
Как и я обьяснил выше, что не говорю о строении всего полотна, а лишь исключительно о стыках/стуке от них. Отличать умею.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Как и я обьяснил выше, что не говорю о строении всего полотна, а лишь исключительно о стыках/стуке от них. Отличать умею.
Всюди. Можливо при редагуванні помилково прибрав.
Інвентарні рейки - довжина 12.5 або 25 метрів. Довше просто не бере коліукладчик. Думаю, що 25 метрів можна побачити навіть неозброєним оком. Вийдіть на будь-якій зупиночній платформі на перегоні і подивіться в обидва боки. Знайдіть вже ті бісові стики нарешті.
Сварные стыки шлифуют для этого, иначе просто не будут допущены, как и нет смысла, если нет постобработки. А разница между сварным и когда стык на рельсовой накладке - есть на слух и даже кузок/подвеску. Еще более разница очевидна, когда по параллельному пути через окно стыки тоже на накладках держатся
Я ж зауважив - всюди, і від своїх слів не відмовляюся. Можливо випадково стер.
Ну можливо десь у керівників колійного господарства і є для "манагерів", я такого не бачив.
Знову "за рибу гроші". Ви от прямо з секундоміром заміряли щоб так безапеляційно стверджувати? Я вище навів приклад приблизної довжини ділянки, і часу за який ця блок-ділянка проїжджається. Навіть при швидкості 80 км/год 2.5 км це менше двох хвилин. А 800 метрів відповідно 36 секунд. Навіть при швидкості 40 км/год 25 метрів ланкової колії подолає за 2 секунди. Умовно - стукіт має бути взагалі просто постійним. Так що вибачайте, але ваші рецептори Вас таки підводять
Нехай буде так. При такому формулюванні достатньо і одного пергеону щоб термін "всюди" не працював. Знаєте, самому стало цікаво. Якщо буде можливість, спробую пошукати таку статистику.berest писал(а): ↑19 май 2025, 23:192) Серии стуков - это серии стуков. А раз они были, аксиома "всюди" по всей стране - уже не валидна(как минимум лично для меня). Никак не каждые 36 сек(это вечность) проезд по одной секции всеми кол.парами, хотя и такие тоже были, спору нет. Возможно это были серии из 25м.
Та яке там в біса ТЖВ, якщо навіть ті перегони, які колись "вилизували" для Хю на Львів мають купу обмежень швидкості. Хіба що онуки дочекаються такого чуда.
- Да, пардон, беру свои слова назад, он действительно есть. На пару постов выше, чем я смотрел. Это я заработался уже, в очі бавлюсь
- Да, я знаю что это, даже безбалласт(не в Украине) часто собирается и подается на инвентарных, а потом замена на постоянные. Вероятнее всего инвентарные и были. Просто удивлен, таких участков оказалось больше чем я ожидал, в 2024-2025х годах...ЛиС писал(а): ↑20 май 2025, 01:05А 25м рейки "інвентарними" називаються тому, що на них збирають РШР, а потім після певного строку(пропуск певної кількості т/км брутто) заміняють на 800м пліті, які вже в колії зварюються в більш довгі. Цілком припускаю, що саме на таких перегонах Ви і чули отой стукіт.
- А почему ИС+ до Перемышля не пускают маршрутом ИС+ через Коростень? Экономия ˜2х часов - это же существенное преимущество, учитывая что этот поезд как правило забивается по самые помидоры с самого Киева. Ну или хотя бы 1 пускать через Тернополь, текущим маршрутом, а другой через Коростень.
Я тобі нагадаю, у тих дебілів всього було - "мало".Klovsky писал(а): ↑17 май 2025, 19:58Об'єднання потягів за певних обставин має сенс. Там і 24 може бути мало.
Добре тут показано.
Ти трохи відстав від життя.
berest Мушу публічно визнати, в даній дискусії я таки виявився балаболом. Термін "всюди" не проходить, бо я забув, що в нас ще існують дільниці(в основному на ЛьвЗал в "є-нях" або на малодіяльних дільницях(Льв-Перемишль до них теж належить) на "дереві". А там плітей не може бути в принципі. Як то кажуть "сором на мою сиву башку". Колега з структури "П" нагадав. Ось його пряма мова відносно мого питання про "всюди". Не статистика в %, але якось так:
А безбаластні технології ми ще на початку 90х вивчали. Да, одна з мох залізничних спеціальностей - бригадир колії. Але працювати не довелося, був виключно на виробничій практиці, а далі вже пішов по шляху руховиків(двіженцєв). І з колійниками перетиналися вже з огляду роботи в структурі "Д".Ну, в принципі так і є. Окрім мабуть Львівської з-ці. Там є захолустя з дерев'яними шпалами, то там точно не пліті лежать
До повномасштабки саме так і було - 705 через Коростень, 715 через Тернопіль. Буквально в перший день це з зрозумілих причин прибрали, а ось чому не повернули пізніше - хз. Це треба великого начхальника всєя УЗ ака Пєрцовського питати. Правда я у нього вже забанений, бо ставив незручні питання. Він взагалі всіх залізничників, які своїми коментами псують "гарну картинку" тупо банить Якось так.berest писал(а): ↑20 май 2025, 01:44- А почему ИС+ до Перемышля не пускают маршрутом ИС+ через Коростень? Экономия ˜2х часов - это же существенное преимущество, учитывая что этот поезд как правило забивается по самые помидоры с самого Киева. Ну или хотя бы 1 пускать через Тернополь, текущим маршрутом, а другой через Коростень.
Драстє! Ти ж формулу площі круга знаєш? 2пі*ерквадрат. Ось квадрат і стукає