http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news2222
ПРЕС-РЕЛІЗ
23-05-2008
СТАНЦІЮ «ЧЕРВОНИЙ ХУТІР» ВВЕДЕНО В ЕКСПЛУАТАЦІЮ
23 травня 2008 року вводиться в експлуатацію нова станція метрополітену «Червоний хутір». 
Станція споруджена за проектом авторів:
Головного інженера проекту – Хавіна Олександра Борисовича,
Головного архітектора проекту – Целіковської Тамари Олексіївни,
архітекторів – Гневишєва В. Л. , Кравченка Ю. О., Юхновського А. П.,    
за участю  Бадяєвої К. В.     
Проектна документація станційного комплексу розроблена:
Генеральною проектною організацією - Державне підприємство «Проектний  інститут Укрметротунельпроект» та субпідрядними проектними організаціями:
  
• Інститут “Київінжпроект” ВАТ “Київпроект” – в частині  
благоустрою території, прилеглої до станцій метрополітену;
• Інститут ,, Київгенплан” – в частині пасажиропотоків;
• Інститут “Київдормістпроект” ВАТ “Київпроект” – в частині  
вертикального планування і організації дорожнього руху;
• Науково-виробниче підприємство “Елетер” – в частині опалення 
внутрішніх приміщень станцій;
• ДП ,, Спецавтоматика” – м. Київ – в частині пожежної та   
охоронної  сигналізації ;
• ДНВП ,,АСУ-АПК” – в частині програмно-технічного 
комплексу моніторингу параметрів повітря;
• ТОВ ,, Енергопуск” – в частині пусконалагоджувальних робіт;
• ТОВ  ,, НВО Залізничавтоматика”– в частині мікропроцесорної 
централізації стрілок і сигналов.
Будівельна довжина дільниці -    0, 79 км;     
Експлуатаційна довжина дільниці – 1, 09 км;
Кількість станцій – 1;
Пропускна спроможність дільниці - 40 пар поїздів на годину;
Провізна спроможність дільниці - 34,0 тис. пасажирів на годину;
Кількість додаткових робочих місць на дільниці – 78.  
У складі станційного комплексу розміщені пасажирські, службові та технологічні приміщення, які забезпечують технологічну роботу систем та контроль за станом усіх конструкцій і технологічних систем як власне станції, так і прилеглих полуперегонів дільниці лінії метрополітену.
Зовнішнє опорядження станції.
Оскільки станція є підземним об’єктом, з зовнішнього опорядження присутні лише виходи з підземних переходів з накриттям їх павільйонів. Виходи являють собою парапет облицьований червоним гранітом Межерічського родовища.
Павільйони – сталевий каркас фарбований емалями типу «Металік» світло-сірого кольору, критий зверху структурованим синім полікарбонатом, з боків – склом 
«триплекс». На самих входах встановлено двері типу «Метро».
Внутрішнє опорядження станції.
В інтер’єрі станції застосовані довговічні опоряджувальні матеріали. Стіни вестибюлів та розподільчих залів виконані з коричневого мармуру, колійні стіни - з бежевого мармуру, колони – з бежевого мармуру зі вставками з коричневого мармуру.
Підлога платформної дільниці та вестибюлів виконана з шліфованих плит гранітів Покостівського (сірого) та Межирічського (червоного).  Край платформи – з сірого термообробленого граніту. Обмежувальна лінія - з вохристої керамічної плитки з об’ємною фактурою, що дозволяє відчути її людям з вадами зору.
Огородження сходів на платформу (труби та листи) виконані з нержавіючого металу.
Стеля платформної ділянки – з  алюмінієвої рейки “Люксалон”, комбінованої з гіпсокартоном,  зі світловою лінією скраю платформи та підсвітленням обік стіни.
Біля сходів у вестибюлі розміщені ліфти для інвалідів, шахти яких облицьовані бежевим мармуром.
Платформна частина відокремлюється від вестибюлів вітражем в рівні касового залу.
Стіни переходів облицьовані бежевою плиткою типу “Грес”, підлога -  з  ФЕМів червоного кольору. Переходи обладнані ліфтами для інвалідів.
Інвестиційна вартість за затвердженою проектною документацією становить 346 млн. грн., у тому числі:
- будівельно-монтажні роботи — 266 млн.грн.;
- пусконалагоджувальні роботи — 5, 3 млн.грн.; 
- устаткування, обладнання та інвентар — 74,5 млн.грн.
Будівництво комплексу здійснено генеральною підрядною організацією - ВАТ 
,, Київметробуд ” та субпідрядними організаціями:
ТОВ ,, Електрик” — електромонтажні роботи;
ВАТ ,, Київелектромонтаж” — електромонтажні роботи зовнішніх мереж;
КП ,, Спецавтоматика” — улаштування пожежної та охоронної сигналізації;
ЗАТ ,, БІМ – 5 “ — влаштування інженерних комунікацій;
ДАХК “Каскад” — улаштування пристроїв зв’язку і радіо;
ЗАТ ,,СБМП – 803“ — монтаж пристроїв АТРП;
НВП ,, Елетер” — опалення приміщень;
ПП ,, Спец матеріали Мастер” — улаштування вогнезахисного покриття;
ЗАТ ,, Будінжмережа - 5” — перекладки і прокладки зовнішніх інженерних мереж;
ТОВ ,, Промкомплекс” — монтаж ліфтів;
ЗАТ ,, КОТС “ — монтаж оптоволоконних пристроїв зв’язку;
ТОВ ,, ДМК” — монтаж систем мікропроцесорного керування рухом поїздів;
ТОВ ,, Ві – ком “  — улаштування пристроїв поїзного радіозв’язку;
ТОВ ,, Іл. – Пром ” — монтаж підвісних стель системи ,, Люксалон ”;
ДП ,, Сакура Т” ( концерн ) — монтаж вікон кас;
ВП ,, Металобуд ” — монтаж виробів з нержавіючого металу;
ТОВ ,, Адмір – Ал ” — монтаж підвісних стель системи ,, Люксалон ”;
УП СП ЩРБУ — дорожні роботи;
ТОВ ,, Енергопуск” — пусконалагоджувальні роботи.
Будівельно-монтажні роботи здійснено в терміни: початок робіт - вересень 2005 року, закінчення робіт - травень 2008 року.
Введення в експлуатацію станції «Червоний Хутір» з пасажиропотоком 34 тис. пасажирів у години «пік» поліпшить транспортне обслуговування жителів Харківського житлового масиву і прилеглих районів. 
Враховуючи перспективу розвитку житлового будівництва, концепцію якого ухвалила містобудівна рада Головкиївархітектури (загальною кількістю проживаючих та працюючих 150,0 тис. чол.),  це дасть змогу створити транспортний вузол з будівництвом міжміського або міжнародного автовокзалу, паркінгу, автостоянки для транзитного транспорту, комплексу об'єктів соціально-побутового призначення. До того ж, за сприятливих умов розвитку метрополітену станція може стати проміжним етапом продовження Сирецько-Печерської лінії до залізничного вокзалу.
Відкриття станції «Червоний хутір» відбудеться о 14:30. 
В урочистих заходах приймуть участь:
 -         київський міський голова – Л. Черновецький;
-         перший заступник голови КМДА – Д. Басс;
-         начальник ГУ транспорту – І. Шпильовий;
-         начальник КП «Київський метрополітен» - П. Мірошников;
-         генеральний директор КП «Київпастранс» - М. Ламбуцький;
-         голова правління ВАТ «Київметробуд» - В. Петренко.