Городские электрички
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Подумалось. Гонять ГЭ в межпик невыгодно. Рельсовый автобус на электрифицированном участке тоже невыгоден.
Вот если бы был хитрый зверь вроде двухвагонной ЭР-ки, в которой у голов по одной (внутренней, дальней от кабины) моторной тележке. Тяговый трансформатор пониженной мощности (а значит меньших габаритов), оставшееся пространство заполнить пневматикой и прочим из немоторных вагонов. Был бы интересный гибрид, да ещё и с полным 100%-ным резервированием оборудования, при отказе чего-либо - на оставшейся половине сможет освободить участок и даже закончить рейс.
Только не делают ничего подобного... Интересно, за пределами Украины что нибудь подобное существует?
(Хотя, слышал мнение, что электроэнергия - далеко не главная расходная часть при эксплуатации МВПС. Тогда жоппа...)
Вот если бы был хитрый зверь вроде двухвагонной ЭР-ки, в которой у голов по одной (внутренней, дальней от кабины) моторной тележке. Тяговый трансформатор пониженной мощности (а значит меньших габаритов), оставшееся пространство заполнить пневматикой и прочим из немоторных вагонов. Был бы интересный гибрид, да ещё и с полным 100%-ным резервированием оборудования, при отказе чего-либо - на оставшейся половине сможет освободить участок и даже закончить рейс.
Только не делают ничего подобного... Интересно, за пределами Украины что нибудь подобное существует?
(Хотя, слышал мнение, что электроэнергия - далеко не главная расходная часть при эксплуатации МВПС. Тогда жоппа...)
Объяснять оппонентам свою точку зрения надо спокойно и методично, вводя поправки на направление ветра, износ ствола и температуру снаряда.
Міська електричка змінила локацію
На Дарницькому вокзалі нововведення: тупикові платформи, збудовані ще декілька років тому західніше основної будівлі, вже приймають потяги кільцевої електрички.
Ще тиждень тому міські потяги відправлялися зі звичайних платформ – 1-ї та 7-ї, – і часом, коли пасажири плуталися з напрямком руху, їм доводилося досить далеко переходити на інший потяг. Тепер з цим покінчено – електрички у напрямку Петрівки та центру стоять на сусідніх тупикових коліях, також обладнано єдиний вхід до міських поїздів.
Розташовані платформи міських потягів у західному кінці 1-ї платформи, ближче до Харківського шосе. Аби пасажири не заблукали між вокзальних споруд та переходів, обладнано новий прохід до поїздів з боку вулиці Привокзальної.
Тут встановлено і нову зупинку наземного громадського транспорту – трамваїв та автобусів, пересадка на які з електрички може зайняти хвилину. Позитив від нововведень отримала і залізниця: нині на станції «Дарниця» зупиняється все більше потягів далекого сполучення, і вивільнені платформи стануть для цього у пригоді.
Григорій Мельничук melnychuk@eveningkiev.com
http://eveningkiev.com/ua/19011/art/1353342867.html
На Дарницькому вокзалі нововведення: тупикові платформи, збудовані ще декілька років тому західніше основної будівлі, вже приймають потяги кільцевої електрички.
Ще тиждень тому міські потяги відправлялися зі звичайних платформ – 1-ї та 7-ї, – і часом, коли пасажири плуталися з напрямком руху, їм доводилося досить далеко переходити на інший потяг. Тепер з цим покінчено – електрички у напрямку Петрівки та центру стоять на сусідніх тупикових коліях, також обладнано єдиний вхід до міських поїздів.
Розташовані платформи міських потягів у західному кінці 1-ї платформи, ближче до Харківського шосе. Аби пасажири не заблукали між вокзальних споруд та переходів, обладнано новий прохід до поїздів з боку вулиці Привокзальної.
Тут встановлено і нову зупинку наземного громадського транспорту – трамваїв та автобусів, пересадка на які з електрички може зайняти хвилину. Позитив від нововведень отримала і залізниця: нині на станції «Дарниця» зупиняється все більше потягів далекого сполучення, і вивільнені платформи стануть для цього у пригоді.
Григорій Мельничук melnychuk@eveningkiev.com
http://eveningkiev.com/ua/19011/art/1353342867.html
Міська електричка вирівняє інтервали руху у вихідні дні
http://eveningkiev.com/ua/19011/news/1353397995.html
У прямому ефірі програми «Столиця з Олександром Поповим» на каналі «Київ» один з жителів столиці поскаржився на те, що у вихідні дні міська електричка нерідко порушує розклад. Голова КМДА пообіцяв вирішити цю проблему найближчим часом. Так, за його словами, вже зовсім скоро на лінію повинні вийти кілька нових локомотивів.
«Це питання пов'язане, звичайно, з удосконаленням графіка проходження. І все-таки тут головна проблема - це реконструкція і постачання на цю дорогу ще декількох локомотивів, які будуть працювати в цьому проекті. До речі, перший з них ми очікуємо десь, може, протягом 2,5-3 тижнів», - зазначив Олександр Попов. За його словами, другий потяг буде поставлений на лінію до кінця року, і ще один - на початку лютого 2013 року. Це дозволить зробити інтервали руху міської електрички більш щільними.
«Ми розуміємо, що така проблема є, просто її неможливо було вирішити в якийсь попередній період часу. Але на майбутнє нам потрібно мати сучасний потяг, за типом, може бути, нашого міського метро, який потрібно спроектувати і побудувати в Україні. Нам таких потягів потрібно, як мінімум, 15, а може, і 20, у зв'язку з тим, що ми цей проект все одно будемо розширювати. У нас з'являться нові платформи, куди ми з інших територій почнемо приймати людей, у нас з'являться нові точки перетинів з розвитком автомобільних доріг, громадського транспорту», - додав він.
http://eveningkiev.com/ua/19011/news/1353397995.html
У прямому ефірі програми «Столиця з Олександром Поповим» на каналі «Київ» один з жителів столиці поскаржився на те, що у вихідні дні міська електричка нерідко порушує розклад. Голова КМДА пообіцяв вирішити цю проблему найближчим часом. Так, за його словами, вже зовсім скоро на лінію повинні вийти кілька нових локомотивів.
«Це питання пов'язане, звичайно, з удосконаленням графіка проходження. І все-таки тут головна проблема - це реконструкція і постачання на цю дорогу ще декількох локомотивів, які будуть працювати в цьому проекті. До речі, перший з них ми очікуємо десь, може, протягом 2,5-3 тижнів», - зазначив Олександр Попов. За його словами, другий потяг буде поставлений на лінію до кінця року, і ще один - на початку лютого 2013 року. Це дозволить зробити інтервали руху міської електрички більш щільними.
«Ми розуміємо, що така проблема є, просто її неможливо було вирішити в якийсь попередній період часу. Але на майбутнє нам потрібно мати сучасний потяг, за типом, може бути, нашого міського метро, який потрібно спроектувати і побудувати в Україні. Нам таких потягів потрібно, як мінімум, 15, а може, і 20, у зв'язку з тим, що ми цей проект все одно будемо розширювати. У нас з'являться нові платформи, куди ми з інших територій почнемо приймати людей, у нас з'являться нові точки перетинів з розвитком автомобільних доріг, громадського транспорту», - додав він.
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3521
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Ребята, у нас что? Полфорума на Амосова 12 работает?
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ