Євроколія на території України

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12637
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Євроколія на території України

Сообщение Klovsky »

пропонується прокласти ділянку від Ковеля до Києва. ...треба прокладати не через Полісся, як рекомендували консультанти. В цьому регіоні немає великих міст, а отже такий маршрут не забезпечить економічного зростання.
При такій самій протяжності альтернативою може стати лінія через Луцьк, Рівне, Житомир, де сумарно проживає близько 1 мільйона людей. ... дасть суттєвий поштовх для розвитку там бізнесу і підвищення економічної активності.
УЗ відстала з такими проєктами років на 30.
1. Луцьк, Рівне, Житомир - це межа Полісся, тому це теж "через Полісся".
2. Раніше там, де з'являлася залізниця - там і починалося економічне зростання. А не навпаки - зараз хочуть будувати лінії вже на все готове - до великих міст.
Зараз, коли багато економіки не залежить від фізичного пересування людей, коли у кожного бомжа скоро вже буде якась таратайка - автівка, це вже досить сумнівно, що УЗ на таких проєктах щось "забезпечить", крім економічного зростання причетних до проєктів)
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3506
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение Коржик »

Klovsky писал(а):
04 май 2025, 11:17
УЗ відстала з такими проєктами років на 30.
1. Луцьк, Рівне, Житомир - це межа Полісся, тому це теж "через Полісся".
2. Раніше там, де з'являлася залізниця - там і починалося економічне зростання. А не навпаки - зараз хочуть будувати лінії вже на все готове - до великих міст.
Зараз, коли багато економіки не залежить від фізичного пересування людей, коли у кожного бомжа скоро вже буде якась таратайка - автівка, це вже досить сумнівно, що УЗ на таких проєктах щось "забезпечить", крім економічного зростання причетних до проєктів)
Всё-таки, на заре начального сооружения железнодорожных сетей основным фактором экономического роста были грузоперевозки.
Это объясняет, почему полустанки часто находятся/находились в чистом поле, вокзалы были на окраинах, а многие относительно крупные населённые пункты лежат в стороне от основных железнодорожных магистралей.

Аватара пользователя
berest
Механик
Механик
Сообщения: 207
Зарегистрирован: 23 мар 2006, 15:10
Откуда: Kyiv UA

Re: Євроколія на території України

Сообщение berest »

Активна фаза

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11060
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Євроколія на території України

Сообщение Бодрый »

Євроколія до Львова: як зміниться місто та що вже зроблено

Євроколія має з’єднати Львів із залізничною системою ЄС та перетворити місто на логістичний хаб.

Будівництво євроколії до Львова планують розпочати наприкінці 2025 року. Його вартість — 200 млн євро, половину з яких може профінансувати Європейський фонд Connecting Europe Facility. Про це повідомляє Львівська міська рада.

Йдеться про 78 км залізничної колії європейського стандарту шириною 1435 мм. Вона з’єднає Львів із мережею ЄС через ділянку Мостиська — Скнилів — Львів.

Після реалізації цього проєкту вантажі та пасажири зможуть без пересадок і перевантажень діставатися до Європи напряму.

«Залізничні колії в Україні ширші за європейські. Ця різниця створює чималі проблеми з пропускною спроможністю шляхів до Євросоюзу, бо вимагає або перевантаження товарів, або зміни вагонів при вантажних або пасажирських перевезеннях», - йдеться у повідомленні.

Окрім будівництва самої колії, у Львові планують сформувати нову транспортно-логістичну структуру. Над концепцією транспортного хабу працює британська компанія Building Design Partnership Ltd у співпраці з Gleeds і PwC. Вони завершили перший етап планування й готують перелік інфраструктурних проєктів для залучення інвестицій.

Три стратегічні зони мають стати ядром нового хабу: район головного вокзалу, вантажний центр у Скнилові та вузол на Підзамчі. В місті очікують, що довкола нових залізничних вузлів з’являться склади, готелі та логістичні центри. Це створить робочі місця та стимулює економіку.

За реалізацію залізничної частини проєкту відповідає «Укрзалізниця».
https://tvoemisto.tv/news/yevrokoliya_d ... 76627.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10930
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Євроколія на території України

Сообщение TANK »

дело товарища Манилова жило, живет и будет жить! ура, товарищи!!!
"мы наш, мы новый мир построоооим, в капитализьме заживем!"
тфу, блин.

ЗЫ - Ну и Остап Ибрагимович Берта-Мария-Бендер-Бей свои Нью-Васюки РОВНО СТО ЛЕТ НАЗАД обещал - а народ не меняется. верит. Кто такой Бендер - сейчас уже никто и не вспомнит, а Нью-Васюки в мечтах все строят.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Ответить