Скоростной трамвай на левом берегу
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Скоростной трамвай на левом берегу
за 10? там что, пролетные (да хоть какие-нибудь) конструкции с момента открытия в 2000 кто-то менял?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3626
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Скоростной трамвай на левом берегу
Навіщо прогонові конструкції міняти кожні 10-20 років??? Достатньо слідкувати за асфальтним покриттям, яке слугує захистом для залізобетонних конструкцій та за деформаційними швами. Цього не робили - отримали.
Навіть на Зої Гайдай перехід набув аварійного стану саме через те, що ШЕУ Київавтодора ігнорувало скарги на покриття та попередження про вплив вологи та солі на конструкції переходу.
Кожні 5-10 років проводиться поточний ремонт в залежності від умов та навантаження, а тут воно мінімальне.
Навіть на Зої Гайдай перехід набув аварійного стану саме через те, що ШЕУ Київавтодора ігнорувало скарги на покриття та попередження про вплив вологи та солі на конструкції переходу.
Кожні 5-10 років проводиться поточний ремонт в залежності від умов та навантаження, а тут воно мінімальне.