Окупаемость ОТ
Модераторы: dimentiy, Администраторы
в КПТ як махлювали то махлювали якось краще.
1359592,4 тис. грн поділивши на їх тариф виходить в них 377 664 556 пасажирів електротранспортом користуються, це 12 182 728 в день.
Якщо навіть взяти що кожен хто їздить ГТ буде користуватись їм 4 рази (Тр+М+М+Тр) то це 3 мільйони мешканців міста в день. Це якийсь unbeliveble. А ще ж хтось і автобусами їздить, і власним транспортом і маршрутками.
1359592,4 тис. грн поділивши на їх тариф виходить в них 377 664 556 пасажирів електротранспортом користуються, це 12 182 728 в день.
Якщо навіть взяти що кожен хто їздить ГТ буде користуватись їм 4 рази (Тр+М+М+Тр) то це 3 мільйони мешканців міста в день. Це якийсь unbeliveble. А ще ж хтось і автобусами їздить, і власним транспортом і маршрутками.
Ну ашыблись на порядок. С кем не бывает.
В статистике они отчитываются не за триста миллионов в месяц, а за тридцать
http://www.kiev.ukrstat.gov.ua/p.php3?c=1016&lang=1
В статистике они отчитываются не за триста миллионов в месяц, а за тридцать
http://www.kiev.ukrstat.gov.ua/p.php3?c=1016&lang=1


- Svyatoslav
- Механик
- Сообщения: 271
- Зарегистрирован: 22 май 2013, 11:23
365.Дёдя писал(а):А сколько в году дней?KKS писал(а):... 377 664 556 пасажирів електротранспортом користуються, це 12 182 728 в день....
Зараз 2015 рік, Березень місяць, Київ - столиця України. Ще питання будуть?
1 359 592,4 тис. грн = 1 359 592 400 грн за місяць / 3,60 грн/пакс = 377 664 555 пасажирів за місяць. / 31 (в Березні 2015 року 31 день) = 12 182727 пакс/день.
Думаю зараз доступніше?
ИсточникПолезная информация: ежедневно общественным транспортом Киева пользуется 4,5 млн пассажиров. На метрополитен приходится - 1,75 млн пассажиров, наземный пассажирский транспорт - 1,3 млн, маршрутные перевозчики - 1 млн пассажиров.
- Svyatoslav
- Механик
- Сообщения: 271
- Зарегистрирован: 22 май 2013, 11:23
В таблице приведены данные за год, но по состоянию на март.KKS писал(а):365.Дёдя писал(а):А сколько в году дней?KKS писал(а):... 377 664 556 пасажирів електротранспортом користуються, це 12 182 728 в день....
Зараз 2015 рік, Березень місяць, Київ - столиця України. Ще питання будуть?
1 359 592,4 тис. грн = 1 359 592 400 грн за місяць / 3,60 грн/пакс = 377 664 555 пасажирів за місяць. / 31 (в Березні 2015 року 31 день) = 12 182727 пакс/день.
Думаю зараз доступніше?
[video width=480 height=360]http://www.youtube.com/embed/UGecm7Q0HoU[/video]Математика точная наука!
ОН: я считаю ТЫ неправа!
ОНА: ПЕРЕСЧИТАЙ!


- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11053
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Окупаемость ОТ
Вартість проїзду 8 гривень коштуватиме бюджету Києва 11 мільярдів
2024-й став ще одним важким роком для Києва як і для всієї країни. Але місто продовжує тримати удар, долати виклики війни та працювати для киян.
Про тарифи на проїзд у столичному транспорті розповів перший заступник голови КМДА Микола Поворозник у спільному проєкті «Київ фм» та «Вечірнього Києва».
Микола Поворозник зазначив, що в інших містах вартість проїзду значно вища ніж у Києві. Наприклад, у Львові проїзд коштує 25 гривень, і це сприймається нормально.
"Ще до повномасштабного вторгнення була дискусія про необхідність підвищення тарифів у Києві, але тоді це спричинило великий резонанс: мітинги, демонстрації, хайп. Зокрема, навіть пенсіонери, які користуються транспортом безкоштовно, протестували, просто не усвідомлюючи, що їх це питання не стосується», — розповів перший заступник голови КМДА.
Він наголосив, що зараз питання підвищення тарифу не розглядається — це принципова позиція мера Віталія Кличка. Було чітко заявлено, що до закінчення війни ціна залишатиметься незмінною, щоб уникнути будь-яких спекуляцій.
«Однак це має свою ціну для бюджету міста. Наступного року нам доведеться компенсувати 11 мільярдів гривень підприємствам, які надають ці послуги. У бюджеті на початок року вже заклали 8 мільярдів, але цю суму доведеться дофінансовувати. І коли ми говоримо про ці витрати, можна порахувати, скільки на ці кошти могло б бути побудовано нових станцій метро, мостів чи інших важливих інфраструктурних об’єктів», — пояснив Микола Поворозник.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/106833/
2024-й став ще одним важким роком для Києва як і для всієї країни. Але місто продовжує тримати удар, долати виклики війни та працювати для киян.
Про тарифи на проїзд у столичному транспорті розповів перший заступник голови КМДА Микола Поворозник у спільному проєкті «Київ фм» та «Вечірнього Києва».
Микола Поворозник зазначив, що в інших містах вартість проїзду значно вища ніж у Києві. Наприклад, у Львові проїзд коштує 25 гривень, і це сприймається нормально.
"Ще до повномасштабного вторгнення була дискусія про необхідність підвищення тарифів у Києві, але тоді це спричинило великий резонанс: мітинги, демонстрації, хайп. Зокрема, навіть пенсіонери, які користуються транспортом безкоштовно, протестували, просто не усвідомлюючи, що їх це питання не стосується», — розповів перший заступник голови КМДА.
Він наголосив, що зараз питання підвищення тарифу не розглядається — це принципова позиція мера Віталія Кличка. Було чітко заявлено, що до закінчення війни ціна залишатиметься незмінною, щоб уникнути будь-яких спекуляцій.
«Однак це має свою ціну для бюджету міста. Наступного року нам доведеться компенсувати 11 мільярдів гривень підприємствам, які надають ці послуги. У бюджеті на початок року вже заклали 8 мільярдів, але цю суму доведеться дофінансовувати. І коли ми говоримо про ці витрати, можна порахувати, скільки на ці кошти могло б бути побудовано нових станцій метро, мостів чи інших важливих інфраструктурних об’єктів», — пояснив Микола Поворозник.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/106833/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
-
- Механик
- Сообщения: 203
- Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
- Контактная информация:
Re: Окупаемость ОТ
Це ж відверта брехня і маніпуляція! Нахіба цю дурню з вечірки тут постити? За кілька кліків маємо:Наприклад, у Львові проїзд коштує 25 гривень, і це сприймається нормально.
Вартість однієї поїздки в міських автобусах, трамваях та тролейбусах залежатиме від обраного пасажиром способу оплати та становитиме:
13 грн – при оплаті транспортною карткою ЛеоКарт
15 грн – при оплаті банківською картою чи пристроєм з NFC
25 грн – при оплаті готівкою у водія та 6,5 грн – для студентів при оплаті студентською транспортною карткою ЛеоКарт.
Штраф за безквитковий/незавалідований проїзд складатиме 300 грн.
Вартість поїздки при оплаті за допомогою смартфона через QR-коди Приват24 та EasyPay складає 15 грн.
Загальна місячна проїзна картка коштуватиме: 420 грн – електронний варіант та 430 грн – звичайний.
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11053
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Re: Окупаемость ОТ
Так є така вартість проїзду у Львові чи "вечірка" нахабно бреше ?25 грн – при оплаті готівкою у водія
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
-
- Механик
- Сообщения: 203
- Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
- Контактная информация:
Re: Окупаемость ОТ
Є посилання на соціологічне дослідження?і це сприймається нормально
Ну, то скільки станцій, мостів, об’єктів? А скільки, якщо відмінити безоплатний проїзд?У бюджеті на початок року вже заклали 8 мільярдів, але цю суму доведеться дофінансовувати. І коли ми говоримо про ці витрати, можна порахувати, скільки на ці кошти могло б бути побудовано нових станцій метро, мостів чи інших важливих інфраструктурних об’єктів
А можна для початку рухомий склад придбати для вже наявних станцій, мостів, об’єктів?
А утримувати вже наявні станції, мости, об’єкти можна нормально? Бо воно то тече, то втомлюється і падає…
Така от журналістика. І все правда, ніякої брехні.
Re: Окупаемость ОТ
З одного боку - є така вартість.
З іншого боку, це - ціна для туристів.
Так само як в європах, можна оплатити у водія, але ціна суттєво вища, щоб не було бажання так робити.
Клятий націоналіст
Re: Окупаемость ОТ
Бодрый писал(а): ↑01 янв 2025, 20:03Вартість проїзду 8 гривень коштуватиме бюджету Києва 11 мільярдів
2024-й став ще одним важким роком для Києва як і для всієї країни. Але місто продовжує тримати удар, долати виклики війни та працювати для киян.
Про тарифи на проїзд у столичному транспорті розповів перший заступник голови КМДА Микола Поворозник у спільному проєкті «Київ фм» та «Вечірнього Києва».
Микола Поворозник зазначив, що в інших містах вартість проїзду значно вища ніж у Києві. Наприклад, у Львові проїзд коштує 25 гривень, і це сприймається нормально.
"Ще до повномасштабного вторгнення була дискусія про необхідність підвищення тарифів у Києві, але тоді це спричинило великий резонанс: мітинги, демонстрації, хайп. Зокрема, навіть пенсіонери, які користуються транспортом безкоштовно, протестували, просто не усвідомлюючи, що їх це питання не стосується», — розповів перший заступник голови КМДА.
Він наголосив, що зараз питання підвищення тарифу не розглядається — це принципова позиція мера Віталія Кличка. Було чітко заявлено, що до закінчення війни ціна залишатиметься незмінною, щоб уникнути будь-яких спекуляцій.
«Однак це має свою ціну для бюджету міста. Наступного року нам доведеться компенсувати 11 мільярдів гривень підприємствам, які надають ці послуги. У бюджеті на початок року вже заклали 8 мільярдів, але цю суму доведеться дофінансовувати. І коли ми говоримо про ці витрати, можна порахувати, скільки на ці кошти могло б бути побудовано нових станцій метро, мостів чи інших важливих інфраструктурних об’єктів», — пояснив Микола Поворозник.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/106833/
Підвищити вартість проїзду варто, бо Київський бюджет просто не витримає такого тягаря. Останній раз коли змінювали вартість проїзду? У 2018, за 7 років ніяких змін.
Зарплати збільшилися, вартість електроенергії збільшилася, інших товарів та послуг для метрополітену теж. Також додам що метрополітен у великих збитках, і не дай Боже треба буде збирати кошти або докапіталізувати КМ та не довести до банкрутства.
Як мінімум вартість проїзду має бути як в маршрутках, а там побачимо наскільки покращиться фінансовий стан метро