Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Інформаційне повідомлення.
08-01-2008
З метою практичного відпрацювання дій чергового та диспетчерського персоналу метрополітену при виникненні пожежі, взаємодії працівників метрополітену з міськими пожежно-рятувальними підрозділами та Київським воєнізованим гірничорятувальним загоном Державної спеціальної аварійно-рятувальної служби МНС України упродовж 2007 року були проведені навчання на станціях “Петрівка”, “Хрещатик”, “Печерська”, “Святошин”, “Лук’янівська”, “Вирлиця”, “Гідропарк”, “Контрактова площа”, “Майдан Незалежності”, “Мінська”, “Театральна”, “Видубичі”.
Проведені навчання дають змогу працівникам метрополітену та міських аварійно-рятувальних служб отримати навики дій при виникненні екстремальних ситуацій.
08-01-2008
З метою практичного відпрацювання дій чергового та диспетчерського персоналу метрополітену при виникненні пожежі, взаємодії працівників метрополітену з міськими пожежно-рятувальними підрозділами та Київським воєнізованим гірничорятувальним загоном Державної спеціальної аварійно-рятувальної служби МНС України упродовж 2007 року були проведені навчання на станціях “Петрівка”, “Хрещатик”, “Печерська”, “Святошин”, “Лук’янівська”, “Вирлиця”, “Гідропарк”, “Контрактова площа”, “Майдан Незалежності”, “Мінська”, “Театральна”, “Видубичі”.
Проведені навчання дають змогу працівникам метрополітену та міських аварійно-рятувальних служб отримати навики дій при виникненні екстремальних ситуацій.
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ
Лично я никаких "учений" в прошлом году не видел, хотя ездил в метро практически каждый день. А если какие-то подобные мероприятия проводили поздней ночью после закрытия метро, то толка от них не очень много. Надо обслуживающий персонал тренировать при реальном столпотворении - надеюсь статистов тоже было очень и очень немало.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
11-01-2008
Службою електропостачання Київського метрополітену завершено розробку тренажера для диспетчерів електропостачання. Тренажер оперативних переключень створено на базі програмного комплесу „Модус”, який відповідає вимогам Правил безпечної експлуатації та Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, основним положенням з оперативної роботи в електроустановках служби електропостачання. Тренажер підготовлений для проведення навчання, перевірки знань і дій енергодиспетчера з виконання оперативних переключень в змодельованих ситуаціях. Впровадження вказаного тренажера дозволить підвищити рівень підготовки диспетчерів електропостачання Київського метрополітену.
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news1618
[hr]
11-01-2008
Служба руху Київського метрополітену повідомляє, що у зв'язку з введенням в експлуатацію комплексу об'єктів електродепо „Харківське", з 05.01.08 року на станціях „Бориспільська", „Вирлиця", „Харківська", „Позняки" Сирецько-Печерської лінії змінився час відкриття станцій, а саме:
- ст. „Бориспільська" відчинена на вхід з 5 год. 26 хв;
- ст. „Вирлиця" - з 5 год. 28 хв;
- ст. „Харківська" - з 5 год. 30 хв;
- ст. „Позняки" - з 5 год. 33 хв.
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news1619
[hr]
11-01-2008
Структурним підрозділом Київського метрополітену „Служба колії, тунельних споруд і будівель" упродовж 2007 року виконаний значний обсяг робіт з підтримання в належному стані об’єктів метрополітену, що сприяло підвищенню рівня безпеки руху поїздів та покращенню якості обслуговування пасажирів.
На виконання запланованих заходів службою було витрачено майже 60 млн.грн., у т.ч. на тунельне господарство - 37,5 млн.грн., колійне господарство - 20,3 млн.грн., наземні будівлі - понад 2,0 млн.грн.
Також за вказаний період було виконано роботи з капітального ремонту штучних споруд, колій та будівель на загальну суму - 12,6 млн.грн., у т.ч. на капітальний ремонт тунельних споруд - 2539 тис.грн., заміну вестибюльних дверей - 117,6 тис.грн., ремонт склепіння платформ на станціях „Лісова", „Лівобережна", „Гідропарк", „Шулявська" - 450 тис.грн., заміну рейок та шпал - 1314 тис.грн., ремонт колій - 452 тис.грн.
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news1615
Службою електропостачання Київського метрополітену завершено розробку тренажера для диспетчерів електропостачання. Тренажер оперативних переключень створено на базі програмного комплесу „Модус”, який відповідає вимогам Правил безпечної експлуатації та Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, основним положенням з оперативної роботи в електроустановках служби електропостачання. Тренажер підготовлений для проведення навчання, перевірки знань і дій енергодиспетчера з виконання оперативних переключень в змодельованих ситуаціях. Впровадження вказаного тренажера дозволить підвищити рівень підготовки диспетчерів електропостачання Київського метрополітену.
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news1618
[hr]
11-01-2008
Служба руху Київського метрополітену повідомляє, що у зв'язку з введенням в експлуатацію комплексу об'єктів електродепо „Харківське", з 05.01.08 року на станціях „Бориспільська", „Вирлиця", „Харківська", „Позняки" Сирецько-Печерської лінії змінився час відкриття станцій, а саме:
- ст. „Бориспільська" відчинена на вхід з 5 год. 26 хв;
- ст. „Вирлиця" - з 5 год. 28 хв;
- ст. „Харківська" - з 5 год. 30 хв;
- ст. „Позняки" - з 5 год. 33 хв.
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news1619
[hr]
11-01-2008
Структурним підрозділом Київського метрополітену „Служба колії, тунельних споруд і будівель" упродовж 2007 року виконаний значний обсяг робіт з підтримання в належному стані об’єктів метрополітену, що сприяло підвищенню рівня безпеки руху поїздів та покращенню якості обслуговування пасажирів.
На виконання запланованих заходів службою було витрачено майже 60 млн.грн., у т.ч. на тунельне господарство - 37,5 млн.грн., колійне господарство - 20,3 млн.грн., наземні будівлі - понад 2,0 млн.грн.
Також за вказаний період було виконано роботи з капітального ремонту штучних споруд, колій та будівель на загальну суму - 12,6 млн.грн., у т.ч. на капітальний ремонт тунельних споруд - 2539 тис.грн., заміну вестибюльних дверей - 117,6 тис.грн., ремонт склепіння платформ на станціях „Лісова", „Лівобережна", „Гідропарк", „Шулявська" - 450 тис.грн., заміну рейок та шпал - 1314 тис.грн., ремонт колій - 452 тис.грн.
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news1615
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Дёдя
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
А чо? нормальная заметкаДостаточно неумное, скажем так, замечание

Вот представь себе ты едешь на вокзальную с чемоданами, как обычно опаздываешь на поезд

И тут бац, включают аварицное освещение, всех кладут на пол чтобы не задохнулились условным дымом

kitponiS, женились бы, БАРИН!
А вот рельсов в 2007 году заменили мало. Не до конца заменили рельсы на участках "Берестейська-Шулявська", "Шулявська - Берестейська", "Майдан Незалежності - Поштова Площа". На СПЛ мало ездил - по-этому трудно что-то сказать.
Последний раз редактировалось Dimon 30 янв 2008, 20:29, всего редактировалось 2 раза.
Люблю пневматику!
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
Київське метро реконструюють.
11-01-2008
Як стало відомо "Хрещатику", за дорученням міського голови Леоніда Черновецького в Києві триває комплексний ремонт, реконструкція та модернізація всього комунального транспортного господарства, серед іншого і мережі столичного метрополітену. Наразі, зокрема, розпочато планові роботи в розподільчій залі станції метро "Лук'янівська" із заміни старих кріплень освітлення ("зонтів") на нові — склопластикові. Після завершення ремонту склепіння зали проведуть реконструкцію мережі освітлення із заміною існуючих світильників з лампами розжарювання на люмінесцентні, які розташують у вигляді світлової лінії. Заміну кріплень та закритих елементів відведення води виконують згідно з графіком. Закінчити роботи планують у третьому кварталі цього року. Нині також триває ремонт ескалатора на станції "Арсенальна". Тут замінюють компоненти ескалатора, на які припадає основне навантаження та від технічного стану яких залежить безпека пасажирів — ходове полотно, тягові ланцюги і сходинки.
11-01-2008
Як стало відомо "Хрещатику", за дорученням міського голови Леоніда Черновецького в Києві триває комплексний ремонт, реконструкція та модернізація всього комунального транспортного господарства, серед іншого і мережі столичного метрополітену. Наразі, зокрема, розпочато планові роботи в розподільчій залі станції метро "Лук'янівська" із заміни старих кріплень освітлення ("зонтів") на нові — склопластикові. Після завершення ремонту склепіння зали проведуть реконструкцію мережі освітлення із заміною існуючих світильників з лампами розжарювання на люмінесцентні, які розташують у вигляді світлової лінії. Заміну кріплень та закритих елементів відведення води виконують згідно з графіком. Закінчити роботи планують у третьому кварталі цього року. Нині також триває ремонт ескалатора на станції "Арсенальна". Тут замінюють компоненти ескалатора, на які припадає основне навантаження та від технічного стану яких залежить безпека пасажирів — ходове полотно, тягові ланцюги і сходинки.
Джерело: Хрещатик, 11.01.08
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
14-01-2008
14 січня 2008 року з 5год 40хв. до 6 год 51хв. станції „Лісова” та „Чернігівська” Святошино-Броварської лінії були зачинені на вхід для пасажирів у зв’язку з відсутністю напруги на контактній рейці, спричиненою виходом з ладу кабельної перемички на станції „Чернігівська”.
Рух поїздів у метрополітені було організовано від станції „Дарниця”. З метою перевезення пасажирів від станцій „Лісова” та „Чернігівська” було організовано рух наземного транспорту.
Причину виходу з ладу кабельної перемички на зазначеній станції буде встановлено після розслідування комісією.
14-01-2008
14 січня 2008 року з 5год 40хв. до 6 год 51хв. станції „Лісова” та „Чернігівська” Святошино-Броварської лінії були зачинені на вхід для пасажирів у зв’язку з відсутністю напруги на контактній рейці, спричиненою виходом з ладу кабельної перемички на станції „Чернігівська”.
Рух поїздів у метрополітені було організовано від станції „Дарниця”. З метою перевезення пасажирів від станцій „Лісова” та „Чернігівська” було організовано рух наземного транспорту.
Причину виходу з ладу кабельної перемички на зазначеній станції буде встановлено після розслідування комісією.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
14-01-2008
У Київському метрополітені введено в постійну експлуатацію комп’ютерну мережу на базі технології Internet – телекомунікаційну систему передачі даних зі швидкістю 10/100/1000 Мбіт/с на всіх трьох лініях, в електродепо “Дарниця” і “Оболонь”, адміністрації метрополітену, будинку зв’язку і інженерному корпусі.
Введення системи передачі даних дозволяє забезпечити високошвидкісну широкосмугову передачу даних, сигналів, команд, відеоінформації для технічних потреб метрополітену та комерційних структур.
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news1623
У Київському метрополітені введено в постійну експлуатацію комп’ютерну мережу на базі технології Internet – телекомунікаційну систему передачі даних зі швидкістю 10/100/1000 Мбіт/с на всіх трьох лініях, в електродепо “Дарниця” і “Оболонь”, адміністрації метрополітену, будинку зв’язку і інженерному корпусі.
Введення системи передачі даних дозволяє забезпечити високошвидкісну широкосмугову передачу даних, сигналів, команд, відеоінформації для технічних потреб метрополітену та комерційних структур.
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news1623
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт