Плюс маю питання: взагалі нічого не було побудовано, чи все ж щось вдалось? Чому побудоване автоматично проіндексувалось?
Побудовано.
Тут "цікавинка" в іншому.
Будівельних робіт виконано набагато більше ніж закатовано.
Київметробуд (підрядник) відмовлявся надавати замовнику будівництва (КП "КМ") акти виконаних робіт...
Тому, за великого бажання, замовник у змові з новим підрядником можуть видати роботи попередника, як такі, що виконані новим підрядником в 2025 році
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Смішно читати про "усі країни"))) Вихід за межі запланованого бюджету є НП, а не чимось нормальним, і зазвичай призводить до кадрових змін. Ознакою професійності є як раз планування та контроль за дотриманням бюджету, а не навпаки.
Так, за 7 років ціни зросли, але не не все і не в 4 рази. Плюс маю питання: взагалі нічого не було побудовано, чи все ж щось вдалось? Чому побудоване автоматично проіндексувалось?
Для великих і тривалих проектів це не настільки катастрофічне і рідке явище навіть для країн з низькою інфляцією і без війни, і з совістною корупцією.
Приведення будмайданчика до нормального стану також коштує, правда не дуже багато.
І ще питання: що те "невсе" на що ціни не зросли за 7 років, просто цікаво.
У Києві стартували демонтажі тимчасових споруд в Подільському районі. І скажемо так — з першого ж дня стало зрозуміло, що буде цікаво (і трохи напружено).
Працівники КП “Київблагоустрій” одразу стикнулись з нетиповою ситуацією. На проспекті Європейського союзу, 66 МАФи стояли посеред будівельного майданчика. І стали на заваді для… будівництва гілки метро.
Паркан, встановлений по периметру території, виявився серйозною перешкодою для такого необхідного місту демонтажу.
⛏ Довелось маневрувати, імпровізувати, думати, як маніпулятору “обійти” всі ці огородження. Кілька МАФів вдалося підняти цілісно, а один великий павільйон був розібраний по частинах.
Ще один бонус — електричні кабелі, повністю зарослі плющем. Склалося враження, що тимчасові споруди стояли тут ще з часів заснування Києва.
Тож так, демонтаж виявився не просто потрібним — він був критично необхідний. І, напевно, ніхто не образиться, якщо замість кількох МАФів з’явиться кілька станцій метро.
Джерело КП “Київблагоустрій”
Вложения
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Дивлюся я на процес будівництва відкритим способом, особливо з урахуванням переносу комунікацій, закріплення грунту, незручностей для транспорту, пішоходів, шуму від будмайданчиків....
І закрадається крамольна думка: а може краще булоби ТПК запустити?
Світова практика знає випадки успішного будівництва тунелів круглого перерізу один над одним.
А на станции как выходить?
Это из длины перегона какая часть останется двухэтажной?
Так само входити як і при існуючому проекті.
В принципі наскільки я зрозумів двурісневість потрібна для облаштування заділу на вилку майбутнього (а чи буде воно колись, за моєї пам'яті один такий заділ вже збудували) відгалуження.
Тобто двурівневість потрібна на ділянці метрів 150, далі плавні переходи в звичайні однорівневі тунелі.