а деньгу взяли как за фирменный поезд?mich писал(а):Ехали в старючем купейном, который казалось вот-вот развалится .
Скоростное движение
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Нові вагони «Україна-1» відправились до Москви
17 березня з залізничного вокзалу ст. Київ-Пасажирський відправився в рейс новий склад фірмового швидкого поїзду №3/4 «КИЇВ» сполученням Київ-Москва-Київ.У складі потягу представлено нові купейні вагони вітчизняного виробництва „Україна-1” підвищеної пасажиромісткості (10 купе), виготовлені ВАТ «Крюковський вагонобудівний завод» на замовлення і за кошти Укрзалізниці. Як відомо, стандартний купейний вагон, який експлуатується на Укрзалізниці, має 36 місць.
Вагони „Україна-1” розраховані на швидкість до 200 км/год., мають сучасний інтер’єр, обладнані екологічно чистими санітарними системами, герметичними кондиціонерами, системами охоронної і пожежної сигналізації, поїзною автоматизованою інформаційно-діагностичною системою (ПАІДС); системами автоблокування вхідних дверей при швидкості більше 5 км/год. Вартість одного вагона складає 3422,5 тис. грн. без урахування ПДВ.
Відправляючи потяг Генеральний директор Укрзалізниці Василь Гладкіх повідомив, що в цьому році залізниця почала програму оновлення рухомого складу. Програма розрахована на термін до 2010 року. «Я переконаний, що ми будуємо для наших дітей і нам під силу вирішувати найскладніші завдання», –відзначив Василь Гладкіх.
Укрзалізниця орієнтована на вітчизняного виробника і підтримує тісний зв’язок з українськими машинобудівниками. У відповідності до Комплексної програми оновлення залізничного рухомого складу на 2006-2010 рр., вже в цьому році за рахунок реалізації інвестиційної програми Укрзалізниця замовила на ВАТ «Крюковський вагонобудівний завод» 151 пасажирський вагон. Окрім пасажирських вагонів планується закупівля 25 магістральних електровозів, 320 вагонів дизель-електропоїздів, 5 тис. вантажних вагонів, на інших машинобудівних підприємствах України, на загальну суму 2,9 млрд. грн., що в 9 разів більше, ніж у минулому році.
Генеральний директор зазначив, що поки що закупівля нових вагонів можлива лише за рахунок заробітної плати працівників залізниці. «Я вдячний залізничникам за те, що вони кожен день своєю працею зміцнюють нашу залізницю і нашу Україну», – сказав Василь Гладкіх.
Швидкий фірмовий потяг «КИЇВ» відправляється з Києва – о 20:42 і прибуває до Москви – о 10:50. Відстань між столицями Росії та України потяг долає за 14 год. 8 хв.
Вартість проїзду в вагонах поїзда 3/4 «КИЇВ» від станції Київ–Пасажирський до станції Москва–Київська складає: в вагоні СВ 383 грн., купейному вагоні – 197 грн., плацкарті – 118 грн.
Управління взаємодії зі ЗМІ Укрзалізниці
Тел.: (044) 465-14-28, ф. 465-14-77, presscenter@uz.gov.ua
17 березня з залізничного вокзалу ст. Київ-Пасажирський відправився в рейс новий склад фірмового швидкого поїзду №3/4 «КИЇВ» сполученням Київ-Москва-Київ.У складі потягу представлено нові купейні вагони вітчизняного виробництва „Україна-1” підвищеної пасажиромісткості (10 купе), виготовлені ВАТ «Крюковський вагонобудівний завод» на замовлення і за кошти Укрзалізниці. Як відомо, стандартний купейний вагон, який експлуатується на Укрзалізниці, має 36 місць.
Вагони „Україна-1” розраховані на швидкість до 200 км/год., мають сучасний інтер’єр, обладнані екологічно чистими санітарними системами, герметичними кондиціонерами, системами охоронної і пожежної сигналізації, поїзною автоматизованою інформаційно-діагностичною системою (ПАІДС); системами автоблокування вхідних дверей при швидкості більше 5 км/год. Вартість одного вагона складає 3422,5 тис. грн. без урахування ПДВ.
Відправляючи потяг Генеральний директор Укрзалізниці Василь Гладкіх повідомив, що в цьому році залізниця почала програму оновлення рухомого складу. Програма розрахована на термін до 2010 року. «Я переконаний, що ми будуємо для наших дітей і нам під силу вирішувати найскладніші завдання», –відзначив Василь Гладкіх.
Укрзалізниця орієнтована на вітчизняного виробника і підтримує тісний зв’язок з українськими машинобудівниками. У відповідності до Комплексної програми оновлення залізничного рухомого складу на 2006-2010 рр., вже в цьому році за рахунок реалізації інвестиційної програми Укрзалізниця замовила на ВАТ «Крюковський вагонобудівний завод» 151 пасажирський вагон. Окрім пасажирських вагонів планується закупівля 25 магістральних електровозів, 320 вагонів дизель-електропоїздів, 5 тис. вантажних вагонів, на інших машинобудівних підприємствах України, на загальну суму 2,9 млрд. грн., що в 9 разів більше, ніж у минулому році.
Генеральний директор зазначив, що поки що закупівля нових вагонів можлива лише за рахунок заробітної плати працівників залізниці. «Я вдячний залізничникам за те, що вони кожен день своєю працею зміцнюють нашу залізницю і нашу Україну», – сказав Василь Гладкіх.
Швидкий фірмовий потяг «КИЇВ» відправляється з Києва – о 20:42 і прибуває до Москви – о 10:50. Відстань між столицями Росії та України потяг долає за 14 год. 8 хв.
Вартість проїзду в вагонах поїзда 3/4 «КИЇВ» від станції Київ–Пасажирський до станції Москва–Київська складає: в вагоні СВ 383 грн., купейному вагоні – 197 грн., плацкарті – 118 грн.
Управління взаємодії зі ЗМІ Укрзалізниці
Тел.: (044) 465-14-28, ф. 465-14-77, presscenter@uz.gov.ua
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Коржик
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3250
- Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
- Откуда: Ровно - Киев
Не понял вагон стоит 700баксов? или это очепятка? Или там аццкий НДС?
Языком трясти - не поезд вести!
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
Хочу Ипподром к лету с челноком по первому пути до ВЦ.
Предсказал челнок ВЦ-Ипподром
А вот первенство идеи челнока Сырец-Мостицкая упустил
Правобережная - лучший вариант для переименования ККЛ
- Муркенштейн
- Пом. Админа
- Сообщения: 1811
- Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
- Откуда: Linz
[24.05.2006] Направление Киев-Полтава-Харьков станет опытным полигоном для первых высокоскоростных пассажирских поездов типа Pendolino
Василий Гладких сообщил о планах Укрзалізниці относительно воплощения программы внедрения скоростного движения поездов. На основании проведенных расчетов, Укрзалізниця намерена определить железнодорожное направление Киев-Полтава-Харьков опытным полигоном по внедрению в 2006-2008 годах скоростного движения пассажирских поездов с использованием подвижного состава типа Pendolino.
Использование поездов с "принудительным наклоном кузова" в кривых позволит обеспечить повышенную скорость движения и значительно снизить расходы на модернизацию железнодорожной инфраструктуры для достижения необходимого уровня скорости. Преимуществом таких поездов является и то, что они отвечают современным требованиям к комфорту, энергоемкости и безопасности, могут использоваться в разных системах энергоснабжения, как переменного, так и постоянного тока.
Генеральный директор Укрзалізниці также сообщил о намерениях ведомства заказать у французской фирмы-изготовителя 16 электропоездов двойного питания с "принудительным наклоном кузова". Первый электропоезд планируется получить в конце следующего года. В перспективе предусматривается организовать изготовление таких электропоездов в Украине.
Справка
Специальный подвижной состав с "принудительным наклоном кузова" в последнее время широко применяется на европейских железных дорогах как основное средство повышения скорости в пассажирском движении. Наибольшим спросом пользуются поезда Pendolino производства фирмы Alstom (Франция, Италия), которые способны развивать скорость до 300 км/ч. Pendolino компонуется тяговыми и прицепными вагонами. Состав из 8 вагонов способен разместить 400-450 пассажиров.
Василий Гладких сообщил о планах Укрзалізниці относительно воплощения программы внедрения скоростного движения поездов. На основании проведенных расчетов, Укрзалізниця намерена определить железнодорожное направление Киев-Полтава-Харьков опытным полигоном по внедрению в 2006-2008 годах скоростного движения пассажирских поездов с использованием подвижного состава типа Pendolino.
Использование поездов с "принудительным наклоном кузова" в кривых позволит обеспечить повышенную скорость движения и значительно снизить расходы на модернизацию железнодорожной инфраструктуры для достижения необходимого уровня скорости. Преимуществом таких поездов является и то, что они отвечают современным требованиям к комфорту, энергоемкости и безопасности, могут использоваться в разных системах энергоснабжения, как переменного, так и постоянного тока.
Генеральный директор Укрзалізниці также сообщил о намерениях ведомства заказать у французской фирмы-изготовителя 16 электропоездов двойного питания с "принудительным наклоном кузова". Первый электропоезд планируется получить в конце следующего года. В перспективе предусматривается организовать изготовление таких электропоездов в Украине.
Справка
Специальный подвижной состав с "принудительным наклоном кузова" в последнее время широко применяется на европейских железных дорогах как основное средство повышения скорости в пассажирском движении. Наибольшим спросом пользуются поезда Pendolino производства фирмы Alstom (Франция, Италия), которые способны развивать скорость до 300 км/ч. Pendolino компонуется тяговыми и прицепными вагонами. Состав из 8 вагонов способен разместить 400-450 пассажиров.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12495
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
9 червня о 9:00 на станції „Київ-Московський” Південно-Західної залізниці розпочне роботу виставка нового залізничного рухомого складу - сучасні пасажирські вагони, електровоз, тепловоз, дизель-поїзд та електропоїзд вітчизняного виробництва, а також рейковий автобус, виготовлений на польському підприємстві.
http://www.mintrans.gov.ua/mintrans/con ... t_id=55713
http://www.mintrans.gov.ua/mintrans/con ... t_id=55713
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- pavllanski
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2025
- Зарегистрирован: 20 мар 2006, 13:53
- Откуда: станция "Голосеевская"
- Денис
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 796
- Зарегистрирован: 25 мар 2006, 18:13
- Откуда: KIEV.UA
- Контактная информация:
Опять? Что-то зачастили они... 14.03.2006 была аналогичная выставка там же, вот мой фотоотчет: http://railroad.kiev.ua/railroads/14-03-2006.htmlKlovsky писал(а):9 червня о 9:00 на станції „Київ-Московський” Південно-Західної залізниці розпочне роботу виставка нового залізничного рухомого складу...
Неужели еще что-то будет?...
Надоел запах гари после торможения пневматикой? Новые тормозные колодки с ароматом апельсина и яблока - тормози со вкусом! ©