
Продолжение ККЛ (Демиевская-Васильковская)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Леонід Черновецький особисто перевірив хід будівництва метро на Теремки та реконструкцію Московської площі (фото)
http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=182712


http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=182712
За програмою розвитку київського метрополітену на 2008-2011 роки столична влада планує побудувати нові лінії та реконструювати існуючі об’єкти метрополітену, зокрема, з’єднати два густонаселених райони столиці – Троєщину та Теремки – з центром міста
Київський міський голова відвідав будівництво нової станції метро «Деміївська» і переконався, що роботи ведуться згідно з планом. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
«Сьогодні я пересвідчився, що будівництво метро відбувається інтенсивно та якісно. У мене немає сумнівів, що заплановані відкриття всіх нових станцій – «Деміївської», «Васильківської» та «Голосіївської» - відбудуться, як і передбачено, наступного року», - наголосив Леонід Михайлович.
Мер Києва особисто контролює будівництво київського метрополітену, адже спорудження дільниці від ст. «Либідська» до ст. «Виставковий центр», яка продовжить лінію метро від ст. «Героїв Дніпра», дасть киянам можливість перетнути місто з півдня на північ менш ніж за годину. Три нові станції «Деміївська», «Голосіївська» та «Васильківська» матимуть пропускну спроможність майже 34 тис. осіб на годину. Їх відкриття відбудеться 2008 року. Другу чергу лінії до Виставкового центру завершать до 2011 р. Загальна вартість проекту становить 2,1 млрд. грн. Наразі освоєно 300 млн. грн., з них 150 млн. грн. – 2007 року. На придбання нових вагонів метро витрачено 100 млн. грн., їх закуплено 62 одиниці, наступного року запланована закупівля ще 125 вагонів.
У рамках комплексного проекту будівництва лінії метро відбувається реконструкція Московської площі. Там завершуються роботи з перекладання інженерних мереж. Посилено та розширено на дві смуги руху проїзну частину шляхопроводу через залізницю по бульвару Дружби Народів. Розпочато облаштування нового підземного пішохідного переходу, завершується реконструкція переходу біля Деміївського ринку. Згідно з проектом, у 2008 році буде зроблено основні роботи з будівництва естакади, що забезпечуватиме безперешкодний рух транспорту між бульваром Дружби Народів і проспектом 40-річчя Жовтня. «Ввести в дію цей об’єкт планувалось у першому півріччі 2009 року, але за дорученням Леоніда Черновецького вживаються необхідні заходи для завершення будівництва вже наступного року. Після модернізації Московської площі з облаштуванням дворівневої сучасної розв’язки пропускна спроможність автотранспорту зросте з 9 тис. до 12 тис. авто на годину», - зауважив перший заступник голови КМДА Денис Басс.
Нагадаємо, що за програмою розвитку київського метрополітену на 2008-2011 роки столична влада планує побудувати нові лінії та реконструювати існуючі об’єкти метрополітену, зокрема, з’єднати два густонаселених райони столиці – Троєщину та Теремки – з центром міста, побудувавши у напрямку цих районів 17 нових станцій і понад 25 км. шляхів, оновити рухомий склад та підвищити рівень експлуатаційної надійності та культури обслуговування пасажирів.
Київський міський голова відвідав будівництво нової станції метро «Деміївська» і переконався, що роботи ведуться згідно з планом. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
«Сьогодні я пересвідчився, що будівництво метро відбувається інтенсивно та якісно. У мене немає сумнівів, що заплановані відкриття всіх нових станцій – «Деміївської», «Васильківської» та «Голосіївської» - відбудуться, як і передбачено, наступного року», - наголосив Леонід Михайлович.
Мер Києва особисто контролює будівництво київського метрополітену, адже спорудження дільниці від ст. «Либідська» до ст. «Виставковий центр», яка продовжить лінію метро від ст. «Героїв Дніпра», дасть киянам можливість перетнути місто з півдня на північ менш ніж за годину. Три нові станції «Деміївська», «Голосіївська» та «Васильківська» матимуть пропускну спроможність майже 34 тис. осіб на годину. Їх відкриття відбудеться 2008 року. Другу чергу лінії до Виставкового центру завершать до 2011 р. Загальна вартість проекту становить 2,1 млрд. грн. Наразі освоєно 300 млн. грн., з них 150 млн. грн. – 2007 року. На придбання нових вагонів метро витрачено 100 млн. грн., їх закуплено 62 одиниці, наступного року запланована закупівля ще 125 вагонів.
У рамках комплексного проекту будівництва лінії метро відбувається реконструкція Московської площі. Там завершуються роботи з перекладання інженерних мереж. Посилено та розширено на дві смуги руху проїзну частину шляхопроводу через залізницю по бульвару Дружби Народів. Розпочато облаштування нового підземного пішохідного переходу, завершується реконструкція переходу біля Деміївського ринку. Згідно з проектом, у 2008 році буде зроблено основні роботи з будівництва естакади, що забезпечуватиме безперешкодний рух транспорту між бульваром Дружби Народів і проспектом 40-річчя Жовтня. «Ввести в дію цей об’єкт планувалось у першому півріччі 2009 року, але за дорученням Леоніда Черновецького вживаються необхідні заходи для завершення будівництва вже наступного року. Після модернізації Московської площі з облаштуванням дворівневої сучасної розв’язки пропускна спроможність автотранспорту зросте з 9 тис. до 12 тис. авто на годину», - зауважив перший заступник голови КМДА Денис Басс.
Нагадаємо, що за програмою розвитку київського метрополітену на 2008-2011 роки столична влада планує побудувати нові лінії та реконструювати існуючі об’єкти метрополітену, зокрема, з’єднати два густонаселених райони столиці – Троєщину та Теремки – з центром міста, побудувавши у напрямку цих районів 17 нових станцій і понад 25 км. шляхів, оновити рухомий склад та підвищити рівень експлуатаційної надійності та культури обслуговування пасажирів.








- Дёдя
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
И что тама раскопали? Кости динозавра, или останки тутанхамона?Там судя по тому что в холодильной монтажке раскопали

Последний раз редактировалось Дёдя 01 ноя 2007, 09:31, всего редактировалось 1 раз.
kitponiS, женились бы, БАРИН!
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Второй Третий кранVyacheslav писал(а):Хтось знає, що за конструкцію зібрали позаду крана?

Последний раз редактировалось Метробудівець 01 ноя 2007, 10:00, всего редактировалось 1 раз.
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Цифра была 34 тысячи людей в сутки, а не в час. Вот из-за чего разгорелся весь сыр-бор. Но у меня вопрос знатокам немного другого плана: глядя на фото строящейся станции "Демиевская", удивлён большому количеству расстрелов. Почему так много? Лично видел как строили "Минскую", так там их было заметно меньше.