Метро на Виноградаре
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Машинист
- Сообщения: 429
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградаре
Ідея, що можна було б "посунути" опору і зекономити купу грошей помилкова кардинально.
Подивітся на фото мачти, чи мачт, розміщених тут у повідомленні від 8 квітня, мачту біля Сільпо нікуди посунути не можна, вона згідно нормативів знаходиться з математичним розрахунком якраз посередині між двома іншими, до кожної з яких відстань з чверть кілометра.
Тобто ще на початковій стадії ЛЕП збиралися кабелювати, а мачту демонтувати (і, звісно, не тільки на перетині з лінією метро, імовірно, кабельна траса за проектом простягнеться на кілька сот метрів між опорами, що на сьогодні є сусідками тієї, що підпадає під демонтаж). Проте, схоже зробити це у місці перетину з трасою метро непросто, добре щоб щодо цього тут надав консультацію хтось з електромонтерів, чи краще інженерів, високовольтників. За логікою десь біля крайньої мачти (що не підпадає під демонтаж) має бути спуск проводів у якійсь системі ізоляторів на дах спеціально побудованого технічного приміщення, з його даху має здійснюватися їх перехід через якісь шини з проводів на кабелі у приміщенні, далі у цьому приміщенні кабелі мають заглиблюватися нижче рівня землі і виходити з нього траншеєю, у нашому випадку на глибині не менше ніж 1,5 метри, оскільки напруга цієї лінії 110 кВ, при цьому вони начебто мають йти у залізобетонному жолобі, з товщиною стінок не менше 5 см, для уникнення механічних пошкоджень кабелів (аналогічно на кінцевому відрізку кабельної траси, все має повторитися у зворотному порядку)
https://europan.ua/ru/news/cabling/
Але насамперед цікаво як електрики і метробудівці узгодять, чи узгодили технічні моменти щодо перетину жолобу з кабелями через лінію метро. Адже над станціями метро мілкого залягання зазвичай пролягає шар грунту невеликої глибини, припускаю що не більше 2 метрів, чого достатньо, щоб земля не промерзала до склепіння станцій чи тунелів, адже навіть в найлютіші зими, яких у нас вже немає десятки років, шар грунту у Києві не промерзав протягом зими більше, ніж на 1,5 метри.
Теоретично, якщо електрики і метробудівці погано координують між собою роботу, можуть виникнути деякі проблеми у місці перетину лінії метро і кабельної лінії. Чи вистачить товщини грунту над метро для перетину його кабельною лінією (у жолобі чи без), враховуючи нормативи з техніки безпеки, санітарні та інші? Непогано було б, щоб Авдокушин запитав при нагоді про ці питання метробудівців, коли знову буде на дільниці біля Сільпо, а то (дякуємо, звичайно, за працю), але переважно показує лише шурфи, роздумуючи у тому місці їх викопали, чи ні.
Подивітся на фото мачти, чи мачт, розміщених тут у повідомленні від 8 квітня, мачту біля Сільпо нікуди посунути не можна, вона згідно нормативів знаходиться з математичним розрахунком якраз посередині між двома іншими, до кожної з яких відстань з чверть кілометра.
Тобто ще на початковій стадії ЛЕП збиралися кабелювати, а мачту демонтувати (і, звісно, не тільки на перетині з лінією метро, імовірно, кабельна траса за проектом простягнеться на кілька сот метрів між опорами, що на сьогодні є сусідками тієї, що підпадає під демонтаж). Проте, схоже зробити це у місці перетину з трасою метро непросто, добре щоб щодо цього тут надав консультацію хтось з електромонтерів, чи краще інженерів, високовольтників. За логікою десь біля крайньої мачти (що не підпадає під демонтаж) має бути спуск проводів у якійсь системі ізоляторів на дах спеціально побудованого технічного приміщення, з його даху має здійснюватися їх перехід через якісь шини з проводів на кабелі у приміщенні, далі у цьому приміщенні кабелі мають заглиблюватися нижче рівня землі і виходити з нього траншеєю, у нашому випадку на глибині не менше ніж 1,5 метри, оскільки напруга цієї лінії 110 кВ, при цьому вони начебто мають йти у залізобетонному жолобі, з товщиною стінок не менше 5 см, для уникнення механічних пошкоджень кабелів (аналогічно на кінцевому відрізку кабельної траси, все має повторитися у зворотному порядку)
https://europan.ua/ru/news/cabling/
Але насамперед цікаво як електрики і метробудівці узгодять, чи узгодили технічні моменти щодо перетину жолобу з кабелями через лінію метро. Адже над станціями метро мілкого залягання зазвичай пролягає шар грунту невеликої глибини, припускаю що не більше 2 метрів, чого достатньо, щоб земля не промерзала до склепіння станцій чи тунелів, адже навіть в найлютіші зими, яких у нас вже немає десятки років, шар грунту у Києві не промерзав протягом зими більше, ніж на 1,5 метри.
Теоретично, якщо електрики і метробудівці погано координують між собою роботу, можуть виникнути деякі проблеми у місці перетину лінії метро і кабельної лінії. Чи вистачить товщини грунту над метро для перетину його кабельною лінією (у жолобі чи без), враховуючи нормативи з техніки безпеки, санітарні та інші? Непогано було б, щоб Авдокушин запитав при нагоді про ці питання метробудівців, коли знову буде на дільниці біля Сільпо, а то (дякуємо, звичайно, за працю), але переважно показує лише шурфи, роздумуючи у тому місці їх викопали, чи ні.
Re: Метро на Виноградаре
Одну перенести, другу збудувати, і питання булоб вирішено на порядок меншими коштами.Нестор-летописец писал(а): ↑02 май 2025, 09:04Ідея, що можна було б "посунути" опору і зекономити купу грошей помилкова кардинально.
Подивітся на фото мачти, чи мачт, розміщених тут у повідомленні від 8 квітня, мачту біля Сільпо нікуди посунути не можна, вона згідно нормативів знаходиться з математичним розрахунком якраз посередині між двома іншими, до кожної з яких відстань з чверть кілометра..............
А так судячи з суми на вирішення цієї "проблеми метро" хтось (знаємо хто) за кошти народу покращить свій бізнес прикопавши здоровенний шматок лінії а не тільки над "метро", тобто знову народ платить олігарху.
-
- Машинист
- Сообщения: 429
- Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25
Re: Метро на Виноградаре
Не згодний з базисною оцінкою, що питання було б вирішене у 10 разів дешевше, а тепер гроші дістануться якомусь олігарху. Хоч краще, звичайно, дав би свою оцінку питанню профільний енергетик.VOVA_H писал(а): ↑02 май 2025, 11:31Одну перенести, другу збудувати, і питання булоб вирішено на порядок меншими коштами.Нестор-летописец писал(а): ↑02 май 2025, 09:04Ідея, що можна було б "посунути" опору і зекономити купу грошей помилкова кардинально.
Подивітся на фото мачти, чи мачт, розміщених тут у повідомленні від 8 квітня, мачту біля Сільпо нікуди посунути не можна, вона згідно нормативів знаходиться з математичним розрахунком якраз посередині між двома іншими, до кожної з яких відстань з чверть кілометра..............
А так судячи з суми на вирішення цієї "проблеми метро" хтось (знаємо хто) за кошти народу покращить свій бізнес прикопавши здоровенний шматок лінії а не тільки над "метро", тобто знову народ платить олігарху.
Оця мачта, яку ви хочете перенести, стоїть там, де іншого місця для неї просто немає, є санітарні норми, мачта на 110 кВ не може бути розташована ближче, ніж за 20 метрів від будинку, і саме на такій відстані біля 9-поверхівки вона і стоїть, посунути її до будинку під балкони неможливо, будуть просто порушені норми, в інший бік - теж неможливо, мачта потрапить на проспект. Так, можна все там порізати, опору цю кудись посунути назад, а потім за лінією метро, що будується, біля Сільпо і 16-поверхівки втулити ще одну нову опору (цікаво скільки коштує її виготовлення, копійки?), заради створення додаткового прогону. Але це теж купа роботи, потім впевнений, що жителі 9-поверхівки і 16-поверхівки мріють, щоб біля них цю лінію якнайшвидше прикопали, а ви хочете втулити біля 16-поверхівки ще одну мачту, не впевнений, що вони вам подякували б за це, зрештою, те що ви пропонуєте, мало б потворніший, неестетичний вигляд, було б складнішим для обслуговування, та й не факт, що помітно дешевше, чи взагалі дешевше, коштувало б, ніж кабельні роботи.
Re: Метро на Виноградаре
А я і не казав про зміну траси, я казав про зміну розташування опор на трасі.Нестор-летописец писал(а): ↑02 май 2025, 12:33Оця мачта, яку ви хочете перенести, стоїть там, де іншого місця для неї просто немає, є санітарні норми, мачта на 110 кВ не може бути розташована ближче, ніж за 20 метрів від будинку, ............
Закопати стодесятку це чудова ідея, тільки вже давно здох совок коли все було державне.
Естетика і санітарія це чудово, але чому це підвязють до метро?
Є олігарх який заволодів народною власність, а тепер ще хоче модернізувати її за народні кошти.
Чудово.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Метро на Виноградаре
Нагадало. Народ побудував будинки та дав ордери на квартири людям за часів совка.
Люди заволоділи народною власністю та приватизували квартири.
А тепер хочуть капремонти не за рахунок свій, свого ОСББ, а за народні кошти держбюджету.
Є пункт 4.1.37 Кодексу систем розподіл, де визначено, що це платна послуга з перенесення мереж, і не оператор системи розподілу електроенергій (ОСР) платить за неї.
Крім того, олігарх не друкує гроші. Всі витрати, якби ж навіть теоретично і платив ОСР (а це не так), все одно лягли б в основу собівартості послуг - тобто в тариф всім пересічним споживачам.
324 млн поділити на 1 млн домогосподарств Києва - десь 324 грн на квартиру. Хоча, населення за кіловат-годинами споживає десь 43% від усіх споживачів, тому, гаразд, платіть 139 грн.
Прошу внести на рахунок ДТЕК до 20-го числа.
Люди заволоділи народною власністю та приватизували квартири.
А тепер хочуть капремонти не за рахунок свій, свого ОСББ, а за народні кошти держбюджету.
Є пункт 4.1.37 Кодексу систем розподіл, де визначено, що це платна послуга з перенесення мереж, і не оператор системи розподілу електроенергій (ОСР) платить за неї.
Крім того, олігарх не друкує гроші. Всі витрати, якби ж навіть теоретично і платив ОСР (а це не так), все одно лягли б в основу собівартості послуг - тобто в тариф всім пересічним споживачам.
324 млн поділити на 1 млн домогосподарств Києва - десь 324 грн на квартиру. Хоча, населення за кіловат-годинами споживає десь 43% від усіх споживачів, тому, гаразд, платіть 139 грн.
Прошу внести на рахунок ДТЕК до 20-го числа.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Метро на Виноградаре
Народ заволодів народною власністю,
Шикарно, власною квартирою, а олігарх власним заводом?
А моя квартира кооперативна, тобто побудована за МОЇ гроші, я нею коли ЗАВОЛОДІВ? Коли її побудували? Чи коли прихватизував? А олігарх побудував також за свої гроші?
Бідні, бідні, нещасні наші олігархи.
Давайте їм скинемся, хто скільки може.
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11081
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Метро на Виноградар
VOVA_H, якщо не секрет, де ти працював в свої 20 років, що мав кошти на кооперативну квартиру ?
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: Метро на Виноградаре
Зі світу альтернативно обдарованих урбаністів https://petition.kyivcity.gov.ua/petition/?pid=13524. Даєш наземний вестибюль, поєднаний з Сільпо 

Re: Метро на Виноградаре
я бы вообще метро под землю не закапывал - эстакада дешевле будет. Ну и что, что громко - зато с метро! и вход прямо в окно квартиры можно сделать!))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3521
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Метро на Виноградаре
Это вопрос решаемый.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3521
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Метро на Виноградар
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3521
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Метро на Виноградар
Ого! А какой примерно район-улица, если не секрет?
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11081
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Метро на Виноградар
Шахтний стовбур на дільниці 215-1 по вул. Стеценка.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...