Аэропорты/самолёты

Обо всём и не только

Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9674
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение dimentiy »

Відмовилися, і правильно роблять. Занадто багато невідомого наразі.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Аеропорти / літаки

Сообщение Бодрый »

"Всё идёт по строго утвержденному плану!"
Суверенная авиация. Маршрут полета между Калининградом (KGD) и Минском (MSQ)
Вложения
FB_IMG_1748975640738.jpg
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9674
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Re: Аэропорты/самолёты

Сообщение dimentiy »

Наближаємось до 4.20. Дуже близько.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6089
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аеропорти/літаки

Сообщение euhome »

Wizz Air падає у штопор: акції компанії летять у прірву через масові простої літаків

https://epravda.com.ua/biznes/wizz-air- ... iv-807605/

Артур Крижний — 5 червня, 12:46

Бюджетна авіакомпанія Wizz Air зазнала значного падіння прибутку через простої літаків, які очікують на ремонт двигунів, що спричинило обвал її акцій на 23%.

Про це повідомляє агентство Reuters.

Станом на 9 травня компанія мала 37 літаків, що не використовуються. До кінця першої половини фінансового 2026 року очікується, що 34 літаки залишаться на землі — середній термін ремонту складає близько 300 днів.

Ці проблеми виникли через дефекти в двигунах Pratt & Whitney, які належать компанії RTX, що обмежило можливість Wizz Air нарощувати кількість рейсів. За останній рік компанія вже двічі попереджала про зниження прибутків.

Генеральний директор Wizz Air Йожеф Вараді заявив в інтерв’ю Reuters, що ремонтні труднощі з двигунами впливатимуть на авіакомпанію ще протягом 2–3 років.

"У нас вже є більше року досвіду роботи в унікальних умовах — ситуації, коли попит перевищує пропозицію", — додав Вараді у своїй заяві в четвер.

Операційний прибуток за фінансовий рік, що завершився 31 березня, впав на 61,7% і склав 167,5 млн євро, що значно менше за прогнози аналітиків (246 млн євро).

Акції Wizz Air, що торгуються на Лондонській біржі, впали на 26%. За останній рік ціна акцій знизилася на 48%, і компанія залишається найгіршим гравцем серед європейських авіакомпаній за цим показником.

Новини про проблеми Wizz Air негативно вплинули і на інші авіакомпанії: акції Lufthansa, easyJet і IAG (власник British Airways) знизилися на 1,5–2,7%.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Аеропорти / літаки

Сообщение Бодрый »

Енгельс...
Вложения
Фото з інету
Фото з інету
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Аеропорти / літаки

Сообщение Бодрый »

Найбільша компенсація в історії. Суд поставив крапку у гучній справі про вкрадені Росією літаки

Високий суд Лондона дозволив ірландській компанії AerCap відшкодувати понад $1,03 млрд збитків за літаки, які застрягли в Росії з початку повномасштабного вторгнення в Україну.

Про це пише Reuters. Розмір компенсації, присудженої AerCap, став одним із найбільших за всю історію британських судів.

Суд виніс загальне рішення на користь лізингових компаній у багатомільярдній судовій суперечці зі страховиками після гучного судового розгляду.

Суддя Крістофер Бутчер постановив, що втрата майже 150 літаків і двигунів сталася 10 березня 2022 року, коли російське законодавство заборонило їхній експорт.

Таким чином, втрати визнано наслідком «акту або наказу уряду Росії», що дає змогу стягувати компенсацію за полісом «воєнних ризиків», а не за загальною страховкою «від усіх ризиків», на яку сподівалася AerCap.

Початковий позов AerCap на $3,4 млрд у жовтні 2024 року було скорочено до більш ніж $2 млрд після врегулювання. Претензії інших лізингодавців у справі сягають сотень мільйонів доларів. Суддя також постановив, що санкції ЄС та США не перешкоджають страховикам відшкодовувати позивачам збитки за втрату літаків, які були передані у лізинг російським авіакомпаніям.
https://biz.nv.ua/ukr/markets/naybilsha ... 21439.html
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Аеропорти / літаки

Сообщение Бодрый »

В Індії розбився пасажирський літак Air India: що відомо

Літак Boeing 787-8 Dreamliner авіакомпанії Air India зазнав аварії одразу після вильоту з аеропорту Ахмедабада. На борту перебувало 230 пасажирів та 12 членів екіпажу.

Літак авіакомпанії Air India до Лондона розбився невдовзі після зльоту біля аеропорту Ахмедабада на заході Індії в четвер вдень, повідомляє India Today, пише УНН.

Деталі
За даними видання, на борту Boeing 787-8 Dreamliner перебували 242 людини, у тому числі 230 пасажирів і 12 членів екіпажу. Візуальні дані з цього місця показали густий чорний дим у повітрі, очікуються додаткові подробиці про аварію.

Рейс був ідентифікований як Air India 171, онлайн-трекери показали, що рейс виконувався о 13:10 за місцевим часом з міжнародного аеропорту імені Сардара Валлабхай Пателя в Ахмедабаді до аеропорту Гатвік у Лондоні.

Після аварії на місце виїхали служби екстреної допомоги, включаючи сім пожежних машин.

Водночас Reuters пише з посиланням на джерело в авіаційній сфері, що літак прямував до Бірмінгема. І пише, що, за даними телеканалів, на борту літака перебували понад 100 осіб. Вони також показали відео людей, яких переміщують на ношах і везуть на машинах швидкої допомоги.
https://unn.ua/news/v-indii-rozbyvsia-p ... cho-vidomo
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6089
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Аеропорти / літаки

Сообщение euhome »

Українська авіакомпанія SkyUp поповнила свій флот

https://epravda.com.ua/biznes/ukrajinsk ... ot-808922/

Андрій Муравський — 7 липня 2025, 20:40

Ісландський лоукостер Play передав частину свого парку українській авіакомпанії SkyUp, яка в умовах війни працює з європейських хабів.

Про це повідомляє сайт Аvianews.com.

"Червоні літаки ісландського лоукостера PLAY змінили забарвлення, реєстрацію і тепер виконують польоти для SkyUp – авіакомпанії з українським корінням. Якщо все вдасться, ісландці зможуть врятувати свій бізнес, одночасно допомагаючи українським авіаторам", – говориться у публікації.

"Одразу чотири літаки PLAY вже опинилися або найближчим часом опиняться в розпорядженні української авіакомпанії SkyUp, яка після широкомасштабного російського вторгнення в Україну 2022 року змушена базуватися за межами рідної країни", – пише сайт.

Сьогодні орендовані в ісландців борти вже виконують регулярні рейси з Кишинева, а також польських і румунських міст.

З десяти літаків, якими володіє авіакомпанія PLAY, шість буде здано в лізинг іншим європейським авіаперевізникам

Авіакомпанія PLAY, яка здійснила свій перший рейс у 2021 році і мала намір з'єднувати Європу і Північну Америку з пересадкою в Рейк'явіку, але амбітна модель не витримала конкуренції. Цієї осені авіакомпанія повністю відмовиться від польотів до Північної Америки.

Також буде скорочено кількість рейсів у міста Північної Європи і фокусується на прямих рейсах з Ісландії за туристичними напрямками в Південній Європі.

"Для SkyUp, яка активно розвиває присутність на ринку ЄС, поки український ринок закритий для польотів, нові літаки від PLAY - можливість посилити свої позиції в Європі. А для PLAY – шанс скоротити витрати і стабілізувати своє фінансове становище", – говориться у публікації.

"Одна авіакомпанія рятується від банкрутства, а інша - від війни. Економіка, авіація і геополітика переплелися найнесподіванішим чином", – пише Аvianews.com.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Ответить