Аварии на ж\д

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Имхо, по описанию и фото похоже на это место:
https://maps.yandex.ua/?ll=30.720265%2C ... z=19&l=sat
По крайней мере более подходящего места с трубой на заднем плане не нашлось.
Здесь могла быть моя подпись...

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

История и современность места, где произошло обрушение:
http://ua-travels.livejournal.com/2643316.html
Здесь могла быть моя подпись...

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1289
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Сообщение VOVA_H »

Здається Хюндаю Харків-Київ зробили штанці, дуже схоже якщо подивитись на фото: http://www.unian.net/society/1072759-sk ... -foto.html

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2352
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Сообщение Юрик »

Ага.

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

Расшифруйте пожалуйста, что значит сделали штаны? Какова причина схода?
Люблю пневматику!

Vyacheslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1201
Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
Откуда: Kyiv

Сообщение Vyacheslav »

Це коли на протишерстній стрілці вагон різними візками їде в різних напрямках. Відповідно й причина.

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5355
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

Може на пошерстній? Бо на протишерстній - то вріз буде, чи ні?
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Врезка - это как раз на пошерстной.
Здесь могла быть моя подпись...

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1289
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Сообщение VOVA_H »

Dimon писал(а):Расшифруйте пожалуйста, что значит сделали штаны? Какова причина схода?
"Штани" - так називають наслідки переведення стрілки під рухомим складом за візуальну схожість з предметом одежі: поїзд замість лінії стає трохи схожий на букву "Y" тому що вагон під яким перевели стрілку починає рухатися по двох різних коліях одночасно, в кінці кінців його розвертає, він сходить з рейок, при цьому рветься гальмівна магістраль (або до машиніста маневрового локомотива доходить що "щось пішло не так" і він гальмує), але до момента повної зупинки частина вагонів заїзджає на другу колію і виходить як будьто дві штанини і потовщення наваляних вагонів - як начебто як пояс. В данному випадку поїзд їхав повільно і встиг загальмувати і гарних штанів не вийшло. Штани вважаються серйозним інцидентом, або аварією в залежності від наслідків для рухомого складу, або катастрофою. В даному випадку скоріше за все серйозний інцидент - бо скоріше за все вагони підлягають відновленню.
Штани можливі при протишерстному русі, при пошерстному буде або взріз стрілки, або взріз зі сходом.
Взагалі то пристрої СЦБ недопускають переведення стрілки під рухомим складом, так що або пристрої були несправні, а руховики трошки нахімічили, або пристрої були справні, а руховики дуже сильно нахімічили. По відголосках криків руховиків схоже на другий варіант.

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2891
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

"штаны" - это, чаще всего, перевод стрелки под поездом. Может быть как на пошерстном так и на противошерстном стрелочном переводе. На пошерстной стрелке возможен взрез, но "штаны" как правило очень маловероятны. Возможны только в случае, если на взрезаной стрелке остановится и начать осаживание.
На противошерстной взрез как таковой не возможен (разве что стрелка ручная, и остряки не взяты на закладку) В таком случае тоже могут получится "штаны".

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

Спасибо за штаны! Теперь все понятно! Почти. Кроме этого:
або пристрої були несправні, а руховики трошки нахімічили, або пристрої були справні, а руховики дуже сильно нахімічили.
Ну с первой частью предложения все понятно, а вот со второй...
Люблю пневматику!

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2891
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

VOVA_H писал(а):Взагалі то пристрої СЦБ недопускають переведення стрілки під рухомим складом, так що або пристрої були несправні, а руховики трошки нахімічили, або пристрої були справні, а руховики дуже сильно нахімічили. По відголосках криків руховиків схоже на другий варіант.
Скоріше за все "косяк" ДСП в умовах порушення нормальної роботи пристроїв СЦБ. При нормальній роботі пристроїв СЦБ потрібно бути зовсім безбашенним щоб таке утнути.
Але навіть за умови порушення нормальної роботи пристроїв СЦБ в 95% випадків провина за службою руху.

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1289
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Сообщение VOVA_H »

Dimon писал(а):Спасибо за штаны! Теперь все понятно! Почти. Кроме этого:
або пристрої були несправні, а руховики трошки нахімічили, або пристрої були справні, а руховики дуже сильно нахімічили.
Ну с первой частью предложения все понятно, а вот со второй...
Несправні пристрої - це скоріше за все хибна зайнятість стрілочної секції - стрілка вільна, але пристрої "бачать" її як заняту. Тоді стрілка не переводиться тому що пристрої СЦБ "вважають" що на ній поїзд, сигнал відкрити неможливо, відповідно поїзд рухається по забороняючому показанню сигналів, а стрілку можна перевести за допомогою "хитрих" кнопок не впевневшись (бо довго і ліньки) в фактичній вільності стрілки. Може бути варіант що сигнал не відкривався по іншій причині ніж зайнятість стрілочної секції - тоді дії ДСП ще "мудріщі". Може бути таке що при справних пристроях СЦБ в результаті неправильних дій ДСП не змогла відкрити сигнал і далі прийняла по забороненому і перевела під составом - людьська тупість деколи поєднується з неймовірною ініціативністю, дуже рідко але буває.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10964
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

с учетом кучи монтеров на станции, где это случилось - ИМХО проезжал ремонтируемый участок. просто не хватило ума закладку кинуть для "супер-пупер" паровоза (если была), короче мск метро давеча.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2891
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

VOVA_H писал(а):Може бути таке що при справних пристроях СЦБ в результаті неправильних дій ДСП не змогла відкрити сигнал і далі прийняла по забороненому і перевела під составом - людьська тупість деколи поєднується з неймовірною ініціативністю, дуже рідко але буває.
VOVA_H, Ви маєте знати, що при БМРЦ (навіть при звичайній ЕЦ) маршрут замкнеться але сигнал може не відкритися, і без штучного розроблення маршруту неможливо перевести стрілку навіть з допомогою "ВК"
TANK закладки там непричем, и потом есть четко оговоренные в инструкциях случаи, когда необходимо закрывать стрелки на закладку. Если это просто ложная занятость стрелки, но при этом стрелка имеет контроль положения то на закладку никто не берёт такую стрелку.

Ответить