Скоростной трамвай на левом берегу
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Скоростной трамвай на левом берегу
за 10? там что, пролетные (да хоть какие-нибудь) конструкции с момента открытия в 2000 кто-то менял?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3637
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Скоростной трамвай на левом берегу
Навіщо прогонові конструкції міняти кожні 10-20 років??? Достатньо слідкувати за асфальтним покриттям, яке слугує захистом для залізобетонних конструкцій та за деформаційними швами. Цього не робили - отримали.
Навіть на Зої Гайдай перехід набув аварійного стану саме через те, що ШЕУ Київавтодора ігнорувало скарги на покриття та попередження про вплив вологи та солі на конструкції переходу.
Кожні 5-10 років проводиться поточний ремонт в залежності від умов та навантаження, а тут воно мінімальне.
Навіть на Зої Гайдай перехід набув аварійного стану саме через те, що ШЕУ Київавтодора ігнорувало скарги на покриття та попередження про вплив вологи та солі на конструкції переходу.
Кожні 5-10 років проводиться поточний ремонт в залежності від умов та навантаження, а тут воно мінімальне.
Re: Скоростной трамвай на левом берегу
под рельсами, под щебнем есть асфальт? Я вот ни разу не видел, чтобы снимали рельсы, заново хоть что-то гидроизолировали и снова укладывали рельсы. Нигде. Тут все проще - советско-экономный вариант работы ЖБК и/или монолитчиков...... И примеров тому - сколько угодно по всему совку. наш мост метро (единственный оставленный в живых - остальные такие снесли давным-давно) ярчайший тому пример. Ну и тот факт, что эти балки сейчас меняют везде во время реконструкций - тоже говорит о многом.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3637
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Скоростной трамвай на левом берегу
Який ще асфальт під рейками? 
Де на цьому шляхопроводі рейки???
Факт наскрізної заміни балок свідчить лише про те, що повна відсутність догляду за покриттям та мостовими конструкціями призводить до неминучого руйнування та значного збільшення масштабів як робіт, так й витрат, оскільки поточний ремонт стає безглуздим. З поточних ремонтів прикурити багато не вдається.
Поки там час від часу перекладали асфальт та ремонтували деформаційні шви - жодних проблем не виникало.
Де на цьому шляхопроводі рейки???
Факт наскрізної заміни балок свідчить лише про те, що повна відсутність догляду за покриттям та мостовими конструкціями призводить до неминучого руйнування та значного збільшення масштабів як робіт, так й витрат, оскільки поточний ремонт стає безглуздим. З поточних ремонтів прикурити багато не вдається.
Поки там час від часу перекладали асфальт та ремонтували деформаційні шви - жодних проблем не виникало.
Re: Скоростной трамвай на левом берегу
упс, перечитал твой пост не по диагонали - думал это шухевича....
А на рональда, нашего, понимаете ли, рейгана - трамвая сверху нет, это да. Только качество бетона от этого не становится лучше. И да - дамбы и плотины тоже из бетона - и их тоже не гидроизолируют снаружи. Так что вопрос не в асфальте - а в бетоне. Асфальт - так, верхнее покрытие. Гидроизолом он является более чем побочно.
А на рональда, нашего, понимаете ли, рейгана - трамвая сверху нет, это да. Только качество бетона от этого не становится лучше. И да - дамбы и плотины тоже из бетона - и их тоже не гидроизолируют снаружи. Так что вопрос не в асфальте - а в бетоне. Асфальт - так, верхнее покрытие. Гидроизолом он является более чем побочно.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3637
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Скоростной трамвай на левом берегу
Умовна "якість" бетону, скоріше, його тривалість життя, напряму залежить від того, як він "захищений", - що та в якому стані зверху.
За ці моменти відповідають два комунальних підприємства (КАШМ та ШЕУ), які входять в орбіту однієї корпорації КиївавтодИр, яка не просто забила, а поклала товстенний болт на систему поточного обслуговування, бо цікавіше проводити тендери та нормально прикурювати з них. Я вже не кажу про інші цікаві історії з мертвими душами та віртуальними обстеженнями, то парафія слідчих.
Якщо раніше була хоч імітація відповідальності з якимось звільненнями, зараз все всіх влаштовує і вдало прикривається "...з того часу жодного разу не ремонтувався", хоча лише остання фраза вже має бути приводом для службового розслідування.
Як впливає асфальт (навіть без спеціальної ізоляції) на тривалість життя внизу - вже розписував про Оболонь на прикладі ЗГ. На сусідніх вулицях оновили асфальт і переходи миттєво перестали текти, - це не панацея, звичайно, але має безпосередній вплив та продовжує термін експлуатації.
За ці моменти відповідають два комунальних підприємства (КАШМ та ШЕУ), які входять в орбіту однієї корпорації КиївавтодИр, яка не просто забила, а поклала товстенний болт на систему поточного обслуговування, бо цікавіше проводити тендери та нормально прикурювати з них. Я вже не кажу про інші цікаві історії з мертвими душами та віртуальними обстеженнями, то парафія слідчих.
Якщо раніше була хоч імітація відповідальності з якимось звільненнями, зараз все всіх влаштовує і вдало прикривається "...з того часу жодного разу не ремонтувався", хоча лише остання фраза вже має бути приводом для службового розслідування.
Як впливає асфальт (навіть без спеціальної ізоляції) на тривалість життя внизу - вже розписував про Оболонь на прикладі ЗГ. На сусідніх вулицях оновили асфальт і переходи миттєво перестали текти, - це не панацея, звичайно, але має безпосередній вплив та продовжує термін експлуатації.
Re: Скоростной трамвай на левом берегу
Я наверное перестану участвовать в этой дисскусии, т.к. она не имеет смысла. Еще раз - бетон полностью самодостаточен. А я пойду поищу слои асфальта на доме с химерами, может не досмотрел.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3637
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Скоростной трамвай на левом берегу
То бетон самодостатоній, то неякісний... Вже можна визначитися?))
Якщо сучасний бетон настільки якісніший за створений 25 років тому, чому ж його досі фарбують в декілька шарів та стільки уваги приділяють якості гідроізоляції?))
Бетон руйнується через вологу, особливо за умов перепадів температур + впливу солі й інших хімічних сполук (взимку). Саме тому його захищають шаром фарби (а не просто заради краси) на відкритих вертикальних ділянках, на горизонтальних - рубероїд/бітум/полімер та т.п. Перевірка, запобігання руйнуванню ізоляцій, ремонт деформаційних швів - все це має бути систематичним, рутинним. Всього цього останні 10+ років не було. Це і є причиною. Крапка.
Якщо сучасний бетон настільки якісніший за створений 25 років тому, чому ж його досі фарбують в декілька шарів та стільки уваги приділяють якості гідроізоляції?))
Бетон руйнується через вологу, особливо за умов перепадів температур + впливу солі й інших хімічних сполук (взимку). Саме тому його захищають шаром фарби (а не просто заради краси) на відкритих вертикальних ділянках, на горизонтальних - рубероїд/бітум/полімер та т.п. Перевірка, запобігання руйнуванню ізоляцій, ремонт деформаційних швів - все це має бути систематичним, рутинним. Всього цього останні 10+ років не було. Це і є причиною. Крапка.
Re: Скоростной трамвай на левом берегу
блин, ну покажи мне "внешнюю защиту" на десятках километров дамб возле киева.......
как с графитчиком разговариваю - "мы красим и создаем защитный слой на бетоне".
как с графитчиком разговариваю - "мы красим и создаем защитный слой на бетоне".
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: Скоростной трамвай на левом берегу
Бетон бетону рознь. Тут стоит понимать, что в нормальном бетоне присутствуют присадки типа тех же полимеров, пластификаторов и т.д, - что существенно может удорожать конечную субстанцию, но при этом и сделать ее гораздо более долговечной, эластичной и улучшить защитные свойства. Поэтому TANK от части прав, качество бетона это не миф, а обычная реальность. Много где в мире, при соблюдении правильной технологий, бетон абсолютно самодостаточен и никто его не красит и не обрабатывает для защиты. Либо что-то совсем базовое типа прозрачный воск матовый, или патина, или еще что. Часто фасады можно встретить из голого бетона. Просто для Украины это сложные материи.Rider писал(а): ↑12 авг 2025, 15:32То бетон самодостатоній, то неякісний... Вже можна визначитися?))
Якщо сучасний бетон настільки якісніший за створений 25 років тому, чому ж його досі фарбують в декілька шарів та стільки уваги приділяють якості гідроізоляції?))
Бетон руйнується через вологу, особливо за умов перепадів температур + впливу солі й інших хімічних сполук (взимку). Саме тому його захищають шаром фарби (а не просто заради краси) на відкритих вертикальних ділянках, на горизонтальних - рубероїд/бітум/полімер та т.п. Перевірка, запобігання руйнуванню ізоляцій, ремонт деформаційних швів - все це має бути систематичним, рутинним. Всього цього останні 10+ років не було. Це і є причиною. Крапка.
Посмотри хотя бы в Европе как строят мосты, сдают обьекты, как опалубки с колонн разбирают, как десятилетиями лежит тот же безбалласт на открытом пространстве(горизонтально) и контачит с окр.средой, и состояние там как с 1го дня заливки. Там каждая партия перед заливкой проверяется лабами подрядчика/субподрядчика прямо на обьекте. В Украине все гораздо быстрее развалится даже с учетом покраски и/или гидроизоляции

- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3637
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Скоростной трамвай на левом берегу
Для початку непогано читати все, а не тільки частково
Ну а порівнювати марку бетону мостової споруди з дамбою - це топ.Бетон руйнується через вологу, особливо за умов перепадів температур + впливу солі й інших хімічних сполук (взимку).
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3637
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Скоростной трамвай на левом берегу
Проїхав за кермом Польщу до Вроцлава та назад, на власні очі бачив як фарбують. Наступного разу передам, що дурну роботу роблять або вони не європейціberest писал(а): ↑12 авг 2025, 19:19Посмотри хотя бы в Европе как строят мосты, сдают обьекты, как опалубки с колонн разбирают, как десятилетиями лежит тот же безбалласт на открытом пространстве(горизонтально) и контачит с окр.средой, и состояние там как с 1го дня заливки. Там каждая партия перед заливкой проверяется лабами подрядчика/субподрядчика прямо на обьекте.

Та я з самого початку писав не про те, бо спихнути все на бетон - це найпростіше.
В якій країні інженерні споруди знаходяться без нагляду 10+ років?
Блін, на "Шухевича" сходи лежать з січня 2024 року (!), на дворі - серпень 2025. Що ще потрібно казати про відношення до споруд?
Re: Скоростной трамвай на левом берегу
Разговор и вправду максимально смешной. Европа не ограничивается одной лишь Польшой, как и Польша не ограничивается одной лишь дорогой до Вроцлава и назад.Rider писал(а): ↑15 авг 2025, 12:30Проїхав за кермом Польщу до Вроцлава та назад, на власні очі бачив як фарбують. Наступного разу передам, що дурну роботу роблять або вони не європейціberest писал(а): ↑12 авг 2025, 19:19Посмотри хотя бы в Европе как строят мосты, сдают обьекты, как опалубки с колонн разбирают, как десятилетиями лежит тот же безбалласт на открытом пространстве(горизонтально) и контачит с окр.средой, и состояние там как с 1го дня заливки. Там каждая партия перед заливкой проверяется лабами подрядчика/субподрядчика прямо на обьекте.![]()
Если будет желание и интерес, то изучите глубже. Можно начать с обьектов Zublin, Strabag, Porr, Max Bogl и других.
Как и я нигде не писал, что все находится абсолютно без какого либо осмотра/чеков все 10+ лет. Мой тезис лишь о том, о чем писал и TANK, - самодостаточный и maintenance free, - и такого овердофига.
Как пример: SFS Nurnberg - Ingolstadt , магистрали 20 лет. Основание и конструкции - без какого либо обслуживания с 1го дня заливки. Бетон без какой либо покраски и доп.защиты. Обслуживают только верхнюю часть строения: рельсы, скрепления и т.д. Вопросы?
Примеров могу приводить еще очень много, но не вижу смысла, так как и так все давным-давно лежит в открытом доступе в интернетах.
Відношення до споруд и качество работ - это все из одной оперы, и тут никто не спорит. Украина в этом плане антипример, а не пример. Жмут деньги на всем, на чем можно, не придерживаются технологий и т.д. Вот оно и вылазит боком. Дальше все как обычно: люди бідкаються, а влада розводить руками.
Re: Скоростной трамвай на левом берегу
Может то, что цемент украли? дважды - трижды?
Вот ты меня прости - что значит УХОД ЗА БЕТОННОЙ СТУПЕНЬКОЙ?????????? ее палубным лаком красить после каждого дождя нужно, что-ли? Или бетонная ступенька без асфальта не стоит? БРЕД КАКОЙ-ТО.
По поводу гидротеха и ступеньки - молчу. Это верх идиотизма. когда я на дачу заказывал 500 бетон (который был АЖ на 250 грн. дороже на миксере - это $50 на тот момент) мои соседи крутили пальцем у виска. Только у меня все стоит, а они, со своим 100 или 300 - каждый год подмазывают.
Вот и ступеньки те так же заливали - максимум 300, да еще с украденным цементом...........
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9695
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Re: Скоростной трамвай на левом берегу
Rider, для того, щоб довести недолугість КАШМ та ШЕУ, висмоктувати із пальця якість моменти про бетон немає сенсу. Звісно, бетон є різний, домішки, хімія, все таке. Але якщо воно розсипається від того, що десь там солона вода в сезон підтікає через отвір в трубі зливу протягом 10 років на споруді із строком експлуатації куди більшим — тут проблеми дещо інші. Вірніше, проблем набагато більше, ніж просто дорожній стан зверху, це очевидно.
У мене куди більше питань до ДБН, які дозволяють будувати такі споруди із такого бетону (якщо, звісно, не доведено злочин, де марка бетону або домішки були «вкрадені»).
А з приводу якості роботи КАШМ та ШЕУ ні у кого взагалі ілюзій немає. Ми тут наразі повертаємось до проблеми стрибаючих машин по підвісних мостах. Теоретично воно все правильно і логічно, але на практиці є куди більше факторів.
У мене куди більше питань до ДБН, які дозволяють будувати такі споруди із такого бетону (якщо, звісно, не доведено злочин, де марка бетону або домішки були «вкрадені»).
А з приводу якості роботи КАШМ та ШЕУ ні у кого взагалі ілюзій немає. Ми тут наразі повертаємось до проблеми стрибаючих машин по підвісних мостах. Теоретично воно все правильно і логічно, але на практиці є куди більше факторів.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция