УЗ відстала з такими проєктами років на 30.пропонується прокласти ділянку від Ковеля до Києва. ...треба прокладати не через Полісся, як рекомендували консультанти. В цьому регіоні немає великих міст, а отже такий маршрут не забезпечить економічного зростання.
При такій самій протяжності альтернативою може стати лінія через Луцьк, Рівне, Житомир, де сумарно проживає близько 1 мільйона людей. ... дасть суттєвий поштовх для розвитку там бізнесу і підвищення економічної активності.
1. Луцьк, Рівне, Житомир - це межа Полісся, тому це теж "через Полісся".
2. Раніше там, де з'являлася залізниця - там і починалося економічне зростання. А не навпаки - зараз хочуть будувати лінії вже на все готове - до великих міст.
Зараз, коли багато економіки не залежить від фізичного пересування людей, коли у кожного бомжа скоро вже буде якась таратайка - автівка, це вже досить сумнівно, що УЗ на таких проєктах щось "забезпечить", крім економічного зростання причетних до проєктів)