Аэропорты/самолёты

Обо всём и не только

Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9665
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение dimentiy »

Летают из Жешува. Да, основные маршруты с пересадкой в Шопене, но по Европе есть и прямые там.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10925
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение TANK »

Поляки для вояк ничего не закрывли, но разница как между жулянами и борисполем. просто количество направлений. Не помню откуда ВИЗЗы разлетаются, вроде не жешув. его кажись рейнэиры одно время окупировали, но все равно вариантов до десятка будет и все.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9665
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение dimentiy »

Для всех остальных есть LOT до Варшавы, как и Lufthansa до Мюнхена. В большинстве случаев, на таких направлениях летают с пересадками.
Кроме того, Краков имеет даже трансатлантику. Шуровать до Шопена необязательно, можно и поездом до Иоанна Павла II.
Кроме того, и Ryanair, и WizzAir представлены в Жешуве. Ryanair в разы больше направлений даёт, но всё же.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10925
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение TANK »

да понятно, что с пересадкой куда угодно долететь можно. Но это не самый приятный вариант - как по времени (при чем в обе стороны - что мало на пересадку-плохо, что много - что там делать с аэропортовыми ценами), так и по потере/задержке багажа. жуляны и есть жуляны)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9665
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение dimentiy »

Называй как хочешь, но Жулян по миру 95%. Всё равно основные пассажиропотоки завязаны на хабы. Если у тебя полёт планируется не в отпуск на выбор, а куда-то, куда надо лететь, то прямые рейсы — это очень большая удача (ну либо надо жить в Амстердаме, Стамбуле или Лондоне).
Из Варшавы всё равно много куда придётся пересаживаться.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11042
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Аеропорти / літаки

Сообщение Бодрый »

Українська авіакомпанія запустила перші регулярні рейси з початку війни

Перші рейси вирушили до Парижа та Лісабона.

18 квітня SkyUp Airlines офіційно дав старт новим регулярним рейсам із Кишинева. Перші рейси вирушили до Парижа та Лісабона.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію авіакомпанії.

Також анонсована польотна програма на зиму 2025-2026 на 9 напрямків.

"Сьогодні запуск регулярних рейсів із Кишинева - це не просто новий етап у роботі компанії. Це доказ того, що українські фахівці та компанія здатні залишатися частиною світової авіації попри все", - зазначає CEO SkyUp Airlines Дмитро Сєроухов.

Наразі польотна програма SkyUp передбачає регулярні рейси з Кишинева до таких міст: Париж, Лісабон, Ніцца, Барселона, Аліканте, Пальма-де-Майорка, Ларнака, Афіни, Салоніки, Іракліон, Берлін, Прага, Стокгольм
https://cfts.org.ua/news/2025/04/18/sky ... iyni_82651
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6081
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Аеропорти / літаки

Сообщение euhome »

США одним рішенням можуть зупинити виробництво конкурента Boeing з Китаю

https://epravda.com.ua/biznes/ssha-mozh ... yu-806290/

Артур Крижний — 6 травня, 11:55

США у будь-який момент можуть зупинити постачання деталей китайській авіакомпанії Comac для виробництва літака C919, який мав кинути виклик літакам Boeing і Airbus.

Про це повідомляє газета Financial Times.

Протягом багатьох років Пекін покладав великі надії на літак C919, перший пасажирський авіалайнер, повністю розроблений у Китаї. Уряд вважав, що він зможе кинути виклик домінуванню Boeing і Airbus, демонструючи технологічну незалежність Китаю та прогрес державного авіавиробника Comac.

Але на тлі загострення торговельної війни між США та Китаєм аналітики попереджають: сильна залежність C919 від американських постачальників критичних компонентів може поставити під загрозу як збільшення виробництва, так і обслуговування вже наявних літаків.

Три найбільші державні авіакомпанії Китаю вже експлуатують 17 літаків C919, і Comac планує випустити щонайменше ще 30 одиниць цього вузькофюзеляжного лайнера цього року. Але напруженість між Вашингтоном і Пекіном показує, наскільки китайські компанії залежать від американських постачальників.

За даними аналітика Bank of America Рона Епштейна, у виробництві C919 задіяно 48 основних постачальників зі США, 26 — з Європи та лише 14 — з Китаю.

Аналітики зазначають, що для більшості західних компонентів китайських аналогів поки що не існує, тому США можуть "зупинити Comac у будь-який момент", як сказав Річард Абулафія, керівник AeroDynamic Advisory.

Одним із найважливіших компонентів літака є двигун LEAP-1C, який виробляє компанія CFM International — спільне підприємство американської GE Aerospace та французької Safran. Хоча Китай і розробляє власну альтернативу — двигун CJ-1000A — він досі проходить випробування й "ще не готовий", за словами Дена Тейлора з консалтингової авіакомпанії IBA.

Попри те, що виробництво двигунів CFM триває, зокрема у Франції, їхній основний модуль виготовляється в Огайо (США). Якщо доступ до нього буде обмежено, це може створити серйозні проблеми для Comac, наголошує Тейлор.

Інші американські постачальники C919 — це Honeywell, Collins Aerospace, Crane Aerospace & Electronics та Parker Aerospace, які забезпечують важливі авіаційні системи. Honeywell не надала коментаря, а Collins відмовилась обговорювати свої відносини з Comac.

"На відміну від багатьох інших галузей, комерційна авіація не стала залежною від дешевої китайської збірки", — пише Епштейн з Bank of America. — "Більшість китайських постачальників C919 не виробляють високотехнологічні компоненти — такі як двигуни, системи управління, авіоніку чи приводи".

Аналітик із Великої Британії Саш Туса зауважує: хоча США ще не заявили, що припинять постачання для C919, це може стати наступним кроком. При цьому навіть технічне обслуговування й ремонт уже випущених літаків залишатиметься залежним від американських компаній, наголошують аналітики.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

ivanmelwise
Механик
Механик
Сообщения: 203
Зарегистрирован: 22 май 2012, 17:32
Контактная информация:

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение ivanmelwise »

Ты смотри, какая неожиданность. Оказывается демонстрация технологической независимости невозможна без технологической независимости. Дорогая редакция, мы в афиге поражены до глубины души.

Божечки-ежички… Ну какая к черту независимость в современном мире?

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3505
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение Коржик »

ivanmelwise писал(а):
06 май 2025, 17:04
Ты смотри, какая неожиданность. Оказывается демонстрация технологической независимости невозможна без технологической независимости. Дорогая редакция, мы в афиге поражены до глубины души.

Божечки-ежички… Ну какая к черту независимость в современном мире?
Аполитично рассуждаешь! (с)


Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11042
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Аеропорти / літаки

Сообщение Бодрый »

Міжнародний аеропорт "Ужгород" фактично вбили. І в цьому могли бути зацікавлені угорські спецслужби, – ексдиректор Олег Коцюба

Відновлення польотів з Львівського аеропорту – складний, але можливий процес, натомість аеропорт "Ужгород", який розташований буквально на кордоні з ЄС, практично вбили
Про це в коментарі "Еспресо.Захід" розповів колишній директор КП "Міжнародний аеропорт "Ужгород" та колишній перший заступник начальника департаменту контррозвідки СБУ Олег Коцюба.

"Відновлення польотів зі Львова – це складний, але можливий процес. Складний, бо з погляду безпеки польотів треба мати добрий захист неба. Але щодо решти – це можливо. І політ, який недавно був з цього аеропорту, – обліт приаеродромної території. На мою думку, підготовка до відновлення польотів ведеться", – каже Олег Коцюба.

За його словами, рішення про відновлення польотів зі Львова ще не ухвалене, але воно вкрай потрібне. Натомість відновлення цивільних польотів з аеропорту в Ужгороді, який з безпекових міркувань має найкраще розташування, бо є фактично на кордоні з ЄС, практично неможливе.

"Своїми недолугими рішеннями Закарпатська облрада, не без впливу Віктора Микити, тут усе фактично вбила. Я ще на початку широкомасштабного вторгнення російських військ був проти зупинки аеропорту в Ужгороді. І тоді, і тепер я переконаний, що в його блокуванні зацікавлені угорські спецслужби і робили це руками своєї агентури на Закарпатті, – каже Олег Коцюба. – Якби раптом відбувались якісь рухи з угорського боку, завдяки аеропорту сюди могли б оперативно підтягтися підрозділи з інших регіонів".

За словами Олега Коцюби, попри рішення суду, Закарпатська обласна рада так і не поновила його на посаді директора КП "Міжнародний аеропорт "Ужгород". Наразі підприємство у стані ліквідації й вона буде завершена не швидко.

"Там є проблеми з погляду передачі майна, є декілька кримінальних проваджень, в тому числі за моїми заявами. На початку року ТУ ДБР у Львові розпочало кримінальне провадження стосовно співробітників Ужгородського районного управління поліції за фактом злочинної бездіяльності при розслідуванні кримінального провадження щодо невиконання рішення суду з поновлення мене на посаді директора ЗОКП "Міжнародний аеропорт "Ужгород". Але досі нікого не притягнули до відповідальності, – каже Олег Коцюба. – Є також кримінальне провадження за моєю заявою стосовно виконувача обов’язків директора аеропорту Пініча. З призначенням голови ліквідаційної комісії КП "Міжнародний аеропорт "Ужгород" Пініч втратив повноваження, проте це не заважало йому до кінця 2024 року отримувати зарплату, причому не маленьку, зі специфічними надбавками. З огляду на це, ліквідація підприємства буде завершена не швидко".

Сам аеропорт передали з обласної власності у державну. Як розповів в інтерв’ю "Лівому берегу" ексголова Закарпатської ОВА Віктор Микита, аеропорт передали Міністерству внутрішніх справ. На його базі планують створити європейський хаб авіазабезпечення цивільного захисту, тож про відновлення цивільних польотів говорити складно.

"Аеропорт в Ужгороді може забезпечити чартерні громадські рейси, нерегулярні. Політика МВС це дозволяє. ДСНС — це цивільна авіація, не військова. Військових літаків там не може бути, логістика невдала в цілому", – заявив він.

СБУ 9 травня вперше зафіксувала шпигунську мережу військової розвідки Угорщини на Закарпатті. Їхнім завданням було не лише збирати військову інформацію, а й аналізувати настрої населення щодо ймовірного угорського вторгнення.
https://zahid.espreso.tv/suspilstvo-miz ... g-kotsyuba
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3505
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение Коржик »

Что, сынку, помогли тебе твои ляхи мадяры? (с)

Вообще дурдом какой-то.
Это какие-то внутренние разборки?

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6081
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аеропорти/літаки

Сообщение euhome »

Пілот Lufthansa знепритомнів у кабіні — літак 10 хвилин летів без керування

https://mezha.media/news/lufthansa-flig ... ot-302044/

Євгеній Демківський
19 травня 2025


Іспанське управління з розслідування авіаційних інцидентів (CIAIAC) повідомило, що в лютому 2024 року під час рейсу Lufthansa з Франкфурта до Севільї другий пілот знепритомнів, залишившись у кабіні один. У результаті літак A321 із 205 пасажирами на борту близько 10 хвилин перебував у повітрі без контролю з боку екіпажу. Про це пише CNN.

Капітан відійшов до туалету, коли його напарник раптово втратив свідомість. Хоча автопілот залишався увімкненим, звукові записи свідчать, що другий пілот мимоволі керував штурвалом. Диспетчери тричі намагалися зв'язатися з кабіною, але відповіді не отримали.

Після кількох спроб відкрити двері за допомогою стандартного коду, капітан скористався аварійним доступом і взяв керування літаком на себе. Рейс було екстрено перенаправлено до Мадрида, де літак успішно приземлився.

Другому пілоту надали першу допомогу бортпровідники та лікар, який випадково опинився серед пасажирів. У лікарні в нього діагностували раніше не виявлений неврологічний розлад. Після інциденту його льотну сертифікацію анулювали.

CIAIAC підкреслило, що пілоти проходять спеціальну підготовку на випадок втрати дієздатності одного з членів екіпажу. За даними європейської бази, з 2019 по 2024 рік у цивільній авіації зафіксували 287 подібних інцидентів.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10925
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение TANK »

что не абзац - то ЛАЖА ПОЛНАЯ. и такой шлак печатают, еще и демкивскому (который не знает, как его имя по украински пишется) зарплату платят..... он даже аббривиатуру на исанском скопипастил.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11042
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Аеропорти / літаки

Сообщение Бодрый »

В Ryanair заявили, що аеропорти України відмовилися співпрацювати щодо планів післявоєнного зростання

Компанія виставила умову аеропортам для свого повернення на український ринок.
В Україну після завершення війни готовий повернутися ірландський лоукостер Ryanair, але він вимагає від аеропортів значних знижок на аеропортові збори. Інакше компанія скоротить обсяг рейсів утричі у порівнянні з довоєнними. Про це пише Reuters з посиланням на генерального директора компанії Майкла О’Лірі.

Після презентації річного фінансового звіту Ryanair, О’Лірі заявив, що компанія готова перевезти 5 мільйонів пасажирів в Україну та з України протягом першого року після мирної угоди, а в другому до 10 мільйонів.

Проте, якщо аеропорти України не запропонують Ryanair вигідні умови, як це відбувається у багатьох країнах Європи, плани можуть бути зменшені до 1 мільйона пасажирів у перший рік і 3 мільйонів у другий.

"Ми розчаровані реакцією українських аеропортів, які фактично відмовилися співпрацювати з нами щодо планів післявоєнного зростання", – зазначив О’Лірі.

За його словами, керівникам аеропортів потрібно діяти швидко і укладати угоди, якщо вони хочуть отримати справжній поштовх для відбудови країни. Він зазначив, що спроби заробити великі гроші на порожніх аеропортах – стратегічна помилка, яка завадить розвитку авіаційного ринку та туризму.

Якщо домовленостей буде досягнуто, Ryanair зможе відкрити до 30 напрямків у Європу з українських аеропортів, включаючи Київ, Львів, а також Одесу за умови, що її злітно-посадкова смуга буде відновлена.
https://zn.ua/ukr/ECONOMICS/v-ryanair-z ... annja.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Ответить