Скоростной трамвай на левом берегу

Все о трамваях

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
HAnS
Машинист
Машинист
Сообщения: 482
Зарегистрирован: 04 июл 2007, 16:32

Сообщение HAnS »

Zabuhaylo писал(а):А тут немного другой.
фото 19 октября.
Напівпантограф лише в найпершого T3UA, далі пантографи)

Аватара пользователя
NickElrond
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 325
Зарегистрирован: 23 янв 2008, 16:58
Откуда: Киев

Сообщение NickElrond »

MAZillo писал(а):Кто-то в курсе, на какое число и главное время назначено официальное открытие?
Пока-что известно, что тестовый запуск скоростного трамвая на Троещине состоится 24 октября, а с 25 октября он начнет курсировать в рабочем режиме.

realasterix
Механик
Механик
Сообщения: 257
Зарегистрирован: 22 май 2011, 19:55

Сообщение realasterix »

А почему все молчат про "старую" платформу Троещина, что с ней будет и с маршрутами автобусов от нее?

Rugin
Механик
Механик
Сообщения: 220
Зарегистрирован: 29 янв 2011, 19:41

Сообщение Rugin »

Видимо оставят пока все как есть.

Аватара пользователя
Misha
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2718
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 11:37
Откуда: Краснодар

Сообщение Misha »

Да старая платформа вообще обещает долго жить, от неё удобный пешеходный доступ к жилым домам.

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

УВАГА_ЗМІНИ! 24 жовтня Микола Азаров ознайомиться із завершенням реконструкції швидкісної трамвайної лінії в м. Києві


24 жовтня 2012 р Прем’єр-міністр України Микола Азаров ознайомиться із завершенням реконструкції та добудови швидкісної трамвайної лінії на ж/м Троєщина м. Києва.

Місце проведення: м. Київ, ст. «Сабурова» (перетин вул. О. Сабурова з вул. Оноре де Бальзака)

Допуск акредитованих представників ЗМІ буде здійснюватися до 13.20.

Від’їзд представників ЗМІ автобусом від Будинку Уряду о 12.00

Акредитація ЗМІ до 17.00 23 жовтня 2012 р.

http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =244276543
:rtfm: :censored:

Gregorium
Машинист
Машинист
Сообщения: 532
Зарегистрирован: 11 авг 2006, 13:55
Откуда: Kyiv

Сообщение Gregorium »

уже и Попов озвучил продление трамвая до будущей станции метро "Радужная". пересадочный узел будет как раз в районе Троещины-1. так что эстакада - выброшенные деньги. дешевле было поставить эскалаторы, а потом их демонтировать и перенести

Аватара пользователя
Misha
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2718
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 11:37
Откуда: Краснодар

Сообщение Misha »

Может, хоть как-то её удастся использовать.. хотя вряд ли, конечно :(

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15017
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Gregorium, с этого момента обсуждение тобой распилов приравнивается к политике, ей-богу надоело объяснять что форум не для этого.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
Системщик
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1136
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 16:46
Откуда: Киев

Сообщение Системщик »

Евгений Г. писал(а):
Системщик писал(а):от последней электрички (в 21:25) последний Т4 уходит... в 21:13. :oops:
видимо, с последней электрички народ будет забирать Т5, который бонусом подвезет в р-н Лен площади.
Евгений Г., твоя мысль и меня обнадежила, но... только что обнаружил, что график движения по Т5 - пиковый. Последнее отправление от ГЭ - в 20:08.

Аватара пользователя
FerrariF1racing
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4157
Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская

Сообщение FerrariF1racing »

Трамваї повертаються до Києва

Багато років трамвай витісняли з Києва: закривалися лінії, маршрути, скорочувалася кількість вагонів, нових же надходили одиниці. Водночас у провідних європейських містах трамвай ще з 1990-х років переживає своє друге народження: відбудовуються за сучасними технологіями колись ліквідовані лінії, з’являються сучасні вагони, окремі вулиці навіть закривають для автотранспорту, повністю віддаючи їх трамваям та пішоходам. Ця «мода на трамвай» нарешті досягла і Києва: торік завершено реконструкцію лінії швидкісного трамвая на Борщагівці, надходять партії нових вагонів, розпочалося власне виробництво трамваїв. Саме київські трамваї вийдуть цими днями на оновлену і подовжену лінію на Троєщині, у перші 10 днів її роботи передбачається безкоштовний проїзд.

Ділянка по вулиці Бальзака: нова станція і високі платформи


Збудована у 1999-2000 роках трамвайна лінія не використовувалася майже 4 роки, тож були проведені обстеження та реконструкція рейкового полотна, контактної мережі, влаштовано додаткове огородження – адже трамваї розвиватимуть велику швидкість. Ще при будівництві лінії тут було покладено залізничні рейки Р65 на залізобетонних шпалах з безстиковою температурно-на- пруженою системою кріплення – і в експериментальному режимі трамваї розвивали швидкість до 80-90 км/год. Нині ж середня швидкість руху лінією, з урахуванням часу на зупинки, становитиме 28-29 км/ год. Для зручності посадки на станціях облаштовано підвищені платформи (аналогічно з лінією швидкісного трамваяна Борщагівці), що знаходяться на одному рівні з нижньою сходинкою трамвая. Довжина платформ – 50-60 метрів, отже, вони можуть приймати сучасні багатосекційні трамваї або навіть тривагонні трамвайні потяги.

П’ять станцій було реконструйовано: на «Генерала Ватутіна», «Каштановій», «Теодора Драйзера», «Марини Цвєтаєвої» та «Милославській», окрім нових платформ, облаштовано навіси, каси, приміщення для охорони, обладнано турнікети для пропуску пасажирів. Окрасою ж відновленої лінії стала станція «Олександра Сабурова». Тут ще у 1990-х роках було розпочато будівництво двоповерхової споруди з виходом на шляхопровід, однак на момент відкриття лінії у 2000 році її не добудували. Нині ж окремі конструкції демонтовано, змінено проект – і на лінії з’явилася сучасна станція загальною площею близько 1000 квадратних метрів.

Нова ділянка: розворотна естакада та дорога для дачників

При прокладанні нової ділянки лінії завдовжки 2,4 км (у однопутному вимірі) було проведено значні земляні роботи: на місці знесених дач Воскресенських садів влаштовано насип довжиною близько 1 км. Також побудовано і нову тягову підстанцію на вулиці Петра Вершигори. За всією довжиною лінію обладнано шумозахисними екранами із залізобетонних панелей – тож ані дачники, ані мешканці сусіднього житлового масиву Райдужний не відчують дискомфорту. Більше того – оскільки при прокладанні лінії було перекрито під’їзд до дач з боку Райдужного масиву, вздовж трамвайної лінії від проспекту Ватутіна прокладено нову двосмугову автомобільну дорогу. Також у насипу влаштовано тунель для транзитного проїзду легкових автомобілів дачним масивом.

Завершується нова ділянка трамвайної лінії розворотним кільцем на залізобетонній естакаді завдовжки 285 м на одному рівні із залізничним насипом – аби також на одному рівні побудувати платформи трамвая і міської електрички. Для зупинки електричок побудовано нову станцію «Троєщина-2» неподалік існуючої «Троєщини». У напрямку центру тут облаштовано високу платформу – тож пересадка з трамвая на електричку буде зручною і швидкою. В напрямку станції «Дарниця» платформа електрички низька, з невеликою високою ділянкою для осіб з фізичними обмеженнями. Загальна вартість будівництва становила 245 млн грн, з них у майже 40 млн грн обійшлося спорудження естакади. Роботи з реконструкції та продовження лінії виконано менше, ніж за рік.

Григорій Мельничук melnychuk@eveningkiev.com
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ

Аватара пользователя
mann
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 716
Зарегистрирован: 06 июл 2011, 12:50
Откуда: Киев

Сообщение mann »

Пару вечерних фото за сегодня (плохое качество).

На Милославской поставили забор между путями и проходом на станцию. Торговцев на путях больше нет.

Изображение

Пока дошел до края платформы, подъехала сцепка T6B5.

Изображение


Вид на турникеты

Изображение

Название станции и общая схема линии (так на каждой станции)

Изображение

Общий вид станции Марины Цветаевой

Изображение

Вторая часть платформы. От первой части около 20 м. Как будут останавливаться трамваи - пока не ясно.

Изображение

Забор посредине покрашен

Изображение

Бывший проход. Переезды, которые ближе к станциям остались открытыми.

Изображение

Станция Сабурова. Со всех сторон знаки «Проход запрещен». Пару рабочих еще ковыряются

Изображение Изображение

Вид сбоку

Изображение

Табличка со стороны ТРЦ «Район» двусмысленно указывает путь: вроде бы нужно идти на середину путепровода, но путь под него тоже выглядит правильным.

Изображение

Табличка станции скоростного трамвая, видны 2 из 3 входов внутрь

Изображение

Заезд для инвалидов

Изображение

С другой стороны

Изображение

Вид внутрь. Турникеты стоят, висит непонятная схема. Все готово к прибытию сами-знаете-кого.

Изображение

Спасибо за внимание, снова извиняюсь за качество фоток.

RVR
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 930
Зарегистрирован: 03 ноя 2005, 21:00

Сообщение RVR »

Последние новости с Троещины.

Станция Сабурова светится яркими огнями даже сейчас. И платформа, и внутри вестибюля. Готовятся к приезду Азарова. Есть люди, которые шныряют внутри и не только внутри.

В 21:05 был замечен двухвагонный трамвайный состав, который на очень маленькой скорости ехал в сторону Ватутина.
Кстати, скорость трамвая будет гораздо выше скорости 21-го автобуса. Несмотря на очень низкую скорость, трамвай от Цветаевой до Сабурова держался наравне с 21-м. А после Сабурова вообще уехал за горизонт)

Насчет переходов. Не знаю как на других микрорайоных, но в пределах моего http://www.wikimapia.org/#lat=50.519800 ... ;18145;0;0

средний закрыт, а верхний и нижний открыты. В чём прикол - не знаю. Может, люди сами открыли, а может сделали так, что закрыть их можно будет за две минуты и потому решили оставить до последнего. На этих переходах сделали воротную систему - две створки, закрывающиеся как ворота.

realasterix
Механик
Механик
Сообщения: 257
Зарегистрирован: 22 май 2011, 19:55

Сообщение realasterix »

Да, все забывал написать. По поводу спуска для инвалидов. Красиво на Сабурова и совсем никак на Цветаевой и Драйзера.

Аватара пользователя
Системщик
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1136
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 16:46
Откуда: Киев

Сообщение Системщик »

FerrariF1racing писал(а):Трамваї повертаються до Києва

Григорій Мельничук melnychuk@eveningkiev.com
До речі, одночасно ще дві статті Григорія Мельничука з ілюстраціями вийшли вчора в газеті Вечірній Київ:
- Як ходитиме транспорт на Троєщині: розбираємось у нових маршрутах житлового масиву;
- Залізна традиція (трохи історії київського трамваю).

Як на мою думку, то такий матеріал краще подавати в оригіналі: http://eveningkiev.com/file/5013.pdf .

P.S. Якщо це все ж таки порушення, то прошу просто видалити цей пост.

Ответить