По-видимому, это был 81-714.Денис писал(а):однажды видел в промежутке вагон на 7*** без кабины
Еж и Ема
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3530
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Будапешт.Sinoptik писал(а):Убивал вчера время (ну в смысле пытался увидеть что-то умное в телевизоре), и переключая каналы попал на фильм, если я правильно прочел в программе "Другой мир" по "Украине". Сказка, конечно, но не в этом дело. В тот момент, когда я переключил, какие-то вампиры охотились на оборотней. И драка происходила в метро. Так вот, мне показалось, или все действо было в Е, ЕЖ вагонах.
Никто кроме меня не видел? Подтвердить сможете?
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
точно! вагоны на 7 встречаются в середине составов , например состав "Партнер банк" - в нём были прицепные вагоны №№ 7140 и 7137Денис писал(а):Ага, в составе из вагонов Е*...Iona писал(а):По-видимому, это был 81-714.Денис писал(а):однажды видел в промежутке вагон на 7*** без кабины



извините ,- еслим я сказал чтото не так - я новичок на этом сайте!
Прицепной вагон в КМ один - № 11436 (тип 81-555.1 "Славутич")
А прицепным он называется потому, что безмоторный. Все остальные, неголовные, вагоны Киевского метрополитена называются промежуточными, и все они оснащены тяговыми двигателями.
Вагоны с индексом 7ХХХ без кабины машиниста на СБЛ - 7093, 7134, 7136, 7137, 7138, 7140, 7153, 7182, 7183.
А прицепным он называется потому, что безмоторный. Все остальные, неголовные, вагоны Киевского метрополитена называются промежуточными, и все они оснащены тяговыми двигателями.
Вагоны с индексом 7ХХХ без кабины машиниста на СБЛ - 7093, 7134, 7136, 7137, 7138, 7140, 7153, 7182, 7183.
Люблю пневматику!
А существует ли какой нибудь конспект, ну или описание Ема-502 и Еж? Потому что в книге "электропоезда метрополитена" описаны только Е и Еж3, + там пневматическая часть не описана вообще. По 81-717 есть и РУ и конспект и схема цветная, для Ема-502 и Еж тоже ведь что то должно быть...
Заранее спасибо.
Заранее спасибо.
Студент тягового факультета института инженеров путей сообщений
- HunterUT
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 76
- Зарегистрирован: 21 ноя 2019, 23:46
- Откуда: Київ
- Контактная информация:
Re: Еж и Ема
Візуально наші Єма та Єжи можна було відрізнити так, навіть після модернізації фар у 2002-2003х роках все теж саме, хіба що на Єжах частину крюків біля фар познімали.
По дереву це все буде трохи морочливо, але я спробую :
Спочатку були Є, котрі були майже Д в новому кузові і візки.
Потім були митищинські ЄМ (Єм, Єма, Ємх 704,705,706) котрі були в новому кузові з ДВУМА ГОФРАМИ.
вони мали лінкруст і дерев'яні віконні рами як і Є.
Потім були пітерські ЄМ, теж з двума гофрами, відрізнялися вони від митищінських візерунком лінкрусту.
технічно їх напічкали всякими автоведеннями, системою для дверей ленінградської станції "Горизонтальний лифт", тож він кардинально схематично відрізнявся від Є.
Потім почали робити ЄЖ в кузові цих Єм, тому теж 2 гофри, цей же кузов буде у Єж3 та Єчс, Єв (для Єж3 під кінець його правда трохи змінять, розірвуть гофри на краях кузову) .
Вагони типу ЄЖ це грубо кажучи - Єшка в новому кузові, з дерев'яними віконними рамами, але пластиковим оздобленням салону, без автоведення, арс-алс і всіх інших приколів.
в Єж3 всучили АРС, де він став частиною системи.
Також паралельно в пітері почали робити Єм 501, Єма502 та Ємх503, де теж почали ставити АРС (але це дивлячись яке метро і яка лінія) котре було там реалізоване інакше ніж на Єж3, тому вони не сумісні.
це друге покоління Єм вже мало 3 гофри над декоративним поясом (між вікнами).
далі були Єм508, Єма509, це такий собі ЄЖ московський в кузові ленінградського Єм501, для московського метрополітену, в принципі вони і бігали в сцепі з Єжами, Є та Єм508.
Потім в пітері зробили проміжний Єм508т для московских Єж3.
Ось така морока, Єма напічканий схемно всякою автоматикою, Єж був пустий як і Є, хіба що двигун там ніби потужніший ніж у Є.
По дереву це все буде трохи морочливо, але я спробую :
Спочатку були Є, котрі були майже Д в новому кузові і візки.
Потім були митищинські ЄМ (Єм, Єма, Ємх 704,705,706) котрі були в новому кузові з ДВУМА ГОФРАМИ.
вони мали лінкруст і дерев'яні віконні рами як і Є.
Потім були пітерські ЄМ, теж з двума гофрами, відрізнялися вони від митищінських візерунком лінкрусту.
технічно їх напічкали всякими автоведеннями, системою для дверей ленінградської станції "Горизонтальний лифт", тож він кардинально схематично відрізнявся від Є.
Потім почали робити ЄЖ в кузові цих Єм, тому теж 2 гофри, цей же кузов буде у Єж3 та Єчс, Єв (для Єж3 під кінець його правда трохи змінять, розірвуть гофри на краях кузову) .
Вагони типу ЄЖ це грубо кажучи - Єшка в новому кузові, з дерев'яними віконними рамами, але пластиковим оздобленням салону, без автоведення, арс-алс і всіх інших приколів.
в Єж3 всучили АРС, де він став частиною системи.
Також паралельно в пітері почали робити Єм 501, Єма502 та Ємх503, де теж почали ставити АРС (але це дивлячись яке метро і яка лінія) котре було там реалізоване інакше ніж на Єж3, тому вони не сумісні.
це друге покоління Єм вже мало 3 гофри над декоративним поясом (між вікнами).
далі були Єм508, Єма509, це такий собі ЄЖ московський в кузові ленінградського Єм501, для московського метрополітену, в принципі вони і бігали в сцепі з Єжами, Є та Єм508.
Потім в пітері зробили проміжний Єм508т для московских Єж3.
Ось така морока, Єма напічканий схемно всякою автоматикою, Єж був пустий як і Є, хіба що двигун там ніби потужніший ніж у Є.
last of 99's
Re: Еж и Ема
Дві гофри - подмишкі
три гофри - свята-лєнінград
До появи номерних
508т будувались паралельно з Єж3 не тільки для мацкви
три гофри - свята-лєнінград
До появи номерних
508т будувались паралельно з Єж3 не тільки для мацкви
- HunterUT
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 76
- Зарегистрирован: 21 ноя 2019, 23:46
- Откуда: Київ
- Контактная информация:
Re: Еж и Ема
В основному туди, це вже звідти Єж3 передавали по іншим. У нас наприклад були Єж3 в Києві, в 74~79рр, приблизно, але потім їх передали в Харків, от чи були у нас Єм508т це вже питання, скоріш - ні.
В основному Єж3 бігали саме в мацквє чи в Харькові.
Єж3, грубо кажучи, це вже не Є, але ще не Номерний), між ними ж ще "И" був.
p.s. у номерних з гофрами взагалі ще складніше, я в номерних абсолютно ніхріна не тямлю, хоча всі поєзди після 81-717 всі є модифікаціями їхніми, окрім після переходу на асинхронні двигуни.
last of 99's