Окупаемость ОТ

Городской наземный транспорт

Модераторы: dimentiy, Администраторы

KKS
Машинист
Машинист
Сообщения: 586
Зарегистрирован: 10 апр 2005, 22:39
Откуда: Киев - Виноградарь

Сообщение KKS »

в КПТ як махлювали то махлювали якось краще.
1359592,4 тис. грн поділивши на їх тариф виходить в них 377 664 556 пасажирів електротранспортом користуються, це 12 182 728 в день.
Якщо навіть взяти що кожен хто їздить ГТ буде користуватись їм 4 рази (Тр+М+М+Тр) то це 3 мільйони мешканців міста в день. Це якийсь unbeliveble. А ще ж хтось і автобусами їздить, і власним транспортом і маршрутками.

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Ну ашыблись на порядок. С кем не бывает.

В статистике они отчитываются не за триста миллионов в месяц, а за тридцать

http://www.kiev.ukrstat.gov.ua/p.php3?c=1016&lang=1
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

Математика точная наука!

ОН: я считаю ТЫ неправа!
ОНА: ПЕРЕСЧИТАЙ!
KKS писал(а):... 377 664 556 пасажирів електротранспортом користуються, це 12 182 728 в день....
А сколько в году дней?
kitponiS, женились бы, БАРИН!

Аватара пользователя
Svyatoslav
Механик
Механик
Сообщения: 271
Зарегистрирован: 22 май 2013, 11:23

Сообщение Svyatoslav »

"Повна собівартість послуг з урахування рентабельності" - это простите что???
Какого такого лешего эти 15% закладываются в тариф? Куда пойдут эти 250 млн.?

KKS
Машинист
Машинист
Сообщения: 586
Зарегистрирован: 10 апр 2005, 22:39
Откуда: Киев - Виноградарь

Сообщение KKS »

Дёдя писал(а):
KKS писал(а):... 377 664 556 пасажирів електротранспортом користуються, це 12 182 728 в день....
А сколько в году дней?
365.
Зараз 2015 рік, Березень місяць, Київ - столиця України. Ще питання будуть?

1 359 592,4 тис. грн = 1 359 592 400 грн за місяць / 3,60 грн/пакс = 377 664 555 пасажирів за місяць. / 31 (в Березні 2015 року 31 день) = 12 182727 пакс/день.
Думаю зараз доступніше?

Аватара пользователя
Mary_l
Путеец
Путеец
Сообщения: 115
Зарегистрирован: 24 фев 2010, 12:45

Сообщение Mary_l »

Полезная информация: ежедневно общественным транспортом Киева пользуется 4,5 млн пассажиров. На метрополитен приходится - 1,75 млн пассажиров, наземный пассажирский транспорт - 1,3 млн, маршрутные перевозчики - 1 млн пассажиров.
Источник

Аватара пользователя
Svyatoslav
Механик
Механик
Сообщения: 271
Зарегистрирован: 22 май 2013, 11:23

Сообщение Svyatoslav »

KKS писал(а):
Дёдя писал(а):
KKS писал(а):... 377 664 556 пасажирів електротранспортом користуються, це 12 182 728 в день....
А сколько в году дней?
365.
Зараз 2015 рік, Березень місяць, Київ - столиця України. Ще питання будуть?

1 359 592,4 тис. грн = 1 359 592 400 грн за місяць / 3,60 грн/пакс = 377 664 555 пасажирів за місяць. / 31 (в Березні 2015 року 31 день) = 12 182727 пакс/день.
Думаю зараз доступніше?
В таблице приведены данные за год, но по состоянию на март.

KKS
Машинист
Машинист
Сообщения: 586
Зарегистрирован: 10 апр 2005, 22:39
Откуда: Киев - Виноградарь

Сообщение KKS »

три рази в'їзджав в фразу "за рік, станом на березень", але в'їхав.
Ну тоді виходить більш менш, по паспотоку мільйон по електротрнаспорту, але то виходить що без метро. і тоді співпадає з статистикою по лінку AMY

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Математика точная наука!

ОН: я считаю ТЫ неправа!

ОНА: ПЕРЕСЧИТАЙ!
[video width=480 height=360]http://www.youtube.com/embed/UGecm7Q0HoU[/video]
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11053
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Окупаемость ОТ

Сообщение Бодрый »

Вартість проїзду 8 гривень коштуватиме бюджету Києва 11 мільярдів

2024-й став ще одним важким роком для Києва як і для всієї країни. Але місто продовжує тримати удар, долати виклики війни та працювати для киян.

Про тарифи на проїзд у столичному транспорті розповів перший заступник голови КМДА Микола Поворозник у спільному проєкті «Київ фм» та «Вечірнього Києва».

Микола Поворозник зазначив, що в інших містах вартість проїзду значно вища ніж у Києві. Наприклад, у Львові проїзд коштує 25 гривень, і це сприймається нормально.

"Ще до повномасштабного вторгнення була дискусія про необхідність підвищення тарифів у Києві, але тоді це спричинило великий резонанс: мітинги, демонстрації, хайп. Зокрема, навіть пенсіонери, які користуються транспортом безкоштовно, протестували, просто не усвідомлюючи, що їх це питання не стосується», — розповів перший заступник голови КМДА.

Він наголосив, що зараз питання підвищення тарифу не розглядається — це принципова позиція мера Віталія Кличка. Було чітко заявлено, що до закінчення війни ціна залишатиметься незмінною, щоб уникнути будь-яких спекуляцій.

«Однак це має свою ціну для бюджету міста. Наступного року нам доведеться компенсувати 11 мільярдів гривень підприємствам, які надають ці послуги. У бюджеті на початок року вже заклали 8 мільярдів, але цю суму доведеться дофінансовувати. І коли ми говоримо про ці витрати, можна порахувати, скільки на ці кошти могло б бути побудовано нових станцій метро, мостів чи інших важливих інфраструктурних об’єктів», — пояснив Микола Поворозник.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/106833/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

ivanmelwise
Механик
Механик
Сообщения: 203
Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
Контактная информация:

Re: Окупаемость ОТ

Сообщение ivanmelwise »

Наприклад, у Львові проїзд коштує 25 гривень, і це сприймається нормально.
Це ж відверта брехня і маніпуляція! Нахіба цю дурню з вечірки тут постити? За кілька кліків маємо:
Вартість однієї поїздки в міських автобусах, трамваях та тролейбусах залежатиме від обраного пасажиром способу оплати та становитиме:

13 грн – при оплаті транспортною карткою ЛеоКарт

15 грн – при оплаті банківською картою чи пристроєм з NFC

25 грн – при оплаті готівкою у водія та 6,5 грн – для студентів при оплаті студентською транспортною карткою ЛеоКарт.

Штраф за безквитковий/незавалідований проїзд складатиме 300 грн.

Вартість поїздки при оплаті за допомогою смартфона через QR-коди Приват24 та EasyPay складає 15 грн.
Загальна місячна проїзна картка коштуватиме: 420 грн – електронний варіант та 430 грн – звичайний.

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11053
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Окупаемость ОТ

Сообщение Бодрый »

25 грн – при оплаті готівкою у водія
Так є така вартість проїзду у Львові чи "вечірка" нахабно бреше ?
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

ivanmelwise
Механик
Механик
Сообщения: 203
Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
Контактная информация:

Re: Окупаемость ОТ

Сообщение ivanmelwise »

і це сприймається нормально
Є посилання на соціологічне дослідження?
У бюджеті на початок року вже заклали 8 мільярдів, але цю суму доведеться дофінансовувати. І коли ми говоримо про ці витрати, можна порахувати, скільки на ці кошти могло б бути побудовано нових станцій метро, мостів чи інших важливих інфраструктурних об’єктів
Ну, то скільки станцій, мостів, об’єктів? А скільки, якщо відмінити безоплатний проїзд?
А можна для початку рухомий склад придбати для вже наявних станцій, мостів, об’єктів?
А утримувати вже наявні станції, мости, об’єкти можна нормально? Бо воно то тече, то втомлюється і падає…
Така от журналістика. І все правда, ніякої брехні.

Аватара пользователя
M@cro$
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 682
Зарегистрирован: 10 июл 2005, 00:23
Откуда: Lutsk

Re: Окупаемость ОТ

Сообщение M@cro$ »

Бодрый писал(а):
01 янв 2025, 22:46
25 грн – при оплаті готівкою у водія
Так є така вартість проїзду у Львові чи "вечірка" нахабно бреше ?
З одного боку - є така вартість.
З іншого боку, це - ціна для туристів.
Так само як в європах, можна оплатити у водія, але ціна суттєво вища, щоб не було бажання так робити.
Клятий націоналіст

Aktivnyy

Re: Окупаемость ОТ

Сообщение Aktivnyy »

Бодрый писал(а):
01 янв 2025, 20:03
Вартість проїзду 8 гривень коштуватиме бюджету Києва 11 мільярдів

2024-й став ще одним важким роком для Києва як і для всієї країни. Але місто продовжує тримати удар, долати виклики війни та працювати для киян.

Про тарифи на проїзд у столичному транспорті розповів перший заступник голови КМДА Микола Поворозник у спільному проєкті «Київ фм» та «Вечірнього Києва».

Микола Поворозник зазначив, що в інших містах вартість проїзду значно вища ніж у Києві. Наприклад, у Львові проїзд коштує 25 гривень, і це сприймається нормально.

"Ще до повномасштабного вторгнення була дискусія про необхідність підвищення тарифів у Києві, але тоді це спричинило великий резонанс: мітинги, демонстрації, хайп. Зокрема, навіть пенсіонери, які користуються транспортом безкоштовно, протестували, просто не усвідомлюючи, що їх це питання не стосується», — розповів перший заступник голови КМДА.

Він наголосив, що зараз питання підвищення тарифу не розглядається — це принципова позиція мера Віталія Кличка. Було чітко заявлено, що до закінчення війни ціна залишатиметься незмінною, щоб уникнути будь-яких спекуляцій.

«Однак це має свою ціну для бюджету міста. Наступного року нам доведеться компенсувати 11 мільярдів гривень підприємствам, які надають ці послуги. У бюджеті на початок року вже заклали 8 мільярдів, але цю суму доведеться дофінансовувати. І коли ми говоримо про ці витрати, можна порахувати, скільки на ці кошти могло б бути побудовано нових станцій метро, мостів чи інших важливих інфраструктурних об’єктів», — пояснив Микола Поворозник.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/106833/

Підвищити вартість проїзду варто, бо Київський бюджет просто не витримає такого тягаря. Останній раз коли змінювали вартість проїзду? У 2018, за 7 років ніяких змін.
Зарплати збільшилися, вартість електроенергії збільшилася, інших товарів та послуг для метрополітену теж. Також додам що метрополітен у великих збитках, і не дай Боже треба буде збирати кошти або докапіталізувати КМ та не довести до банкрутства.

Як мінімум вартість проїзду має бути як в маршрутках, а там побачимо наскільки покращиться фінансовий стан метро

Ответить