Советский автопром
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
Re: Советский автопром
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Советский автопром
Не совсем советское качество, но близко.
Живой экземпляр
Живой экземпляр
Сто грамм - не "стоп-кран"!
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3505
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Советский автопром
Лет 35.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: Советский автопром
жуков очень много было закуплено в конце восьмидесятых и огромное их количество просто стояло в гос.гаражах, т.к. не знали, что с ними делать. У бати в НИИ 2 штуки было с жилыми прицепами а-ля лабораториями - купили зачем-то для науки. стоит себе и стоит - а амортизация капает)) как только балансовая в ноль вышла - их и начали продавать. прицепы сразу улетели, а сами жуки еще в 10 году вроде вяло продавались. так что скорее всего из той партии.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Советский автопром
Интересно, погуглил - по Украине продается всего несколько штук в разном состоянии.
Сто грамм - не "стоп-кран"!
Re: Советский автопром
Разом з "жукюм" ще часто траплялася "нюся"(Nysa) в основному моделі 522M
Re: Советский автопром
Ныська круглая была, кайфная внешне)))
а внутри - и то и другое - "победа" и кузова от мебельных фабрик)))
а внутри - и то и другое - "победа" и кузова от мебельных фабрик)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Советский автопром
За часів Другої світової війни в м. Нисі існував військовий гараж Вермахту, що після війни він став невеликою фабрикою металевих меблів Zachod («Захід»), де виготовлялись лікарняні ліжка, стільці, шафи та навіть сейфи. У 1952 р. підприємство перепрофілювалось на виробництво спеціалізованих кузовів для вантажівок Lublin 51 та Star 20, а з 1954 р. офіційно іменувалось як Zaklady Budowy Nadwozi Samochodowych (Завод автомобільних кузовів). У 1953 р. обсяг виготовлення становив 382 кузова, в 1955 р. — 772.
На межі 1956—1957 рр. правління Польщі вирішило ініціювати роботи з проєктування невеликих фургонів, оскільки Lublin 51 та Star 20 не повністю задовольняли потреби країни. На початку 1957 р. з FSO (пол. Fabryka samochodow osobowych) був укладений контракт у результаті котрого з'явився прототип фургона зі зварною лонжеронною рамою, суцільнометалевим каркасним кузовом та агрегатами автомобіля Warszawa M-20. Однак ця розробка була відхилена через слабку технологічну базу ZBNS, що в той час був більше схожим на авторемонтний завод. Конструктори в Нисі суттєво переробили проєкт, адаптувавши його до можливостей заводу та уможливили створення на базі одного кузова не тільки фургонів але і мікроавтобусів. Водночас зорганізувалась співпраця з Fabryka Samochodow Ciezarowych (Заводом вантажних автомобілів), що в Любліні, де проєктували аналогічний автомобіль Zuk.
На межі 1956—1957 рр. правління Польщі вирішило ініціювати роботи з проєктування невеликих фургонів, оскільки Lublin 51 та Star 20 не повністю задовольняли потреби країни. На початку 1957 р. з FSO (пол. Fabryka samochodow osobowych) був укладений контракт у результаті котрого з'явився прототип фургона зі зварною лонжеронною рамою, суцільнометалевим каркасним кузовом та агрегатами автомобіля Warszawa M-20. Однак ця розробка була відхилена через слабку технологічну базу ZBNS, що в той час був більше схожим на авторемонтний завод. Конструктори в Нисі суттєво переробили проєкт, адаптувавши його до можливостей заводу та уможливили створення на базі одного кузова не тільки фургонів але і мікроавтобусів. Водночас зорганізувалась співпраця з Fabryka Samochodow Ciezarowych (Заводом вантажних автомобілів), що в Любліні, де проєктували аналогічний автомобіль Zuk.
Re: Советский автопром
саме так! партия сказала надо - и больничная мебель превратилась в бусик!
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3505
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: Советский автопром
Александр Иванюк.
Кто никогда не слышал, погуглите, глыба.
Кто никогда не слышал, погуглите, глыба.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11043
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Савецкая гадость
Яке відношення ця тема має до МетроФоруму ?
Прошу закрити.
Прошу закрити.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9665
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Советский автопром
Тема не має політичного підтексту. Лишиться поки що.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11043
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Совьєтська гидота
Тобто, сересера, в якій не було туалетного паперу і жопу підтерали газетою ліком генсека Брежнєва - це не політика ?
Занчтно'с...
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9665
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Советский автопром
7.2. Подвійна нагорода.
Врахуй, що лишилася лише одна до джекпота: безстрокового бану до амністії, яка навряд трапиться до кінця війни.
Врахуй, що лишилася лише одна до джекпота: безстрокового бану до амністії, яка навряд трапиться до кінця війни.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция