначилося на культурі обслуговування пасажирів в цілому.
«Як показує досвід, ручку «Стоп» без необхідності застосовують переважно студенти та учні шкіл. Найчастіше це трапляється на станціях «Політехнічний інститут», «Університет», «Виставковий центр», «Шулявська», «Арсенальна», «Майдан Незалежності», «Печерська» та «Золоті ворота», тобто поблизу навчальних закладів. Молодь порушує правила користування метрополітеном заради забави, не замислюючись над імовірними наслідками, а вони бувають і досить серйозними», - зазначає начальник структурного підрозділу «Служба руху» КП «Київський метрополітен» Сергій ТКАЧУК.
Щодня метрополітен перевозить в тому числі людей з обмеженими фізичними можливостями, людей літнього віку та дітей. Самочинна зупинка ескалатора пасажиром небезпечна насамперед для цих категорій громадян, оскільки може призвести до втрати ними рівноваги, падіння та травмування.
Екстрене застосування ручки «Стоп» допускається лише у разі необхідності попередження нещасних випадків. Тому КП «Київський метрополітен» звертається до пасажирів із проханням не користуватися ручкою «Стоп» без нагальної потреби. Це дозволить уникнути непередбачуваних і прикрих наслідків.
Дотримуйтесь культури поведінки й правил користування метрополітеном, а також поважайте оточуючих, які разом з вами користуються ескалаторами метрополітену.
http://www.metro.kiev.ua/node/3092
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
КПИ - понятно (выход к зоопарку), ВЦ - странно.Найчастіше це трапляється на станціях «Політехнічний інститут», «Університет», «Виставковий центр», «Шулявська», «Арсенальна», «Майдан Незалежності», «Печерська» та «Золоті ворота», тобто поблизу навчальних закладів.
«Університет», «Шулявська», «Арсенальна», «Майдан Незалежності», «Печерська» та «Золоті ворота» - все они имеют в несколько раз больше ручек "стоп", чем большинство других станций и/или значительный пасспоток. Неудивительно, что количество остановок эскалаторов на таких станциях больше, чем на других.
Казалось бы, при чём здесь размещение ВУЗов?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт