Метро на Виноградаре

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Нестор-летописец
Машинист
Машинист
Сообщения: 429
Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Нестор-летописец »

Ідея, що можна було б "посунути" опору і зекономити купу грошей помилкова кардинально.
Подивітся на фото мачти, чи мачт, розміщених тут у повідомленні від 8 квітня, мачту біля Сільпо нікуди посунути не можна, вона згідно нормативів знаходиться з математичним розрахунком якраз посередині між двома іншими, до кожної з яких відстань з чверть кілометра.
Тобто ще на початковій стадії ЛЕП збиралися кабелювати, а мачту демонтувати (і, звісно, не тільки на перетині з лінією метро, імовірно, кабельна траса за проектом простягнеться на кілька сот метрів між опорами, що на сьогодні є сусідками тієї, що підпадає під демонтаж). Проте, схоже зробити це у місці перетину з трасою метро непросто, добре щоб щодо цього тут надав консультацію хтось з електромонтерів, чи краще інженерів, високовольтників. За логікою десь біля крайньої мачти (що не підпадає під демонтаж) має бути спуск проводів у якійсь системі ізоляторів на дах спеціально побудованого технічного приміщення, з його даху має здійснюватися їх перехід через якісь шини з проводів на кабелі у приміщенні, далі у цьому приміщенні кабелі мають заглиблюватися нижче рівня землі і виходити з нього траншеєю, у нашому випадку на глибині не менше ніж 1,5 метри, оскільки напруга цієї лінії 110 кВ, при цьому вони начебто мають йти у залізобетонному жолобі, з товщиною стінок не менше 5 см, для уникнення механічних пошкоджень кабелів (аналогічно на кінцевому відрізку кабельної траси, все має повторитися у зворотному порядку)
https://europan.ua/ru/news/cabling/
Але насамперед цікаво як електрики і метробудівці узгодять, чи узгодили технічні моменти щодо перетину жолобу з кабелями через лінію метро. Адже над станціями метро мілкого залягання зазвичай пролягає шар грунту невеликої глибини, припускаю що не більше 2 метрів, чого достатньо, щоб земля не промерзала до склепіння станцій чи тунелів, адже навіть в найлютіші зими, яких у нас вже немає десятки років, шар грунту у Києві не промерзав протягом зими більше, ніж на 1,5 метри.
Теоретично, якщо електрики і метробудівці погано координують між собою роботу, можуть виникнути деякі проблеми у місці перетину лінії метро і кабельної лінії. Чи вистачить товщини грунту над метро для перетину його кабельною лінією (у жолобі чи без), враховуючи нормативи з техніки безпеки, санітарні та інші? Непогано було б, щоб Авдокушин запитав при нагоді про ці питання метробудівців, коли знову буде на дільниці біля Сільпо, а то (дякуємо, звичайно, за працю), але переважно показує лише шурфи, роздумуючи у тому місці їх викопали, чи ні.

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1285
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение VOVA_H »

Нестор-летописец писал(а):
02 май 2025, 09:04
Ідея, що можна було б "посунути" опору і зекономити купу грошей помилкова кардинально.
Подивітся на фото мачти, чи мачт, розміщених тут у повідомленні від 8 квітня, мачту біля Сільпо нікуди посунути не можна, вона згідно нормативів знаходиться з математичним розрахунком якраз посередині між двома іншими, до кожної з яких відстань з чверть кілометра..............
Одну перенести, другу збудувати, і питання булоб вирішено на порядок меншими коштами.
А так судячи з суми на вирішення цієї "проблеми метро" хтось (знаємо хто) за кошти народу покращить свій бізнес прикопавши здоровенний шматок лінії а не тільки над "метро", тобто знову народ платить олігарху.

Нестор-летописец
Машинист
Машинист
Сообщения: 429
Зарегистрирован: 08 окт 2010, 12:25

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Нестор-летописец »

VOVA_H писал(а):
02 май 2025, 11:31
Нестор-летописец писал(а):
02 май 2025, 09:04
Ідея, що можна було б "посунути" опору і зекономити купу грошей помилкова кардинально.
Подивітся на фото мачти, чи мачт, розміщених тут у повідомленні від 8 квітня, мачту біля Сільпо нікуди посунути не можна, вона згідно нормативів знаходиться з математичним розрахунком якраз посередині між двома іншими, до кожної з яких відстань з чверть кілометра..............
Одну перенести, другу збудувати, і питання булоб вирішено на порядок меншими коштами.
А так судячи з суми на вирішення цієї "проблеми метро" хтось (знаємо хто) за кошти народу покращить свій бізнес прикопавши здоровенний шматок лінії а не тільки над "метро", тобто знову народ платить олігарху.
Не згодний з базисною оцінкою, що питання було б вирішене у 10 разів дешевше, а тепер гроші дістануться якомусь олігарху. Хоч краще, звичайно, дав би свою оцінку питанню профільний енергетик.

Оця мачта, яку ви хочете перенести, стоїть там, де іншого місця для неї просто немає, є санітарні норми, мачта на 110 кВ не може бути розташована ближче, ніж за 20 метрів від будинку, і саме на такій відстані біля 9-поверхівки вона і стоїть, посунути її до будинку під балкони неможливо, будуть просто порушені норми, в інший бік - теж неможливо, мачта потрапить на проспект. Так, можна все там порізати, опору цю кудись посунути назад, а потім за лінією метро, що будується, біля Сільпо і 16-поверхівки втулити ще одну нову опору (цікаво скільки коштує її виготовлення, копійки?), заради створення додаткового прогону. Але це теж купа роботи, потім впевнений, що жителі 9-поверхівки і 16-поверхівки мріють, щоб біля них цю лінію якнайшвидше прикопали, а ви хочете втулити біля 16-поверхівки ще одну мачту, не впевнений, що вони вам подякували б за це, зрештою, те що ви пропонуєте, мало б потворніший, неестетичний вигляд, було б складнішим для обслуговування, та й не факт, що помітно дешевше, чи взагалі дешевше, коштувало б, ніж кабельні роботи.

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1285
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение VOVA_H »

Нестор-летописец писал(а):
02 май 2025, 12:33
Оця мачта, яку ви хочете перенести, стоїть там, де іншого місця для неї просто немає, є санітарні норми, мачта на 110 кВ не може бути розташована ближче, ніж за 20 метрів від будинку, ............
А я і не казав про зміну траси, я казав про зміну розташування опор на трасі.
Закопати стодесятку це чудова ідея, тільки вже давно здох совок коли все було державне.
Естетика і санітарія це чудово, але чому це підвязють до метро?
Є олігарх який заволодів народною власність, а тепер ще хоче модернізувати її за народні кошти.
Чудово.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12637
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Klovsky »

Нагадало. Народ побудував будинки та дав ордери на квартири людям за часів совка.
Люди заволоділи народною власністю та приватизували квартири.
А тепер хочуть капремонти не за рахунок свій, свого ОСББ, а за народні кошти держбюджету.

Є пункт 4.1.37 Кодексу систем розподіл, де визначено, що це платна послуга з перенесення мереж, і не оператор системи розподілу електроенергій (ОСР) платить за неї.
Крім того, олігарх не друкує гроші. Всі витрати, якби ж навіть теоретично і платив ОСР (а це не так), все одно лягли б в основу собівартості послуг - тобто в тариф всім пересічним споживачам.
324 млн поділити на 1 млн домогосподарств Києва - десь 324 грн на квартиру. Хоча, населення за кіловат-годинами споживає десь 43% від усіх споживачів, тому, гаразд, платіть 139 грн.
Прошу внести на рахунок ДТЕК до 20-го числа.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1285
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение VOVA_H »

Klovsky писал(а):
04 май 2025, 10:35
Нагадало. Народ побудував будинки та дав ордери на квартири людям за часів совка.
Люди заволоділи народною власністю та приватизували квартири.
Народ заволодів народною власністю,
Шикарно, власною квартирою, а олігарх власним заводом?
А моя квартира кооперативна, тобто побудована за МОЇ гроші, я нею коли ЗАВОЛОДІВ? Коли її побудували? Чи коли прихватизував? А олігарх побудував також за свої гроші?
Бідні, бідні, нещасні наші олігархи.
Давайте їм скинемся, хто скільки може.

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11081
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Метро на Виноградар

Сообщение Бодрый »

VOVA_H писал(а):
04 май 2025, 19:14
А моя квартира кооперативна, тобто побудована за МОЇ гроші, я нею коли ЗАВОЛОДІВ?
VOVA_H, якщо не секрет, де ти працював в свої 20 років, що мав кошти на кооперативну квартиру ?
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Jyraff
Машинист
Машинист
Сообщения: 503
Зарегистрирован: 16 окт 2009, 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Jyraff »

Зі світу альтернативно обдарованих урбаністів https://petition.kyivcity.gov.ua/petition/?pid=13524. Даєш наземний вестибюль, поєднаний з Сільпо :D

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10942
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение TANK »

я бы вообще метро под землю не закапывал - эстакада дешевле будет. Ну и что, что громко - зато с метро! и вход прямо в окно квартиры можно сделать!))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3521
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Коржик »

TANK писал(а):
05 май 2025, 08:19
я бы вообще метро под землю не закапывал - эстакада дешевле будет. Ну и что, что громко - зато с метро! и вход прямо в окно квартиры можно сделать!))))
Это вопрос решаемый.

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1285
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Виноградар

Сообщение VOVA_H »

Бодрый писал(а):
04 май 2025, 19:37
VOVA_H, якщо не секрет, де ти працював в свої 20 років, що мав кошти на кооперативну квартиру ?
На перший внесок батьки підкинули.

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3521
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Метро на Виноградар

Сообщение Коржик »

VOVA_H писал(а):
05 май 2025, 11:07
На перший внесок батьки підкинули.
Это в каком году?

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1285
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Виноградар

Сообщение VOVA_H »

Коржик писал(а):
05 май 2025, 11:11
VOVA_H писал(а):
05 май 2025, 11:07
На перший внесок батьки підкинули.
Это в каком году?
В 90м, встигли))) буквально би пів року і був би довгобуд.

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3521
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Метро на Виноградар

Сообщение Коржик »

VOVA_H писал(а):
05 май 2025, 17:59
В 90м, встигли))) буквально би пів року і був би довгобуд.
Ого! А какой примерно район-улица, если не секрет?

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11081
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Метро на Виноградар

Сообщение Бодрый »

Шахтний стовбур на дільниці 215-1 по вул. Стеценка.
Вложения
Всі фото П.Авдокушин
Всі фото П.Авдокушин
FB_IMG_1746461696841.jpg
FB_IMG_1746461626188.jpg
FB_IMG_1746461622392.jpg
FB_IMG_1746461616919.jpg
FB_IMG_1746461611696.jpg
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Ответить