ЖД-транспорт :-)

Модераторы: dimentiy, Администраторы

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10956
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение TANK »

ЛиС писал(а):
09 мар 2025, 13:56
Купа формальних процедур.
не, ну не хочете - так так и скажите! :D
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6084
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение euhome »

"Укрзалізниця" на чотири місяці змінює маршрути поїздів закарпатського напрямку

https://epravda.com.ua/biznes/pojizdi-z ... li-804329/

Альона Кириченко — 13 березня, 14:57

У зв’язку з проведенням масштабних робіт з прокладання колії європейського стандарту між Чопом та Ужгородом "Укрзалізниця" тимчасово змінює розклад руху пасажирських поїздів, які прямують до Закарпаття.

Про це повідомляє пресслужба УЗ.

До/з станції Мукачево з 31 березня до 31 липня курсуватимуть поїзди:

• № 17/18 Харків – Ужгород;
• № 38/37 Одеса – Ужгород;
• № 125/126-129/130 Кременчук/Полтава – Ужгород.

До/з станції Чоп курсуватимуть поїзди:

• № 81/82 Київ – Ужгород (з 31 березня до 31 липня);
• № 749/750 Київ – Ужгород (з 1 квітня до 31 липня);
• № 829/830 Львів – Ужгород (з 1 квітня до 31 липня).

До/з станції Ужгород з 31 березня до 31 липня курсуватиме поїзд № 59/60 Київ – Чоп.

При цьому залізничне сполучення з Ужгородом для всіх регіонів буде забезпечено альтернативними рейсами. Для цього "Укрзалізниця" з 31 березня по 31 липня прокладе маршрут через Самбір та Сянки для таких поїздів:

• № 4/3 Запоріжжя – Ужгород;
• № 29/30 Київ – Ужгород;
• № 45/46 Харків – Ужгород;
• ⁠№ 368/367 Ковель/Луцьк – Ужгород.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Залізниця

Сообщение Бодрый »

Сині гори кличуть!

Продовжуємо маршрут поїзда №203/204 Київ – Івано-Франківськ ще далі – аж до с. Ясіня

Графік руху:
З Києва – виїзд о 23:00, прибуття в Ясіню о 14:17.
Зі станції Ясіня – відправлення о 18:05, тож є час на ще одну прогулянку Карпатами перед поверненням
Джерело УЗ
Вложения
FB_IMG_1742336142302.jpg
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Залізниця

Сообщение Бодрый »

Зміни найменувань роздільних пунктів
Українізація триває, зокрема схвалено рішення про зміни найменувань таких роздільних пунктів:

Красноград на Берестин;
Лихачове на Златопіль;
Панютине на Лиманівка;
Коробочкине на Коробчине.

Загалом за останні роки у рамках програми «Залізна українізація» вже змінено назви 44 зупинних та роздільних пунктів Південної залізниці.
https://www.pz.gov.ua/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Залізниця

Сообщение Бодрый »

Індія розпочала випробувальний запуск першого в країні потяга на водні

Він зможе розвивати швидкість до 110 км/год і перевозити до 2638 пасажирів.

Індія просунулася на крок уперед у своєму прагненні стати світовим лідером у сфері сталого залізничного транспорту. Перший її потяг, що працює на водневому двигуні, почав пробну експлуатацію на 89-кілометровій лінії Джінд-Соніпат у Хар’яні.

Водночас, технічні недоліки можуть відтермінувати повномасштабне розгортання цього проекту на кілька місяців, особливо на таких популярних маршрутах, як Калка-Шимла, передає ЦТС із посиланням на Fuel Cells Works.

За інформацією одного з чиновників Індійської залізниці, початкові випробувальні запуски були "в основному успішними". Однак потрібне тонке налаштування, зокрема щодо максимізації потужності водневих паливних елементів для забезпечення оптимальної несучої здатності. Очікується, ці технічні роботи та нові випробування займуть ще 2-3 місяці. Тож схоже, що дата дебюту цього потяга на історичному маршруті Калка-Шимла припаде, найпевніше, на середину 2025 року.

Потяг на водневому двигуні, вироблено на заводі Integral Coach Factory (ICF) у Ченнаї. На відміну від європейських водневих поїздів з максимальною потужністю 500-600 кінських сил, індійська версія досягає рекордних 1200 кінських сил. І це робить його найпотужнішим водневим поїздом у світі. До його складу входить два вагони для зберігання водню. Він зможе розвивати швидкість до 110 км/год і перевозити до 2638 пасажирів.

Такий розвиток потужності двигуна є частиною ширшої індійської програми "Водень для спадщини", яка спрямована на озеленення залізничної інфраструктури та збереження туризму. Міністерство шляхів сполучення виділило майже 336 мільйонів доларів на розробку поїздів на водневих паливних елементах. У планах - 35 таких потягів. Ще майже 72 мільйони доларів підуть на водневу інфраструктуру вздовж мальовничих і часто екологічно чутливих маршрутів. Уряд має намір розгорнути ці потяги на горбистій місцевості. Очікується, що перший водневий потяг матиме 8 вагонів.

Індія робить велику ставку на водень, щоб досягти своєї цілі щодо нульових чистих викидів до 2030 року. Ініціатива водневих поїздів підкреслює прагнення уряду інтегрувати декарбонізацію безпосередньо в громадську інфраструктуру, особливо там, де електрифікація може бути занадто дорогою або непрактичною. Очікується, що після запуску комерційного сполучення ці поїзди значно скоротять викиди парникових газів, підтримуючи зобов’язання Індії декарбонізувати свою економіку, одночасно оновлюючи свої залізничні системи.
https://cfts.org.ua/news/2025/04/11/ind ... guni_82568
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Залізниця

Сообщение Бодрый »

В польській Лодзі побудують залізничний тунель для високошвидкісних потягів проєкту CPK

Роботи стануть важливим етапом створення першої в Польщі мережі високошвидкісного залізничного сполучення.

Польська державна компанія Central Communication Port (CPK) Польщі уклала контракт вартістю близько 465,7 млн доларів ​​із консорціумом під керівництвом австрійської будівельної компанії PORR на реалізацію одного з ключових етапів проекту високошвидкісної залізничної інфраструктури - будівництво залізничного тунелю у місті Лодзь.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію CPK.

Роботи стануть важливим етапом створення першої в Польщі мережі високошвидкісного залізничного сполучення, якою потяги зможуть розвивати швидкість до 350 км/год.

Проект є частиною масштабної ініціативи CPK щодо будівництва нового центрального аеропорту країни, який буде інтегрований з мережею ВШМ та поєднає найбільші польські міста.

Тунель завдовжки 4,6 км буде прокладено з використанням прохідницького щита діаметром близько 14 метрів.

Максимальна розрахункова швидкість руху всередині тунелю становитиме до 160 км/год.

За словами генерального директора CPK Філіпа Черницького, одним із ключових завдань компанії є забезпечення при будівництві максимальної безпеки для мешканців.

Наразі ведуться роботи зі зміцнення фундаменту культурного центру Лодзі.
https://cfts.org.ua/news/2025/04/16/v_p ... _cpk_82622
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Залізниця

Сообщение Бодрый »

Щорічні збитки УЗ від утримання малодіяльної інфраструктури сягають 16 млрд грн, - експерт

В "Укрметалургпромі" наголошують на необхідності перегляду принципів тарифоутворення - тариф не має бути усередненим значенням для всіх вантажів і не має залежати від назви вантажу.

Перевезення промислових вантажів залізницею дотують пасажирські перевезення, а також транспортування аграрної продукції. Через це виникає диспропорція і системна несправедливість у тарифоутворенні.

Як пише ЦТС, таку думку в колонці на Інтерфакс-Україна висловив президент ОП "Укрметалургпром" Олександр Каленков.

Як зазначив очільник галузевого об’єднання, для залізничних перевезень руди в Україні використовується всього близько 20 станцій і приблизно 2,3 тис. км основних магістралей. Задіяні прямі маршрутні поїзди, без потреби у сортувальних станціях, маневрових локомотивах чи втручанні додаткових служб для розформування поїздів.

Разом з тим, для перевезення левової частки зерна (за винятком окремих великих елеваторів) більше 400 станцій (і більша частина малодіяльних - тобто збиткових) замість 18 для руди; понад 13 тис. км та ще 20 сортувальних станцій, які взагалі не використовуються при перевезенні руди.

З огляду на це, експерт вважає, що перевезення продукції ГМК дотують збиткову інфраструктуру, якою не користуються. При цьому УЗ не обліковує реальну собівартість кожного перевезення і відверто маніпулює даними. Витрати "розмазуються" рівномірно по всіх вантажах, незалежно від фактично задіяної інфраструктури та реальних витрат на перевезення.

Каленков зазначає, що, згідно з офіційними даними, збитки УЗ від утримання малодіяльної інфраструктури сягають 16 млрд гривень на рік.

Основний споживач послуг малодіяльної інфраструктури - аграрії, які формують свої відправки зі станцій із низьким обсягом перевезень (малодіяльних), часто - в декількох вагонах, за якими приїжджає окремий локомотив.

Тож, на думку президента "Укрметалургпрому", настав час для впровадження справедливої доплати за використання малодіяльної інфраструктури.

"Це не лише питання чесності - це питання елементарної економіки. Якщо хтось користується ресурсом, який генерує прямі збитки, - він має платити за це. Або відмовитися і дати "Укрзалізниці" можливість оптимізувати витрати на утримання цієї інфраструктури", - заявив експерт.

"Наступним має стати повний перегляд принципів тарифоутворення - тариф не має бути усередненим значенням для всіх вантажів, також він не має залежати від назви вантажу. Рівень тарифу має визначатися лише технологією перевезення (маршрутне, групове чи повагонне), сезонністю перевезень, а також тим, чи потребує перевезення використання малодіяльної залізничної інфраструктури (за яку має доплачувати той, хто нею користується). Далі - запровадження точного обліку витрат за кожним перевезенням. Це дозволить побачити не маніпулятивну, а реальну рентабельність кожного виду перевезення», - додав Каленков.

Також він наголосив на тому, що інфраструктура, яка не здатна бути самоокупною через відсутність попиту, має бути законсервована, а витрати на її утримання - оптимізовані.
https://cfts.org.ua/news/2025/04/30/sch ... pert_82767
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10956
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение TANK »

ага, щяс - мы тут исключительно для экономии в Гайвороне семафоры на светофоры меняем, а он о каком-то зерне....
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2351
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Юрик »

Щодо тарифів, УЗ має найнижчі тарифи, навіть проти агресорів білорусії і московії.
З того всього залізничники отримують мізерну зарплатню.
Бо хитросраки аграрії хотять возити зерно за копійки, а металурги так само своє залізячча.
І все це під кришою законодавців, якіж ті самі залізничники оберають до влади

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Залізниця

Сообщение Бодрый »

Укрзалізниця достроково отримала першу партію австрійських рейок

Понад тисячу тонн австрійських рейок вже в Україні — Укрзалізниця достроково отримала першу партію нового металу для оновлення залізничної інфраструктури, що дозволить прискорити ремонтні роботи на ключових напрямках.

Укрзалізниця отримала 1,4 тисячі тонн рейок, виготовлених австрійською компанією Voestalpine Rail Technology GmbH. Поставка відбулася з випередженням графіка, що дозволить компанії підвищити темпи ремонту залізничних колій на стратегічно важливих маршрутах.

Закупівля здійснюється в межах проєкту «Надзвичайна підтримка української залізниці», який реалізується спільно з Європейським банком реконструкції та розвитку. Контракт було укладено на початку квітня цього року за результатами відкритих торгів, у яких змагалося сім компаній — як виробників, так і трейдерів. Найвигіднішу пропозицію надала Voestalpine, запропонувавши ціну 900 євро за тонну.

Завдяки вигідним умовам контракту Укрзалізниця змогла заощадити кошти та замовити на 20% більше рейок, ніж планувалося. Загалом компанія отримає 36 тисяч тонн рейок, чого вистачить для оновлення та будівництва 280 кілометрів колій.

Це вже не перша велика поставка залізничних рейок цього року. У січні Укрзалізниця отримала понад тисячу тонн продукції французької компанії Saarstahl Rail SAS, яка стала частиною іншого контракту на 19 тисяч тонн.

Нагадаємо, що днями легендарна американка презентувала масштабну інсталяцію на вагонах «Інтерсіті» у Києві. Детальніше — за посиланням.
https://vechirniy.kyiv.ua/news/111910/
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12637
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Залізниця

Сообщение Klovsky »

Бодрый писал(а):
30 апр 2025, 19:29
таку думку в колонці на Інтерфакс-Україна висловив президент ОП "Укрметалургпром" Олександр Каленков:
- це питання елементарної економіки.
... тариф не має бути усередненим значенням для всіх вантажів, також він не має залежати від назви вантажу.
Зрозуміло, що він лобіює власні інтереси як групи металургійної промисловості.
Але ж і сам собі суперечить: підмінює поняття "економіка" та "собіварість". Адже в ринковій економіці тариф не усереднюється для всіх вантажів, оскільки певні галузі мають потребу в залізниці та можуть собі дозволити сплатити вищий тариф.
Та й тут помилка: саме через це тариф може і має залежати від назви вантажу.
А оскільки номінально УЗ має забезпечувати державні інтереси, то тариф цілком може бути пов'язаний з необхідністю забезпечення сталого розвитку та уникнення соціальних проблем. Якщо зараз брати нинішній тариф з металургів, нічого в гірший бік не зміниться. А от якщо підвищити тариф для аграріїв, цілі регіони можуть соціально вибухнути - оскільки з високим тарифом агросектор не виживе, а підвищивши тариф на кінцеву вітчизняну продукцію - агроринок заполонить більш дешевий імпорт.
Також аграрії можуть замахатися грати в ігри з УЗ і поступово перейдуть на автоперевезення, якщо дійсно УЗ закриє "більше 400 станцій (і більша частина малодіяльних - тобто збиткових) замість 18 для руди; понад 13 тис. км та ще 20 сортувальних станцій".
До речі, тоді скільки родин залізничників стануть безробітними?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Залізниця

Сообщение Бодрый »

"Укрзалізниця" вперше перевезла нафтопродукти за маршрутом Литва-Польща-Україна

UZ Cargo Poland вперше здійснює перевезення нафтопродуктів як ліцензований залізничний перевізник ЄС.

UZ Cargo Poland у партнерстві з LTG Cargo Polska Sp. z o. o. перевезла нафтопродукти за маршрутом Литва-Польща-Україна.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію АТ УЗ.

Так, UZ Cargo Poland вперше здійснює перевезення нафтопродуктів як ліцензований залізничний перевізник ЄС на визначеному маршруті територією Польщі у поєднанні з наданням послуги експедиторської діяльності з залученням вагонів власності АТ "Укрзалізниця".

Раніше UZ Cargo Poland отримано ліцензію на здійснення перевізної діяльності від UTK, сертифікат безпеки від ERA у відповідності з директивами Європейського парламенту та ради, а також укладені відповідні договори з PKP PLK S. A.

Наступним амбітним планом компанії є розширення географії перевезень вантажів у сполученні Україна - ЄС на інші країни: Румунію, Угорщину, Словаччину.

UZ Cargo Poland - дочірня компанія АТ "Укрзалізниця" - оператор на європейському ринку, що сполучає своєю роботою перевезення Україною та європейськими країнами, оперуючи рухомим складом колії 1435 і 1520, повністю забезпечуючи логістичний процес.
https://cfts.org.ua/news/2025/04/29/ukr ... rana_82751
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11111
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Залізниця

Сообщение Бодрый »

Фінляндія оновить залізничну колію для оборонної мобільності

Нині у Фінляндії використовується колія шириною 1524 мм - вона збереглася ще з часів Великого князівства Фінляндського у складі Російської імперії. У Західній Європі використовується стандартна колія - 1435 мм.
Фінляндія готується перейти на залізничну колію західноєвропейського стандарту - 1435 мм, заявила міністерка транспорту та зв’язку Фінляндії Лулу Ранне під час пресконференції за підсумками неформальної зустрічі міністрів транспорту Північних країн у Гельсінкі. Про це повідомляє портал Yle у вівторок, 13 травня.

"Зараз найкращий час для того, щоб Фінляндія приєдналася до стандартної ширини колії. Це не лише фінське питання, а спільний проєкт усієї Європи та НАТО", - пояснила Ранне.

Вона наголосила, що уряд має ухвалити національне рішення щодо зміни ширини колії до липня 2027 року. Роботи планують почати на північ від міста Оулу, що розташоване на північному заході країни.

У центрі ініціативи - потреба посилення безпеки постачання та військової мобільності, а також розвиток транскордонних зв’язків зі Швецією та Норвегією.

Європейський Союз, за словами Ранне, може профінансувати до 50% витрат на проєктування і близько 30% витрат на будівництво.

"Звісно, ми прагматичні й реалістичні - ми не зможемо реалізувати це за п’ять років. Ми плануємо до кінця десятиліття, і, можливо, у 2032 році зможемо розпочати будівництво", - додала міністерка.

У зустрічі в Гельсінкі взяли участь міністри транспорту Ісландії, Норвегії, Данії та Фінляндії. Глави відомств виступили зі спільною заявою про військову мобільність та безпеку постачання.

Вони акцентували важливість транскордонної військової мобільності, готовності населення та стабільності постачання як у Стратегії транспортної системи Північних країн, так і в планах розвитку національних транспортних систем.

Нині у Фінляндії використовується колія шириною 1524 мм - вона збереглася ще з часів Великого князівства Фінляндського у складі Російської імперії. У Західній Європі використовується стандартна колія - 1435 мм
https://ua.korrespondent.net/world/4781 ... mobilnosti
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3530
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение Коржик »

Прямо можно ставки делать, кто хотя бы реально начнёт Финка, Молдавия или Украина.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10956
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Re: ЖД-транспорт :-)

Сообщение TANK »

ну "начнет" - уже поздно, мы уже начали. я бы ставил на помощь ЕС. Но и тут уже все было - нас и молдову уже послали))))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Ответить