Метрошные новости
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Marco Polo
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 94
- Зарегистрирован: 19 мар 2008, 21:51
- Откуда: Portland, OR
Апдейт: пост перенесено до тупізмів, там йому справді більш підходяще місце.
Последний раз редактировалось Marco Polo 14 сен 2008, 09:08, всего редактировалось 1 раз.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
14.10.2008 14:45
Президент України Віктор Ющенко підписав Закон України №574-VI від 23 вересня 2008 року «Про Перелік пам'яток культурної спадщини, що не підлягають приватизації».
[...]
вносяться зміни до Закону «Про охорону культурної спадщини», згідно з якими пам'ятка може бути приватизована лише за умови укладення майбутнім власником з відповідним органом охорони культурної спадщини попереднього договору про укладення в майбутньому охоронного договору на пам'ятку (її частину) з викладенням його істотних умов, у тому числі щодо цільового використання пам'ятки, робіт, які майбутній власник зобов'язується провести на пам'ятці з метою утримання її в належному стані.
Змінами до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» пропонується пам'ятки культурної спадщини виключити з переліку об'єктів, що не можуть бути об'єктами оренди.
http://www.president.gov.ua/news/11677.html
Среди объектов КП КМ в приложении к Закону записаны лишь:
1) Будівля станції метрополітену “Арсенальна”;
2) Будівля станції метрополітену “Університет”.
Подробнее тут и тут (Додаток 24.10.2007).
Президент України Віктор Ющенко підписав Закон України №574-VI від 23 вересня 2008 року «Про Перелік пам'яток культурної спадщини, що не підлягають приватизації».
[...]
вносяться зміни до Закону «Про охорону культурної спадщини», згідно з якими пам'ятка може бути приватизована лише за умови укладення майбутнім власником з відповідним органом охорони культурної спадщини попереднього договору про укладення в майбутньому охоронного договору на пам'ятку (її частину) з викладенням його істотних умов, у тому числі щодо цільового використання пам'ятки, робіт, які майбутній власник зобов'язується провести на пам'ятці з метою утримання її в належному стані.
Змінами до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» пропонується пам'ятки культурної спадщини виключити з переліку об'єктів, що не можуть бути об'єктами оренди.
http://www.president.gov.ua/news/11677.html
Среди объектов КП КМ в приложении к Закону записаны лишь:
1) Будівля станції метрополітену “Арсенальна”;
2) Будівля станції метрополітену “Університет”.
Подробнее тут и тут (Додаток 24.10.2007).
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4156
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Пока что плюс от этого всего лишь один: в случае перспективной приватизации КП КМ владелец примет на себя обязательства "щодо цільового використання пам'ятки, робіт, які майбутній власник зобов'язується провести на пам'ятці з метою утримання її в належному стані".
Остальные 99% метро будут загибаться
Как считаете, принимали бы такие законы, если бы приватизация НЕ планировалась в ближайшее время?
Остальные 99% метро будут загибаться

Как считаете, принимали бы такие законы, если бы приватизация НЕ планировалась в ближайшее время?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
2. Про проект рішення «Про затвердження Комплексної програми основних технічних напрямів технічного переоснащення Київського метрополітену на 2008-2011 роки».
Слухали: Інформацію Ю.Кошмака, що відповідно до доручення Київського міського голови КП «Київметрополітен»було доручено розробити Комплексну програму основних напрямків технічного переоснащення Київського метрополітену на 2008-2011 роки.
Основні напрями використання коштів із міського бюджету полягають у наступному:
- зміцнення матеріально-технічно бази шляхом запровадження новітніх технологій;
- підвищення рівня пожежної і техногенної безпеки та забезпечення проведення антитерористичних заходів;
- створення та впровадження сучасних систем ефективного управління підприємством, виявлення та попередження аварійних і позаштатних ситуацій при збільшенні питомої ваги метрополітену у міських пасажирських перевезеннях.
Реалізація Програми потребує виділення коштів у сумі 1116,07 млн.грн. на 2008 -2011 роки. (Считаем грубо. Также в этот период планируют: ПВЛ с подвижным составом - 9 млрд., второй выход Вокзальной - 0,5 млрд., Львовская пл. - 0,5 млрд., Продолжение ККЛ - 2 млрд., прочее - 0,5 млрд. Половина киевского бюджета по версии 2008г. Вот и получится что эта программа никому не нужно, еще будет "не нужен" 2В и ЛП. А может нам ПВл "не нужно"?)
Виступив: Р.Ярошенко із уточненням: чи враховані у даному проекті рішення зауваження начальника Головного фінансового управління виконавчого органу Київради (КМДА).
Виступив: Р.Слободян із пропозицією: враховувати зауваження Головного фінансового управління є доцільно, але потрібно об’єктивно підходити до питання модернізації підприємства, можливо вирішити питання в рамках не тільки залучення бюджетних коштів, а й запропонувати підприємству залучати інші джерела фінансування.
Виступив: С.Мельник із підтримкою пропозиції Р.Слободяна щодо визначення можливої пропорції при залученні коштів, скільки їх залучатиметься за рахунок бюджету та скільки із інших джерел фінансування при виконанні тих чи інших робіт щодо технічного переоснащення Київського метрополітену, та власною пропозицією: передбачити у програмі обов’язкове надання комунальним підприємством щоквартальних звітів про хід виконання Програми та обсягів освоєння коштів залучених із бюджету.
Виступила: І.Новак із наступним зауваженням щодо проекту Комплексної програми а саме: чи зможе зазначене підприємство освоїти у повному обсязі 94 млн. грн. до кінця року; та уточненнями:
- які фінансові перевірки державними органами проводились на підприємстві за останні півроку;
- як взаємодіятиме Комплексна програма із трьома існуючими зараз програми, в яких передбачено фінансування Київського метрополітену по тих чи інших напрямках господарювання.
Виступив: О.Мороз із роз’ясненням, що принциповою позицією Головного фінансового управління є те, що неможливо сьогодні прогнозувати суми та джерела фінансування аж на чотири роки вперед, та обов’язковою вимогою є врахування у програмі залучення альтернативних джерел фінансування.
Виступив: С.Баранов-Мохорт із зауваженням: чому зараз не достатньо КП «Київський метрополітен» трьох діючих міських програм для вирішення потреб перерахованих у розділі «Вступ» (проект комплексної Програми основних технічних напрямів технічного переоснащення Київського метрополітену на 2008-2011 роки) та уточненням до п.6, де у випадку підтримки постійною комісією комплексної Програми, як вирішуватимуться питання недофінансування по трьом існуючим програмам, які стосуються КП «Київський метрополітен».
Виступила: І.Новак із пропозицією передбачити у п.9 проекту рішення умову, що обов’язковою підставою для початку фінансування – є надання комунальним підприємством щорічного фінансового плану на наступний рік.
Виступив: Р.Ярошенко із пропозицією прийняти за основу проект комплексної Програми за умови врахування пропозицій Головного фінансового управління, доповнити п.5 Програми словами: «щоквартально виконавчому органу Київради надавати письмовий звіт про хід виконання програми та обсяг освоєння коштів і обсяг виконаних робіт» та передбачити у Програмі обов’язкову умову початку фінансування – надання комунальним підприємством фінансового плану на наступний рік.
Виступив: Д.Комарницький із роз’ясненням, що практика розвитку галузей шляхом прийняття комплексних програм є позитивною, але хотілось би побачити реальну картину фінансування за існуючими трьома програмами та у випадку недофінансування КП «Київський метрополітен» зазначити об’єктивні причини.
Також із пропозиціями: надати на розгляд постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку інформацію щодо обсягу фінансування та недофінансування КП «Київський метрополітен» за трьома існуючими програми, пропозиції від КП щодо альтернативних джерел фінансування заходів, передбачених у проектом Комплексної Програми основних технічних напрямів технічного переоснащення Київського метрополітену на 2008-2011 роки.
Виступив: Р.Ярошенко із пропозицією перейти до голосування проекту рішення враховуючи озвучені членами постійної комісії зауваження і пропозиції.
Вирішили: 1) Прийняти до відома проект рішення Київради «Про затвердження Комплексної програми основних технічних напрямів технічного переоснащення Київського метрополітену на 2008-2011 роки» та повернутися до його розгляду після впровадження у дію нових тарифів на перевезення пасажирів у Київському метрополітені та нових тарифів по оплаті послуг реклами.
2) Доручити Головному управлінню економіки та інвестицій та Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) підготувати та подати на розгляд постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку:
- відповідні документи на розгляд постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку щодо фінансування та недофінансування КП «Київський метрополітен» за трьома існуючими міськими програмами (із роз’ясненням причин недофінансування),
- знайти механізми щодо забезпечення фінансування підприємства у повному обсязі та подати його на розгляд постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Голосували: За –10, Проти – 0, Утримались – 0.
Рішення прийнято.
- Дёдя
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
Коммунальное предприятие "Киевский метрополитен" продлило работу метро в ночь с 5 на 6 ноября до 00.30. Подробнее http://www.segodnya.ua/news/12088565.html
http://www.segodnya.ua/news/12088477.html
Проектировщика системы видеонаблюдения в метро определят на тендере
Коммунальное предприятие "Киевский метрополитен" объявило тендер на разработку проектно-сметной документации для создания системы видеонаблюдения в метро.
Об этом говорится в сообщении предприятия.
Также проект должен включать в себя создание центра видеомониторинга на предприятии.
Срок разработки проекта май-декабрь 2009 года.
Тендер запланирован на 3 декабря.
Напомним, что "Киевский метрополитен" оценивает свое техническое переоснащение в 1,116 млрд. гривен до 2012 года.
В рамках переоснащения предприятие планирует строительство и оборудование ситуационного центра метрополитена, установку видеонаблюдения на станциях и в составах с помощью камер, реагирующих на резкие движения, звуки, вспышки для предотвращения террористических актов.
Центр позволит диспетчерам предприятия мониторить состояние метро в режиме он-лайн, а правоохранительным органам - оперативно реагировать на происшествия.
http://www.segodnya.ua/news/12088477.html
Проектировщика системы видеонаблюдения в метро определят на тендере
Коммунальное предприятие "Киевский метрополитен" объявило тендер на разработку проектно-сметной документации для создания системы видеонаблюдения в метро.
Об этом говорится в сообщении предприятия.
Также проект должен включать в себя создание центра видеомониторинга на предприятии.
Срок разработки проекта май-декабрь 2009 года.
Тендер запланирован на 3 декабря.
Напомним, что "Киевский метрополитен" оценивает свое техническое переоснащение в 1,116 млрд. гривен до 2012 года.
В рамках переоснащения предприятие планирует строительство и оборудование ситуационного центра метрополитена, установку видеонаблюдения на станциях и в составах с помощью камер, реагирующих на резкие движения, звуки, вспышки для предотвращения террористических актов.
Центр позволит диспетчерам предприятия мониторить состояние метро в режиме он-лайн, а правоохранительным органам - оперативно реагировать на происшествия.
kitponiS, женились бы, БАРИН!
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Например, грохот от резкого разгона поезда и проезда разрыва КР с электрической дугой - всё в наличииреагирующих на резкие движения, звуки, вспышки

*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Дёдя
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 6723
- Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
- Откуда: Центр Европы
У Києві 14 листопада може зупинитися метро.
http://tsn.ua/ua/ukrayina/u-kiyevi-mozh ... video.html
Про це під час прес-конференції повідомили глави профспілок працівників комунального транспорту Києва.
Голова Об'єднаної профспілкової організації КП "Київський метрополітен" Олександр Мазольович, голова профспілкової організації трудових колективів КП "Киевпастранс" Тетяна Баранова і голова профспілкових організацій депо електротранспорту і служб КП "Київпастранс" Сергій Болдунюк закликали до відповіді політиків і чиновників, які "ставлять галузь на межу катастрофи, а сім'ї транспортників відкидають за межу бідності".
"За останні роки Кабміном не було виділено ані копійки на підвищення заробітної палати працівниками транспортних підприємств Києва. Проблеми нашої галузі в перебігу багатьох років ігнорувалися. Тільки рішення Київради "Про ситуацію в транспортній галузі" від 30.09.2008, підготовлене робочою групою Київради, дало нам надію на зміни на краще", - підкреслили лідери профспілок.
Транспортники попередили Кабмін, що якщо ситуація в галузі не поліпшуватиметься, "то ми обіцяємо, що вийдемо під стіни Кабміну зі своїми сім'ями".
Як повідомили голови профспілок, якщо їх вимоги будуть проігноровані урядом, то столицю чекає "чорна п'ятниця". Буде зупинений весь громадський транспорт Києва, а багатотисячні колективи "Київського метрополітену" і "Київпатрансу" стануть під стіни Кабміну.
"Якщо ми не будемо почуті, столиця зрозуміє, що таке прожити хоча би 1 день без громадського транспорту, і вся відповідальність ляже на Кабмін і персонально на віце-прем'єр-міністра Турчинова", - в своєму зверненні підкреслили представники профспілок.
ЗЫ: Видео по ссылке
http://tsn.ua/ua/ukrayina/u-kiyevi-mozh ... video.html
Про це під час прес-конференції повідомили глави профспілок працівників комунального транспорту Києва.
Голова Об'єднаної профспілкової організації КП "Київський метрополітен" Олександр Мазольович, голова профспілкової організації трудових колективів КП "Киевпастранс" Тетяна Баранова і голова профспілкових організацій депо електротранспорту і служб КП "Київпастранс" Сергій Болдунюк закликали до відповіді політиків і чиновників, які "ставлять галузь на межу катастрофи, а сім'ї транспортників відкидають за межу бідності".
"За останні роки Кабміном не було виділено ані копійки на підвищення заробітної палати працівниками транспортних підприємств Києва. Проблеми нашої галузі в перебігу багатьох років ігнорувалися. Тільки рішення Київради "Про ситуацію в транспортній галузі" від 30.09.2008, підготовлене робочою групою Київради, дало нам надію на зміни на краще", - підкреслили лідери профспілок.
Транспортники попередили Кабмін, що якщо ситуація в галузі не поліпшуватиметься, "то ми обіцяємо, що вийдемо під стіни Кабміну зі своїми сім'ями".
Як повідомили голови профспілок, якщо їх вимоги будуть проігноровані урядом, то столицю чекає "чорна п'ятниця". Буде зупинений весь громадський транспорт Києва, а багатотисячні колективи "Київського метрополітену" і "Київпатрансу" стануть під стіни Кабміну.
"Якщо ми не будемо почуті, столиця зрозуміє, що таке прожити хоча би 1 день без громадського транспорту, і вся відповідальність ляже на Кабмін і персонально на віце-прем'єр-міністра Турчинова", - в своєму зверненні підкреслили представники профспілок.
ЗЫ: Видео по ссылке
kitponiS, женились бы, БАРИН!
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Заметили, как активизировались профсоюзы? Будто снижение тарифов до 75 копеек уже реальность. Возможно, так и есть...
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт