Страница 111 из 244

Добавлено: 08 апр 2008, 21:44
Dimon
Коммунальное предприятие "Киевский метрополитен" увеличило количество подвижного состава на 2-10 поездов/час
Откуда возьмутся дополнительные поезда?
Всё просто, оказалось! На Сырецко-печерской линии оказывается введен зонный график. Часть поездов ездят до станции "Лук"янівська", а часть - до станции "Сирець", о чём заблаговременно сообщает дежурная по станции!

Добавлено: 08 апр 2008, 21:49
AMY
PILOT писал(а):а хуис Лесик?

Здрасте... :shock:
http://kmr.gov.ua/delegates.asp?Id=472

Добавлено: 08 апр 2008, 21:56
Klovsky
Dimon,
но ведь ездят они до Лукьяновской уже давно!
А про дополнительные поезда сто раз говорили.
Руководитель пресс-службы "Киевского метрополитена" Надежда Шумак объяснила, что увеличение количества подвижного состава в межпиковое время предприятие организовывает за счет тех поездов, которые ранее отстаивались в депо после работы в часы-пик. "То есть мы с линии будем снимать меньше поездов в межпиковые часы и, таким образом, уменьшиться интервал движения поездов днем", - добавила она.
http://dn.kiev.ua/events/ukraine/metrograf_02.html

Добавлено: 08 апр 2008, 21:58
Sinoptik
PILOT писал(а):а хуис Лесик?
М-да, блин.
PILOT, ты это... Отвлекайся от метро и пива хоть иногда. ;)

Только что по "Сити" в новостях сказали, что в четверг будет представлена новая вариант звучания р\и (голосами черкасских школьников), а потом Мирошников добавил, что на сначала на каждой линии будет по 5 составов. Если людям понравится, запись обновят во всем метро.

Добавлено: 09 апр 2008, 00:51
vv
А если не поравится, деньги будут выброшены на ветер.

Добавлено: 09 апр 2008, 09:17
tov_tob
А как будут определять нравится/не нравится?

Добавлено: 09 апр 2008, 10:10
Дёдя
Наверно опросят пасажиров :?:

Добавлено: 09 апр 2008, 11:54
vv
:idea: Дружно звоним на горячую линию

Добавлено: 09 апр 2008, 12:46
sashman
tov_tob писал(а):А как будут определять нравится/не нравится?
По росту количество самоубийц :roll:

Добавлено: 10 апр 2008, 20:25
Klovsky
10-04-2008

10 квітня 2008 року в медіа-холі інформаційного агентства ІМК („ІнтерМедіа консалтинг”) http://www.intermedia.org.ua/ru/news/24129 відбулася прес-конференція начальника Київського метрополітену Петра Мірошникова на тему „Як виглядатиме Київський метрополітен навесні 2012 року?”.

Під час прес-конференції очільник столичної підземки презентував програму розвитку КП „Київський метрополітен” на період 2008-2011 роки” та відповів на запитання журналістів стосовно нинішнього стану і найближчого майбутнього підприємства.

Представникам ЗМІ було надано прес-реліз, текст якого розміщено нижче.

ПРЕС-РЕЛІЗ

Як виглядатиме Київський метрополітен навесні 2012 року
Програма будівництва та розвитку комунального підприємства „Київський метрополітен” на 2008-2011 роки містить такі основні заходи:

1. Поліпшення транспортного обслуговування мешканців та гостей м. Києва, забезпечення надання належних за кількістю і якістю послуг (в тому числі доступності до стадіонів), шляхом капітального будівництва нових ліній та реконструкції діючих об’єктів метрополітену.

Святошинсько-Броварська лінія:
будівництво другого входу на станції “Вокзальна” (2008-2011 рр.)
будівництво додаткового пасажирського переходу між станціями “Театральна” та “Золоті ворота” (2008-2011 рр.)
будівництво накриття над входами існуючих підземних пішохідних переходів 12-ти станцій та надплатформенною частиною станції “Дніпро”(2008-2011 рр.)

Куренівсько-Червоноармійська лінія:
будівництво дільниці від станції “Либідська” до Одеської площі (2004-2012 рр.)
будівництво другого входу на станції “Республіканський стадіон” (2009-2011 рр.)
реконструкція пересадочного вузла між станціями “Майдан Незалежності” та “Хрещатик” з встановленням 2-х травілаторів (2008-2009 рр.).
будівництво майстерень з ремонту ескалаторів (2009-2012 рр.).

Сирецько-Печерська лінія:
будівництво дільниці від станції “Харківська” до Харківської площі з електродепо “Харківське”—ІІ пусковий комплекс (2008-2009 рр.)
завершення робіт з проектування та спорудження станційного комплексу “Львівська брама” з будівництвом входу (2008-2011 рр.)

Подільсько-Вигурівська лінія:
будівництво дільниці від станції “Глибочицька” до станції “Райдужна” з відгалуженням в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина (2008-2012рр.)

Лівобережна лінія:
будівництво дільниці від станції “Вулиця Милославська” до станції “Проспект Ватутіна” з електродепо “Троєщина” (2008-2012рр.)

2. Організація надання належних за якістю та кількістю послуг метрополітену, підвищення рівня безпеки і культури обслуговування пасажирів, шляхом забезпечення потреб метрополітену в рухомому складі.
виготовлення вітчизняного рухомого складу,
придбання вагонів метрополітену,
придбання автодрезин (мотовозів) для підвищення рівня виконання ремонтно-регламентних робіт з утримання устаткування і споруд у тунелях метрополітену,
придбання колійно-вимірювальної станції для належного контролю нормативних параметрів технічного стану колійного господарства,
придбання снігоочисної машини на залізничному ходу для забезпечення виконання робіт зі снігоборотьби,
придбання мийних машин тунелів на залізничному ході для заміни морально та фізично застарілої та на розвиток ліній.

3. Підвищення рівня експлуатаційної надійності основних засобів і систем метрополітену та безпеки пасажирів, шляхом заміни обладнання та запасних частин, які вичерпали встановлений термін експлуатації.
заміна рам візків вагонів метрополітену, заміна у вагонах метрополітену системи автоматичного регулювання швидкості, заміна у вагонах метрополітену акумуляторних батарей, заміна елементів колісних пар вагонів метрополітену, заміна морально та фізично застарілих ескалаторів на станції “Берестейська”, заміна елементів ескалаторів метрополітену, які відпрацювали встановлений ресурс експлуатації, а також впровадження в машинних залах шаф автоматичного включення резерву електроживлення ескалаторів, закріплення ґрунтів на окремих дільницях мілкого закладення Куренівсько-Червоноармійської та Сирецько-Печерської ліній від осідань та деформацій тунелів, заміна елементів верхньої будови колії, що експлуатуються понад нормативний термін та мають дефекти, відновлення енергетичного обладнання та підвищення надійності внутрішнього та зовнішнього електропостачання метрополітену.

4. Підвищення рівня культури обслуговування пасажирів, санітарного та протипожежного стану об’єктів і рухомого складу метрополітену та приведення їх до діючих норм.
обладнання вагонів метрополітену сучасними радіоінформаторами із збільшеним об’ємом службової пам’яті для надання інформації пасажирам кількома мовами,
придбання сучасної прибиральної техніки,
заміна силових кабельних ліній метрополітену,
заміна на об’єктах метрополітену приймально-контрольних приладів пожежної сигналізації, сповіщувачів та кабельних мереж на сертифіковану продукцію,
заміна дверних блоків, люків та воріт на 44-х станціях метрополітену на сучасні протипожежні сертифіковані,
заміна фізично та морально застарілих агрегатів тунельної вентиляції на сучасні,
оснащення рухомого складу метрополітену системами автоматичної пожежної сигналізації
обладнання об’єктів метрополітену системами автоматичного пожежогасіння.

5. Створення та впровадження сучасних систем ефективного управління підприємством, виявлення та попередження аварійних і нештатних ситуацій, забезпечення високого рівня культури обслуговування та безпеки перевезень пасажирів
впровадження автоматизованої системи проходу пасажирів у метрополітен,
створення телекомунікаційної системи передачі технологічних та управлінських даних, сучасних систем зв’язку на базі оптоволоконного кабелю,
створення єдиної системи управління підприємством на базі програмного комплексу SAP,
створення єдиного диспетчерського центру керування метрополітеном,
створення ситуаційного центру метрополітену,
заміна локальної автоматики та телемеханіки служб метрополітену, розробка та впровадження автоматизованих робочих місць диспетчерів, чергових по станціях, інженерного персоналу всіх ліній та впровадження відеоспостереження на об’єктах метрополітену.

Таким чином, згідно з основними заходами Програми, до 2012 року планується значно збільшити темпи будівництва ліній та станцій метрополітену (ввести в експлуатацію 20,1 км ліній, 17 станцій, 3 додаткових входи (виходи) з існуючих станцій, 2 електродепо, четверту Подільсько-Вигурівську лінію з відгалуженням на житловой масив Вигурівщина-Троєщина та реконструювати пішохідний перехід між станціями “Майдан Незалежності” та “Хрещатик”), поповнити сучасним рухомим складом парк вагонів метрополітену (планується придбання 635 вагонів, 8 автодрезин, 1 колійно-вимірювальну станцію), підвищити рівень експлуатаційної надійності основних засобів і систем метрополітену, протипожежного і санітарного стану об’єктів та безпеки і культури обслуговування пасажирів.
http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news1998

Добавлено: 12 апр 2008, 02:26
ualex
Может чото я недопонимаю, но к чему полный текст новостей с офиц. сайта приводить?? Зачем дубляж??
Оноже замусоривает тему, на мою думку....

Добавлено: 12 апр 2008, 11:33
AMY
fanatmetro писал(а):Может чото я недопонимаю <...> Зачем дубляж??

Исключительно для того, чтобы потом не было подобных просьб.

Доктор, вы уж определитетесь, либо туда, либо сюда, а то меня это БЕСИТ! © анекдот

Добавлено: 13 апр 2008, 21:48
Bomberman
fanatmetro писал(а):Может чото я недопонимаю, но к чему полный текст новостей с офиц. сайта приводить?? Зачем дубляж??
Оноже замусоривает тему, на мою думку....
:offtopic:
Ссылки со временем дохнут, увы. Ты попробуй покопаться в темах 5-6-летней давности (я иногда это делаю), 90% ссылок мертвые. Так что все правильно Klovsky сделал.

Добавлено: 21 апр 2008, 21:18
машинист
На Пасху метро будет работать дольше



На время празднования Пасхи коммунальное предприятие "Киевский метрополитен" планирует изменить график работы столичной подземки.

В частности, 26 апреля движение поездов будет продлено на 1 час. Кроме того, утром 27 апреля метрополитен начнет свою работу на 1 час раньше.

Напомним, в этом году Пасха будет проходить 27 апреля. Об этом "КИЯНАМ" сообщили в пресс-службе КП "Киевский метрополитен".

Добавлено: 21 апр 2008, 22:29
Дёдя
А ссылка где?