Напівпантограф лише в найпершого T3UA, далі пантографи)Zabuhaylo писал(а):А тут немного другой.
фото 19 октября.
Скоростной трамвай на левом берегу
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- NickElrond
- Дежурный по станции
- Сообщения: 325
- Зарегистрирован: 23 янв 2008, 16:58
- Откуда: Киев
Пока-что известно, что тестовый запуск скоростного трамвая на Троещине состоится 24 октября, а с 25 октября он начнет курсировать в рабочем режиме.MAZillo писал(а):Кто-то в курсе, на какое число и главное время назначено официальное открытие?
-
- Механик
- Сообщения: 257
- Зарегистрирован: 22 май 2011, 19:55
УВАГА_ЗМІНИ! 24 жовтня Микола Азаров ознайомиться із завершенням реконструкції швидкісної трамвайної лінії в м. Києві
24 жовтня 2012 р Прем’єр-міністр України Микола Азаров ознайомиться із завершенням реконструкції та добудови швидкісної трамвайної лінії на ж/м Троєщина м. Києва.
Місце проведення: м. Київ, ст. «Сабурова» (перетин вул. О. Сабурова з вул. Оноре де Бальзака)
Допуск акредитованих представників ЗМІ буде здійснюватися до 13.20.
Від’їзд представників ЗМІ автобусом від Будинку Уряду о 12.00
Акредитація ЗМІ до 17.00 23 жовтня 2012 р.
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =244276543
24 жовтня 2012 р Прем’єр-міністр України Микола Азаров ознайомиться із завершенням реконструкції та добудови швидкісної трамвайної лінії на ж/м Троєщина м. Києва.
Місце проведення: м. Київ, ст. «Сабурова» (перетин вул. О. Сабурова з вул. Оноре де Бальзака)
Допуск акредитованих представників ЗМІ буде здійснюватися до 13.20.
Від’їзд представників ЗМІ автобусом від Будинку Уряду о 12.00
Акредитація ЗМІ до 17.00 23 жовтня 2012 р.
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =244276543


Евгений Г., твоя мысль и меня обнадежила, но... только что обнаружил, что график движения по Т5 - пиковый. Последнее отправление от ГЭ - в 20:08.Евгений Г. писал(а):видимо, с последней электрички народ будет забирать Т5, который бонусом подвезет в р-н Лен площади.Системщик писал(а):от последней электрички (в 21:25) последний Т4 уходит... в 21:13.![]()
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Трамваї повертаються до Києва
Багато років трамвай витісняли з Києва: закривалися лінії, маршрути, скорочувалася кількість вагонів, нових же надходили одиниці. Водночас у провідних європейських містах трамвай ще з 1990-х років переживає своє друге народження: відбудовуються за сучасними технологіями колись ліквідовані лінії, з’являються сучасні вагони, окремі вулиці навіть закривають для автотранспорту, повністю віддаючи їх трамваям та пішоходам. Ця «мода на трамвай» нарешті досягла і Києва: торік завершено реконструкцію лінії швидкісного трамвая на Борщагівці, надходять партії нових вагонів, розпочалося власне виробництво трамваїв. Саме київські трамваї вийдуть цими днями на оновлену і подовжену лінію на Троєщині, у перші 10 днів її роботи передбачається безкоштовний проїзд.
Ділянка по вулиці Бальзака: нова станція і високі платформи
Збудована у 1999-2000 роках трамвайна лінія не використовувалася майже 4 роки, тож були проведені обстеження та реконструкція рейкового полотна, контактної мережі, влаштовано додаткове огородження – адже трамваї розвиватимуть велику швидкість. Ще при будівництві лінії тут було покладено залізничні рейки Р65 на залізобетонних шпалах з безстиковою температурно-на- пруженою системою кріплення – і в експериментальному режимі трамваї розвивали швидкість до 80-90 км/год. Нині ж середня швидкість руху лінією, з урахуванням часу на зупинки, становитиме 28-29 км/ год. Для зручності посадки на станціях облаштовано підвищені платформи (аналогічно з лінією швидкісного трамваяна Борщагівці), що знаходяться на одному рівні з нижньою сходинкою трамвая. Довжина платформ – 50-60 метрів, отже, вони можуть приймати сучасні багатосекційні трамваї або навіть тривагонні трамвайні потяги.
П’ять станцій було реконструйовано: на «Генерала Ватутіна», «Каштановій», «Теодора Драйзера», «Марини Цвєтаєвої» та «Милославській», окрім нових платформ, облаштовано навіси, каси, приміщення для охорони, обладнано турнікети для пропуску пасажирів. Окрасою ж відновленої лінії стала станція «Олександра Сабурова». Тут ще у 1990-х роках було розпочато будівництво двоповерхової споруди з виходом на шляхопровід, однак на момент відкриття лінії у 2000 році її не добудували. Нині ж окремі конструкції демонтовано, змінено проект – і на лінії з’явилася сучасна станція загальною площею близько 1000 квадратних метрів.
Нова ділянка: розворотна естакада та дорога для дачників
При прокладанні нової ділянки лінії завдовжки 2,4 км (у однопутному вимірі) було проведено значні земляні роботи: на місці знесених дач Воскресенських садів влаштовано насип довжиною близько 1 км. Також побудовано і нову тягову підстанцію на вулиці Петра Вершигори. За всією довжиною лінію обладнано шумозахисними екранами із залізобетонних панелей – тож ані дачники, ані мешканці сусіднього житлового масиву Райдужний не відчують дискомфорту. Більше того – оскільки при прокладанні лінії було перекрито під’їзд до дач з боку Райдужного масиву, вздовж трамвайної лінії від проспекту Ватутіна прокладено нову двосмугову автомобільну дорогу. Також у насипу влаштовано тунель для транзитного проїзду легкових автомобілів дачним масивом.
Завершується нова ділянка трамвайної лінії розворотним кільцем на залізобетонній естакаді завдовжки 285 м на одному рівні із залізничним насипом – аби також на одному рівні побудувати платформи трамвая і міської електрички. Для зупинки електричок побудовано нову станцію «Троєщина-2» неподалік існуючої «Троєщини». У напрямку центру тут облаштовано високу платформу – тож пересадка з трамвая на електричку буде зручною і швидкою. В напрямку станції «Дарниця» платформа електрички низька, з невеликою високою ділянкою для осіб з фізичними обмеженнями. Загальна вартість будівництва становила 245 млн грн, з них у майже 40 млн грн обійшлося спорудження естакади. Роботи з реконструкції та продовження лінії виконано менше, ніж за рік.
Григорій Мельничук melnychuk@eveningkiev.com
Багато років трамвай витісняли з Києва: закривалися лінії, маршрути, скорочувалася кількість вагонів, нових же надходили одиниці. Водночас у провідних європейських містах трамвай ще з 1990-х років переживає своє друге народження: відбудовуються за сучасними технологіями колись ліквідовані лінії, з’являються сучасні вагони, окремі вулиці навіть закривають для автотранспорту, повністю віддаючи їх трамваям та пішоходам. Ця «мода на трамвай» нарешті досягла і Києва: торік завершено реконструкцію лінії швидкісного трамвая на Борщагівці, надходять партії нових вагонів, розпочалося власне виробництво трамваїв. Саме київські трамваї вийдуть цими днями на оновлену і подовжену лінію на Троєщині, у перші 10 днів її роботи передбачається безкоштовний проїзд.
Ділянка по вулиці Бальзака: нова станція і високі платформи
Збудована у 1999-2000 роках трамвайна лінія не використовувалася майже 4 роки, тож були проведені обстеження та реконструкція рейкового полотна, контактної мережі, влаштовано додаткове огородження – адже трамваї розвиватимуть велику швидкість. Ще при будівництві лінії тут було покладено залізничні рейки Р65 на залізобетонних шпалах з безстиковою температурно-на- пруженою системою кріплення – і в експериментальному режимі трамваї розвивали швидкість до 80-90 км/год. Нині ж середня швидкість руху лінією, з урахуванням часу на зупинки, становитиме 28-29 км/ год. Для зручності посадки на станціях облаштовано підвищені платформи (аналогічно з лінією швидкісного трамваяна Борщагівці), що знаходяться на одному рівні з нижньою сходинкою трамвая. Довжина платформ – 50-60 метрів, отже, вони можуть приймати сучасні багатосекційні трамваї або навіть тривагонні трамвайні потяги.
П’ять станцій було реконструйовано: на «Генерала Ватутіна», «Каштановій», «Теодора Драйзера», «Марини Цвєтаєвої» та «Милославській», окрім нових платформ, облаштовано навіси, каси, приміщення для охорони, обладнано турнікети для пропуску пасажирів. Окрасою ж відновленої лінії стала станція «Олександра Сабурова». Тут ще у 1990-х роках було розпочато будівництво двоповерхової споруди з виходом на шляхопровід, однак на момент відкриття лінії у 2000 році її не добудували. Нині ж окремі конструкції демонтовано, змінено проект – і на лінії з’явилася сучасна станція загальною площею близько 1000 квадратних метрів.
Нова ділянка: розворотна естакада та дорога для дачників
При прокладанні нової ділянки лінії завдовжки 2,4 км (у однопутному вимірі) було проведено значні земляні роботи: на місці знесених дач Воскресенських садів влаштовано насип довжиною близько 1 км. Також побудовано і нову тягову підстанцію на вулиці Петра Вершигори. За всією довжиною лінію обладнано шумозахисними екранами із залізобетонних панелей – тож ані дачники, ані мешканці сусіднього житлового масиву Райдужний не відчують дискомфорту. Більше того – оскільки при прокладанні лінії було перекрито під’їзд до дач з боку Райдужного масиву, вздовж трамвайної лінії від проспекту Ватутіна прокладено нову двосмугову автомобільну дорогу. Також у насипу влаштовано тунель для транзитного проїзду легкових автомобілів дачним масивом.
Завершується нова ділянка трамвайної лінії розворотним кільцем на залізобетонній естакаді завдовжки 285 м на одному рівні із залізничним насипом – аби також на одному рівні побудувати платформи трамвая і міської електрички. Для зупинки електричок побудовано нову станцію «Троєщина-2» неподалік існуючої «Троєщини». У напрямку центру тут облаштовано високу платформу – тож пересадка з трамвая на електричку буде зручною і швидкою. В напрямку станції «Дарниця» платформа електрички низька, з невеликою високою ділянкою для осіб з фізичними обмеженнями. Загальна вартість будівництва становила 245 млн грн, з них у майже 40 млн грн обійшлося спорудження естакади. Роботи з реконструкції та продовження лінії виконано менше, ніж за рік.
Григорій Мельничук melnychuk@eveningkiev.com
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ
Пару вечерних фото за сегодня (плохое качество).
На Милославской поставили забор между путями и проходом на станцию. Торговцев на путях больше нет.

Пока дошел до края платформы, подъехала сцепка T6B5.

Вид на турникеты

Название станции и общая схема линии (так на каждой станции)

Общий вид станции Марины Цветаевой

Вторая часть платформы. От первой части около 20 м. Как будут останавливаться трамваи - пока не ясно.

Забор посредине покрашен

Бывший проход. Переезды, которые ближе к станциям остались открытыми.

Станция Сабурова. Со всех сторон знаки «Проход запрещен». Пару рабочих еще ковыряются

Вид сбоку

Табличка со стороны ТРЦ «Район» двусмысленно указывает путь: вроде бы нужно идти на середину путепровода, но путь под него тоже выглядит правильным.

Табличка станции скоростного трамвая, видны 2 из 3 входов внутрь

Заезд для инвалидов

С другой стороны

Вид внутрь. Турникеты стоят, висит непонятная схема. Все готово к прибытию сами-знаете-кого.

Спасибо за внимание, снова извиняюсь за качество фоток.
На Милославской поставили забор между путями и проходом на станцию. Торговцев на путях больше нет.

Пока дошел до края платформы, подъехала сцепка T6B5.

Вид на турникеты

Название станции и общая схема линии (так на каждой станции)

Общий вид станции Марины Цветаевой

Вторая часть платформы. От первой части около 20 м. Как будут останавливаться трамваи - пока не ясно.

Забор посредине покрашен

Бывший проход. Переезды, которые ближе к станциям остались открытыми.

Станция Сабурова. Со всех сторон знаки «Проход запрещен». Пару рабочих еще ковыряются


Вид сбоку

Табличка со стороны ТРЦ «Район» двусмысленно указывает путь: вроде бы нужно идти на середину путепровода, но путь под него тоже выглядит правильным.

Табличка станции скоростного трамвая, видны 2 из 3 входов внутрь

Заезд для инвалидов

С другой стороны

Вид внутрь. Турникеты стоят, висит непонятная схема. Все готово к прибытию сами-знаете-кого.

Спасибо за внимание, снова извиняюсь за качество фоток.
Последние новости с Троещины.
Станция Сабурова светится яркими огнями даже сейчас. И платформа, и внутри вестибюля. Готовятся к приезду Азарова. Есть люди, которые шныряют внутри и не только внутри.
В 21:05 был замечен двухвагонный трамвайный состав, который на очень маленькой скорости ехал в сторону Ватутина.
Кстати, скорость трамвая будет гораздо выше скорости 21-го автобуса. Несмотря на очень низкую скорость, трамвай от Цветаевой до Сабурова держался наравне с 21-м. А после Сабурова вообще уехал за горизонт)
Насчет переходов. Не знаю как на других микрорайоных, но в пределах моего http://www.wikimapia.org/#lat=50.519800 ... ;18145;0;0
средний закрыт, а верхний и нижний открыты. В чём прикол - не знаю. Может, люди сами открыли, а может сделали так, что закрыть их можно будет за две минуты и потому решили оставить до последнего. На этих переходах сделали воротную систему - две створки, закрывающиеся как ворота.
Станция Сабурова светится яркими огнями даже сейчас. И платформа, и внутри вестибюля. Готовятся к приезду Азарова. Есть люди, которые шныряют внутри и не только внутри.
В 21:05 был замечен двухвагонный трамвайный состав, который на очень маленькой скорости ехал в сторону Ватутина.
Кстати, скорость трамвая будет гораздо выше скорости 21-го автобуса. Несмотря на очень низкую скорость, трамвай от Цветаевой до Сабурова держался наравне с 21-м. А после Сабурова вообще уехал за горизонт)
Насчет переходов. Не знаю как на других микрорайоных, но в пределах моего http://www.wikimapia.org/#lat=50.519800 ... ;18145;0;0
средний закрыт, а верхний и нижний открыты. В чём прикол - не знаю. Может, люди сами открыли, а может сделали так, что закрыть их можно будет за две минуты и потому решили оставить до последнего. На этих переходах сделали воротную систему - две створки, закрывающиеся как ворота.
-
- Механик
- Сообщения: 257
- Зарегистрирован: 22 май 2011, 19:55
До речі, одночасно ще дві статті Григорія Мельничука з ілюстраціями вийшли вчора в газеті Вечірній Київ:
- Як ходитиме транспорт на Троєщині: розбираємось у нових маршрутах житлового масиву;
- Залізна традиція (трохи історії київського трамваю).
Як на мою думку, то такий матеріал краще подавати в оригіналі: http://eveningkiev.com/file/5013.pdf .
P.S. Якщо це все ж таки порушення, то прошу просто видалити цей пост.