
ЖД-транспорт :-)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9683
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: ЖД-транспорт :-)
Можно вообще ничего не разгонять. Можно их все по 1435 из Ужгорода гонять дальше в Европу. Где-то по пути потом оно и выедет на какую-то ВСМ 

– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: ЖД-транспорт :-)
dimentiy, Тут речь о последней партии Сапсанов(1520) в 13шт. 4 из которых свинособаки таки получили, а оставшиеся 9 зависли из-за санкций. Siemens-то их изготовил. Дальше чугунка раиси долго судились с Siemens, требовало неустойку тощо. Хз чем там это все закончилось.
А на 1435 они вряд ли поедут, не пройдут по габариту кузовов, европейская версия Velaro уже на >30см + замена тележек на новые + по системам безопасности не помню что там... Везде разные специфики рынков. Немецких SIFA, PZB, LZB там кажется нет. ETCS, разве что. Так бы уже давно "своим" продали)).
А на 1435 они вряд ли поедут, не пройдут по габариту кузовов, европейская версия Velaro уже на >30см + замена тележек на новые + по системам безопасности не помню что там... Везде разные специфики рынков. Немецких SIFA, PZB, LZB там кажется нет. ETCS, разве что. Так бы уже давно "своим" продали)).
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9683
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: ЖД-транспорт :-)
Понял.
То было на правах юмора, если что.
То было на правах юмора, если что.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Залізниця у Німеччині
У Німеччині пасажирів висадили із потяга, бо один із вагонів був занадто брудний
У Німеччині міжміський поїзд, який прямував із Мюнхена до Гамбурга, зупинився в Нюрнберзі через те, що один з вагонів виявився занадто брудним. Про це повідомляє Barron`s з посиланням на AFP у четвер, 12 червня.
«Ми, як бригада, маємо зробити заяву. Цей поїзд занадто брудний, щоб ми могли продовжити поїздку», — заявили працівники залізниці.
Видання додало, що деякі пасажири навіть спершу у це не повірили. На фото з вагона, опублікованих очевидцями в соцмережах, потяг виглядає цілком охайним. Водночас у компанії Deutsche Bahn підтвердили: поїзд справді випадково випустили в рейс без прибирання.
"Це поодинокий випадок, про який ми щиро шкодуємо", — прокоментували в компанії.
Видання додало, що німецька залізниця вже не вперше опиняється в центрі скандалів. Під час Євро-2024 пасажири та гравці прибували на матчі із багатогодинними затримками. Тодішній міністр транспорту Фолькер Віссінг визнав, що Deutsche Bahn просто «не розрахувала свої можливості».
https://nv.ua/ukr/world/countries/u-nim ... 21716.html
У Німеччині міжміський поїзд, який прямував із Мюнхена до Гамбурга, зупинився в Нюрнберзі через те, що один з вагонів виявився занадто брудним. Про це повідомляє Barron`s з посиланням на AFP у четвер, 12 червня.
«Ми, як бригада, маємо зробити заяву. Цей поїзд занадто брудний, щоб ми могли продовжити поїздку», — заявили працівники залізниці.
Видання додало, що деякі пасажири навіть спершу у це не повірили. На фото з вагона, опублікованих очевидцями в соцмережах, потяг виглядає цілком охайним. Водночас у компанії Deutsche Bahn підтвердили: поїзд справді випадково випустили в рейс без прибирання.
"Це поодинокий випадок, про який ми щиро шкодуємо", — прокоментували в компанії.
Видання додало, що німецька залізниця вже не вперше опиняється в центрі скандалів. Під час Євро-2024 пасажири та гравці прибували на матчі із багатогодинними затримками. Тодішній міністр транспорту Фолькер Віссінг визнав, що Deutsche Bahn просто «не розрахувала свої можливості».
https://nv.ua/ukr/world/countries/u-nim ... 21716.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Залізниця
Укрзалізниця запускає унікальний мистецький поїзд з фотовиставкою Говарда Баффетта!
Це більше, ніж поїзд. Це — мандрівна галерея, створена за підтримки Howard G. Buffett Foundation, яка вирушає у 4-місячну подорож 63 вокзалами України. У трьох вагонах — виставка “Courage of a Nation” про незламність українців, очима американського філантропа та фотографа Говарда Баффетта.
Над концепцією працював дворазовий лауреат Пулітцерівської премії Мухаммед Мухейсен. Спеціально переобладнані вагони супроводжуються унікальним світловим і музичним оформленням.
Поїзд уже в Одесі — до 17 червня включно. Далі — десятки вокзалів і станцій від прифронтових регіонів до Карпат. Точний календар не розкривається з міркувань безпеки.
Відвідування безкоштовне.
Реєструйтесь за посиланням, щоб потрапити без черг arttrain.uz.gov.ua.
Це подорож не лише залізницею, а серцем України
Джерело УЗ
Це більше, ніж поїзд. Це — мандрівна галерея, створена за підтримки Howard G. Buffett Foundation, яка вирушає у 4-місячну подорож 63 вокзалами України. У трьох вагонах — виставка “Courage of a Nation” про незламність українців, очима американського філантропа та фотографа Говарда Баффетта.
Над концепцією працював дворазовий лауреат Пулітцерівської премії Мухаммед Мухейсен. Спеціально переобладнані вагони супроводжуються унікальним світловим і музичним оформленням.
Поїзд уже в Одесі — до 17 червня включно. Далі — десятки вокзалів і станцій від прифронтових регіонів до Карпат. Точний календар не розкривається з міркувань безпеки.
Відвідування безкоштовне.
Реєструйтесь за посиланням, щоб потрапити без черг arttrain.uz.gov.ua.
Це подорож не лише залізницею, а серцем України
Джерело УЗ
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Залізниця
«Укрзалізниця» повідомила про продовження маршруту руху поїзда №148/147 "Одеса — Київ", який на літній період зупинятиметься на вокзалі в Житомирі.
Щоправда, поки нема жодної інформації про конкретні дати, графік руху та вартість квитків.
*потяг з Житомира до Одеси запустили у 2014-му, а у 2019 році він почав курсувати лише до Вінниці, через два роки знову включили у маршрут Житомир.
Щоправда, поки нема жодної інформації про конкретні дати, графік руху та вартість квитків.
*потяг з Житомира до Одеси запустили у 2014-му, а у 2019 році він почав курсувати лише до Вінниці, через два роки знову включили у маршрут Житомир.
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Бодрый
- Нострадамус
- Сообщения: 11111
- Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
- Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"
Залізниця
Укрзалізниця переглянула середньодобову швидкість руху власного вантажного рухомого складу, що дозволить зробити використання вагонів компанії значно вигіднішим для клієнтів. Перевізники витрачатимуть менше діб на перевезення, а отже – менше сплачуватимуть за користування вагонами.
Оновлені показники швидкості встановлено на основі детального аналізу фактичного руху вагонів у першому півріччі 2025 року. Зокрема, було виявлено, що для низки типів рухомого складу фактична середньодобова швидкість суттєво перевищує чинні нормативи. Нові значення набрали чинності з 16 червня й діятимуть до 31 грудня 2025 року.
Переглянуті швидкісні нормативи охоплюють такі типи рухомого складу власності Укрзалізниці: зерновози, цистерни, криті вагони, цементовози, переобладнаний спеціалізований рухомий склад, контрейлерні та фітингові платформи.
Наприклад, для фітингових платформ нові показники швидкості встановлено на такому рівні.
Внутрішні та імпортні перевезення:
вагонна/контейнерна відправка – 170 км/добу (було: 154 км/добу);
маршрутні або контейнерні поїзди – 197 км/добу (було: 154 км/добу).
Експорт через сухопутні прикордонні переходи:
вагонна/контейнерна відправка – 213 км/добу (було: 139 км/добу);
маршрутні або контейнерні поїзди – 213 км/добу (було: 139 км/добу).
Перевезення до припортових станцій:
вагонна/контейнерна відправка – 182 км/добу (було: 156 км/добу);
маршрутні або контейнерні поїзди – 264 км/добу (було: 156 км/добу).
У середньому для такого рухомого складу швидкість у русі виросте в середньому на 38%. Це дозволить вантажовідправнику доставляти вантаж за меншу кількість діб використання вагона Укрзалізниці, що прямо знижує витрати на логістику й сприятиме розвитку контейнерних перевезень як територією України, так і до інших країн.
Джерело УЗ
Оновлені показники швидкості встановлено на основі детального аналізу фактичного руху вагонів у першому півріччі 2025 року. Зокрема, було виявлено, що для низки типів рухомого складу фактична середньодобова швидкість суттєво перевищує чинні нормативи. Нові значення набрали чинності з 16 червня й діятимуть до 31 грудня 2025 року.
Переглянуті швидкісні нормативи охоплюють такі типи рухомого складу власності Укрзалізниці: зерновози, цистерни, криті вагони, цементовози, переобладнаний спеціалізований рухомий склад, контрейлерні та фітингові платформи.
Наприклад, для фітингових платформ нові показники швидкості встановлено на такому рівні.
Внутрішні та імпортні перевезення:
Експорт через сухопутні прикордонні переходи:
Перевезення до припортових станцій:
У середньому для такого рухомого складу швидкість у русі виросте в середньому на 38%. Це дозволить вантажовідправнику доставляти вантаж за меншу кількість діб використання вагона Укрзалізниці, що прямо знижує витрати на логістику й сприятиме розвитку контейнерних перевезень як територією України, так і до інших країн.
Джерело УЗ
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Re: ЖД-транспорт :-)
"Перевізники витрачатимуть менше діб на перевезення"
"для низки типів рухомого складу фактична середньодобова швидкість суттєво перевищує чинні нормативи"
переведи... они предлагают ускориться и вообще все нормативы нарушить, или будут замедлять до нормативов (но с доп. опцией "экспресс") или просто организуют автопредприятие "УЗ", которое будет катать быстро, но по тарифам УЗ?
"для низки типів рухомого складу фактична середньодобова швидкість суттєво перевищує чинні нормативи"
переведи... они предлагают ускориться и вообще все нормативы нарушить, или будут замедлять до нормативов (но с доп. опцией "экспресс") или просто организуют автопредприятие "УЗ", которое будет катать быстро, но по тарифам УЗ?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: ЖД-транспорт :-)
Це більше схоже на ІБД(імітацію бурхливої діяльності). Умовно - просто зменшили показник нормативу "оборот вантажного вагону" для деяких типів і вуаля - "збільшення дільничної швидкості в порівнянні з 1913 роком на 38%".
Re: ЖД-транспорт :-)
ЄБА закликала просубсидувати "Укрзалізницю"
https://epravda.com.ua/biznes/yeba-zakl ... yu-809327/
Володимир Тунік-Фриз — 17 липня, 19:00
Європейська Бізнес Асоціація (ЄБА) звернулась із закликом передбачити субсидії для "Укрзалізниці" на пасажирські перевезення.
Про це повідомляє Європейська Бізнес Асоціація на своєму сайті.
Звернення направили до віцепрем’єр-міністра з відновлення України - міністра розвитку громад та територій Олександра Кулеби.
ЄБА закликає:
Проте бізнес-спільнота вважає таку практику економічно невиправданою та тою, що не відповідає європейським практикам і негативно впливає на розвиток залізничної галузі", – йдеться у повідомленні.
https://epravda.com.ua/biznes/yeba-zakl ... yu-809327/
Володимир Тунік-Фриз — 17 липня, 19:00
Європейська Бізнес Асоціація (ЄБА) звернулась із закликом передбачити субсидії для "Укрзалізниці" на пасажирські перевезення.
Про це повідомляє Європейська Бізнес Асоціація на своєму сайті.
Звернення направили до віцепрем’єр-міністра з відновлення України - міністра розвитку громад та територій Олександра Кулеби.
ЄБА закликає:
- Міністерство розвитку громад та територій — підготувати та подати до Мінфіну бюджетний запит на компенсацію прогнозованих збитків Укрзалізниці у 2026 році від пасажирських перевезень;
Міністерство фінансів України — розглянути можливість включити відповідні видатки до проєкту Закону "Про Державний бюджет України на 2026 рік".
- У бізнес асоціації додали, що у 2024 році збитки Укрзалізниці від пасажирських перевезень перевищили 18 млрд грн, а у 2025 році, попри виділення 4,3 млрд грн на компенсацію, прогнозовано сягнуть понад 22 млрд грн. Водночас в середньому доходи у пасажирському сегменті покривають лише близько 40% витрат.
Проте бізнес-спільнота вважає таку практику економічно невиправданою та тою, що не відповідає європейським практикам і негативно впливає на розвиток залізничної галузі", – йдеться у повідомленні.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3570
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: ЖД-транспорт :-)
А EBA тут каким боком, прошу прощения?
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: ЖД-транспорт :-)
каким-каким - ассоциативным!
что такое ЛЮБАЯ ассоциация - это ШИРМА, созданная, управляемая и финансируемая реальными игроками рынка, для того, чтобы в любых случаях громких разговоров с гос.органами или СМИ не светиться самим. Их как грязи, 50% - голова, секретарша и бухгалтер, еще 25% - набирают бывших чиновников, которые знают как войти в любой кабинет без стука, еще 25% - просто решалы с баблом. К тем, кто реально что-то может решить - приходят новые члены - как к самостоятельной организации, а не чьей-то ширме.
ЕБА - не хуже и не лучше всех остальных. Просто самая старая и достаточно успешная, совместив те самые 25+25%. Создана европейскими компаниями, зашедшими на наш рынок сразу после развала совка. Там нет ничего государственного, но да - есть связи, в т.ч. благодаря такой же модели у головных контор на родине. Чем ЕБА известна - тем, что благодаря создателям - изначально европейским дочкам - помогала ЕС собирать реальные данные про Украину и про ведение тут бизнеса. Поэтому они на каждом столбе пишут про еврокомиссию. Самое смешное, что те же европейские компании уже создали минимум 2 известные мне ассоциации помельче для решения приземленных вопросов, чтобы ЕБА занималась вопросами глобальными.
А каким боком - да кому-то из участников ценник УЗ подняла, вот и все. Тут же пресс-релиз и требования.

что такое ЛЮБАЯ ассоциация - это ШИРМА, созданная, управляемая и финансируемая реальными игроками рынка, для того, чтобы в любых случаях громких разговоров с гос.органами или СМИ не светиться самим. Их как грязи, 50% - голова, секретарша и бухгалтер, еще 25% - набирают бывших чиновников, которые знают как войти в любой кабинет без стука, еще 25% - просто решалы с баблом. К тем, кто реально что-то может решить - приходят новые члены - как к самостоятельной организации, а не чьей-то ширме.
ЕБА - не хуже и не лучше всех остальных. Просто самая старая и достаточно успешная, совместив те самые 25+25%. Создана европейскими компаниями, зашедшими на наш рынок сразу после развала совка. Там нет ничего государственного, но да - есть связи, в т.ч. благодаря такой же модели у головных контор на родине. Чем ЕБА известна - тем, что благодаря создателям - изначально европейским дочкам - помогала ЕС собирать реальные данные про Украину и про ведение тут бизнеса. Поэтому они на каждом столбе пишут про еврокомиссию. Самое смешное, что те же европейские компании уже создали минимум 2 известные мне ассоциации помельче для решения приземленных вопросов, чтобы ЕБА занималась вопросами глобальными.
А каким боком - да кому-то из участников ценник УЗ подняла, вот и все. Тут же пресс-релиз и требования.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3570
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: ЖД-транспорт :-)
Как пошло и низко...
А я такого себе нафантазировал, даже начал проверять, есть ли кросс субсидирование в Европах...
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ