Метро на Виноградаре

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Метро на Виноградар

Сообщение Бодрый »

Rider писал(а):
28 май 2025, 08:28
Плюс маю питання: взагалі нічого не було побудовано, чи все ж щось вдалось? Чому побудоване автоматично проіндексувалось?
Побудовано.
Тут "цікавинка" в іншому.
Будівельних робіт виконано набагато більше ніж закатовано.
Київметробуд (підрядник) відмовлявся надавати замовнику будівництва (КП "КМ") акти виконаних робіт...

Тому, за великого бажання, замовник у змові з новим підрядником можуть видати роботи попередника, як такі, що виконані новим підрядником в 2025 році
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1289
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение VOVA_H »

Rider писал(а):
28 май 2025, 08:28
Смішно читати про "усі країни"))) Вихід за межі запланованого бюджету є НП, а не чимось нормальним, і зазвичай призводить до кадрових змін. Ознакою професійності є як раз планування та контроль за дотриманням бюджету, а не навпаки.

Так, за 7 років ціни зросли, але не не все і не в 4 рази. Плюс маю питання: взагалі нічого не було побудовано, чи все ж щось вдалось? Чому побудоване автоматично проіндексувалось?
Для великих і тривалих проектів це не настільки катастрофічне і рідке явище навіть для країн з низькою інфляцією і без війни, і з совістною корупцією.
Приведення будмайданчика до нормального стану також коштує, правда не дуже багато.
І ще питання: що те "невсе" на що ціни не зросли за 7 років, просто цікаво.

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3585
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Rider »

Як не дивно, бетон за 7 років здорожчав всього на 20-30%, а не 200-300%.

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1289
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение VOVA_H »

Rider писал(а):
28 май 2025, 20:21
Як не дивно, бетон за 7 років здорожчав всього на 20-30%, а не 200-300%.
Але таки здорожчав.

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Метро на Виноградар

Сообщение Бодрый »

Метро чи МАФи: який вибір довелося зробити?

У Києві стартували демонтажі тимчасових споруд в Подільському районі. І скажемо так — з першого ж дня стало зрозуміло, що буде цікаво (і трохи напружено).

Працівники КП “Київблагоустрій” одразу стикнулись з нетиповою ситуацією. На проспекті Європейського союзу, 66 МАФи стояли посеред будівельного майданчика. І стали на заваді для… будівництва гілки метро.

Паркан, встановлений по периметру території, виявився серйозною перешкодою для такого необхідного місту демонтажу.

⛏ Довелось маневрувати, імпровізувати, думати, як маніпулятору “обійти” всі ці огородження. Кілька МАФів вдалося підняти цілісно, а один великий павільйон був розібраний по частинах.

Ще один бонус — електричні кабелі, повністю зарослі плющем. Склалося враження, що тимчасові споруди стояли тут ще з часів заснування Києва.

Тож так, демонтаж виявився не просто потрібним — він був критично необхідний. І, напевно, ніхто не образиться, якщо замість кількох МАФів з’явиться кілька станцій метро.
Джерело КП “Київблагоустрій”
Вложения
IMG_20250604_180414_985.jpg
IMG_20250604_180428_148.jpg
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Метро на Виноградар

Сообщение Бодрый »

Фото з 213 дільниці.
Всі світлини by Павло Авдокушин
Вложения
FB_IMG_1750234184953.jpg
FB_IMG_1750234176548.jpg
FB_IMG_1750234173059.jpg
FB_IMG_1750234168881.jpg
FB_IMG_1750234163431.jpg
FB_IMG_1750234160546.jpg
FB_IMG_1750234157576.jpg
FB_IMG_1750234154052.jpg
FB_IMG_1750234149843.jpg
FB_IMG_1750234147047.jpg
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Метро на Виноградар

Сообщение Бодрый »

Прогрес по будівництву тунелів.
Огляд на 46 хв.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1289
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение VOVA_H »

Дивлюся я на процес будівництва відкритим способом, особливо з урахуванням переносу комунікацій, закріплення грунту, незручностей для транспорту, пішоходів, шуму від будмайданчиків....
І закрадається крамольна думка: а може краще булоби ТПК запустити?

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2351
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Юрик »

Так тоннелі потрібно було будувати в два рівні, відвід на поверхні завузький

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1289
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение VOVA_H »

Юрик писал(а):
Вчера, 16:19
Так тоннелі потрібно було будувати в два рівні, відвід на поверхні завузький
Я знаю, це питання технічно можна вирішити і при використанні ТПК.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10958
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение TANK »

теоретически - да. Специально спроектировать, построить, пустить в эксплуатацию квадратный двухуровневый ТПК и пройти те 500 м.))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1289
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение VOVA_H »

TANK писал(а):
Вчера, 19:48
теоретически - да. Специально спроектировать, построить, пустить в эксплуатацию квадратный двухуровневый ТПК и пройти те 500 м.))))
Світова практика знає випадки успішного будівництва тунелів круглого перерізу один над одним.

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3535
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение Коржик »

VOVA_H писал(а):
Сегодня, 09:57
Світова практика знає випадки успішного будівництва тунелів круглого перерізу один над одним.
А на станции как выходить?
Это из длины перегона какая часть останется двухэтажной?

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1289
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение VOVA_H »

Коржик писал(а):
Сегодня, 10:38
VOVA_H писал(а):
Сегодня, 09:57
Світова практика знає випадки успішного будівництва тунелів круглого перерізу один над одним.
А на станции как выходить?
Это из длины перегона какая часть останется двухэтажной?
Так само входити як і при існуючому проекті.
В принципі наскільки я зрозумів двурісневість потрібна для облаштування заділу на вилку майбутнього (а чи буде воно колись, за моєї пам'яті один такий заділ вже збудували) відгалуження.
Тобто двурівневість потрібна на ділянці метрів 150, далі плавні переходи в звичайні однорівневі тунелі.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10958
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: Метро на Виноградаре

Сообщение TANK »

двухуровневость нужна исключительно для прохода между новостроями, спасибо лианидмихалычу.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Ответить