Вірно, "ЕКК", в 90х схоже почали формувати остаточні голови та резерви, і на головах ті ЕКК взагалі відсутні, лиш на сцепах з проміжними та у резервних голів.TANK писал(а): ↑23 сен 2024, 19:41так, теперь и мне стало интересно. про электро-пневматическое торможение все понятно, и про краны, и про клапана.
я писал о крышке на электро-пневматической коробке, которая на сцепке под шарфом, она же контактная коробка вроде как. они тоже без крышки всю жизнь были, только в девяностых ее под крышку убрали (даже интересно, как с ней сцеп с неисправным составом думали производить...)
То треба цікавиться як 2008 чи в 2010 вспомагательний поїзд той розірваний евакуйовував)
U.P.D. В 65му Д та Є якось же теж сцепляли, а в них схеми різні, до одного місця ті ЕКК, виходить)
Там ніби в Є та в Д в кабіні сиділи окремі машиніст і якось обклатували. Так мабуть і з несправними виходить.