Новости транспорта

Городской наземный транспорт

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9640
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Новости транспорта

Сообщение TANK »

неее, 436-2 в другую сторону играет. мне своих критиковать никто не мешает. требование светомаскировки формально осталось, реально - занавеска (любая) есть - требование выполнено)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3174
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Новости транспорта

Сообщение Коржик »

А разве светомаскировка в современных реалиях играет роль?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9640
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Новости транспорта

Сообщение TANK »

а ее требуют!)))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Re: Новости транспорта

Сообщение DFAW »

TANK писал(а):
10 окт 2023, 14:16
неее, 436-2 в другую сторону играет. мне своих критиковать никто не мешает.
Если бы ... Увы есть реальный пример.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9640
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Новости транспорта

Сообщение TANK »

дожились до цензуры? ну-ну...
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8494
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Новости транспорта

Сообщение Бодрый »

Кольорові інформаційні наліпки, код 22450000-9 за ДК 021:2015 «Друкована продукція з елементами захисту»
Очікувана вартість 556 987,64 UAH
UA-2023-11-24-015808-a ● 1713bbfc8195487ca6fd3081baf94256
Відкриті торги з особливостями
Початок аукціону: 05 грудня 2023
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023- ... _hHZaGF4wM
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8494
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Новости транспорта

Сообщение Бодрый »

Колапс у київському метро «оголив» усі транспортні проблеми столиці: чи є способи їх вирішення

П’ять проблем для міста, які спричинив колапс у київському метро

Колапс у київському метро спричинив серйозні наслідки для усієї транспортної інфраструктури міста. Це відчули не тільки мешканці Теремків, а й усі кияни. LIGA.Life визначив п’ять головних проблем, які виникли у Києві внаслідок аварії в метро, та разом з транспортним експертом шукав способи їх вирішення.

Перевантаження "Либідської"
Після колапсу у метро Київпастранс екстрено запустив автобуси №2М, які курсуватимуть між "Теремками" і "Либідською" та зупинятимуться біля станцій метро. Загалом лінію дублюють понад 80 автобусів та 20 тролейбусів. Відтак, на "Либідську" вранці прибуває майже увесь потік пасажирів, які раніше сідали на шести стаціях синьої гілки. Але проблема в тім, що вхідна група "Либідської" не справляється з таким потоком — виникають черги та натовп. Кияни у соцмережах скаржаться, що у черзі вранці потрібно стояти щонайменше 10 хвилин.

"Це колосальне перевантаження, бо зараз фактично увесь Голосіївський район спрямований на одну станцію — він проїжджав її раніше, але проблема тепер в тому, що увесь район заходить на одну станцію", — пояснює співзасновник і голова громадської організації "Пасажири Києва" Олександр Рак.

Тут вихід один — потрібно розвантажити і розподілити потік пасажирів між найближчими до "Либідської" станціями метро. Наприклад, запустити автобусні маршрути до станції "Палац Україна" чи навіть до "Олімпійської" на синій гілці. Також маршрути доцільно "дотягнути" до станцій інших гілок, наприклад, до "Звіринецької".

Інші маршрути, які курсували до центру, доцільно підсилити — це стосується тролейбусного маршруту №12, який прямує майже до площі Українських героїв.

"Що стосується масиву "Теремки-2", то набагато логічніше було б потік з вулиць Вільямса, Максимовича везти одразу на "Палац "Україна" прямим маршрутом, який колись там існував — щоб не завантажувати "Либідську", — вважає Рак.

"Відрізане" передмістя
У реаліях, що склались, ускладнюється сполучення з центром столиці для мешканців Боярки, Вишневого, Чабанів, Хотова та інших сіл та містечок з південного передмістя Києва.

"По них ситуація б’є так само, як і по пасажирах з умовних Теремків. Просто людина з Теремків виходить з дому і йде до найближчої зупинки, а мешканець передмістя виходить з дому, сідає на приміську маршрутку, їде на Теремки, а далі його шлях нічим не відрізняється. Цей мешканець, так само як і киянин, проведе у заторі одну годину, але йому складніше, тому що тепер він ще більше часу витрачатиме на дорогу", — пояснив Олександр Рак.

Розв'язанням проблеми може бути часткове продовження приміських маршрутів до ключових станцій метро. Адже раніше, багато з цих маршрутів і так курсували до деяких станцій на синій гілці (до "Васильківської", "Виставкового центру"). Але зараз їх доцільно подовжити до "Либідської", "Палацу Україна", "Звіринецької" та навіть до "Видубичів" — знову ж таки, щоб не було скупчення на "Либідській".

"До "Либідської" ще міжміські маршрутки не подовжили, а там вже проблемна ситуація. Зараз там дуже багато громадського транспорту, зокрема комунального, також є частина маршрутів, які, наприклад, їдуть з Боярки повз "Либідську" на "Звіринецьку" (маршрутки №801, 825)", — зазначив транспортний експерт.

Затори у цілому районі
Ще одним наслідком закриття шести станцій метро стали затори на Голосіївському проспекті та вулиці Васильківській — це фактично, єдині дві артерії для в’їзду в центр з Голосіївського району, там не передбачено якихось ефективних об’їздів.

Проблема заторів гостра та має два аспекти. По-перше, зростає потік автомобілів. Адже очевидно, що наземний громадський транспорт має меншу провізну здатність, ніж метро, і ніяк не зможе перевезти усіх мешканців району. Тож люди пересідають на таксі або використовують свої автівки.

По-друге, у заторах разом з авто стоїть і громадський транспорт (бо багато водіїв не дотримуються правил руху та використовують смугу громадського транспорту для проїзду). Відповідно збиваються графіки та інтервали руху, росте час обороту маршрутів. Виникає ситуація, коли заповнені вщерть автобуси під’їжджають до зупинок, де їх уже чекає натовп з десятків людей. Тобто пасажири втрачають час не тільки в дорозі, але й на зупинках.

Завдання, яке треба розв'язати, — організувати рух так, щоб принаймні громадський транспорт їхав без заторів. Адже уникнути затримок автомобільного руху навряд чи вдасться. Щоб автобуси і тролейбуси їхали без заторів — необхідна нова ефективна організація руху на вулиці Васильківській та Голосіївському проспекті.

"Це можна зробити різними способами. Найбанальніший — виділені смуги для громадського транспорту, але які дійсно контролює поліція", — пояснює Олександр Рак.

Однак проблема в тім, що на Голосіївському проспекті, де є лише чотири смуги, передбачені ліві повороти й розвороти. З іншого боку, вулиця Васильківська не має тролейбусної контактної мережі — там можна запускати тільки автобуси, а тролейбуси можна спрямувати тільки на Голосіївський проспект.

"Моя пропозиція — це у пікові години на Голосіївському проспекті організовувати реверсний рух двома центральними смугами. Тобто дві крайні смуги у нас відведені під громадський транспорт, а центральні смуги працюють у реверсному режимі: у міжпіковий час рухаються як зазвичай, а у пікові години зранку працюють — у центр, а ввечері — їдуть з центру", — роз’яснює транспортний експерт своє рішення.

Дефіцит громадського транспорту на інших напрямках
Щоб продублювати деякі маршрути додатковими тролейбусами та автобусами, їх зняли з інших маршрутів столиці. Загалом на Голосіївський напрямок перекинули близько 20 автобусів та майже таку саму кількість тролейбусів.
Наприклад, взагалі припинили тролейбусний маршрут №50 з Троєщини на "Либідську", щоб перекинути його на "Теремки".

"І зараз багато жителів Троєщини дуже цим обурені. І обурення справедливе. Адже Троєщина — це значно більший район, ніж Теремки. По-друге, там і метро ніколи не було, а по-третє — вони ще й на лівому березі, звідки об’єктивно важче діставатися до центру", — зазначає експерт.

За його словами, дефіцит транспортних засобів не настільки гострий, як дефіцит водіїв — з цим у комунального транспорту проблеми ще з початку повномасштабного вторгнення. Бо багато саме чоловіків-водіїв мобілізували на війну — за даними Київпастрансу, таких близько 400. А щоб знайти та підготувати водія, потрібно чимало часу.

"Розв'язання цієї проблеми — це оперативний пошук нових водіїв або підготовка таких кадрів. У Київпастрансу є навчальний комбінат, який цим зараз має займатися. Це необхідно, щоб ми могли нормально обслуговувати ці маршрути у тривалій перспективі й при цьому не погіршувати мобільність іншим районам міста, зокрема тій же Троєщині, яка страждає набагато більше", — каже Рак.

Витрати бюджету та невизначеність
Офіційно міський голова Віталій Кличко заявив, що на ремонт тунелю між "Либідською" та "Деміївською" потрібно шість місяців. Бюджет на ці витрати КМДА поки що не оголошувала. Однак, на думку Олександра Рака, терміни робіт можуть затягнутись, а ремонт буде коштувати "дуже великих грошей".

"У бюджеті це не закладено, а тепер доведеться виділяти десятки, а, найімовірніше, й сотні мільйонів гривень", — каже він.

Втім, ситуація може бути настільки складною, що доведеться прокладати паралельний тунель, а аварійний — закрити. Однак, ці роботи можуть розтягнутись на декілька років.

"Проблема в тому, що ми поки не знаємо масштабів проблеми — наскільки велика ділянка тунелю ушкоджена, які саме роботи треба проводити. Чи ми можемо реабілітувати старий тунель, чи нам треба буде просто його замінити?" — зазначає експерт.

Він додав, що тепер тунель доведеться розкопувати, щоб з’ясувати остаточну причину протікання.

"Полегшує ситуацію тільки те, що це тунель мілкого залягання, його треба буде розкопати приблизно на 8 метрів в глибину", — сказав Рак.
https://kiev.informator.ua/uk/kolaps-u- ... irishennya
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9640
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Новости транспорта

Сообщение TANK »

пишут, пишут… Конгресс, немцы какие-то… Голова пухнет. Взять велодоржку нарисовать и самокатов понаставить - дело не хитрое. А то что же: один в семи комнатах расселился штанов у него сорок пар, а другой пешком до метро шляется, в сорных ящиках питание ищет. (почти (с)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8494
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Новости транспорта

Сообщение Бодрый »

Сучасні павільйони очікування, код 44210000-5 за ДК 021:2015 «Конструкції та їх частини»
Очікувана вартість 8 396 428,88 UAH
UA-2023-12-20-013122-a ● 0d60cb60312c4d6a96d0ea44786d9267
Відкриті торги з особливостями
Початок аукціону: 02 січня 2024
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023- ... ZTV1d33V_I
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8494
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Новости транспорта

Сообщение Бодрый »

У Києві пасажири можуть оцінити поїздку в громадському транспорті: як скористатись послугою

У Києві пасажири міського громадського транспорту відтепер можуть оцінювати поїздки та залишати свої відгуки. Для цього потрібен застосунок "Київ Цифровий".

Про це повідомили в пресслужбі розробників мобільного додатку. Відгуки буде відправлено безпосередньо перевізнику.

"Оцінюйте поїздки та лишайте відгуки. Залишайте враження про поїздку в застосунку "Київ Цифровий", – йдеться в повідомленні.

Для цього пасажирам необхідно:

якщо оплачуєте проїзд транспортною картою, то запис для оцінки знайдете у стрічці вибраної карти;
якщо скористаєтеся QR-квитком, тоді шукайте запис у стрічці новин на головному екрані.
"Ваші відгуки про автобуси, тролейбуси та трамваї спрямуємо до Київпастрансу, про метро – до Київського метрополітену, про електричку – до Укрзалізниці. Зробити місто кращим легко. Достатньо мати застосунок "Київ Цифровий", – резюмували в пресслужбі.
https://www.obozrevatel.com/ukr/zhizn-s ... lugoyu.htm
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8494
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Новости транспорта

Сообщение Бодрый »

Гамбург допоможе оптимізувати роботу транспорту у Києві

Київ та Гамбург підписали Меморандум про співпрацю у сфері транспорту та трансформації мобільності.

Представники КП «Центр організації дорожнього руху» КМДА підписали Меморандум про співпрацю у сфері транспорту та трансформації мобільності з Гамбурзьким транспортним союзом. Про це повідомляє Департамент транспортної інфраструктури КМДА.

Цей Меморандум є новим кроком у стратегічному партнерстві Києва та Гамбурга в межах «Угоди заради солідарності та майбутнього», підписаним у 2022 році мером Києва Віталієм Кличком та Першим бургомістром Гамбурга Петером Ченчером, який засвідчує всеохоплюючу підтримку України з боку німецького народу та уряду.

«Центр організації дорожнього руху» є спеціалізованим підприємством, що має великий досвід у розвитку організації та безпеки дорожнього руху. Вивчення фахівцями нашого підприємства європейського досвіду, і конкретно Німеччини, дасть змогу оптимізувати нашу роботу при проєктуванні схем організації дорожнього руху, впровадженні ефективного світлофорного регулювання та засобів заспокоєння руху», — сказав директор КП «Центр організації дорожнього руху» Олександр Міщенко.

За його словами, німецькі партнери добре знають, що Київ є одним із найважливіших логістичних центрів в умовах повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну, тому розуміють важливість подальшої спільної роботи та підтримки столиці.

Меморандум передбачає обмін практичним досвідом і напрацюваннями у:

плануванні та регулюванні дорожнього руху, включаючи оперативне управління і технічне обслуговування світлофорних систем;
пріоритизації громадського транспорту при світлофорному регулюванні;
інтегрованій координації будівельного майданчика та управління програмою;
цифровізації управління маршрутами;
розробці загальноміської стратегії пішохідного та велосипедного руху;
поліпшенні роботи громадського транспорту для забезпечення надійного, безпечного доступу до транспорту, включаючи цифрові застосунки;
плануванні сталої міської мобільності.
Нагадаємо. Київ та Гамбург стали стратегічними партнерами та домовилися про підтримку в кризові часи.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/94842/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Ответить