Метро «вбиває» доходи комунальників міста
(то же , только в профиль)
Прибутки метро: 12 000 за дев‘ять місяців
Найбільш цікавою своєю збитковістю була і, ймовірно, ще довго лишатиметься галузь київського метрополітену. Адже усі надходження до «гаманця» підземки досі є таємницею за сімома печатками для усіх киян. За виключенням органів прокуратури. Заявлена на сьогоднішньому брифінгу цифра прибутків усього міського транспорту становить «аж» 12 800 гривень. Водночас загальні збитки – 68 мільйонів з гаком. Цікаво, що порівняно зі збитками минулого року сума мало не вдвічи більша. Взагалі, то приблизно «прикинути» заробіток міського метрополітену від перевезень може кожен киянин маючи час та натхнення.
Звичайно, величезну частину витрат склало будівництво нових прогонів та станцій. Але чи входять вони до «прибутків»? Та навіть якщо у звіті вказані «чисті» прибутки за вирахуванням утримання персоналу, рухомого складу та ремонту колій й т.і., доходи від перевезення мають бути значно вищими. Навіть якщо вирахувати пільговиків.
Ситуацію з київським метрополітеном «Киянам» прокоментував голова комітету «Кияни – за громадський транспорт» Михайло Барашков.
На жаль, я не володію даними про кількість перевезених пасажирів за рік, адже відомості про прибутки метрополітену – інформація «закрита». Тобто окрім прокуратури перевірити прибуток метро з послуг по перевезенню пасажирів ніхто не може. Нам доводиться вірити тим даним, які розповсюджуться офіційно» - розповідає він.
«Щодо прибутковості метрополітену можна зачепити тему реклами у підземці. Дані про доходи від реклами метрополітеном суттєво відрізняються від витрат рекламодавців. Якщо розібратися з хоч з рекламою, то метро, на мій погляд, зароблятиме нормальні гроші. А не ті копійки, які зараз» - каже Михайло.
«Безлад з оплатою проїзду – окрема річ. Вони кажуть фактично те, що хочуть. Хоч грошей у них немає, вони виконують масові ремонти у адміністрації метрополітену – нещодавно в усьому метро масово міняли вікна на пластикові. Хоч це далеко не перша необхідність. На вагони, звичайно, грошей не вистачає. Як казав сам Омельченко – місто вже заклало і перезаклало всі вагони та споруди метро. Я гадаю, що якби дані стосовно прибутків київської підземки розголошувалися, то більшість питань би швидко вирішилась» - зауважує голова комітету.
«До того ж місто з одного боку роздає пільги, а з іншого весь час плаче, що немає грошей. Та все одно в метро менше пільгових категорій, ніж у решти громадського транспорту.» - зазначив на останок Михайло Барашков.
Подробнее:
http://kiyany.com.ua/news/2005/11/16/6689.htm