Страница 65 из 244

Добавлено: 13 окт 2006, 12:48
Klovsky

Добавлено: 14 окт 2006, 03:02
vv
Гы. Что бы боротся с торгашами надо открыть новый отдел. Чем же раньше занимались?

Добавлено: 31 окт 2006, 14:01
euhome
Правительство собирается контролировать стоимость проезда в метро

Вице-премьер-министр Украины Владимир Рыбак поручил Министерству строительства и Министерству транспорта и связи проработать вопрос контроля со стороны государства за уровнем тарифов на стоимость услуг метрополитенов.

Такое поручение он сделал во время совещания по вопросам выполнения в 2006 году задач Государственной программы строительства и развития сети метрополитенов в Украине на 2006-2010 годы. В совещании приняли участие руководители региональных метростроевских организаций, представители профильных центральных органов исполнительной власти, а также Киевской городской, Днепропетровской, Донецкой и Харьковской областных государственных администраций.

Участники совещания, в частности, обсудили вопрос финансирования дальнейшего развития метрополитенов, организационных аспектов строительства метрополитенов в новых городах, стоимости строительства и тарифов при эксплуатации, передает «ЛIГАБiзнесIнформ».

Напомним, в Украине на данный момент действуют три метрополитена: в Киеве (открыт 6 ноября 1960 г., 3 линии, 45 станций), в Харькове (открыт 23 августа 1975 г., 3 линии, 28 станций) и Днепропетровске (открыт 29 декабря 1995 г., 1 линия, 6 станций). На данный момент ведется строительство метрополитена в Донецке.

// 31.10.2006 09:00

Адрес новости: http://news.mediaport.info/ukraine/2006/36326.shtml

Добавлено: 31 окт 2006, 20:36
vv
Интересно, при чем тут Рыбак? он вроде как по строительству и архитектуре. Перепутал Метрострой с Метрополимтеном?

Добавлено: 02 ноя 2006, 12:11
Klovsky
Официоз:

Київському метрополітену — 46!

46 років минуло відтоді, як Київський метрополітен вперше відчинив свої двері для пасажирів. Нині це найзручніший та найшвидший вид транспорту міста, щодня ним користується понад півтора мільйона киян та гостей міста. Метрополітен є доступним для всіх без винятку пасажирів.

Сьогодні Київський метрополітен – це підземна та наземна траса довжиною 58,7 км з 45-ма станціями, на яких функціонують 113 ескалаторів. Інвентарний парк вагонів налічує 642 одиниці, з них 281 вагон забезпечує перевезення пасажирів на Святошино-Броварській лінії з максимальною інтенсивністю руху 40 пар поїздів на годину, 187 – на Куренівсько-Червоноармійській лінії (40 пар), 174 – на Сирецько-Печерській лінії (27 пар). Найбільше пасажиронавантаження спостерігається на станціях „Вокзальна”, „Святошин”, „Петрівка”, „Либідська” та „Харківська”.

Для поліпшення обслуговування пасажирів у метрополітені впроваджено мобільний зв’язок, інформаційні монітори, які полегшують користування цим транспортом глухими пасажирами, камери відео-спостереження, на станціях „Вирлиця” та „Бориспільська” змонтовані ліфти-підйомники для тих, хто не може самостійно пересуватися сходами, а для пасажирів з вадами зору на краю платформи нанесено спеціальне обмежувальне покриття з рифленого пластика, що допоможе їм самостійно орієнтуватися при посадці у вагон. Практика нововведень на метрополітенівських теренах буде діяти й надалі.

Наразі світовим стандартам у Київському метрополітені відповідає основна система забезпечення безпеки руху поїздів – система автоматичної локомотивної сигналізації з автоматичним регулюванням швидкості, а також оперативно-технологічний радіозв’язок, мережа телевізійних екранів на станціях метрополітену, управління стрілками та сигналами станцій метрополітену з центрального диспетчерського поста з комп’ютерним керуванням, управління роботою станцій з застосуванням технагляду. Усі лінії метрополітену обладнані пристроями автоматичного виявлення неполадок, що можуть призвести до аварійних ситуацій.

А починалося все так: 6 листопада 1960 року було відкрито першу дільницю Святошино-Броварської лінії завдовжки 5,2 км з п’ятьма станціями – „Вокзальна”, „Університет”, „Хрещатик”, „Арсенальна” та „Дніпро”. Відтоді, як правило, вводилися одночасно дві-три станції метрополітену: „Політехнічний інститут” та „Шулявська” (1963), „Гідропарк”, „Лівобережна” та „Дарниця (1965), „Чернігівська” (1968), „Берестейська”, „Нивки” та „Святошин” (1971), „Лісова” (1979), „Житомирська” та „Академмістечко” (2003).

З 1976 року розпочато експлуатацію першої дільниці нової Куренівсько-Червоноармійської лінії зі станціями „Площа Жовтневої революції” (нині „Майдан Незалежності”), „Поштова площа”, „Червона площа” (нині „Контрактова площа”). 1980 року були введені станції „Тараса Шевченка”, „Петрівка” та „Оболонь”, 1981 – „Республіканський стадіон” та „Площа Льва Толстого”, 1983 – „Мінська” та „Героїв Дніпра”, 1985 – „Червоноармійська” (нині „Палац Україна”) та „Дзержинська” (нині „Либідська”).

Рух на третій - Сирецько-Печерській лінії - було відкрито 1989 року, станції „Золоті ворота”, „Палац спорту”, „Мечнікова” (нині „Кловська”) прийняли своїх перших пасажирів. Згодом було введено в експлуатацію „Видубичі” та „Дружби народів” (1991), „Славутич” та „Осокорки” (1992), „Позняки” та „Харківська”(1994), „Лук’янівська” (1996), „Дорогожичі” (2000), „Сирець” (2004), „Бориспільська” (2005), „Вирлиця” (2006).

Найближчими роками Київський метрополітен поповниться станціями „Деміївська”, „Голосіївська”, „Васильківська”, „Виставковий центр”, що нині будуються у напрямку житлового масиву „Теремки”, та станцією „Львівська брама”.

У перспективі ж метрополітенівські мережі сягнуть 110,5 км, тут буде 84 станції та дев’ять пересадних вузлів (зараз їх три). На карті метрополітену з’явиться дві нові лінії – Подільсько-Воскресенська та Лівобережна, а рухомий склад поповниться ще 609-ма вагонами. У цілому ж, на розвиток столичного метро з міського бюджету планується спрямувати понад 10 мільярдів гривень. Все це виписано у Комплексній програмі розвитку транспорту міста Києва на період до 2020 року, затвердженій 16.06.2005 року Постановою Київради № 433/3009. Лише до 2010 року, відповідно до цієї Програми, передбачається ввести в експлуатацію 15,8 км підземної дільниці та 16 станцій.

Добавлено: 02 ноя 2006, 12:23
pavllanski
У перспективі ж метрополітенівські мережі сягнуть 110,5 км, тут буде 84 станції та дев’ять пересадних вузлів (зараз їх три). На карті метрополітену з’явиться дві нові лінії – Подільсько-Воскресенська та Лівобережна, а рухомий склад поповниться ще 609-ма вагонами. У цілому ж, на розвиток столичного метро з міського бюджету планується спрямувати понад 10 мільярдів гривень. Все це виписано у Комплексній програмі розвитку транспорту міста Києва на період до 2020 року, затвердженій 16.06.2005 року Постановою Київради № 433/3009. Лише до 2010 року, відповідно до цієї Програми, передбачається ввести в експлуатацію 15,8 км підземної дільниці та 16 станцій.
Хотелось бы верить! :)
Странный народ на официальном сайте КМ: то месяцами не обновляют сайт, то за 4 дня до события вывалили материал! :)

Добавлено: 02 ноя 2006, 20:27
vv
а заранее поздравлять не принято

Добавлено: 03 ноя 2006, 11:10
AMY
а заранее поздравлять не принято
Поздравили?

Добавлено: 03 ноя 2006, 12:56
pavllanski
В метрополитене после этого случая сразу же вспомнили давний проект — накрыть всю левобережную ветку крышей.
Просто супер! Вот так теперь производится метрорейдерство! :) Что ж дальше будет?

Добавлено: 06 ноя 2006, 15:53
Klovsky
В метро знову сталась поломка

Вихідні знову не обійшлися без пригод в столичному метрополітені. Неполадка трапилась на Святошинсько-Броварській лінії, пише «Сегодня».
О 5.46 (ще до початку роботи «підземки») виявилося, що зламана стрілка на переїзді потягів між станціями «Святошин» і «Житомирська». Через це довелося організувати «човниковий» рух потягів – склади не заходили, як завжди, в тупік, а прямо на станції машиніст переходив в головну кабіну і їхав назад.
Стрілку відремонтували о 7.20.
Оскільки надзвичайна пригода сталася у вихідний день, коли лінія не була завантажена пасажирами, тисняви у метро вдалося уникнути.

Добавлено: 06 ноя 2006, 16:03
pavllanski
ИМХО довольно штатная поломка. Странно только, что обнаружили так поздно.

Добавлено: 06 ноя 2006, 16:18
Vadim
Бред какой-то. Причем тут перегон Святошин-Житомирская к обороту поездов?

Добавлено: 06 ноя 2006, 16:27
pavllanski
А может она так поломалась, что поезд съезжает прямым ходом в ПТО, а не на Житомирскую со Святошино?

Добавлено: 06 ноя 2006, 17:16
Vadim
О 5.46 (ще до початку роботи «підземки») виявилося, що зламана стрілка на переїзді потягів між станціями «Святошин» і «Житомирська».
Если совсем копнуть - то стрелка на ст. Святошин, т.к. на перегоне стрелок нет.
Через це довелося організувати «човниковий» рух потягів – склади не заходили, як завжди, в тупік, а прямо на станції машиніст переходив в головну кабіну і їхав назад.
Стрілку відремонтували о 7.20.
Челночное движение где? На Святошине уже 3,5 года как не оборачивают поезда.
что поезд съезжает прямым ходом в ПТО
, а из ПТО на I путь состав не можей выйти, т.к. сломана стрелка по II пути.

Добавлено: 06 ноя 2006, 17:32
pavllanski
Я вот затупил в каком месте говорилось о том, на каком пути сломана стрелка...