Ціну справді можна представити. Продовження ШТ до Палацу Спорту оцінювали у 800-900 млн. грн., там трохи менше 3 км. Реконструкція Глибоцицької (колія + дорога) - 430 млн. грн. за 1.7 км. Тобто, по сьогоднішнім цінам маємо 250-300 млн. за 1 км. Будівництво метро - 6 млрд. за 2.8 км по свіжому тендеру на Виноградар. Тобто 2.2 млрд. за км, що повністю узгоджується зі стандартною ціною у більш ранні часи порядку $100 млн./км. Отже, різниця мінімум 7 раз!incognito писал(а): ↑11 ноя 2018, 16:51Цену представляете себе хоть на секундочку? Если за такие деньги строить - то нормальное подземное метро, которое не будет разрезать районы, как ЖД, СТ1 или ветка Лесная-Левобережная.Jyraff писал(а): ↑11 ноя 2018, 01:01Наприклад, звучав давно відомий варіант з'єднання борщагівського ШТ через Палац Спорту, Либідську або Старонаводницьку з Дарницькою площею, див., наприклад, тут. Також гіпотетична Вишгородсько-Дарницька лінія метро намальована прямо на чи під мостом Патона. У принципі, вона може бути не класичним важким метро, а легким наземно-підземним.
Уся гіпотетична ВДЛ має 28 км. Типово у Києві будували 1 станцію (близько 1 км) на рік, і обмеження по фінансовим можливостям одна із суттєвих причин. З такими темпами ВДЛ році так у 2060-2070-у можна дочекатись Варіант ЛРТ з тим самим навантаженням на бюджет робиться за 4 роки, ну ще + рік-два на усілякі штучні споруди. Як на мене - це жирнючий плюс за легке метро.
Також треба рахувати потік, чи буде він там взагалі на повноцінне метро. Дві лінії повноцінного метро через Дніпро на відстані 2 км можливо і не потрібні, тим паче що після введення ПВЛ (яка, безумовно, в пріоритеті), СБЛ помітно розвантажиться.
З приводу розділення міста - так мала кільцева і так в багатьох місцях з відбійником / подвійною смугою посередині. У завантажених місцях можна і естакадку чи тунельчик вліпити, у малозавантажених можна і переїзд в одному рівні зробити (можна і з шлагбаумом для захисту від дятлів на дорозі ).