Аварии на ж\д
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
История и современность места, где произошло обрушение:
http://ua-travels.livejournal.com/2643316.html
http://ua-travels.livejournal.com/2643316.html
Здесь могла быть моя подпись...
Здається Хюндаю Харків-Київ зробили штанці, дуже схоже якщо подивитись на фото: http://www.unian.net/society/1072759-sk ... -foto.html
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
"Штани" - так називають наслідки переведення стрілки під рухомим складом за візуальну схожість з предметом одежі: поїзд замість лінії стає трохи схожий на букву "Y" тому що вагон під яким перевели стрілку починає рухатися по двох різних коліях одночасно, в кінці кінців його розвертає, він сходить з рейок, при цьому рветься гальмівна магістраль (або до машиніста маневрового локомотива доходить що "щось пішло не так" і він гальмує), але до момента повної зупинки частина вагонів заїзджає на другу колію і виходить як будьто дві штанини і потовщення наваляних вагонів - як начебто як пояс. В данному випадку поїзд їхав повільно і встиг загальмувати і гарних штанів не вийшло. Штани вважаються серйозним інцидентом, або аварією в залежності від наслідків для рухомого складу, або катастрофою. В даному випадку скоріше за все серйозний інцидент - бо скоріше за все вагони підлягають відновленню.Dimon писал(а):Расшифруйте пожалуйста, что значит сделали штаны? Какова причина схода?
Штани можливі при протишерстному русі, при пошерстному буде або взріз стрілки, або взріз зі сходом.
Взагалі то пристрої СЦБ недопускають переведення стрілки під рухомим складом, так що або пристрої були несправні, а руховики трошки нахімічили, або пристрої були справні, а руховики дуже сильно нахімічили. По відголосках криків руховиків схоже на другий варіант.
"штаны" - это, чаще всего, перевод стрелки под поездом. Может быть как на пошерстном так и на противошерстном стрелочном переводе. На пошерстной стрелке возможен взрез, но "штаны" как правило очень маловероятны. Возможны только в случае, если на взрезаной стрелке остановится и начать осаживание.
На противошерстной взрез как таковой не возможен (разве что стрелка ручная, и остряки не взяты на закладку) В таком случае тоже могут получится "штаны".
На противошерстной взрез как таковой не возможен (разве что стрелка ручная, и остряки не взяты на закладку) В таком случае тоже могут получится "штаны".
Скоріше за все "косяк" ДСП в умовах порушення нормальної роботи пристроїв СЦБ. При нормальній роботі пристроїв СЦБ потрібно бути зовсім безбашенним щоб таке утнути.VOVA_H писал(а):Взагалі то пристрої СЦБ недопускають переведення стрілки під рухомим складом, так що або пристрої були несправні, а руховики трошки нахімічили, або пристрої були справні, а руховики дуже сильно нахімічили. По відголосках криків руховиків схоже на другий варіант.
Але навіть за умови порушення нормальної роботи пристроїв СЦБ в 95% випадків провина за службою руху.
Несправні пристрої - це скоріше за все хибна зайнятість стрілочної секції - стрілка вільна, але пристрої "бачать" її як заняту. Тоді стрілка не переводиться тому що пристрої СЦБ "вважають" що на ній поїзд, сигнал відкрити неможливо, відповідно поїзд рухається по забороняючому показанню сигналів, а стрілку можна перевести за допомогою "хитрих" кнопок не впевневшись (бо довго і ліньки) в фактичній вільності стрілки. Може бути варіант що сигнал не відкривався по іншій причині ніж зайнятість стрілочної секції - тоді дії ДСП ще "мудріщі". Може бути таке що при справних пристроях СЦБ в результаті неправильних дій ДСП не змогла відкрити сигнал і далі прийняла по забороненому і перевела під составом - людьська тупість деколи поєднується з неймовірною ініціативністю, дуже рідко але буває.Dimon писал(а):Спасибо за штаны! Теперь все понятно! Почти. Кроме этого:Ну с первой частью предложения все понятно, а вот со второй...або пристрої були несправні, а руховики трошки нахімічили, або пристрої були справні, а руховики дуже сильно нахімічили.
VOVA_H, Ви маєте знати, що при БМРЦ (навіть при звичайній ЕЦ) маршрут замкнеться але сигнал може не відкритися, і без штучного розроблення маршруту неможливо перевести стрілку навіть з допомогою "ВК"VOVA_H писал(а):Може бути таке що при справних пристроях СЦБ в результаті неправильних дій ДСП не змогла відкрити сигнал і далі прийняла по забороненому і перевела під составом - людьська тупість деколи поєднується з неймовірною ініціативністю, дуже рідко але буває.
TANK закладки там непричем, и потом есть четко оговоренные в инструкциях случаи, когда необходимо закрывать стрелки на закладку. Если это просто ложная занятость стрелки, но при этом стрелка имеет контроль положения то на закладку никто не берёт такую стрелку.