ЖД-транспорт :-)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Коржик
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 3634
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: ЖД-транспорт :-)
Два вопроса: кто виноват и что делать почему и зачем?
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Re: ЖД-транспорт :-)
УЗ: Програма безкоштовних 3000 км стимулюватиме подорожі в непікові періоди
https://www.pravda.com.ua/news/2025/11/01/8005429/
Катерина Тищенко — 1 листопада 2025, 23:32
Програма "Укрзалізниці" щодо безкоштовних 3000 км поїздок Україною стимулюватиме подорожі в непікові періоди.
Джерело: "Укрзалізниця"
Дослівно: "Деталі – вже скоро. Втім, розповідаємо відразу, чому саме 3000 км: це дорівнює подорожі туди-зворотно найдовшим на сьогодні рейсом по Україні! Ми хочемо, щоб доступно відкрити нашу країну міг кожен, навіть якщо це мандрівка з одного краю нашої країни в інший!
І ще: знаємо, що в піковий період не просто "зловити" квитки. Тож програма УЗ-3000 якраз і допоможе розвантажити пік – вона стимулюватиме подорожі в непікові періоди".
Деталі: Також в УЗ заявили, що анонсована програма є важливою складовою системного державного фінансування пасажирських перевезень.
"Це – надважливо і для всіх залізничників, щоб була впевненість у майбутньому галузі", – йдеться в повідомленні.
[skip]
https://www.pravda.com.ua/news/2025/11/01/8005429/
Катерина Тищенко — 1 листопада 2025, 23:32
Програма "Укрзалізниці" щодо безкоштовних 3000 км поїздок Україною стимулюватиме подорожі в непікові періоди.
Джерело: "Укрзалізниця"
Дослівно: "Деталі – вже скоро. Втім, розповідаємо відразу, чому саме 3000 км: це дорівнює подорожі туди-зворотно найдовшим на сьогодні рейсом по Україні! Ми хочемо, щоб доступно відкрити нашу країну міг кожен, навіть якщо це мандрівка з одного краю нашої країни в інший!
І ще: знаємо, що в піковий період не просто "зловити" квитки. Тож програма УЗ-3000 якраз і допоможе розвантажити пік – вона стимулюватиме подорожі в непікові періоди".
Деталі: Також в УЗ заявили, що анонсована програма є важливою складовою системного державного фінансування пасажирських перевезень.
"Це – надважливо і для всіх залізничників, щоб була впевненість у майбутньому галузі", – йдеться в повідомленні.
[skip]
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: ЖД-транспорт :-)
идиотизм. еще и во время войны. Отобрать у киева 8 ярдов потому что денег нет и устроить социализм в ЖД?.....
Чтобы был понятен массшатб распила - 3000 км х 35000000 населения украины = 105 миллиардов км... или 2625000 кругосветных путешествий по длинне окружности нашего шарика.
Чтобы был понятен массшатб распила - 3000 км х 35000000 населения украины = 105 миллиардов км... или 2625000 кругосветных путешествий по длинне окружности нашего шарика.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: ЖД-транспорт :-)
Я б і 10 відібрав. Може вистачить, щоб ЕРки і ЕПЛки які і досі за КПТ "висять" і на Б-Тех гниють, загнати на КЕВРЗ, відкапіталити і запустити в обіг МЕ, зробивши інтервали 30 хвилин протягом дня, а в "пік" скоротити до 15 хвилин

Re: ЖД-транспорт :-)
да не вопрос, отбирай))))) только они все равно не ЕРки пойдут, а на +100 км социализма, будет 3100!)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Re: ЖД-транспорт :-)
шапито must go on:
1. Втрачено 49% вантажних перевезень. Потрібні 16 млрд грн з бюджету для компенсації збитків УЗ. Необхідно проіндексувати вантажні тарифи у 2 етапи.
2. Для програми «УЗ-3000» «Укрзалізниці» не потрібне додаткове фінансування від держави.
смешные клоуны, дайте два)))
1. Втрачено 49% вантажних перевезень. Потрібні 16 млрд грн з бюджету для компенсації збитків УЗ. Необхідно проіндексувати вантажні тарифи у 2 етапи.
2. Для програми «УЗ-3000» «Укрзалізниці» не потрібне додаткове фінансування від держави.
смешные клоуны, дайте два)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Klovsky
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 12660
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: ЖД-транспорт :-)
А які додаткові витрати, якщо і так іноді потяги з порожніми місцями ходять?
Тільки пізно реалізовується програма. Згадаймо, чому зазвичай перепис населення у листопаді був? Бо мінімально народ пересувається в листопаді по країні - період найменшої внутрішньої міграційної активності. Звісно, потім ще будуть неодноразово піки та провали, але листопад завжди мав провал.
Ця програма - переважно не для тих, хто заплатив би гроші за проїзд, а саме для тих, хто без неї на потязі з вільними місцями б не поїхав.
Тільки пізно реалізовується програма. Згадаймо, чому зазвичай перепис населення у листопаді був? Бо мінімально народ пересувається в листопаді по країні - період найменшої внутрішньої міграційної активності. Звісно, потім ще будуть неодноразово піки та провали, але листопад завжди мав провал.
Ця програма - переважно не для тих, хто заплатив би гроші за проїзд, а саме для тих, хто без неї на потязі з вільними місцями б не поїхав.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: ЖД-транспорт :-)
Не поїхав (без програми УЗ-3000) би куди? Вартість квитка в плацкарт чи нефірмове купе давно перестала бути лімітуючим фактором для планування поїздок.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 12660
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: ЖД-транспорт :-)
Jyraff, 3000 км - це десь 5-6 поїздок Київ-Львів.
Навіть при ціні плацкарта в 200 грн - це 1000...1200 грн економії.
Пенсіонери, які отримують пенсію в 5500, а віддають за комуналку та ліки більше половини пенсії (а ще ж їсти треба купити), залюбки скористаються програмою.
Студенти, які раніше могли почати кар'єру з мінімальної посади "на пабєґушках" в офісі й узагальнювати всяку маячню та розносити документи - тепер витіснені штучним інтелектом, документами з цифровим підписом та вотсапом) - в них теж в багатьох студентів є бажання поїхати до рідних ледь не щотижня - на автобусах (бо ціна не сильно відрізняється від УЗ) - і хоча це для нас з вами дешево їздити, але коли поїздок багато і грошей мало - ці студенти оберуть не дешевий бус, а абсолютно безкоштовний проїзд УЗ.
І я маю на увазі не просто, що без УЗ-3000 "ці люди не поїхали б", а також, що "вони не поїхали б саме УЗ", бо якщо вартість порівняна бус/УЗ, то за лавЕ поїдуть і бусом, а ось без лавЕ будуть шукати безкоштовні варіанти.
Навіть при ціні плацкарта в 200 грн - це 1000...1200 грн економії.
Пенсіонери, які отримують пенсію в 5500, а віддають за комуналку та ліки більше половини пенсії (а ще ж їсти треба купити), залюбки скористаються програмою.
Студенти, які раніше могли почати кар'єру з мінімальної посади "на пабєґушках" в офісі й узагальнювати всяку маячню та розносити документи - тепер витіснені штучним інтелектом, документами з цифровим підписом та вотсапом) - в них теж в багатьох студентів є бажання поїхати до рідних ледь не щотижня - на автобусах (бо ціна не сильно відрізняється від УЗ) - і хоча це для нас з вами дешево їздити, але коли поїздок багато і грошей мало - ці студенти оберуть не дешевий бус, а абсолютно безкоштовний проїзд УЗ.
І я маю на увазі не просто, що без УЗ-3000 "ці люди не поїхали б", а також, що "вони не поїхали б саме УЗ", бо якщо вартість порівняна бус/УЗ, то за лавЕ поїдуть і бусом, а ось без лавЕ будуть шукати безкоштовні варіанти.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: ЖД-транспорт :-)
Я не це мав на увазі. Витрати на поїздку - це не тільки проїзд. Умовний пенсіонер поїхав з Києва у Львів (чи навпаки) щоб що? Щось подивитись/відпочити - це витрати, до родичів - це витрати (з пустими руками рідко їздять). І ці витрати часто перевищують вартість проїзду. Тому знижка в 400 грн. у вигляді безкоштовного проїзду не стане причиною викласти інші 1000-2000-... і поїхати.
Студенти - потенційно так, але у них і так 50% знижки, з якою ціни підйомні навіть на стипендію. Хіба що тепер зможуть побалувать себе купешкою.
Студенти - потенційно так, але у них і так 50% знижки, з якою ціни підйомні навіть на стипендію. Хіба що тепер зможуть побалувать себе купешкою.
- Коржик
- Мэр (городской голова)

- Сообщения: 3634
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Re: ЖД-транспорт :-)
Именно.
Тут можно провести пример с лоукостом, где билет стоит три копейки, но аэропорт в такой дыре, а время вылета такое позднее или раннее, что доберёшься только на такси, что полностью нивелирует дешёвый перелёт.
Ну и как справедливо было отмечено выше, ну приехал/прилетел ты. Надо где-то жить. Надо что-то есть. Надо как-то развлекаться.
Тут можно провести пример с лоукостом, где билет стоит три копейки, но аэропорт в такой дыре, а время вылета такое позднее или раннее, что доберёшься только на такси, что полностью нивелирует дешёвый перелёт.
Ну и как справедливо было отмечено выше, ну приехал/прилетел ты. Надо где-то жить. Надо что-то есть. Надо как-то развлекаться.
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ

