Страница 178 из 244

Добавлено: 12 окт 2012, 23:09
AMY
Метро-2 не забувайте.
Угу, наземного. И никто его в упор не замечает

Добавлено: 13 окт 2012, 19:34
const
NOSIK писал(а): Он также отметил, что в Киеве есть 52 станции метрополитена, которые строили на протяжении 52 лет, а у городской власти есть всего лишь три года, чтобы построить 12 новых станций.
М... а почему у горвласти есть только 3 года? Нашествие инопланетян ожидают, или что ли... выборы...

Добавлено: 13 окт 2012, 20:43
Фосфор
AMY писал(а):
Метро-2 не забувайте.
Угу, наземного. И никто его в упор не замечает
Ну да. С подпространственным порталом во Львовское метро на станции Львивська брама как раз. http://ukrmemoria.com/%D0%9B%D1%8C%D0%B ... 1%80%D0%BE
пардон если :offtopic:

Добавлено: 20 окт 2012, 10:13
Бодрый
Про роботу Київського метрополітену 20 жовтня 2012 року

У зв’язку з проведенням на НСК «Олімпійський» футбольного матчу між командами «Динамо» (Київ) - «Металіст» (Харків) 20 жовтня 2012 року та з метою забезпечення перевезення уболівальників, змінюється режим роботи станцій «Олімпійська» та «Палац спорту».

20 жовтня 2012 року з 18 год. 30 хв. до 19 год. 30 хв. станція "Олімпійська" буде зачинена для пасажирів на вхід і вихід, а станція "Палац спорту" - на вихід. На час закриття поїзди слідуватимуть повз станцію "Олімпійська" без зупинки.

В разі необхідності, можливе обмеження на вхід станцій «Палац спорту», «Олімпійська» та «Площа Льва Толстого».

Після закінчення футбольного матчу, для забезпечення перевезення уболівальників, на Куренівсько-Червоноармійській лінії з 21 год. 30 хв. до 22 год. 15 хв. буде збільшено кількість поїздів.
Джерело : http://www.metro.kiev.ua/node/3169

Добавлено: 30 окт 2012, 02:02
ualex
...в продолжение темы:
[hr] Фінансово-економічні показники господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за січень – вересень 2012 року

Пн, 29/10/2012 - 18:10

Протягом 9 місяців 2012 року Київським метрополітеном перевезено 383,3 млн. пасажирів. З них: 287,6 млн. пасажирів - платні перевезення (в т.ч. 18,3 млн. студентів за пільговими квитками), 95,7 млн. пасажирів - пільгові перевезення (40 категорій громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).

Доходи Київського метрополітену за 9 місяців 2012 року склали 709,5 млн. грн., з них:

• від перевезень пасажирів — 545,8 млн. грн.;
• від надання площ в оренду (згідно з рішенням Київської міської ради від 29.12.2011 № 1100/7336 "Про бюджет міста Києва на 2012 рік", 50% надходжень підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету міста Києва) — 13,4 млн. грн.;
• від надання права на тимчасове використання місць під рекламу — 7 млн. грн.;
• інші (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо) — 28,5 млн. грн.;
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків – 65,2 млн. грн.) — 26,2 млн. грн.;
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків – 29,3 млн. грн.) — 88,6 млн. грн.

Витрати Київського метрополітену за 9 місяців 2012 року склали 929,8 млн. грн., з них:

• на оплату праці — 364,7 млн. грн.;
• відрахування до державних та соціальних фондів — 134,1 млн. грн.;
• придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо — 56,7 млн. грн.;
• електроенергія — 64,4 млн. грн.;
• тепло -, водопостачання, паливо, газ — 20,2 млн. грн.;
• амортизація — 121,4 млн. грн.;
• інші операційні витрати (обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв'язок, охорона праці, податки тощо) — 28,6 млн. грн.;
• обов’язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди — 6,5 млн. грн.;
• фінансові та інші витрати (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів, будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів – 113 млн.грн, інші витрати – 20,2 млн. грн.) — 133,2 млн. грн.

Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за 9 місяців 2012 року став збиток у сумі 220,3 млн. грн.

http://www.metro.kiev.ua/node/3226
[hr]

                                                Общ. п. поток (млн. пас.)     Збиток (млн. грн.)
1 Квартал (01-03 :: 91 день)              127,9                                  90,4
2 Квартал (04-06 :: 91 день)              130,8                                  66,8 
3 Квартал (07-09 :: 92  дня)               124,6                                  63,1
Суммарно (01-09 :: 274 дня)              383,3                                  220,3

Путем выполнения простейших арифметических операций можно увидеть, что збиток за 2-й кв. сего года на целых 26,11 % меньше збитка за 1-й кв., при увеличении п. потока за этот период на 2,27%. Но и при уменьшении п. потока за 3-й кв. по сравнению с 2 кв. на 4,74% збиток за этот период опять-таки уменьшился на 5,54%.

P.S.: Интересная статья - амортизация...

Добавлено: 30 окт 2012, 09:59
Системщик
Еще интересный момент - льготники: 95,7 млн.человек При действующей цене проезда - 2 грн. - это на сумму 191, 4 млн.грн., а заплатили за них только 114,8 млн.грн.. Разница - 76,6 млн.грн.. Но по расчетам КП КМ разница составляет 94,5 млн.грн. (65,2+29,3) или средняя цена проезда одного льготного пассажира - почти 2,2 грн.. Соответственно, если проведем перерасчет платного пассажира по цене проезда в 2,2 грн., то доход от перевозок должен составить ок.600 млн.грн. (+54,2 млн.грн.). А в сумме это 148,7 млн.грн. (54,2+94,5). Если сюда добавим амортизацию купленных за бюджетные деньги вагонов, то ... убытка как бы и нет. :wink:

P.S. Правда, есть еще один вариант по различию в суммах за льготников - студенты. Возможно, это по ним набежала разница в почти 18 млн.грн..

Добавлено: 30 окт 2012, 15:55
AMY
P.S. Правда, есть еще один вариант по различию в суммах за льготников - студенты. Возможно, это по ним набежала разница в почти 18 млн.грн.
На это какбэ намекает: в т.ч. 18,3 млн. студентів за пільговими квитками

Добавлено: 30 окт 2012, 19:24
Yaroslav
>>...перевезено 383,3 млн. пасажирів.....
>>95,7 млн. пасажирів - пільгові перевезення

виходить, кожна четверта людина має проходити через турнікет біля контролера ?

візуально я цей факт ніяк не помічав, невже так воно і є ?

Добавлено: 30 окт 2012, 19:26
Maksym
А хіба десятки тисяч студентів щодня мають проходити лише через турнікет біля контролера?

Добавлено: 30 окт 2012, 20:08
sashman
Техническая возможность учесть 100% студентов-льготников есть: при проходе по студенческой БСК на визаторе загорается жёлтая лампочка.
(А при проходе по служебной метрополитеновской — зелёная).

Добавлено: 30 окт 2012, 20:09
Yaroslav
студенти йдуть основним потоком:
>>...З них: 287,6 млн. пасажирів - платні перевезення (в т.ч. 18,3 млн. студентів за пільговими квитками), 95,7 млн. пасажирів - пільгові перевезення (40 категорій громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).

Добавлено: 30 окт 2012, 23:48
Бодрый
Київський метрополітен запрошує на День відкритих дверей

Київський метрополітен з нагоди 52-ої річниці роботи підприємства запрошує бажаючих на День відкритих дверей. Захід відбудеться 1 листопада 2012 року з 9:00 до 12:00 в електродепо «Дарниця».

Гості матимуть змогу послухати розповідь-спогад безпосереднього учасника відкриття столичного метрополітену, поспілкуватися з фахівцями метро, а також відвідати вагон-музей, об’єкти електродепо та вагоноремонтного заводу.

До участі запрошуються особи віком від 18 до 60 років. При собі необхідно мати паспорт.

Кількість учасників обмежена. Попередня реєстрація бажаючих проводиться 30 та 31 жовтня за телефоном 238-54-68.

Збір зареєстрованих учасників Дня відкритих дверей відбудеться біля прохідної електродепо «Дарниця» (вул. Червоноткацька, 1а) з 8:50 до 9:00.
http://www.metro.kiev.ua/node/3228

Добавлено: 31 окт 2012, 11:09
DFAW
Vadim телефоном передаёт что на Вокзале падение человека на рельсы

Добавлено: 31 окт 2012, 11:32
DFAW
Уточнение, на Крещатике, гражданин 93 года, прыгнул под поезд, вызвали АВФ но с пол дороги завернули, так как вылез сам, сбой графика - 15 минут

Добавлено: 31 окт 2012, 11:56
Бодрый
А почему тогда красная линия стояла как в направлении Крещатика, так и в направлении Вокзальной. Например поезда стояли на станции метро "Университет". В сторону Вокзальной 10 минут. В сторону Крещатика 18 минут.