Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3249
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Какая гадость эта ваша заливная, ха-ха, рыба эти ваши депутаты Киеврады. (с)
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3334
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Хтоб Білоцерківцю нагадав про стовпи на Шулявському та ями на Кільцевій - показники найвищої якості?
Або коли саме будували цей тонель.
От взагалі не жалкую, що переїжджаю зі столиці.
Або коли саме будували цей тонель.
От взагалі не жалкую, що переїжджаю зі столиці.
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Схема Володимир Комірний
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3249
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Куда, если не секрет?
Пригород?
Ирпень?
Вообще по ссылке на Телегу в комментариях знатно полагодимовальнику насовали.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3334
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Угу, передмістя. Бо офігометр починає зашкалювати від того, що я чую про Київ. Це вже навіть не розвиток зі знаком "-", це знищення
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Так можна ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Трошки інсайдерських деталей
Безпосереднє протікання сталося біля пікету 73 в тунелі, що веде у бік центру. Це приблизно на повороті з бульвару Міхновського на проспект Лобановсько під МАФами ДніпроМ і Розетки.
Саме цей тунель будувався немеханізованим щитом(тобто, вручну). Спеціалісти ще під час зведення скаржилися на якість виконання робіт. Зокрема, там була порушена геометрія та було недороблене хімічне закріплення тунелів.
Про ці проблеми знали ще від початку експлуатації, але сильно не афішували. Думали, може пронесе.
"В цьому місці мабуть найгірша збірка тюбінгів на все Київське метро", - ділиться наше джерело.
Вона потонула
Нинішній прорив стався десь через 100 метрів від місця(десь біля 74 пікету), де під час будівництва був утоплений тунелепрохідницький комплекс Wirth "Надія", який рив тунель в бік Теремків. Під час робіт 25 листопада 2008 року стався прорив плавуна і тоді загинуло двоє метробудівників. На місці трагедії у тунелі досі прикріплений вінок.
Щоб відкопати "зламаний" щит, довелося розбирати нещодавно відремонтований пішохідний перехід.
Чи можна було уникнути перекриття метро?
Наші джерела звертають увагу, що сьогоднішня аварія не була неочікуваною. Її можна було б попередити та виправити, якби не система управління в Київському метрополітені, що побудована на страху та замовчуванні.
Спеціалісти метрополітену, які постійно моніторять стан тунелів, розуміли, що рано чи пізно має трапитися така аварія, проте не доносили інформацію до керівництва. Відповідно не виділялися ресурси для виправлення цієї проблеми.
Тим паче, такий досвід у Києва є. Років 60 тому активно почав просідати тунель на перегоні Вокзальна-Політехнічний інститут. Тоді там встановили спеціальну металічну раму, яка досі утримує тунель.
Фото: Місце стикування тюбінгів "Надії" та немеханізованого щита.
Чому так сталося?
За нашої інформації, про нинішню проблему до керівництва метро донесли минулого тижня. Хоча помітні проблеми неслися вже кілька місяців. Після повідомлення - лише на вихідні почали приймати перші заходи для усунення течії.
В понеділок, 4 грудня, виявили, що проблема більша ніж здавалося і потребує глобальних робіт. Десь до середини тижня ця інформація дійшла до керівництва міста, бо стало зрозуміло, що найближчим часом доведеться перекривати рух поїздів.
Проте, сьогодні ситуація погіршилася і було вирішено, що потрібно перекривати рух вже в суботу. Але з початку дня протікання швидко збільшувалося та близько 13 години довелося терміново закривати рух.
Що далі?
Вже офіційно повідомлено, що для ремонту доведеться викопувати тунелі. Добре, що глибина тут невелика - близько 10 метрів. Проте, самі грунти дуже насичені вологою, тому можливо простою заморозкою грунтів буде не обійтися та доведеться з двох боку тунелів будувати стіну в грунті.
Загалом, довід та спеціалісти є, але мешканцям південного-заходу Києва доведеться певний час потерпіти у заторах.
Інформація зі сторінки Пасажири Києва в ФБ
Безпосереднє протікання сталося біля пікету 73 в тунелі, що веде у бік центру. Це приблизно на повороті з бульвару Міхновського на проспект Лобановсько під МАФами ДніпроМ і Розетки.
Саме цей тунель будувався немеханізованим щитом(тобто, вручну). Спеціалісти ще під час зведення скаржилися на якість виконання робіт. Зокрема, там була порушена геометрія та було недороблене хімічне закріплення тунелів.
Про ці проблеми знали ще від початку експлуатації, але сильно не афішували. Думали, може пронесе.
"В цьому місці мабуть найгірша збірка тюбінгів на все Київське метро", - ділиться наше джерело.
Вона потонула
Нинішній прорив стався десь через 100 метрів від місця(десь біля 74 пікету), де під час будівництва був утоплений тунелепрохідницький комплекс Wirth "Надія", який рив тунель в бік Теремків. Під час робіт 25 листопада 2008 року стався прорив плавуна і тоді загинуло двоє метробудівників. На місці трагедії у тунелі досі прикріплений вінок.
Щоб відкопати "зламаний" щит, довелося розбирати нещодавно відремонтований пішохідний перехід.
Чи можна було уникнути перекриття метро?
Наші джерела звертають увагу, що сьогоднішня аварія не була неочікуваною. Її можна було б попередити та виправити, якби не система управління в Київському метрополітені, що побудована на страху та замовчуванні.
Спеціалісти метрополітену, які постійно моніторять стан тунелів, розуміли, що рано чи пізно має трапитися така аварія, проте не доносили інформацію до керівництва. Відповідно не виділялися ресурси для виправлення цієї проблеми.
Тим паче, такий досвід у Києва є. Років 60 тому активно почав просідати тунель на перегоні Вокзальна-Політехнічний інститут. Тоді там встановили спеціальну металічну раму, яка досі утримує тунель.
Фото: Місце стикування тюбінгів "Надії" та немеханізованого щита.
Чому так сталося?
За нашої інформації, про нинішню проблему до керівництва метро донесли минулого тижня. Хоча помітні проблеми неслися вже кілька місяців. Після повідомлення - лише на вихідні почали приймати перші заходи для усунення течії.
В понеділок, 4 грудня, виявили, що проблема більша ніж здавалося і потребує глобальних робіт. Десь до середини тижня ця інформація дійшла до керівництва міста, бо стало зрозуміло, що найближчим часом доведеться перекривати рух поїздів.
Проте, сьогодні ситуація погіршилася і було вирішено, що потрібно перекривати рух вже в суботу. Але з початку дня протікання швидко збільшувалося та близько 13 години довелося терміново закривати рух.
Що далі?
Вже офіційно повідомлено, що для ремонту доведеться викопувати тунелі. Добре, що глибина тут невелика - близько 10 метрів. Проте, самі грунти дуже насичені вологою, тому можливо простою заморозкою грунтів буде не обійтися та доведеться з двох боку тунелів будувати стіну в грунті.
Загалом, довід та спеціалісти є, але мешканцям південного-заходу Києва доведеться певний час потерпіти у заторах.
Інформація зі сторінки Пасажири Києва в ФБ
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Вперед у 2009 рікЩо далі?
Последний раз редактировалось Бодрый 09 дек 2023, 12:00, всего редактировалось 1 раз.
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12495
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
А м/к (герма) де найближча в бік від місця події до Теремків?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3249
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Не мой стиль, но больно шутка хороша.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3249
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
По-моему, самый простой вариант это две пары челноков, работающие маятником с пересадкой на например Васильковской.
По-моему, всю эту историю нужно выделять в отдельную тему.
С учётом контекста эта опупея не сильно отстанет от питерского размыва.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3249
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Продолжение ККЛ (Васильковская—Теремки)
Понеслась борода по кочкам.
Завтра Кабмін скликає комісію щодо ситуації з київським метро — прем'єр Денис Шмигаль
«Під час повномасштабної війни Київський метрополітен має подвійне стратегічне значення як транспортна артерія і як бомбосховище, де знаходять притулок тисячі людей. Через дії чи бездіяльність міської влади виникла загроза затоплення та руйнування тунелів «синьої» гілки столичного метро. Це безпосередньо впливатиме на безпеку киян», — заявив прем'єр.
Україна Online | Підписатись
Завтра Кабмін скликає комісію щодо ситуації з київським метро — прем'єр Денис Шмигаль
«Під час повномасштабної війни Київський метрополітен має подвійне стратегічне значення як транспортна артерія і як бомбосховище, де знаходять притулок тисячі людей. Через дії чи бездіяльність міської влади виникла загроза затоплення та руйнування тунелів «синьої» гілки столичного метро. Це безпосередньо впливатиме на безпеку киян», — заявив прем'єр.
Україна Online | Підписатись
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ