
А я вам розповім, звідки ці поштовхи. Спеціально пару тижнів спостерігав.Klovsky писал(а):На скоростях ≤5,5 км/ч потому и применяется пневмотормоз, поскольку эффективность электродинамического торможения становится крайне малой, т.е. влияние моторный/безмоторный мало.Dimon писал(а):толчка в конце после остановки поезда практически нет, т.к. не задействованы двигатели, а только пневмотормоз
И, уж тем более, какое оказывают влияние двигатели при электродинамическом торможении после остановки поезда на толчки?
Независимо, что все моторные, что только часть - после остановки ротор двигателя неподвижен, нет движения - нет электродвижущей силы - нет и противоэлектродвижущей силы.
На не-Е-КМ поездах (номерные и Ежи) тоже бывают отказы вагонов на тормоз, вот вам и безмоторные вагоны. После остановки там толчков не замечено.
Експеримент №1: спостереження за вагонами в цілому.
Зупинився мій потяг на платформі Гідропарку. Навпроти прибуває самурай. Прибув. І якщо дивитися з боку то після зупинки (тобто, V=0км/год) вагони рухаються пару сантиметрів назад 0_о Причому весь потяг, одночасно.
В результаті цього цілеспрямовано було проведено ряд експериментів №2.
Експеримент №2: необхідно стати на платформі навпроти +- де візок зупиняється і дочекатися самурая. Коли вагони вже проїхали повз тебе (краще стояти в кінці платформи), підійти на таку відстань, щоби було видно колію і колеса. Уважно спостерігати за колесами.
Так ось, розгадка: ніякі не моторні/безмоторні, чи стиль гальмування машиністом: винні дискові гальма (IMHO) (інакше я не можу пояснити побачене). А побачене наступне: після того, як колесо перестало крутитися вперед, воно прокручується градусів десять - п'ятнадцять назад.
Чи то колодки рухомо відносно візка закріплені чи то що, але вагони реально відкочуються пару сантиметрів назад після припинення руху вперед. Звідси і додатковий поштовх.
Ваші думки/результати експериментів?